Po wypadku i decyzji sprzedaży poprzedniego buga postanowiłem zakupić coś nowego, szukałem długo i namiętnie a to GT a to gc8 STI a to wagony GD no i w końcu Elek ( emotorsport ) mnie namówił na swojego ulepka, a dokładnie WRX US speca z 2002 roku gruntownie przerobionego...
Więc zmiany są następujące :
Środek
– zegary STI '02 z shift lightem
– dywan, fotele, kanapa, kierownica – STI '02
– kosmiczne lusterko wsteczne z przyciskami
Stylistyka z zewnątrz
– ogromny kurnik na koguty
– tylny spojler Prodrive ważący tonę
– błotniki STI '06
– maska STI
– klapa STI
– lekkie złote felgi 16" ( 6,5 kg )
– Lampy przód i tył Hawk eye '06
– przedni zderzak z laminatu
Hamulce
– przód Brembo 4 tłoczkowe -świeżo po wymianie
– tył złote STI '06
Wydech
– UP i DP STI '06 reszta 3 cale
– końcowy przelotowy ( nie wiem jakiej firmy )
brzmi jak helikopter
Układ dolotowy
– Stożek HKS – albo do wymiany albo do odizolowania
Auto po zakupie pojechało do MTS na wymianę pompy wspomagania i ogarnięcie wolnych obrotów a przy okazji doładowania, okazało się, że przepustnica, solenoid oraz przepływka do wymiany, zbadane przez Marka wszystkie parametry silnika bezpieczne, doładowanie 1 bar. Potem wymiana przednich hamulców na zestaw Brembo i ogarnięcie bałaganu w tylnym zawieszeniu. Na koniec nowe oponki i złote lekkie felgi oraz porządna geometria zawieszenia. Zostało jeszcze parę duperel do ogarnięcia ale to na spokojne.
Zdjęcia będą dodane jak najszybciej mi się uda, tylko go ładnie wypastuje i umówię się z fotografem
Zdjęcia chwilowo robione telefonem byle tylko były
