Zakup używanego samochodu – budżet do 15.000 zł
ravo napisał(a):nie kupił bym już szmelcwagona
No to mój pierwszy. Kiedyś trzeba spróbować
Jedyne czego nie mogę zrozumieć to tej dziwnej mody na mniejsze lusterko od pasażera... Kurde sprężyny H&R... szkoda ich będzie, ale mam trudności z wjazdem na plac...
Zobaczymy co będzie z felgami, ale coś czuje, że wróci seria 16".
Podoba mi się
Ja bym zostawił te H&R-y i felgi, nie wracaj do dziadkowozu 


You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
To wpadnij mi przerobić wjazd do domu
Nie, nie... H&R są chyba nie do tego silnika. Mają oznaczenie -1, a powinny mieć -2 (różnica polega na wadze samochodu (silnika)) i dlatego auto siadło chyba niżej niż powinno. To jest na prawdę męczące jak musisz uważać na każdym kroku. A felga... wszystko się okaże po wywaleniu dystansu czy ona tam w ogóle wejdzie ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Jeśli użytkowanie przy tym zawieszeniu jest takie męczące, to rzeczywiście lepiej zmienić na coś troszkę wyższego. Felgi zostaw te które są,ładnie wyglądają a te ori to takie emeryckie waśnie i Bandit ma rację w tym wypadku. Jak w niczym nie przeszkadzają to dystansów też nie ruszaj- nie cza psuć 
Ale po wymianie sprężyn i tak będziesz pewnie musiał zmienić fele, zmieni się skok koła i wtedy będziesz tłukł o błotnik, chyba że ściągniesz dystans i reszta będzie pasowała wtedy dobrze. Ale jeśli mówisz o innych felgach 16, nie ori, to zmienia to postać rzeczy, wtedy jestem na tak 
ravo napisał(a):hehe wyleciał jak wyleciał ale miałem coś podobnego w imprezie i zawsze jak była wilgoć to było widać go na szybiechoć był zmyty idealnie
już zawsze będzie go widać... miałem tak w milly. Zerwałem naklejkę PL i przy spadkach temperatury, wilgoci wyło ją widać
Ps. Gratulejszyn
Moje najszczersze kondolencje 
Pozbądź się tych felg jak najszybciej bo są skrajnie paskudne.
Nie ździw się teraz jak Cie nikt nie będzie na drodze rozpoznawał. bo kupiłeś sobie czapkę niewitkę.
Pozbądź się tych felg jak najszybciej bo są skrajnie paskudne.
Nie ździw się teraz jak Cie nikt nie będzie na drodze rozpoznawał. bo kupiłeś sobie czapkę niewitkę.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Bimbak napisał(a):Nie ździw się teraz jak Cie nikt nie będzie na drodze rozpoznawał. bo kupiłeś sobie czapkę niewitkę.
Po 4 latach właśnie tego mi brakowało. Policja się w końcu odczepi
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Felgi pójdą out. Nie wiem tylko czy w tym sezonie. Najpierw wygar i springi
sympatyczny wozik
-ciekawy silnik V5 -w sumie to nigdy nawet chyba nie slyszalem jak to chodzi-jak wrazenia sluchowe w porownaniu np do xedosa 2.0 v6?
podaj kilka tych roznic cenowych czesci -pamietasz jakies konkrety ? to z ciekawosci i bez wojen prosze:–)
ten seat jest oplacony ? bo za ten silnik to chiba akcyza bedzie niemila
pzdr
-ciekawy silnik V5 -w sumie to nigdy nawet chyba nie slyszalem jak to chodzi-jak wrazenia sluchowe w porownaniu np do xedosa 2.0 v6?
podaj kilka tych roznic cenowych czesci -pamietasz jakies konkrety ? to z ciekawosci i bez wojen prosze:–)
ten seat jest oplacony ? bo za ten silnik to chiba akcyza bedzie niemila
pzdr
- Od: 3 lis 2010, 11:41
- Posty: 54
- Auto: MAZDA 626 GF 2.0 H.P
abrams napisał(a):ciekawy silnik V5
wrażenia słuchowe w porównaniu do KF'a bardzo pozytywne.Brzmi typowo jak 'V', może trochę ostrzej niż Twój 2.0. Póki co niestety dźwięk zniekształcony przez 'dedykowany wydech Remusa'. Kompletnie nie przypomina rzędówki. Charakterystyka też Vałkowa, bo zbiera się z niskich obrotów całkiem konkretnie. Przy tym wszystkim silnik nie jest wysilony. Rozmawialiśmy z loockasem i stwierdzilismy, że japońce z tej pojemnośći chcieliby wyciągnąć 230KM
Zyg napisał(a):Rozmawialiśmy z loockasem i stwierdzilismy, że japońce z tej pojemnośći chcieliby wyciągnąć 230KM
Zupełnie jak Niemcy
No i patrząc na podwórko Mazdy – który silnik produkują jakoś wysilony specjalnie? Nie licząc Wankli w produkcji jest chyba tylko 260-konny silnik w "sportowcach" MPS i CX-7?
co do dzwieku silnika to tak jak zyg pisze. dla mnie brzmi bardzo ciekawie. nie jest to typowe v, a vr. kat 15 stopni. rozrzad na lancuchu. co do porownania go z japoncami to mielismy bardziej na mysli jednostki hondowskie
czesci... lozysko amora wraz z poducha febi bilstein za 40zl. do mazdy za sama poduche no name placilem 70zl a lozysko 30zl. sprezyny kyb 75zl/szt. lesjofors 120zl. do mx3 najtansze to chyba 170zl/szt. to jest porownanie do mx3. moze inne mazdy maja tansze czesci. ja poki co jestem pozytywnie zaskoczony.
akcyza... hmmm wypowiem sie w tej sprawie za kilka dni. jak mnie nie zrobia w butelke to bede mial oplacona. jak nie to trudno, zaplace sam. liczylem sie i z tym.
czesci... lozysko amora wraz z poducha febi bilstein za 40zl. do mazdy za sama poduche no name placilem 70zl a lozysko 30zl. sprezyny kyb 75zl/szt. lesjofors 120zl. do mx3 najtansze to chyba 170zl/szt. to jest porownanie do mx3. moze inne mazdy maja tansze czesci. ja poki co jestem pozytywnie zaskoczony.
akcyza... hmmm wypowiem sie w tej sprawie za kilka dni. jak mnie nie zrobia w butelke to bede mial oplacona. jak nie to trudno, zaplace sam. liczylem sie i z tym.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości