Mazda6 Top GG L3 '03 EU – [ black tail lights ]
Witam serdecznie
Na forum jestem od... bardzo dawna, ale do tej pory jakoś omijałem ten dział forum, nadszedł czas to zmienić.
Swoją szóstkę posiadam już 7 lat została zakupiona z przebiegiem 19tys. Od tamtej pory sprawuje się bez zarzutu. Na dzień dzisiejszy ma przejechane 128tys. i nie ma jakiś specjalnych oznak zużycia.
Wersja wyposażenia Top z rynku niemieckiego, czyli wszystko co możliwe prócz skóry i nawigacji.
Mazda cały czas regularnie ma wymieniany olej na Valvoline SynPower 5W30 i wbrew forumowym przekonaniom nie pali go tak dużo jak powinna 0,5-0,7l/10tys km przy dość dynamicznej jeździe, być może ze względu na prawidłową eksploatację
W tym roku Mazda dostała nowe tylne nadkola co jak zapewne wiecie jest bolączką modelu.
Wymienione zostały też wszystkie tarcze hamulcowe: przód seria, tył komplet Zimmermann.
W kwietniu 2011 szóstka dostała niestety albo i stety instalację gazową, byłem wielkim przeciwnikiem LPG, ale po 15tys. km powoli się przekonuje, jak do tej pory nie ma żadnych problemów, a koszt instalacji już się zwrócił.
SILNIK:
– L3 – 2,3l – 166KM
– przyspieszenie zmierzone na G-tech'u: 8,2s – 100km/h
WNĘTRZE:
– podświetlenie wnętrza zmienione na zimno-białe diody
– niebieskie podświetlenie nóg
CAR-AUDIO:
– seria BOSE + XCarLink + subwoofer: ROCKFORD FOSGATE R1S412 w skrzyni zamkniętej 26 litrów
– wzmacniacz: CRUNCH MXB-280
MODYFIKACJE:
– wszystkie żarówki wnętrza zamienione na LEDy
– tylne lampy LED
– modyfikacja trzeciego stopu
– chromowane, podświetlane listwy progowe
– rozbudowa zestawu audio
– dodatkowe światła pozycyjne jak w wersji USA
– diodowe światła dzienne
– Cb radio na stałe w schowku na okulary (radio TTi-770 + Antena Sirio Tajfun na stałe w miejsce anteny radiowej, idealnie się sprawdza jako antymisiak)
– xenonowe światła drogowe 5000K
21 stycznia 2011 auto zostało zbadane na hamowni,
wynik: jak widać na poniższym wykresie pomimo 112tys. przebiegu silnik był w fabrycznej kondycji.
Seria: 166KM i 207Nm
Pierwszą modyfikacją tuż po zakupie było wyprowadzenie końcówek wydechu.
Należało uciąć oryginalną końcówkę wzdłuż zaznaczonej linii.
Następnie dopasować nową końcówkę do tłumika, w moim przypadku musiałem troszkę przyciąć ją w zaznaczonym miejscu.
Światła dzienne LED w miejscu świateł przeciwmgielnych
Oświetlenie wnętrza przy otwartych drzwiach
Oświetlenie wnętrza przy zamkniętych drzwiach
Dodatkowe światła pozycyjne oraz zmodyfikowany trzeci STOP.
Seryjne xenonowe światła mijania o barwie 4300*K oraz chiński xenon w światłach drogowych o barwie 5000*K
Wersja zimowa.
Jedną z ostatnich modyfikacji jest oklejenie klamek imitacją carbonu.
Planowane modyfikacje:
– przednie lampy od wersji poliftingowej – pomalowanie środków na czarno obecnych lamp
– obniżenie zawieszenia – zrobione – Eibach -30mm
– felgi 18"
Na forum jestem od... bardzo dawna, ale do tej pory jakoś omijałem ten dział forum, nadszedł czas to zmienić.
Swoją szóstkę posiadam już 7 lat została zakupiona z przebiegiem 19tys. Od tamtej pory sprawuje się bez zarzutu. Na dzień dzisiejszy ma przejechane 128tys. i nie ma jakiś specjalnych oznak zużycia.
Wersja wyposażenia Top z rynku niemieckiego, czyli wszystko co możliwe prócz skóry i nawigacji.
Mazda cały czas regularnie ma wymieniany olej na Valvoline SynPower 5W30 i wbrew forumowym przekonaniom nie pali go tak dużo jak powinna 0,5-0,7l/10tys km przy dość dynamicznej jeździe, być może ze względu na prawidłową eksploatację
W tym roku Mazda dostała nowe tylne nadkola co jak zapewne wiecie jest bolączką modelu.
Wymienione zostały też wszystkie tarcze hamulcowe: przód seria, tył komplet Zimmermann.
W kwietniu 2011 szóstka dostała niestety albo i stety instalację gazową, byłem wielkim przeciwnikiem LPG, ale po 15tys. km powoli się przekonuje, jak do tej pory nie ma żadnych problemów, a koszt instalacji już się zwrócił.
SILNIK:
– L3 – 2,3l – 166KM
– przyspieszenie zmierzone na G-tech'u: 8,2s – 100km/h
WNĘTRZE:
– podświetlenie wnętrza zmienione na zimno-białe diody
– niebieskie podświetlenie nóg
CAR-AUDIO:
– seria BOSE + XCarLink + subwoofer: ROCKFORD FOSGATE R1S412 w skrzyni zamkniętej 26 litrów
– wzmacniacz: CRUNCH MXB-280
MODYFIKACJE:
– wszystkie żarówki wnętrza zamienione na LEDy
– tylne lampy LED
– modyfikacja trzeciego stopu
– chromowane, podświetlane listwy progowe
– rozbudowa zestawu audio
– dodatkowe światła pozycyjne jak w wersji USA
– diodowe światła dzienne
– Cb radio na stałe w schowku na okulary (radio TTi-770 + Antena Sirio Tajfun na stałe w miejsce anteny radiowej, idealnie się sprawdza jako antymisiak)
– xenonowe światła drogowe 5000K
21 stycznia 2011 auto zostało zbadane na hamowni,
wynik: jak widać na poniższym wykresie pomimo 112tys. przebiegu silnik był w fabrycznej kondycji.
Seria: 166KM i 207Nm
Pierwszą modyfikacją tuż po zakupie było wyprowadzenie końcówek wydechu.
Należało uciąć oryginalną końcówkę wzdłuż zaznaczonej linii.
Następnie dopasować nową końcówkę do tłumika, w moim przypadku musiałem troszkę przyciąć ją w zaznaczonym miejscu.
Światła dzienne LED w miejscu świateł przeciwmgielnych
Oświetlenie wnętrza przy otwartych drzwiach
Oświetlenie wnętrza przy zamkniętych drzwiach
Dodatkowe światła pozycyjne oraz zmodyfikowany trzeci STOP.
Seryjne xenonowe światła mijania o barwie 4300*K oraz chiński xenon w światłach drogowych o barwie 5000*K
Wersja zimowa.
Jedną z ostatnich modyfikacji jest oklejenie klamek imitacją carbonu.
Planowane modyfikacje:
– przednie lampy od wersji poliftingowej – pomalowanie środków na czarno obecnych lamp
– obniżenie zawieszenia – zrobione – Eibach -30mm
– felgi 18"
Ostatnio edytowano 29 mar 2015, 18:30 przez Pawko_6, łącznie edytowano 10 razy
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Piekna
Szerokosci
Szerokosci
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
wow
moj kolorek,
ale za foty należa sie brawa
szerokosci
moj kolorek,
ale za foty należa sie brawa
szerokosci
- Od: 31 maja 2011, 23:16
- Posty: 58
- Skąd: Retford UK|>| Brodnica
- Auto: Mazda 6
2.0 TS2 petrol
141 km
lukias81 napisał(a):Popatrzył, popatrzył i ... zamieniasz się?
hehe w najbliższym czasie nie planuję się jej pozbyć
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Super szósteczka, foty pierwszorzędne! Ciekawe mody, szczególnie podoba mi się pomysł instalacji świateł do jazdy dziennej w miejsce mało użytecznych przeciwmgielnych. Gratuluję kondycji auta, co potwierdza wykres z hamowni!
pozdro i niech służy jak najdłużej!
pozdro i niech służy jak najdłużej!
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Bardzo ładna furka
Możesz napisać coś więcej na temat końcówek wydechu??(najlepiej link,gdzie to można znaleźć,albo dokładniejszy opis,żeby można było poszukać samemu )
Możesz napisać coś więcej na temat końcówek wydechu??(najlepiej link,gdzie to można znaleźć,albo dokładniejszy opis,żeby można było poszukać samemu )
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Końcówki są firmy Ulter, nie znam dokładnego modelu końcówek, ale są bardzo podobne do tej:
http://new.ulter.com.pl/offer/endings/d ... abia-i/229
tylko moje są jakby krótsze od tych i są idealne, dłuższe mogą spowodować, że będą sporo odstawać od zderzaka, co może wyglądać mniej estetycznie.
No i tak jak pisałem wyżej, konieczne jest przycięcie rury wydechowej bo będzie ją widać w otworze końcówki i będzie przysłonięty wylot spalin z wydechu.
Edit: Właśnie znalazłem
http://allegro.pl/ulter-koncowki-dedyko ... 06787.html
http://new.ulter.com.pl/offer/endings/d ... abia-i/229
tylko moje są jakby krótsze od tych i są idealne, dłuższe mogą spowodować, że będą sporo odstawać od zderzaka, co może wyglądać mniej estetycznie.
No i tak jak pisałem wyżej, konieczne jest przycięcie rury wydechowej bo będzie ją widać w otworze końcówki i będzie przysłonięty wylot spalin z wydechu.
Edit: Właśnie znalazłem
http://allegro.pl/ulter-koncowki-dedyko ... 06787.html
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Fajna zadbana 6,też chciałbym benzynową
Możesz mi zdradzić jak zrobiłeś lampy (tylne) w stylu USDM
PS. przeciwmgielna tak samo działa ?
