FeniX napisał(a):Jeżeli zalożenie seryjnego dolotu rozwiąże problem to prawdopodobnie zdecyduję się na Dolot typu custom performance W SSG stożkowy a później korekta w TTC bo inaczej się z suką nie dogadam
[DISI] Strojenie i sonda
Ostatnio edytowano 19 sty 2011, 10:20 przez DISItune, łącznie edytowano 1 raz
miałem CAI Fujita potem rura została poucinana i zrobiło się SRI. wszystko na słowo honoru niby ma być szczelne ale... Ciul Wi w razie czego zaciagne sobie COBB SRI tak chwalony za oceanem. ale to podwarunkiem ,że cena robionego SRI mnie zamuruje
Prostak narzeka, mądry radzi
- Od: 11 maja 2009, 04:00
- Posty: 580
- Skąd: Kraków
- Auto: LEXUS IS250
Jestem nowy nie wiem czy dobrze trfiłem
Mam problem z mazdą3 mps 2011
Wywala mi błąd P2096 na pierwszej sądzie na biegu jałowym są wartości ujemne do -0.6ma korekty długo terminowe -10
Pomóżcie bo żaden mechanik tego nie ogarni
Jeszcze jedno gdy auto jest zupełnie zimne obroty bez względu na temperaturę na dworze 1900 i dziwny świszczący dźwięk po paru sekundach wszystko wraca do normy
Mam problem z mazdą3 mps 2011
Wywala mi błąd P2096 na pierwszej sądzie na biegu jałowym są wartości ujemne do -0.6ma korekty długo terminowe -10
Pomóżcie bo żaden mechanik tego nie ogarni
Jeszcze jedno gdy auto jest zupełnie zimne obroty bez względu na temperaturę na dworze 1900 i dziwny świszczący dźwięk po paru sekundach wszystko wraca do normy
- Od: 23 kwi 2014, 20:41
- Posty: 8
- Skąd: Płock
- Auto: Mazda 3 mps
2011
2.3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość