Mazda3 BK LF '03 TOP SPORT Seraf
Witam.
Przymierzałem się bardzo długo, gromadziłem niezbędne fundusze i wreszcie zakupiłem za zachodnią granicą swoją Mazdę 3 w wersji TOP SPORT z 2 litrowym silnikiem benzynowym. Na chwilę obecną czeka mnie gąszcz zasadzek administracyjnych przy rejestracji swojego nabytku ale mam nadzieje że tuż po tym rozwinę ten temat i dodam zdjęcia już na polskich "blachach"
Trochę ze specyfikacji:
– po Niemcu 1 właściciel
– zarejestrowana po raz pierwszy 11.12.2003, data produkcji w Hofu 11.07.2003
– 108 tys przelotu
– xenon
– 205/50 R17
– alufelgi j.w.
– kolor: błękitny metalic
– 8 "jaśków" edit 31.08.2010 już tylko 6 chłopcy z forum kazali 2 zdemontować
– automatyczne światła
– automatyczne wycieraczki
– centralny zamek
– automatyczna klimatyzacja
– komputer pokładowy
– radio CD (jednak bez zmieniarki)
– 4 głośniki
– sterowanie radiem z kierownicy
– 4x elektryczne szyby
– elektryczne lusterka
krótka fotosesja
Edit 27.08.2010 r.
Mazda już po rejestracji, lata zacnie po mieście przyszedł czas aby spotkać się z innymi przedstawicielami marki.
Pierwszą planowaną modyfikacją są opony zimowe potem muszę koniecznie założyć spoiler bo mnie koledzy z forum zaklepią
Edit 28.09.2010 r.
jestem po montażu instalacji gazowej
sterownik: STAG 300 premium
reduktor: Zavoli S
listwa: Dream
przy okazji "przepłukałem" sobie przepustnicę i zdecydowanie lepiej teraz miazga reaguje na gaz.
Edit 17.12.2010 r.
– nowe opony zimowe Dębica Frigo 2
– nowe felgi stalowe
– zimowy płyn do spryskiwaczy
Edit 28.12.2010 r.
– przyszły wycieruchy MOTGUM 530mm i 480mm bezstelarzowe
Edit 18.03.2011 r.
– zmiana dywaników na własną produkcję http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=97&t=115492
Edit 07.05.2011 r.
Edit 09.05.2011 r.
nowe zdjęcia
Edit 05.07.2011 r.
nowy tłumik końcowy
Edit 08.10.2011 r.
panel centralny oklejony w czarny błysk
Edit 20.02.2012 r.
zakupiłem żarówki kierunkowskazów na tył
http://www.auto-lamp.pl
Edit 16.03.2012 r.
wleciało podświetlenie powitalne
Edit 13.04.2012 r.
Dziś zagazowałem i naoliwiłem przed gorącym latem mazdę
Ogólnie okazało się że Niemiec dawno nie robił przeglądu klimatyzacji bo z 500g gazu zostało tylko 60. Dodatkowo było odgrzybianie kanałów
Koszt 130 zł
Edit 08.06.2012 r.
wymiana:
4x tuleje LEMFORDER 132,00
2x łącznik stabilizatora tył MOOG 140,00
dwa amorki przednie KYB 444,00
Edit 10.06.2012 r.
pomiar mocy robiony na LPG i PB
Edit 06.01.2013 r.
wleciała nowa gałka zmiany biegów – skórka (dzienx nynuch) i wykonałem montaż tweeterów (dzienx marcin255)
Edit 12.05.2013 r.
pomalowane zaciski
Edit 09.06.2013 r.
montaż spoilera
Edit 10.05.2014 r.
aktualne zdjęcie
Przymierzałem się bardzo długo, gromadziłem niezbędne fundusze i wreszcie zakupiłem za zachodnią granicą swoją Mazdę 3 w wersji TOP SPORT z 2 litrowym silnikiem benzynowym. Na chwilę obecną czeka mnie gąszcz zasadzek administracyjnych przy rejestracji swojego nabytku ale mam nadzieje że tuż po tym rozwinę ten temat i dodam zdjęcia już na polskich "blachach"
Trochę ze specyfikacji:
– po Niemcu 1 właściciel
– zarejestrowana po raz pierwszy 11.12.2003, data produkcji w Hofu 11.07.2003
– 108 tys przelotu
– xenon
– 205/50 R17
– alufelgi j.w.
– kolor: błękitny metalic
– 8 "jaśków" edit 31.08.2010 już tylko 6 chłopcy z forum kazali 2 zdemontować
– automatyczne światła
– automatyczne wycieraczki
– centralny zamek
– automatyczna klimatyzacja
– komputer pokładowy
– radio CD (jednak bez zmieniarki)
– 4 głośniki
– sterowanie radiem z kierownicy
– 4x elektryczne szyby
– elektryczne lusterka
krótka fotosesja
Edit 27.08.2010 r.
Mazda już po rejestracji, lata zacnie po mieście przyszedł czas aby spotkać się z innymi przedstawicielami marki.
Pierwszą planowaną modyfikacją są opony zimowe potem muszę koniecznie założyć spoiler bo mnie koledzy z forum zaklepią
Edit 28.09.2010 r.
jestem po montażu instalacji gazowej
sterownik: STAG 300 premium
reduktor: Zavoli S
listwa: Dream
przy okazji "przepłukałem" sobie przepustnicę i zdecydowanie lepiej teraz miazga reaguje na gaz.
Edit 17.12.2010 r.
– nowe opony zimowe Dębica Frigo 2
– nowe felgi stalowe
– zimowy płyn do spryskiwaczy
Edit 28.12.2010 r.
– przyszły wycieruchy MOTGUM 530mm i 480mm bezstelarzowe
Edit 18.03.2011 r.
– zmiana dywaników na własną produkcję http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=97&t=115492
Edit 07.05.2011 r.
Edit 09.05.2011 r.
nowe zdjęcia
Edit 05.07.2011 r.
nowy tłumik końcowy
Edit 08.10.2011 r.
panel centralny oklejony w czarny błysk
Edit 20.02.2012 r.
zakupiłem żarówki kierunkowskazów na tył
http://www.auto-lamp.pl
Edit 16.03.2012 r.
wleciało podświetlenie powitalne
Edit 13.04.2012 r.
Dziś zagazowałem i naoliwiłem przed gorącym latem mazdę
Ogólnie okazało się że Niemiec dawno nie robił przeglądu klimatyzacji bo z 500g gazu zostało tylko 60. Dodatkowo było odgrzybianie kanałów
Koszt 130 zł
Edit 08.06.2012 r.
wymiana:
4x tuleje LEMFORDER 132,00
2x łącznik stabilizatora tył MOOG 140,00
dwa amorki przednie KYB 444,00
Edit 10.06.2012 r.
pomiar mocy robiony na LPG i PB
Edit 06.01.2013 r.
wleciała nowa gałka zmiany biegów – skórka (dzienx nynuch) i wykonałem montaż tweeterów (dzienx marcin255)
Edit 12.05.2013 r.
pomalowane zaciski
Edit 09.06.2013 r.
montaż spoilera
Edit 10.05.2014 r.
aktualne zdjęcie
Ostatnio edytowano 12 paź 2015, 20:47 przez Piotrek_154, łącznie edytowano 24 razy
Powód: Zdjęcia na serwer MS
Powód: Zdjęcia na serwer MS
Fajna, fajna i jedyna słuszny kolor, no może poza czarnym
A czy 3-ka nie ma tylko 6?
A tu też masz chyba 6 bo jeszcze w lusterkach
Seraf napisał(a):– 8 "jaśków"
A czy 3-ka nie ma tylko 6?
Seraf napisał(a):– 4 głośniki
A tu też masz chyba 6 bo jeszcze w lusterkach
Seraf napisał(a):poduszek naliczyłem 8 2x przód 2x siedzenia 2x przednie słupki i 2x tylne słupki o ile to nie kurtyna
Znaczków SRS jest 8 ale tak naprawdę to jest 6 "jaśków" juz kiedyś gdzieś na forum pokazywałem zdjęcia techniczne poduszek w 3ach
PS. Kolorek fajny, lepsiejszy od czarnego....
PS2 Nie napisałeś jaki rocznik
dziś zająłem się praca nad zafajdanym czujnikiem poduszki powietrznej, a oto rezultat:
1. tak to wygląda, w moim przypadku schowany jest za takim kawałkiem blachy:
2. już bez tej blachy
3. kawałek gumy zalany silikonem do naklejenia na górę czujnika [za czas jak zrobiłem zdjęcie musiałem na siłę zerwać ten silikon i znowu nałożyć ]
4. naklejony już na czujnik i śruba zalana silikonem [na zdjęciu nie widać ale później też zalałem silikonem miejsce styku gumy z blachą do której jest czujnik przykręcony]
5. pistolet do silikonu
Na koniec oblałem to wodą i nic się nie zaświeciło tak więc chyba mi się udało Wszystko zajmuje może z 20 minut i poza tym pistoletem do silikonu to żadnych wielce specjalistycznych narzędzi ta operacja nie wymaga.
Ps. sorki za nieostre zdjęcia, ale robione były komórką, na szybko.
1. tak to wygląda, w moim przypadku schowany jest za takim kawałkiem blachy:
2. już bez tej blachy
3. kawałek gumy zalany silikonem do naklejenia na górę czujnika [za czas jak zrobiłem zdjęcie musiałem na siłę zerwać ten silikon i znowu nałożyć ]
4. naklejony już na czujnik i śruba zalana silikonem [na zdjęciu nie widać ale później też zalałem silikonem miejsce styku gumy z blachą do której jest czujnik przykręcony]
5. pistolet do silikonu
Na koniec oblałem to wodą i nic się nie zaświeciło tak więc chyba mi się udało Wszystko zajmuje może z 20 minut i poza tym pistoletem do silikonu to żadnych wielce specjalistycznych narzędzi ta operacja nie wymaga.
Ps. sorki za nieostre zdjęcia, ale robione były komórką, na szybko.
piękna Mazda.
a można wiedzieć jak kwestia korozji?
a można wiedzieć jak kwestia korozji?
- Od: 23 kwi 2007, 17:58
- Posty: 11
- Skąd: Bolszewo
- Auto: Mazda 323F 1.5 '97
w przeciwieństwie do Luk@sa moja miazga nie przechodziła akcji serwisowych ani naprawczych powłoki lakierniczej. Na całym nadwoziu doszukałem się dwóch malutkich (główka zapałki) ognisk na tylnym nadkolu, lekko wybrzuszonego lakieru przy progach oraz odprysków po kamieniach na masce. Mimo tego że również jestem wyczulony na korozję aut to multum zalet mazdy 3 przyćmiewa te kilka minusów Zdecydowanie polecam
To już niestety w 3-kach normalka, lakier jest bardzo miękki.Seraf napisał(a):odprysków po kamieniach na masce.
Seraf napisał(a):Na całym nadwoziu doszukałem się dwóch malutkich (główka zapałki) ognisk na tylnym nadkolu
W mojej Mazdzie 6 też miałem malutkie ogniska przed zima zeszłego roku a już wiosną to można powiedzieć ze był rozległy pożar, więc radził bym zwalczyć puki małe...
A jak u Ciebie dolny rant (od wewnętrznej strony) drzwi prawych tył i przód? Ja zostawiłem auto dziś żeby mi to przed zimą poprawili bo farba tam jakoś złazi i się łuszczy mimo że oryginalna i dowiedziałem się że w 3-kach z początku produkcji to standard.
łeeeee a gdzie kołpaczki?
Tez mi sie lampeczki przepalały z tyłu... ale tylko diodowe wiec zmieniłem na żarówki fabryczne!
Tez mi sie lampeczki przepalały z tyłu... ale tylko diodowe wiec zmieniłem na żarówki fabryczne!
Seraf napisał(a):nie zdecydowałem się na kołpaczki jak samochód jest czysty to nawet te czarne felgi fajnie wyglądają
tyle ze dobrze jest jak felga jest ladnie pomalowana na czarno. wiem to po sobie. jak jest juz troche przerdzewiala albo farba jest wyblaknieta to nie do konca fajnie to wyglada. nie wiem jak jest u ciebie bo nie jestem w stanie dojzec tego na zdjeciu. ale u mnie to wyglada tragicznie wiec chyba wroce do starych dobrych kołpaków
- Od: 11 lis 2010, 00:58
- Posty: 261
- Skąd: Bodzanów/Płock
- Auto: Mazda 323C BA 1,3 16V 95r
bardzo fajne autko jak każda trójeczka, daj jakieś fotki wnętrza.
pozdrawiam!
pozdrawiam!
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości