Mazda 626 GD FE4 '92 2.0 12v – SPRZEDANA – DO ZAMKNIECIA
Dane podstawowe :
Marka : Mazda
Model 626 GD hatchback
Rok 1992
Pojemność 2.0 (12v) FE4 (+ lpg)
Moc 109 KM
Przebieg na dzień 19.07.13 – 282 464 25.12.14 – 292875
Kolor Biały
Wyposażenie
– elektryczne szyby04
– elektryczny szyberdach
– welurowa tapicerka
– centralny zamek
– regulacja kierownicy
– oryginalny grill z lampami
– alu 15", 6,5J BBS od rx7
Modyfikacje
– 2 lata temu wymieniony silnik na ten sam 2.0 12v – w poprzednim pęknieta była głowica. Udało znaleźć się kompletny w lepszym stanie. Przy okazji wleciała też nowa skrzynia
– 4 nowe seryjne sprężyny
– nowe alufelgi bbs z rx7 – polerka rantów
– zabezpieczone nadkola
– bębny + zaciski pomalowane na czarno
– wymieniony prawy wahacz
– wymienione klocki
– wymiana tarczy sprzęgła
– nowa klapa bagaźnika (poprzednia miała spojler i była w stanie mocno średnim)
– usunięcie wlewu gazu (teraz jest pod klapką)
– dokładka przedniego zderzaka
– zdjęty hak
– wszystkie wycieraczki pomalowane na czarny półmat
– ogarnięcie wnętrza
– nowa tylna półka (poprzednia miała dziury po głośnikach)
– wypolerowany tłumik końcowy
HISTORIA
Jestem w jej posiadaniu od 2010 roku. Początkowo wyglądała hmmm... normalnie. Bez żadnych pierdół, na stalówkach. Normalnie. Ale zawsze mi się podobała i wiedziałem, że nie mogę jej tak zostawić. Na pierwszy ogień poszły koła. Riki (jeszcze raz dzięki stary!) podesłał mi bbsy. Po krótkiej rozkmince zostały zakupione. Wypolerowany rant, na to wleciały pirelli p6 195/60. Potem sprężyny (bo nie były oryginalne i tył stał strasznie wysoko).
Był też problem z silnikiem a pisząc szczegółowiej z głowicą. Pęknięta. Szukałem długo. Kupiłem nawet dwie... w gorszym stanie jednak udało się oddać.
Przeglądajac raz allegro pojawił się silnik, kompletny. 2.0, 12v. Krótka piłka, jedziemy!
I udało się, strzał w dziesiątke. Był tylko problem z jednym popychaczem ale został wyeliminowany.
W tamtym roku usunałem wlew gazu (pozdrawiam holendrów), wymieniłem klape bagażnika i całość została odświeżona, włącznie z wypolerowaniem tłumika końcowego
W tym roku dołożyłem dokładkę przedniego zderzaka. I jeżdzę.
