Seat Toledo 1M 2000r 2.3 V5 150KM
Seat Toledo 1M V5 2000r. Zakupiony 25.06.2011.
Wyposażenie:
– silnik 2.3 V5 150km/6000rpm i 220 Nm/3600rpm
– sprzęgło i koło zamachowe z 2.8 VR6
– ABS i EDS
– 4x AirBag
– 4x el. szyby
– el. lusterka, el. składane, podgrzewane, lusterko pasażera opuszcza się w dół po wbiciu wstecznego biegu
– klimatyzacja automatyczna
– Seat Sound System Aura CD ze emulatorem zmieniarki
– spryskiwacze reflektorów
– halogeny
– skórzane fotele z alcantarą
– oba elektrycznie sterowane fotele + pamięć fotela kierowcy wraz z lusterkami
– podgrzewane fotele
– podłokietnik przód oraz tył
– skórzana kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
– komputer pokładowy
– lotka na tylnej szybie
– alufelga 16" Seat Sport z oponami 205/55 Pirelli P7
Mała chronologia. Przy poprzednim aucie okazała się bardzo przydatna podczas sprzedaży
Cel prosty – doprowadzić auto do serii.
Czerwiec 2011
Zakup auta. Zdjęcia z ogłoszenia.
Na przywitanie wyleciały dystanse z kół. Założyłem nowe sprężyny, łożyska amortyzatorów i wydech. Następnie przyszła pora na wymianę filtrów i oleju. Dołożyłem też zmieniarkę MP3.
Lipiec 2011
Po miesiącu auto zaczyna przypominać serię. Doszła instalacja SGI na głównych podzespołach: komputer Stag300+, wtryski Hana, reduktor AC. Wyleciała dokładka przedniego zderzaka. Nie bardzo komponowała się z resztą samochodu. Doszło do awarii skrzyni biegów. Została wymieniona na nową.
Sierpień 2011
Mała renowacja kierownicy i montaż CB radia. Wybór miejsca montażu padł na podłokietnik. Przeważnie nie mam potrzeby patrzenia na radio, a jak już muszę to wystarczy unieść podłokietnik. Kable oczywiście schowane jak tylko się dało. Nawiercona mała dziurka i puszczone w tunel. Kabel antenowy idzie pod wykładziną do bagażnika, a zasilanie tunelem pod instalacje z zapalniczki.
W seacie pojawiły się ślady wody po deszczu. Problem znany chyba wszystkim użytkownikom. Póki co zrobiłem odpływy w uszczelkach drzwi, uszczelniłem tylne lampy oraz poprawiłem uszczelkę filtra przeciwpyłkowego, która była głównym sprawcą problemów. Zostało mi jeszcze zrobić uszczelnienie drzwi, ale z racji zrobienia otworów zyskałem na czasie. Woda nie dostaje się już do kabiny.
Korzystając z okazji wyprałem całe wnętrze seata.
Na początek zdemontowałem fotele i podniosłem wykładzinę. Niestety było pod spodem trochę mokro dlatego cały wieczór spędziłem z suszarką w ręku. Chciałem ściągnąć całą wykładzinę, ale mokro było tylko na brzegach więc oszczędziłem nieco pracy. Po wysuszeniu użyłem preparatu widocznego na zdjęciu (ten, który robi za podpórkę) i wyczyściłem tym wykładzinę od spodu by zniwelować nieprzyjemny zapach deszczówki.
Całą noc auto się wietrzyło w garażu, a rano zabrałem się za składanie wykładziny i plastików oraz pranie. Efekt bardzo zadowalający. Na koniec wszystko podkładałem, a elementy skórzane i plastiki potraktowałem moimi ulubionymi od niedawna preparatami Tenzi.
Wrzesień 2011
Miałem czekać z tą zmianą do przyszłego sezonu, ale trafił się komplet upatrzonych kół w bardzo ładnym stanie. Żal było nie skorzystać.
Chyba jestem jedyny, który zrobił downgrade z 17" do 16" Nie sądziłem, że to powiem ale jeździ się znacznie wygodniej...
Seat zaliczył kolejny zlot klubu Mazdaspeed. Tym razem Tor Rakietowa:
Film z emeryckiego przejazdu:
http://www.youtube.com/watch?v=LKNl-CQV8Tg
Kilka zdjęć:
Marzec 2012
Korzystając z pogody postanowiłem zmienić koła, obmyć auto po zimie i doprowadzić tylną klapę do seryjnego stanu. Domyślam się, że większość ściąga znaczki, ale ja jestem nieco inny Jakoś strasznie pokracznie mi wygląda goła klapa w toledo. Kompletnie mi się to nie podobało. Tym bardziej, że u mnie efekt paskudził napis Toledo na dole klapy.
Tak to wyglądało:
Najpierw pozbyłem się starych naklejek. Niestety został dość mocny ślad po kleju. W ruch poszła polerka
No i klejenie:
Maj 2012
Wywaliłem te śmieszne chromy z grilla. Wiem, że sprawa wygląda na banalna, ale jakiś idiota niemiec/turek pokleił to jakimś mocnym klejem cyanopodobnym. Niestety musiałem ściągnąć grilla, zeszlifować klej i pomalowałem na czarny mat. Wyszło nie najgorzej, a pseudo chrom już mnie nie straszy
Domyślam się, ze nowy grill kupiłbym za 50zł, ale w niedziele, w okolicznych supermarketach nie było
Przód przed
Po (wiem, lekko przebajerowałem z balansem bieli w aparacie )
Wyposażenie:
– silnik 2.3 V5 150km/6000rpm i 220 Nm/3600rpm
– sprzęgło i koło zamachowe z 2.8 VR6
– ABS i EDS
– 4x AirBag
– 4x el. szyby
– el. lusterka, el. składane, podgrzewane, lusterko pasażera opuszcza się w dół po wbiciu wstecznego biegu
– klimatyzacja automatyczna
– Seat Sound System Aura CD ze emulatorem zmieniarki
– spryskiwacze reflektorów
– halogeny
– skórzane fotele z alcantarą
– oba elektrycznie sterowane fotele + pamięć fotela kierowcy wraz z lusterkami
– podgrzewane fotele
– podłokietnik przód oraz tył
– skórzana kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
– komputer pokładowy
– lotka na tylnej szybie
– alufelga 16" Seat Sport z oponami 205/55 Pirelli P7
Mała chronologia. Przy poprzednim aucie okazała się bardzo przydatna podczas sprzedaży
Cel prosty – doprowadzić auto do serii.
Czerwiec 2011
Zakup auta. Zdjęcia z ogłoszenia.
Na przywitanie wyleciały dystanse z kół. Założyłem nowe sprężyny, łożyska amortyzatorów i wydech. Następnie przyszła pora na wymianę filtrów i oleju. Dołożyłem też zmieniarkę MP3.
Lipiec 2011
Po miesiącu auto zaczyna przypominać serię. Doszła instalacja SGI na głównych podzespołach: komputer Stag300+, wtryski Hana, reduktor AC. Wyleciała dokładka przedniego zderzaka. Nie bardzo komponowała się z resztą samochodu. Doszło do awarii skrzyni biegów. Została wymieniona na nową.
Sierpień 2011
Mała renowacja kierownicy i montaż CB radia. Wybór miejsca montażu padł na podłokietnik. Przeważnie nie mam potrzeby patrzenia na radio, a jak już muszę to wystarczy unieść podłokietnik. Kable oczywiście schowane jak tylko się dało. Nawiercona mała dziurka i puszczone w tunel. Kabel antenowy idzie pod wykładziną do bagażnika, a zasilanie tunelem pod instalacje z zapalniczki.
W seacie pojawiły się ślady wody po deszczu. Problem znany chyba wszystkim użytkownikom. Póki co zrobiłem odpływy w uszczelkach drzwi, uszczelniłem tylne lampy oraz poprawiłem uszczelkę filtra przeciwpyłkowego, która była głównym sprawcą problemów. Zostało mi jeszcze zrobić uszczelnienie drzwi, ale z racji zrobienia otworów zyskałem na czasie. Woda nie dostaje się już do kabiny.
Korzystając z okazji wyprałem całe wnętrze seata.
Na początek zdemontowałem fotele i podniosłem wykładzinę. Niestety było pod spodem trochę mokro dlatego cały wieczór spędziłem z suszarką w ręku. Chciałem ściągnąć całą wykładzinę, ale mokro było tylko na brzegach więc oszczędziłem nieco pracy. Po wysuszeniu użyłem preparatu widocznego na zdjęciu (ten, który robi za podpórkę) i wyczyściłem tym wykładzinę od spodu by zniwelować nieprzyjemny zapach deszczówki.
Całą noc auto się wietrzyło w garażu, a rano zabrałem się za składanie wykładziny i plastików oraz pranie. Efekt bardzo zadowalający. Na koniec wszystko podkładałem, a elementy skórzane i plastiki potraktowałem moimi ulubionymi od niedawna preparatami Tenzi.
Wrzesień 2011
Miałem czekać z tą zmianą do przyszłego sezonu, ale trafił się komplet upatrzonych kół w bardzo ładnym stanie. Żal było nie skorzystać.
Chyba jestem jedyny, który zrobił downgrade z 17" do 16" Nie sądziłem, że to powiem ale jeździ się znacznie wygodniej...
Seat zaliczył kolejny zlot klubu Mazdaspeed. Tym razem Tor Rakietowa:
Film z emeryckiego przejazdu:
http://www.youtube.com/watch?v=LKNl-CQV8Tg
Kilka zdjęć:
Marzec 2012
Korzystając z pogody postanowiłem zmienić koła, obmyć auto po zimie i doprowadzić tylną klapę do seryjnego stanu. Domyślam się, że większość ściąga znaczki, ale ja jestem nieco inny Jakoś strasznie pokracznie mi wygląda goła klapa w toledo. Kompletnie mi się to nie podobało. Tym bardziej, że u mnie efekt paskudził napis Toledo na dole klapy.
Tak to wyglądało:
Najpierw pozbyłem się starych naklejek. Niestety został dość mocny ślad po kleju. W ruch poszła polerka
No i klejenie:
Maj 2012
Wywaliłem te śmieszne chromy z grilla. Wiem, że sprawa wygląda na banalna, ale jakiś idiota niemiec/turek pokleił to jakimś mocnym klejem cyanopodobnym. Niestety musiałem ściągnąć grilla, zeszlifować klej i pomalowałem na czarny mat. Wyszło nie najgorzej, a pseudo chrom już mnie nie straszy
Domyślam się, ze nowy grill kupiłbym za 50zł, ale w niedziele, w okolicznych supermarketach nie było
Przód przed
Po (wiem, lekko przebajerowałem z balansem bieli w aparacie )
wydech faktycznie do wymiany, reszta fajnie wyglada , łącznie z kołami ktorym tylko rant dac w polerke i bedzie malina, pozdro
-
Pyton162
Dokładka zostaje. Musiałbym pomalować zderzak po jej zdjęciu. A na to nie mam na razie czasu. Ona jest praktycznie w tej samej wysokości co oryginalnie zderzak. Progi są zbędne. Na żywo zupełnie inaczej to wygląda. Zyg chyba potwierdzi bo oboje po obejrzeniu zdjęć chcieliśmy ją wywalić Ale pomyślę o jej wywaleniu na kolejny sezon razem z nowymi kołami.
Wydech jest paskudny i jego chwile są już policzone. Pomijam dźwięk. Mnie po prostu nigdy takie coś nie kręciło. Seria jest już w drodze
Wydech jest paskudny i jego chwile są już policzone. Pomijam dźwięk. Mnie po prostu nigdy takie coś nie kręciło. Seria jest już w drodze
A mnie sie podoba tak jak jest teraz:–)
Rok temu bralem pod uwage takiego Seata ale trafila sie gf 2.0 136 ps -sam mam zalozona tylko koncowke wydechu i tyle w temacie tuningu -nie widze na razie potrzeby na cos wiecej
Seaty natomiast sa troche pospolite ,jest ich sporo i taka forma wyroznienia sie z tlumu jest ciekawa
Rok temu bralem pod uwage takiego Seata ale trafila sie gf 2.0 136 ps -sam mam zalozona tylko koncowke wydechu i tyle w temacie tuningu -nie widze na razie potrzeby na cos wiecej
Seaty natomiast sa troche pospolite ,jest ich sporo i taka forma wyroznienia sie z tlumu jest ciekawa
- Od: 3 lis 2010, 11:41
- Posty: 54
- Auto: MAZDA 626 GF 2.0 H.P
Bardzo ładne autko, od dawna podobają mi się Toledo
Przednia dokładna też ładnie wygląda, a sprężyny zostaw albo zmień na inne obniżające
Przednia dokładna też ładnie wygląda, a sprężyny zostaw albo zmień na inne obniżające
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Fajne Toledo W eleganckiej opcji Szkoda, że sprężyny odpadają, fajnie na nich wygląda i na tym kole
Cieżko pewnie by było znaleźć sprężyny -20mm na przykład
Barthek napisał(a):a sprężyny zostaw albo zmień na inne obniżające
Cieżko pewnie by było znaleźć sprężyny -20mm na przykład
Przed Mazdą jeździłem Toledo II 1.8 , dobre auto – składali je w Hiszpanii i Belgii przez 5 lat padła przepływka i sonda , części tanie , jak padnie podnośnik szyby to się odezwij mam jeszcze gdzieś zapasowe to chętnie oddam
Pozdr
Pozdr
-
Grucha
to v5 czy r5? ogolnie 5 cylidrow fajnie brzmi.i autko slicznie wyglada.jest na czym oko zawiesic.troche tyl wysoko zadarty.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):to v5 czy r5?
VR5 tak na prawdę. Seat nazwał to jednak V5.
Mateusz napisał(a):choć nie rozumiem, jak można jeździć VAGiem...
Buehehe.
ravo napisał(a):ja jestem z tych durni co by się zapożyczyli i kupili albo IS albo Impreze GD.
Ja bym też tak zrobił... Na szczęście mam obok ludzi, którzy w odpowiednim momencie walą mnie w łeb. A tak serio o ile IS oferuje fajne wyposażenie w standardzie, to GD w tej kasie (~20kzł) olbrzymim luksusem jest manualna klima. Za 17k oglądałem 1.6 bez klimy
Barthek napisał(a):a sprężyny zostaw albo zmień na inne obniżające
Sprężyny wylatują. Seria nie jest aż taka strasznie wysoka i miękka w V5 jak w przypadku np 1.6 czy 1.8. Powinien nie wyglądać najgorzej.
Mam nadzieję, że w Rykach dasz poszaleć po pasie?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
loockas napisał(a):Zyg chyba potwierdzi bo oboje po obejrzeniu zdjęć chcieliśmy ją wywalić
potwierdzi. Na zdjęciach z ogłoszenia to było pierwsze co miało lecieć. Ale na żywo wygląda lepiej niż dobrze.
Poza tym świetne auto, cholernie mi się podoba i bardzo ciężko było mi przy zakupie być tym 'gaszącym napalenie głosem rozsądku'
loockas napisał(a):skuszony bardzo bogatym wyposażeniem zakupiłem wersję z silnikiem V5 150km.
loockas napisał(a):Wyposażenie chyba standardowe w tej wersji silnikowej więc nie będę pisał. Lista jest tak długa, że nawet nie pamiętam co tam siedzi
Pisz pisz bo nikt nie wie Co to za leń przez Ciebie przemówił?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
No to tak w skrócie. Jutro to wrzuce na pierwszą stronę :_
– ABS i EDS
– 4x AirBag
– 4x el. szyby
– el. lusterka, el. składane, podgrzewane, lusterko pasażera opuszcza się w dół po wbiciu wstecznego biegu
– klimatyzacja automatyczna
– Seat Sound System czyli 8 głośników i radio Aura CD ze zmieniarką (zmieniarki nie mam, wpadnie xcarlink)
– tempomat
– spryskiwacze reflektorów
– halogeny
– skórzane fotele z alcantarą
– oba elektrycznie sterowane fotele
– możliwość zaprogramowania ustawień fotela kierowcy i lusterek
– podgrzewane fotele
– podłokietnik przód oraz tył
– dodatkowy nawiew na przednią szybę pomagający przy zaparowaniu
– skórzana kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
– komputer pokładowy
– wyświetlacz od radia pod licznikami
– lotka na tylnej szybie
– alu 17"
– dokładka zderzaka ms design
chyba tyle
– ABS i EDS
– 4x AirBag
– 4x el. szyby
– el. lusterka, el. składane, podgrzewane, lusterko pasażera opuszcza się w dół po wbiciu wstecznego biegu
– klimatyzacja automatyczna
– Seat Sound System czyli 8 głośników i radio Aura CD ze zmieniarką (zmieniarki nie mam, wpadnie xcarlink)
– tempomat
– spryskiwacze reflektorów
– halogeny
– skórzane fotele z alcantarą
– oba elektrycznie sterowane fotele
– możliwość zaprogramowania ustawień fotela kierowcy i lusterek
– podgrzewane fotele
– podłokietnik przód oraz tył
– dodatkowy nawiew na przednią szybę pomagający przy zaparowaniu
– skórzana kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
– komputer pokładowy
– wyświetlacz od radia pod licznikami
– lotka na tylnej szybie
– alu 17"
– dokładka zderzaka ms design
chyba tyle
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości