Swap silnika na 2.5L V6 KL/DE/ZE
Ja robiłem z R4 na V6.
Zrób tak jak pisałem a nie będziesz miał problemów.
Wszystko co się różni wymień, komora silnika praktycznie pusta zostaje.
a następnie wrzucasz z drugiego samochodu graty i od spodu wkładasz silnik z gratami.
Zrób tak jak pisałem a nie będziesz miał problemów.
Wszystko co się różni wymień, komora silnika praktycznie pusta zostaje.
a następnie wrzucasz z drugiego samochodu graty i od spodu wkładasz silnik z gratami.
Sorry za post pod postem,ale mam pytanie:
Jak wygląda sprawa swapa KLa w miejsce FSa przy zalozeniu ze KL jezdzi w automacie a FS to manual Jest to mozliwe ? U siebie chciałbym miec KLa w manualu więc wiadomo,ze skrzynia do kupna ale czy cos jeszcze
Jak wygląda sprawa swapa KLa w miejsce FSa przy zalozeniu ze KL jezdzi w automacie a FS to manual Jest to mozliwe ? U siebie chciałbym miec KLa w manualu więc wiadomo,ze skrzynia do kupna ale czy cos jeszcze
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
noxes napisał(a):tak na pewno cięgła pedal pompa wysprzęglik itd było już na forum, steffan o to pytał.
no tak,ale to już mam u siebie – w KLu jest inaczej
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Tylko jest jeszcze kwestia wiazki, bo auto z KLem to MX6, ale to juz chyba nie jest taki duzy problem? Chociaz do siebie chcialbym jeszcze dolozyc ABS, bo w mojej 626 tego nie ma, i kilka innych rzeczy.
Pozdrawiam,
voytecku.
Pozdrawiam,
voytecku.
Do absu będziesz musiał jeszcze założyć czujniki na wszystkie koła i jakiś moduł..
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
kamilspider napisał(a):Do absu będziesz musiał jeszcze założyć czujniki na wszystkie koła i jakiś moduł..
I przeguby pod ABS tez beda konieczne. Najbardziej zastanawia mnie tylko podmiana ECU i podpiecie wszystkiego, zeby poprawnie dzialalo.
Pozdrawiam,
voytecku.
Zmieniając silnik zmienisz i wiązkę, a więc komp podejdzie p&p. Co do ABSu, musisz mieć pompę od absu, pompę hamulcową dostosowaną do pompy absu, przekaźnik/bezpiecznik, jednostkę sterującą, przewody metalowe są inne, piasty i czujniki i koronki na przeguby (jeśli masz GE bez ABSu to do piasty nie dolożysz czujnika)
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
noxes napisał(a):Zmieniając silnik zmienisz i wiązkę, a więc komp podejdzie p&p. Co do ABSu, musisz mieć pompę od absu, pompę hamulcową dostosowaną do pompy absu, przekaźnik/bezpiecznik, jednostkę sterującą, przewody metalowe są inne, piasty i czujniki i koronki na przeguby (jeśli masz GE bez ABSu to do piasty nie dolożysz czujnika)
Dzieki za wyjasnienie. Teraz bedzie latwiej wszystko przekladac. Pochwale sie, gdy juz bedzie skonczona albo moze wczesniej wrzuce kilka zdjec mojej GE jako zwiastun
Pozdrawiam,
voytecku.
voytecku napisał(a):. Pochwale sie, gdy juz bedzie skonczona albo moze wczesniej wrzuce kilka zdjec mojej GE jako zwiastun
Dawaj odrazu, później zrób tylko fotorelację ze swapa Może sam się namyśle na to jak mi fs padnie
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
noxes napisał(a):Dawaj odrazu, później zrób tylko fotorelację ze swapa
Postaram sie cos wieczorem wrzucic.
szumki44 napisał(a):to ja juz wole kompressor dorzucic i wystroic
V6 plus turbo dopiero musi fajnie jezdzic
Pozdrawiam,
voytecku.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6