Na początku czyli prawie 3 lata temu
Nowe felgi
polerowanie rantów
Już na Madzi
wymiana silnika
prospekty na tylną półkę
po usunięciu wlewu, z nową klapą
wypolerowany tłumik
2013 – dokładka przedniego zderzaka
Środek
Youngtimer warsaw 04.07.13
Marka : Mazda
Model 626 GD hatchback
Rok 1992
Pojemność 2.0 (12v) FE4 (+ lpg)
Moc 109 KM
Przebieg na dzień 19.07.13 – 282 464 25.12.14 – 292875
Kolor Biały
Wyposażenie
– elektryczne szyby04
– elektryczny szyberdach
– welurowa tapicerka
– centralny zamek
– regulacja kierownicy
– oryginalny grill z lampami
– alu 15", 6,5J BBS od rx7
Modyfikacje
– 2 lata temu wymieniony silnik na ten sam 2.0 12v – w poprzednim pęknieta była głowica. Udało znaleźć się kompletny w lepszym stanie. Przy okazji wleciała też nowa skrzynia
– 4 nowe seryjne sprężyny
– nowe alufelgi bbs z rx7 – polerka rantów
– zabezpieczone nadkola
– bębny + zaciski pomalowane na czarno
– wymieniony prawy wahacz
– wymienione klocki
– wymiana tarczy sprzęgła
– nowa klapa bagaźnika (poprzednia miała spojler i była w stanie mocno średnim)
– usunięcie wlewu gazu (teraz jest pod klapką)
– dokładka przedniego zderzaka
– zdjęty hak
– wszystkie wycieraczki pomalowane na czarny półmat
– ogarnięcie wnętrza
– nowa tylna półka (poprzednia miała dziury po głośnikach)
– wypolerowany tłumik końcowy
HISTORIA
Jestem w jej posiadaniu od 2010 roku. Początkowo wyglądała hmmm... normalnie. Bez żadnych pierdół, na stalówkach. Normalnie. Ale zawsze mi się podobała i wiedziałem, że nie mogę jej tak zostawić. Na pierwszy ogień poszły koła. Riki (jeszcze raz dzięki stary!) podesłał mi bbsy. Po krótkiej rozkmince zostały zakupione. Wypolerowany rant, na to wleciały pirelli p6 195/60. Potem sprężyny (bo nie były oryginalne i tył stał strasznie wysoko).
Był też problem z silnikiem a pisząc szczegółowiej z głowicą. Pęknięta. Szukałem długo. Kupiłem nawet dwie... w gorszym stanie jednak udało się oddać.
Przeglądajac raz allegro pojawił się silnik, kompletny. 2.0, 12v. Krótka piłka, jedziemy!
I udało się, strzał w dziesiątke. Był tylko problem z jednym popychaczem ale został wyeliminowany.
W tamtym roku usunałem wlew gazu (pozdrawiam holendrów), wymieniłem klape bagażnika i całość została odświeżona, włącznie z wypolerowaniem tłumika końcowego
W tym roku dołożyłem dokładkę przedniego zderzaka. I jeżdzę.
Na początku czyli prawie 3 lata temu
Nowe felgi
polerowanie rantów
Już na Madzi
wymiana silnika
prospekty na tylną półkę
po usunięciu wlewu, z nową klapą
wypolerowany tłumik
2013 – dokładka przedniego zderzaka
Środek
Youngtimer warsaw 04.07.13
Ostatnio edytowano 30 maja 2016, 22:51 przez PDJ, łącznie edytowano 34 razy
wręcz przeciwnie. Z tyłu są bardzo twarde sprężyny i można to odczuć – już od paru osób, siedzących z tyłu to słyszałem. Zobaczymy zresztą co będzie.
Bardzooo ładna i w super stanie Ale ja bym tych sprężyn nie wymieniał w serii są bardzo dobre jak dla tego samochodu Wcześniej miałem GE tam były bardzo miękkie sprężyny i samochód pływał na zakrętach nie było to przyjemne Teraz tez mam GD i bardzo sobie chwale to zawieszenie
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 20:59
- Posty: 3347 (88/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
dzięki za opinie. Priorytetem są teraz alufelgi. Dopiero potem rozważymy kwestię sprężyn i tego czy wymieniać czy tudzież nie
upupup stuknęło jej dzisiaj 272 tys. a dalej w formie. Z każdą kolejną przejażdzką kocham ją coraz bardziej
PDj – robim spot GD w Stolicy? proponuję jakiś weekend i ciekawą okolice, przy okazji na dobre zdjęcia
Auto zacne – jak każda GD – dbaj stary o Nią
P.S
W kwestii felg –> http://motoallegro.pl/oryginalne-bbs-ma ... 82006.html może coś takiego? miałem kupić dla siebie, ale na razie zostaje przy stalówkach (kupiłem drugie całe koła) i szukam felg od GT (15")
Auto zacne – jak każda GD – dbaj stary o Nią
P.S
W kwestii felg –> http://motoallegro.pl/oryginalne-bbs-ma ... 82006.html może coś takiego? miałem kupić dla siebie, ale na razie zostaje przy stalówkach (kupiłem drugie całe koła) i szukam felg od GT (15")
oczywiście, że można by zrobić jakiś spocik. A i serdeczne dzięki za linka do aukcji. Właśnie czekam na ich wysyłkę
pzdr.
P.
pzdr.
P.
PDJ napisał(a):można by zrobić jakiś spocik
Zapraszam wobec tego do nowego wątku –> viewtopic.php?f=128&t=118510 może coś ustalimy?
PDJ napisał(a):Właśnie czekam na ich wysyłkę
pzdr.
Fajno, trzeba będzie je przeleciec pastą i będą jak talala
dzisiaj doszły nowe alu. Kurde, za taki hajs są wyśmienite. Kolejny krok to zakup opon, gleba i widzimy się na jakimś spocie.
5!
5!
Felgi bajka.... ja poluję na zestaw z GT, na razie turlam się na 14" i OE kołpaku
Dawaj na spota od razu....
\PDJ napisał(a):Kolejny krok to zakup opon, gleba i widzimy się na jakimś spocie.
Dawaj na spota od razu....
Piękna Mazda! No i z najlepszego rocznika '92
- Od: 15 sty 2011, 17:27
- Posty: 159
- Skąd: Szczecin/Kłodkowo
- Auto: CA KF '92
ruszyły prace i to z kopyta. Niestety tymczasowo brak zdjęć, ale chociaż nakreślę progress w działaniu:
– 4 nowe sprężyny
– zabezpieczone nadkola
– bębny + zaciski pomalowane na czarno
– wymieniony prawy wahacz
– wymienione klocki
– polerka rantów w alu – w trakcie ( + czekam na nowe opony... gdzie ten kurier ?!)
– wymiana tarczy sprzęgła
– olej/filtr
na razie to tyle. Jak się uporam ze swoimi sprawami, wrzucę jakieś nowe fotki.
pzdr.
P.
edit:
Po ponad 11h, 4 ranty wypolerowane. Efekt w realu jeszcze lepszy niż na zdjęciu. (na fotce było w trakcie. Spolerowany jest cały rant – góra + bok oczywiście)
– 4 nowe sprężyny
– zabezpieczone nadkola
– bębny + zaciski pomalowane na czarno
– wymieniony prawy wahacz
– wymienione klocki
– polerka rantów w alu – w trakcie ( + czekam na nowe opony... gdzie ten kurier ?!)
– wymiana tarczy sprzęgła
– olej/filtr
na razie to tyle. Jak się uporam ze swoimi sprawami, wrzucę jakieś nowe fotki.
pzdr.
P.
edit:
Po ponad 11h, 4 ranty wypolerowane. Efekt w realu jeszcze lepszy niż na zdjęciu. (na fotce było w trakcie. Spolerowany jest cały rant – góra + bok oczywiście)
Update ! fotki w pierwszym poście.
dzięki serdeczne
zrobię wszystko co w mojej mocy, żeby się tam pojawić.
zrobię wszystko co w mojej mocy, żeby się tam pojawić.
wleciał kolejny mini update. Ramiona wycieraczek zostały odnowione i pomalowane na czarny mat ( o niebo lepiej). Zostały mi tylko do wymiany głośniki z tyłu i na dzień dzisiejszy nic już więcej nie będzie robione. Ciesze się strasznie, bo to co miałem w niej zrobić, zostało w miarę szybko ogarnięte a dodatkowo nie sprawia mi żadnego problemu, tak więc kolejny duży + ! Z każdym dniem kocham ją bardziej
Żałuje tylko jednego, że niestety nie uda mi się uczestniczyć w przyszłotygodniowym zlocie. Jednak muszę to w końcu sobie odbić
P.
Żałuje tylko jednego, że niestety nie uda mi się uczestniczyć w przyszłotygodniowym zlocie. Jednak muszę to w końcu sobie odbić
P.
straszna cisza tutaj. Pobudka
chyba ostatnie zdjęcia na letnich kółeczkach ...
chyba ostatnie zdjęcia na letnich kółeczkach ...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości