Elektroniczny ogranicznik prędkości – jak zdjąć/wyłączyć?
...............
Ostatnio edytowano 17 lis 2013, 21:28 przez Arkadius 73, łącznie edytowano 1 raz
-
Arkadius 73
tak!
a tu jest info>
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
i z niego wynika, że ten moduł przykłamuje informacje dotyczące prędkości auta, co w efekcie końcowym powoduje nieblokowanie ECU powyżej predkości X
pozdr.E
a tu jest info>
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
i z niego wynika, że ten moduł przykłamuje informacje dotyczące prędkości auta, co w efekcie końcowym powoduje nieblokowanie ECU powyżej predkości X
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
GrabaOP jeżeli nie zauważyłeś to firma której linka podałem ogarnia silniki 2.3 a jak na razie zrobili jedną 3.0 gostkowi z Rumunii.
-
Arkadius 73
Witajcie, mam od niedawna M6 2.0 CD 143KM wersja TOP z 2006. Sam ją sprowadzałem z Niemiec a na autostradzie u germańców chciałem przetestować max predkość.
Wskazania licznika pokazały 182km/h
, dziwna sprawa. Po osiągnięciu tej prędkości nic się nie działo, żadnych szarpnięć gaśnięć etc. Deptałem pedał ile wlezie i tu nic, ni kilometra wyżej.
Czy możliwe że by było ograniczenie prędkości, zakładam że licznik troche oszukuje, ale to i tak dość nie wysoka prędkość wporównaniu do katalogu.
A może coś dolega mojemu silnikowi?
Pzdr
Wskazania licznika pokazały 182km/h
Czy możliwe że by było ograniczenie prędkości, zakładam że licznik troche oszukuje, ale to i tak dość nie wysoka prędkość wporównaniu do katalogu.
A może coś dolega mojemu silnikowi?
Pzdr
-
goral-core
goral-core napisał(a):Witajcie, mam od niedawna M6 2.0 CD 143KM wersja TOP z 2006. Sam ją sprowadzałem z Niemiec a na autostradzie u germańców chciałem przetestować max predkość.
Wskazania licznika pokazały 182km/h, dziwna sprawa. Po osiągnięciu tej prędkości nic się nie działo...
moze zapomniales o 6-tym biegu...?
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
[quote="goral-core"
A może coś dolega mojemu silnikowi?
Pzdr[/quote]
Silniki po przejechaniu 500kkm tak mają...
Przyjmij to jako dogmat
Pozdex
A może coś dolega mojemu silnikowi?
Pzdr[/quote]
Silniki po przejechaniu 500kkm tak mają...



Pozdex
VENI, VIDI, Vsiadłem do Mazdy...


- Od: 14 sty 2009, 19:26
- Posty: 240
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 II GH 2.0 MZR-CD;
Honda CIVIC VIII Hatchback 140HP "Black" Wypasior :)
a nie masz wkręconej śruby pod pedałem gazu ? mój kolega miał i nawet 160km/h nie mógł przekroczyć ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
niemiec pewnie nie dawał synalkowi poszaleć![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
tak z ciekawości – czy m6 2.0 pb, przed fl miały jakies ograniczenie prędkości – ? jechałem 210 licznikowe i jeszcze by trochę poszła (chyba) ale musiałem zjechać z autostrady
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
niemiec pewnie nie dawał synalkowi poszaleć
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
tak z ciekawości – czy m6 2.0 pb, przed fl miały jakies ograniczenie prędkości – ? jechałem 210 licznikowe i jeszcze by trochę poszła (chyba) ale musiałem zjechać z autostrady
- Od: 13 kwi 2011, 10:12
- Posty: 167
- Skąd: Częstochowa
- Auto: ford cmax
maarec napisał(a):...
tak z ciekawości – czy m6 2.0 pb, przed fl miały jakies ograniczenie prędkości – ? jechałem 210 licznikowe i jeszcze by trochę poszła (chyba) ale musiałem zjechać z autostrady
ograniczki mają amerykany!
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
maarec napisał(a):a nie masz wkręconej śruby pod pedałem gazu ? mój kolega miał i nawet 160km/h nie mógł przekroczyć
niemiec pewnie nie dawał synalkowi poszaleć
tak z ciekawości – czy m6 2.0 pb, przed fl miały jakies ograniczenie prędkości – ? jechałem 210 licznikowe i jeszcze by trochę poszła (chyba) ale musiałem zjechać z autostrady
Co do "pb", to Ci brachu nie powiem, ale moja Magdalenka po chipie (MZR-CD) zamyka zegarek. Fajnie się SUNIE...
VENI, VIDI, Vsiadłem do Mazdy...


- Od: 14 sty 2009, 19:26
- Posty: 240
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 II GH 2.0 MZR-CD;
Honda CIVIC VIII Hatchback 140HP "Black" Wypasior :)
Trochę czasu minęło od ostatniego postu na ten temat,ale czy to znaczy że już wszyscy odpuścili? jest szansa żeby nasze AJ w końcu zamykały budziki?
Pozdr
Pozdr
- Od: 24 lip 2008, 00:56
- Posty: 32
- Skąd: Wlkp/Września
- Auto: xedos6 2,0 V6 98 rok
millenia TA 2,3 miller
Mazda6 GG 3,0 V6
Mazda6 GY RF5C
Mazda6 GG L3
Mitsubishi Eclipse 3G 3,0v6
Mitsubishi Eclipse 3g 2,4
Eclipse 4G 3,8 v6
M5 GTA
M6 GTA
M6 gh
Pisałem ci na Pw ,to rześ mnie zignorował ,a pytałem o koszt usuniecia kaganica z 2.3 wiec może podziel sie tym co wiesz w tym temacie.2800zł i 1200zł to ceny z przed 3 lat prawie
Dopisano sobota, 13 lipca 2013, 18:33:
tak troche poszperałem i tak sie zastanawiam, czy nie wystarczy podjechać do dobrego tunera który za pomocą magiczego kompa + odpowiedniego programu zrobi to mniej niż w godzine, zapewne jeszcze szybciej, czy jeszcze o 5 lat za wcześnie na Polskę i trzeba do niemiec
Dopisano sobota, 13 lipca 2013, 18:33:
tak troche poszperałem i tak sie zastanawiam, czy nie wystarczy podjechać do dobrego tunera który za pomocą magiczego kompa + odpowiedniego programu zrobi to mniej niż w godzine, zapewne jeszcze szybciej, czy jeszcze o 5 lat za wcześnie na Polskę i trzeba do niemiec
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Koledzy czytając wasze posty dziwi mnie że mazda 6 3.0 ma ogranicznik do 120mph. Ja mam 2.0 141 KM i po Niemczech na paliwie 102 oktany wyciągnąłem wg GPS 224km/h i może poszła by dalej ale nie ryzykowałem. Swoją drogą myślę nad 3.0 ale jak będzie dodatkowy koszt by odblokować to się chyba porządnie zastanowię czy to ma sens bo moje cacko ma dopiero 117 tkm pewnego przebiegu więc nie potrzebne dodatkowe koszta to są. a szkoda bo 3.0 ma lepsze odejście
- Od: 13 lut 2014, 21:56
- Posty: 62
- Skąd: Monachium / Radom
- Auto: Mazda CX-5 2.2 175KM AWD SkyPassion AT,
02/2014
Mazda 6 GJ 2.2 175KM AWD SkyPassion AT
09/2016
z 3.0 jest tak że do 200 km/h odchodzisz, powyżej 200, 2.0 Cie objeżdża
na szczęście, jak Ty dobijesz do 200 (niecałych) to już nikt Cie goni, i zazwyczaj wszyscy na szczęście odpuszczają, bo trochę wstyd że V-ka dostanie w tyłek od 4 cylindrówki bo ma ogranicznik
ale w mieście jest
i można nawet trochę polatać, ale cudów nie oczekuj, 6ka jest dość ciężka i na starcie większość tdi odejdzie ( tak do ich II biegu) później to tylko wspomnienie w lusterku po nich zostaje, bo musza biegami wachlować kiedy Ty sobie na 3-ce spokojnie ciągniesz 



Tylko ciężko mi się by było przyzwyczaić że więcej jak 200 nie poleci. Jak człowiek jeździ do Polski to gaz do dechy i poszedł. A często przy 200 puszczają mi długimi bym im oas zwolnił. 3.0 cudna zabaweczka tyle że jak szukam na aukcjach to w Niemczech ani jednej od hoho czasu a w Polsce 3 może 6 na całą Polskę więc wszystko z USA czyli możliwe powypadkowe lub cudnie wyszpachlowane trumny. Ryzyko jest duże
- Od: 13 lut 2014, 21:56
- Posty: 62
- Skąd: Monachium / Radom
- Auto: Mazda CX-5 2.2 175KM AWD SkyPassion AT,
02/2014
Mazda 6 GJ 2.2 175KM AWD SkyPassion AT
09/2016
6ek z tym silnikiem jest jak na lekarstwo, dobrych jeszcze mniej, ogólnie to potrzeba baaardzo dużo cierpliwości, albo kogoś zaufanego kto obada i sprawdzi na miejscu, ja przed zakupem miałem raport z carfaxu(absolutna podstawa- w stanach wpisują każda szkodę), sprawdzaną płytę podłogową, opinie rzeczoznawcy, auto przeciągnięte przez dwie stacje diagnostyczne( tak na wszelki wypadek), i dopiero wtedy jechałem obejrzeć na własne oczy, wolałem zainwestować w ciemno na badania( licząc się z tym że może być jakiś ulep i kasa do tyłu), niż stracić większa kwotę na mine
ps. najlepiej to od klubowicza, ale zanim ktoś tutaj sprzeda AJ , no to może trochę potrwać
ps. najlepiej to od klubowicza, ale zanim ktoś tutaj sprzeda AJ , no to może trochę potrwać
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6