Wieksze spalanie i "falowanie obrotow" po wymianie swiec i regulacji gazu.

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi z mieszalnikiem.

Postprzez mamil_23 » 26 sie 2011, 13:50

Witam. Moja Madzia to 323f BA 1.5 16V PB+LPG.
Po ostatnim wystrzale gazu i uszkodzeniu przeplywomierza wymienilem przeplywomierz i pojechalem na regulacje gazu. Pan od gazu stwierdzil ze mam uszkodzona czesc(ta sruba wraz z krokowcem) i wymienil mi owo srube na inna BEZ KROKOWCA(wie ktos czemu bez krokowca?) i wyregulowal gaz na analizatorze spalin i zalecil zmiane swiec wiec odrazu to zrobilem no i stwierdzil ze nie trzeba ponownie regulowac gazu. No i niby wszystko ok ale teraz obroty na cieplym silniku raz utrzymuja sie na ~800 a raz na ~1200 ;/ i to jest tak ze zatrzymam sie na swiatlach i mam 800 rusze, zatrzymam sie na nastepnych a tu np. 1300. I spalanie z 10l gazu podskoczylo do 12l przy takiej samej jezdzie jak wczesniej... Co moze byc nie tak?
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2011, 22:52
Posty: 52
Skąd: Gromnik/małopolska
Auto: Była: Mazda 323f BG 1.8 DOHC 128KM PB+LPG
Jest: Mazda 323f 1.5 DOHC 88KM PB+LPG

Postprzez johny2007 » 26 sie 2011, 20:32

moze swiece są felerne... albo zła regulacja gazu.... zastanawia mnie tylko ta zmiana wolnych obrotów??
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez mamil_23 » 26 sie 2011, 21:36

Swiece identyczne jak poprzednie. Wydaje mi sie ze to ta regulacja gazu jest nie tak. Bo jak mojej znajomej wyregulowali w tym samym zakladzie to jej samochod o pojemnosci 1.3 spala 12,5l gazu hahaha aaa i jeszcze jedno :) czy jak wkrece bardziej ta srube ktora znajduje sie na wezu to wtedy zmniejsze dawke gazu i spadnie spalanie? czy musi byc regulowane jeszcze na parowniku? ;]
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2011, 22:52
Posty: 52
Skąd: Gromnik/małopolska
Auto: Była: Mazda 323f BG 1.8 DOHC 128KM PB+LPG
Jest: Mazda 323f 1.5 DOHC 88KM PB+LPG

Postprzez johny2007 » 27 sie 2011, 12:00

nie wystarczy jak przykrecisz na wezu to spalanie zmaleje tylko lekko.... a falowanie to bys musiał usatawic na parowniku bo mozliwe ze ustawił za małe podcisnienie....
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez noxes » 28 sie 2011, 00:00

takie rzeczy ustawia się z sonda w wydechu. Sama śruba nic nie da,
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez mamil_23 » 28 sie 2011, 00:42

No wlasnie po takiej regulacji jak mi sie podpial pod wydech i wyregulowal wszystko zaczela wiecej palic ;/
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2011, 22:52
Posty: 52
Skąd: Gromnik/małopolska
Auto: Była: Mazda 323f BG 1.8 DOHC 128KM PB+LPG
Jest: Mazda 323f 1.5 DOHC 88KM PB+LPG

Postprzez noxes » 28 sie 2011, 10:25

Zmień gazownika.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez mamil_23 » 28 sie 2011, 12:00

To samo pomyslalem ;) Spróbuj u innego wyregulowac w przyszlym tygodniu ;)
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2011, 22:52
Posty: 52
Skąd: Gromnik/małopolska
Auto: Była: Mazda 323f BG 1.8 DOHC 128KM PB+LPG
Jest: Mazda 323f 1.5 DOHC 88KM PB+LPG

Postprzez noxes » 28 sie 2011, 12:20

a tak apropo masz spalanie takie jak i ja, tyle że ja w 2.0 :D
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez mamil_23 » 28 sie 2011, 13:57

Hehe :D no tak :P ja wczesniej w 1.8 128KM mialem spalanie okolo 11l ;P
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2011, 22:52
Posty: 52
Skąd: Gromnik/małopolska
Auto: Była: Mazda 323f BG 1.8 DOHC 128KM PB+LPG
Jest: Mazda 323f 1.5 DOHC 88KM PB+LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy LPG