Możesz mi zdradzić jak zrobiłeś lampy (tylne) w stylu USDM
PS. przeciwmgielna tak samo działa ?
[/url]
- Od: 27 sty 2011, 21:57
- Posty: 179
- Skąd: Wrocław
- Auto: Była:
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C 136KM ;
Jest:
Mazda 6 '08 GY
2.0 LF 147KM AT
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C CITD 121KM ;
Super wypas gablota dopieszczona jak trzeba, MAdzie na to zasługują Fajne mody – dobre pomysły, gratuluje. Interesuje mnie opcja świateł dziennych w miejscu przeciwmgielnych(zaślepek), podziel się informacją gdzie znalazles takie lampy co by sie tam zmieścily ? Rozvbierales cala lampe zeby je tam wlozyc ? i jeszcze jak długo je masz i czy wszystkie diody do tej pory palą. Pozdrawiam i zycze szerokosci i bezawaryjnosci )
- Od: 8 wrz 2011, 23:51
- Posty: 35
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 2.3 TOP (GG) 2003
166 km + Sequent LPG
Możesz mi zdradzić jak zrobiłeś lampy (tylne) w stylu USDM
Tu masz wątek o przeróbce świateł
viewtopic.php?f=60&t=49077
PS dzięki Pawko-zaraz zamawiam
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
pozdro600[/quote]
Te światła przeciwmgielne to samoróbka, już kilka wersji przerabiałem aż w końcu udało się dopasować odpowiednie diody i odpowiednią ich ilość, świecą już ponad rok i na razie jest wszystko OK, całą płytkę z diodami przykręciłem w miejsce otworów świateł przeciwmgielnych, da się to zrobić bez rozbierania lamp, wymaga tylko sprawnych rąk, demontażu filtra powietrza i poluzowania zbiornika na płyn do spryskiwacza.
Świecą bardzo mocno czasem zastanawiam się czy aż nie za mocno, ale światła dzienne w Audi czy inne LEDowe także świecą bardzo intensywnie.
Te listwy kupiłem bezpośrednio w Chinach konkretnie tu:
http://www.ioffer.com/i/door-sill-scuff ... x-97516513
Można się targować, ja kupiłem je za 50$.
Ku mojemu zdziwieniu paczka przyszła już po tygodniu.
Pasują idealnie do progu, ale trzeba je przykleić tak żeby jak najmocniej przylegały do oryginalnego progu bo ocierają o drzwi.
Co do jakości wykonania, jak to w Chinach, ostatnio mi jeden zamókł bo tłem dla tego oświetlenia jest jakaś tektura, (a na progu zawsze jakaś woda się znajdzie) więc musiałem go zmodyfikować i uszczelnić sylikonem. Jakbyście się zdecydowali to warto zapobiegawczo zabezpieczyć je przed montażem.
mahosss napisał(a):Super wypas gablota dopieszczona jak trzeba, MAdzie na to zasługują Fajne mody – dobre pomysły, gratuluje. Interesuje mnie opcja świateł dziennych w miejscu przeciwmgielnych(zaślepek), podziel się informacją gdzie znalazles takie lampy co by sie tam zmieścily ? Rozvbierales cala lampe zeby je tam wlozyc ? i jeszcze jak długo je masz i czy wszystkie diody do tej pory palą. Pozdrawiam i zycze szerokosci i bezawaryjnosci )
Te światła przeciwmgielne to samoróbka, już kilka wersji przerabiałem aż w końcu udało się dopasować odpowiednie diody i odpowiednią ich ilość, świecą już ponad rok i na razie jest wszystko OK, całą płytkę z diodami przykręciłem w miejsce otworów świateł przeciwmgielnych, da się to zrobić bez rozbierania lamp, wymaga tylko sprawnych rąk, demontażu filtra powietrza i poluzowania zbiornika na płyn do spryskiwacza.
Świecą bardzo mocno czasem zastanawiam się czy aż nie za mocno, ale światła dzienne w Audi czy inne LEDowe także świecą bardzo intensywnie.
dyzioo napisał(a):A gdzie kupiłeś te listwy progowe – podświetlane... super!! też chce takie
Te listwy kupiłem bezpośrednio w Chinach konkretnie tu:
http://www.ioffer.com/i/door-sill-scuff ... x-97516513
Można się targować, ja kupiłem je za 50$.
Ku mojemu zdziwieniu paczka przyszła już po tygodniu.
Pasują idealnie do progu, ale trzeba je przykleić tak żeby jak najmocniej przylegały do oryginalnego progu bo ocierają o drzwi.
Co do jakości wykonania, jak to w Chinach, ostatnio mi jeden zamókł bo tłem dla tego oświetlenia jest jakaś tektura, (a na progu zawsze jakaś woda się znajdzie) więc musiałem go zmodyfikować i uszczelnić sylikonem. Jakbyście się zdecydowali to warto zapobiegawczo zabezpieczyć je przed montażem.
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Dzięki, dzięki. Dzienne, to własna konstrukcja, kilkakrotnie poprawiana i to chyba jeszcze nie koniec, bo mam nowe pomysły.
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości