Mazda 323f ba sprezyny MTS tyl nizej niz przod

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Lantis 89 » 7 mar 2011, 17:46

Zrób fote i bedziemy porównywać ;)
Lantis 89
 

Postprzez TonSiL » 7 mar 2011, 18:12

Porobie kilka fotek i wrzuce jak najszybciej. Prawdopodobnie jutro wieczorem Madzia idzie na "kompleksowy przegląd pozimowy". W środę (chyba) będę montował sprężyny na tył. Jak efekt będzie taki jak z przodu (czyli tylko lekki dół + sztywność) to wyjmuje wszystko jeszcze raz (całe zawiasy), bzitka (kątówka <lol> ) i ogień :) ... Tylko boje się, że wszystkie progi i studzienki będą na mojej misce olejowej a wtedu <dupa>
TonSiL
 

Postprzez Lantis 89 » 7 mar 2011, 18:19

I tych rzeczy nie da sie pogodzić na naszych drogach,
Jak sie obniży wygląda bosko ale jeździć trzeba bardzo ostrożnie...
Pamiętam jedna przygode na naszych drogach,
Jade sobie moim pierwszym czerwonym maluszkiem :) :) :) i w pewnej chwili zostawiłem hak wraz ze zderzakiem na torowisku tramwajowym...eehh te nasze piekne drogi :) :)

Pozdrawiam
Lantis 89
 

Postprzez TonSiL » 7 mar 2011, 18:27

Ja się i tak staram omijać wszystko co "podejrzane" na naszych drogach.
A co tam-2 razy trzasnę w coś mocniej i wrócę do sprężyn z Z5 <oczko>
A przy okazji kolizji z tym "czymś" to się zatrzymam, porobie zdjęcia wszelkich uszkodzeń i zadzwonie po Naszą Szanowną Władzę Państwową w sprawie odszkodowania-może się uda :P
TonSiL
 

Postprzez marshal_sila » 7 mar 2011, 20:27

no czekam na fotki ale mysle ze jednak dobrze zrobilem ze kupilem te mts bo tak myslalem ze lipa z tymi springami z gt.ale nic nie mowie czekam na fotki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2009, 08:42
Posty: 225
Skąd: Lublin/Krasnystaw
Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)

Postprzez jaaco » 7 mar 2011, 21:16

marshal_sila napisał(a):no czekam na fotki ale mysle ze jednak dobrze zrobilem ze kupilem te mts bo tak myslalem ze lipa z tymi springami z gt.ale nic nie mowie czekam na fotki.


Ja jakbym miał glebić auto o 2cm to nawet bym się za to nie brał :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez TonSiL » 8 mar 2011, 09:33

Ale teraz mogę powojować ze sprężynkami bo te od GT-ka są dużo sztywniejsze niż standardowe od Z5. Zobaczymy jaki będzie efekt końcowy. A jak mi się spodoba to utne je jeszcze mocniej <-- żart oczywiście. Ale te 50mm postaram się zejść przodem i troszkę mniej (40mm) tyłem, żeby nie objawiła się różnica w wielkości nadkoli <oczko>
TonSiL
 

Postprzez marshal_sila » 8 mar 2011, 18:32

roznica nadkoli to sciema jak rozwno obnizysz to bedzie ok.a fakt obnizka o 2 cm to nie interes:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2009, 08:42
Posty: 225
Skąd: Lublin/Krasnystaw
Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)

Postprzez TonSiL » 8 mar 2011, 18:39

Dlatego jutro będzie OGIEŃ <diabełek>
TonSiL
 

Postprzez jaaco » 8 mar 2011, 18:55

marshal_sila napisał(a):roznica nadkoli to sciema jak rozwno obnizysz to bedzie ok.a fakt obnizka o 2 cm to nie interes:D


Dupa a nie ściema, żeby było równo z przedu i z tyłu to musi być różnica 2cm pomiędzy przodem a tyłem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez Lantis 89 » 8 mar 2011, 19:18

No i <dupa> <dupa> :D
jaaco ma racje,nadkola sa inne z przodu i inne z tyłu,szkolny cyrkiel w reke i do auta :P :P
Lantis 89
 

Postprzez MIRU » 8 mar 2011, 20:12

do blacharza i podspawać przednie błotniki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez TonSiL » 10 mar 2011, 15:35

Jestem po montażu sprężyn z GT-ka na przodzie i tyle. I tak:
– żeby autko siadło musiałe PODCIAĆ <glupek2> sprężyny z GT-ka
– Madzia opadła ok 5 cm przodem i troszkę mniej tyłem
– różnica w wielkości nadkoli ISTNIEJE
– pisałem wcześniej, że przód był sztywny-otórz dopiero teraz jest sztywno jak jasna <dupa>
– ugięcie to ok 1 cm przy mocnym "ugniataniu" autka
– jeszcze nie mam fotek niestety ale zrobię niedługo
– OPŁACAŁO SIĘ i jestem szczęśliwy z mojej gleby <faja>
TonSiL
 

Postprzez jarekrk » 10 mar 2011, 16:01

nie będziesz taki szczęśliwy jak ci sprężyna wypadnie
Została sama mazda żony i bmw.
Nissana z avatara już nie mam ale zostawiłem sobie avatara jako pamiątkę starych dobrych czasów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 09:30
Posty: 237
Skąd: Kraków
Auto: bmw 323 e46

Postprzez TonSiL » 10 mar 2011, 16:19

Też myślałem, że tak bęzie. W tym celu robiłem testy. Nawet gdy trafię tylko jednym kołem w bardzo duży dołek to nie wypadnie. Tak samo na progach.
TonSiL
 

Postprzez marshal_sila » 10 mar 2011, 19:06

naprawdę życzę powodzenia w cieciu sprężyn pełen respekt tylko nie zapomnij jeszcze nam napisac kiedy złomujesz swoja mazde(oczywiście tego nie życzę) to będą jakieś części :D to ze tył jest wyżej to nie różnica nadkoli a wysokości(głębokości)mocowania amorka całego siodła bo jak sie odpowiednio dobierze wysokość sprężyn to jest wszytko spasowane i wygląda tak samo z przodu i z tylu.pozdrawiam i zycze aby to ciecie sprężyn nie wpłynęło na stan zdrowotny a ni mechaniczny :P PS przy springach [jakich?] -40 nie tzreba uzywac zciagacza i wklada sie je praktycznie samymi rekami,wyobrażam sobie jak to musi wyglądać po obcięciu zwoja, uwazja na nierówności i doły zeby przypadkiem sprezyna ci niewypadla.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2009, 08:42
Posty: 225
Skąd: Lublin/Krasnystaw
Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)

Postprzez luki_92_92 » 10 mar 2011, 19:14

marshal_sila Jakby tył był wyżej to byłoby fajnie, ale niestety to przód jest wyżej :P I to są inaczej wyprofilowane nadkola co jest udowodnione :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez MIRU » 10 mar 2011, 19:53

i masa aut tak ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Lantis 89 » 10 mar 2011, 23:29

Witam,
Czy wymieniał ktoś górne mocowane amortyzatora(poduszkę)????
Moje przednie już sa troszkę popękane więc pora je wymienic...
Jakiej firmy kupić?????
Rozbieżność cenowa jest dość spora od 70 to 130zl wiec cieżko coś wybrać a tym samym nie trafić na jakiś bubel :(
A orginał mazda ponad 400zł sztuka <nie> <nie> <nie>
Lantis 89
 

Postprzez marshal_sila » 11 mar 2011, 09:05

i masa aut tak ma i wszystkie beznadziejnie wygladaja wiem bo tez to przerabiałem trzeba wymyslec jakis sposób żeby trochę usztywnić tylne sprężyny żeby tak nie siadały ja wlozylem te gumy zreszta jak pisalem i teraz jest ok rowno i nic nie widac zeby sie nadkola inaczej prezentowaly przeciez sa wyciete do takiego samego rozmiru kol z przodu i z tylu fabryczne sprezyny sa juz tak zgrane ze jest rowo i tak trzreba zgrac zamieniki.ksztalt nadkoli pewnie jest inny ale nie az tak zeby tyl siedzial nizej niz przod.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2009, 08:42
Posty: 225
Skąd: Lublin/Krasnystaw
Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323