Playstation 3 – znajomi w PSN

Coś dla zabicia czasu – zjawiska śmieszne i ciekawe.

Postprzez brii » 7 lut 2011, 13:19

Bimbak napisał(a):type 72??W ogóle to mnie nie denerwuj brytyjskimi autami bo w B-Spec nie mogę wygrać z lotusami w british lightweigh miliardokonnym tuscanem z naklejkami mocy i spojlerami z allegro. Dla moich matołów kierowców 400KM przewagi to nadal za mało by wygrać elisami ;(.

Kurczak – nie pamiętam ale chyba nie – w całości wykonany z kompozytów jakiś mega limitowany-wyścigowy. Aż się boję do niego dokładać naklejek bo mogłoby to zaburzyć rozkład masy ;)
Mój drajwer B-Spec za trzecim razem wygrał właśnie ten event z innymi Elisami :D
Miał wielkie problemy przy przejściu przez "szykanę" przed prostą start-meta ale jak mu dawałem na ostatniej prostej zwolnij a po szykanie wyprzedzaj to dawał radę :) Wyścig jest dosyć widowiskowy, bo gumy "komfortowe" – duuuuużo poślizgów i ostatniego przeciwnika wyprzedza dopiero na piątym kółku :) Na torze TopGear ten Lotus wciąga inne na pierwszym kółku – nawet na Hammerhead wyprzedza :D
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez bieski » 7 lut 2011, 13:26

brii napisał(a):
bieski napisał(a):Ja poczekam az noucamp zgarnie platynke i swoja bedzie sprzedawal


Jakoś nie widzę szans by ktoś kto lubi samochody mógł się pozbyć GT5 nawet po zdobyciu platyny ;) To nie ten rodzaj gry :)


No ja może dzisiaj zacznę pogrywać w gt5 :D Jakos brii popchnał mnie do zakupu :D
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez brii » 7 lut 2011, 13:49

:D <spoko>
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Bimbak » 7 lut 2011, 13:57

brii napisał(a):Mój drajwer B-Spec za trzecim razem wygrał właśnie ten event z innymi Elisami

Problem w tym że uparłem się że nie wezmę do tego elisy. Na razie mam brąz w obu wyścigach i czekam aż moje głąby złapią trochę skilla, choć czasami mam ochotę skasować wszystkich i zacząć od zera.
bieski napisał(a):No ja może dzisiaj zacznę pogrywać w gt5 Jakos brii popchnał mnie do zakupu

No to mozna powoli mysleć o jakimś klubowym evencie sieciowym?
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez brii » 7 lut 2011, 14:32

Bimbak napisał(a):Problem w tym że uparłem się że nie wezmę do tego elisy. Na razie mam brąz w obu wyścigach i czekam aż moje głąby złapią trochę skilla, choć czasami mam ochotę skasować wszystkich i zacząć od zera.

Tak mi się wydaje, że na Londyn ewidentnie nie potrzeba za bardzo mocy bo to nawet utrudnia, daj głąbom może Caterham Fireblade – może pójdzie im lepiej ;)
Taki kłeszczyn – wiesz może co oznaczają te strzałki przy łbie kierowcy B-Spec? Raz jest w dół, raz w górę raz poziomo a jedzie pacjent tak samo...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Bimbak » 7 lut 2011, 15:18

brii napisał(a):daj głąbom może Caterham Fireblade – może pójdzie im lepiej
Myślałem o tym ale ... pomęczę Tuscana jeszcze.
brii napisał(a):Taki kłeszczyn – wiesz może co oznaczają te strzałki przy łbie kierowcy B-Spec? Raz jest w dół, raz w górę raz poziomo a jedzie pacjent tak samo...

Doskonałem pytanie ... ale nikt tego nie wie na pewno poza samym auterm gry. Aktualne rozważania na ten temat masz tutaj http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=145536
Ja osobiście skłaniam bardziej ku teorii że to nastrój kierowcy i jest mieszaniną wyników, częstotliwości odbywania wyścigów i charakteru – który btw też można kształtować. Teoria o wskaźniku skilla do mnie nie przemewia i trochę się nie pokrywa z rzeczywistoscią przynajmniej u mnie.
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez bieski » 7 lut 2011, 18:57

bieski napisał(a):
brii napisał(a):
bieski napisał(a):Ja poczekam az noucamp zgarnie platynke i swoja bedzie sprzedawal


Jakoś nie widzę szans by ktoś kto lubi samochody mógł się pozbyć GT5 nawet po zdobyciu platyny ;) To nie ten rodzaj gry :)


No ja może dzisiaj zacznę pogrywać w gt5 :D Jakos brii popchnał mnie do zakupu :D


Kupione :) Płyta już nawet w kosoli. Szkoda tylko że się instaluje od godziny <płacze>
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez brii » 7 lut 2011, 19:06

Mogłeś zacząć ciupać i włączyć opcję doinstalowywania – przy wchodzeniu na nowy tor doinstalowują się tylko na obecną chwilę potrzebne rzeczy, po dwóch dniach grania masz całą instalkę a w między czasie się bawisz :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez luki_92_92 » 7 lut 2011, 19:27

A ja mam problem z przejściem wyścigów na torze topgear, za cholerę nie mogę tego przejść, w sobotę będę męczył dalej, grę mam od listopada i nadal tego nie zaliczyłem <nie powiem>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez Marceli Szpak » 7 lut 2011, 19:32

Nie widziałem, żeby w wątku było to poruszane zatem:

PadBar: pierwszy w Polsce bar z padami ;)

http://www.kurierlubelski.pl/region/lublin/364018,przy-ewangelickiej-powstaje-padbar-bar-dla-graczy,id,t.html

http://padbar.pl/
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2010, 14:55
Posty: 130 (1/0)
Skąd: Poniatowa / Lublin
Auto: 323F BJ 2.0 DITD 2000r.

Postprzez Bimbak » 7 lut 2011, 20:23

Nooo nie zły pomysł ale trochę wąska grupa docelowa.

A wracając do GT5. Jakby ktoś chciał wiedzieć jakie auto dostajesz za dane osiągnięcie ... http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=134047
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez bieski » 7 lut 2011, 23:40

brii napisał(a):Mogłeś zacząć ciupać i włączyć opcję doinstalowywania – przy wchodzeniu na nowy tor doinstalowują się tylko na obecną chwilę potrzebne rzeczy, po dwóch dniach grania masz całą instalkę a w między czasie się bawisz :)


No dałem instalacje przy uruchamianiu. A teraz widze ze i tak co doinstalowuje przy wczytywaniu tras. W ogole jeszcze ten patch 600 Mb. Moje 2mbit ledwo zipało dzisiaj :D

Co do gry, to narazie wrazenia pozytywne. Fajnie ze dodali te licencje. Tego mi brakowało w Forzie. Tam mogłem ganiac czym tylko chciałem. Tutaj jest troszke trudniej. Gra jest na pewno bardziej wymagająca od Forzy. Niestety menu na minus. W forzie było lepsze.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez brii » 8 lut 2011, 09:20

Bugatti 16.4 po dłubnięciu niszczy psychikę – miałem wrażenie, że na starcie wszyscy przeciwnicy ładują wsteczny i nitro a moim zadaniem jest nie dać się trafić ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Bimbak » 8 lut 2011, 09:47

no ale przed zakrętem kotwica i wszyscy którzy wcześniej ładowali na wstecznym teraz mają okrążenie przewagi :P
Zonda R po modach jest niewiele wolniejsza a ma dałnforzzzz, tak samo ZR1 po RM i pełnych modach – ma ponad 900KM i waży tonę :D. Na indianapolis jak pozowlisz się, jadąc 250 w połowie prostej dogonić lecącemu pełnym ogniem Oreca Viper i depniesz jak będzie na wysokości twojego tylnego zderzaka to jeszcze zanim Cie minie zaczniesz go spowrotem wyprzedzać – Bez draftingu. Zależy też trochę od setupu skrzyni.
Wczoraj zrobiłem brytoli tuscanem na srebro w B-Specu i widzę światełko w tunelu.
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez brii » 8 lut 2011, 11:01

Bimbak napisał(a):no ale przed zakrętem kotwica i wszyscy którzy wcześniej ładowali na wstecznym teraz mają okrążenie przewagi

Vejron szeroki jest – jak się dobrze człek ustawi to boidupy komputrowe nie będą ryzykować stłuczki przy wyprzedzaniu na zakręcie – sprawdzone na Nurburgu ;) Fakt faktem, że na zakrętach to krowa nawet po maks odchudzaniu i innych zabawach, ale jest tak banalny w prowadzeniu, że aż nudny: prosta – pełny ogień, pod koniec oooooostre hamowanie, zakręt spokojnie (z chamskim zajeżdżaniem żeby nie wyprzedzili ;)) i znowu pełny ogień. Jak są tory na których jest długa prosta to nawet jak na zakręcie wyprzedzą to na prostej się bez problema odrabia ;)
Bimbak napisał(a):Zonda R po modach jest niewiele wolniejsza a ma dałnforzzzz, tak samo ZR1 po RM i pełnych modach – ma ponad 900KM i waży tonę

No – dają radę, ale przy prędkościach >350km/h jednak lepsze przyśpieszenie ma ten francuz... W końcu 1300kg i 1300KM czyli 1KM/1kg a nie 0.9KM/1kg ;) Problemem jest tylko to, żeby nie uniósł się w powietrze na jakiejś nierówności ;)
Bimbak napisał(a):Wczoraj zrobiłem brytoli tuscanem na srebro w B-Specu i widzę światełko w tunelu.

Jak Twój głąbek to tym sprzętem przejedzie na złoto to szacun :) Mój wczoraj o północy skończył zawodowców :) Warto trenować drugiego i trzeciego gościa?

Wkurza mnie system kar – na rajdach zauważyłem, że dostaje się karę jak uderzy się w bandę w taki sposób że oderwie się przednia oś od ziemi. Niestety jak się skoczy na hopie porządnie to też się dostaje karę mimo lądowania na trasie bez dotknięcia bandy (oś w powietrzu). Zdarzyła mi się przy tym fajna sytuacja (niestety nie nagrałem powtórki) – skoczyłem Deltą na dużej hopie na Alasce przy 270km/h – leciałem dłuuugo w powietrzu, (bo się okazało, że hopa z drugiej strony była wielką górą) i podczas lotu (trwającego z 8 sekund) wyprzedziłem Imprezę :D
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Xenocyd » 8 lut 2011, 11:11

brii napisał(a):podczas lotu (trwającego z 8 sekund) wyprzedziłem Imprezę


w GT5 grasz czy w MS Flight Simulator? ;)

Ja wczoraj oderwalem sie od guitar hero i wrzucilem do napedu Assassin`s Creed 2 i teraz bede w czarnej <dupa> bo mialem robic cos bardziej ambitnego niz siedzenie na kanapie z kontrolerem w rekach...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2007, 12:01
Posty: 2277 (102/158)
Skąd: czymiasto
Auto: Mietek

Postprzez brii » 8 lut 2011, 11:13

Xenocyd napisał(a):wrzucilem do napedu Assassin`s Creed 2

Do zobaczenia za tydzień <papa> ;)
Ja wczoraj dorwałem AB + Kopernik – mam nadzieję, że wytrzymam i w tym tygodniu nie wyciągnę z pudełka, bo jak to zrobię to przepadnę podobnie jak Ty ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Bimbak » 8 lut 2011, 12:20

brii napisał(a):No – dają radę, ale przy prędkościach >350km/h jednak lepsze przyśpieszenie ma ten francuz... W końcu 1300kg i 1300KM czyli 1KM/1kg a nie 0.9KM/1kg Problemem jest tylko to, żeby nie uniósł się w powietrze na jakiejś nierówności
Tylko nie zabieraj veyrona na owale zwłaszcza na wspomniane indianapolis bo tam bez draftingu 350 to max choć z draftingiem i 410 ZR1 zrobiłem ale kluczem jest nie zwalniać poniżej 330 w zakrętach a bugatti chyba nawet do 250 schodzi.
brii napisał(a):Warto trenować drugiego i trzeciego gościa?

Ja mam teraz czterech, bo czasem jest tak że któryś ma focha i niechce jeździć to biorę innego. Na pewno warto mieć też kierowców o różnych usposobieniach.
brii napisał(a):Jak Twój głąbek to tym sprzętem przejedzie na złoto to szacun

Kilka korekt w zawieszeniu i napędzie i myślę że da radę. Już i tak postepy są spore bo wystarczyło zwiekszyć zbieznośc tyłu by TVR przestał tyłem zamiatać. Teraz muszę coś zrobić by tyle biegami nie mieszał w zakręcie bo to go z rytmu wybija. Samo maksymalne wydłużenie przełożeń dało tylko niewielką poprawę.
Xenocyd napisał(a):wrzucilem do napedu Assassin`s Creed 2

:D udupiłeś. Nie dosyć że grywalność świetna to i fabuła wymiata choć jak grałeś Uncharted to pewnie Cie sterowanie wkurza. Ja przynajmniej miałem odwrotnie po AC2 jak włączyłem U2 to się odnaleźć nie mogłem.
brii napisał(a):Ja wczoraj dorwałem AB + Kopernik – mam nadzieję, że wytrzymam i w tym tygodniu nie wyciągnę z pudełka, bo jak to zrobię to przepadnę podobnie jak Ty

<diabełek>
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez brii » 9 lut 2011, 10:49

Złooooo – wczoraj przejadło mi się GT5, robię sobie kilka dni urlopu.
Zonda R09 jest fajna dopóki jedzie > 200km/h, do 100km/h po max modach na moc niestety zamiata pupą chętniej niż szkoleniowa Dacia na trolejach z Rakietowej...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Bimbak » 9 lut 2011, 11:58

Ja zawsze obligatoryjnie po zwiększeniu mocy w RWD zmieniam kilka rzeczy:
– Zwiększam kąty pochylenia kół, przy czym przód musi mieć większy kat jak tył. Kąty dostosowuję do toru na jakim mam startować w zależności od jego krętości i dziurawości.
– W wiekszości takich aut zbieżność tyłu standartowo to 20, jeśli inaczej to trzeba tyle ustawić przy mocy >500KM
– Zwiększamy docisk tyłu, chyba że tor jest szybki (owale i Highspeed Ring) wtedy ważniejszy jest docisk przodu a tył można nawet na minimum ustawić.
– Zwykle usztywniam też zawias ale jak nie trzeba to jedynym modem jest zwiększenie sztywności tylnego stabilizatora nawet o 2 – 3 punkty.
– No i na koniec warto zwiekszyć czułość przyspieszania tylnego dyfra z 40 do 45, na wolnych zakrętach daje to trochę czasu na reakcję zanim tył wyjedzie w bok.
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Hyde Park