Mazda 323F BJ RF 2002 TDVI 74 kW Pakiet Etude Style on constraction :)
Witam. Od września 2009 roku jestem posiadaczem Mazdy 323F BJ. Pokrótce przedstawiam specyfikację.
Kraj pochodzenia: Belgia
Wersja: BJ, limited edition: Adagio – katalogowo prawdopodobnie Comfort +
Silnik: TDVI RF4F RF2A
Moc silnika: 101 KM
Pojemność silnika: 1998 cm3
Emisja CO2: 163g/km
Data produkcji: 30.10.2002 r.
Kolor: 18J (perła) green grace mica
Charakterystyka felgi: 4x100, ET 45, 6,5J, otwór centrujący 54 mm
Wyposażenie w telegraficznym skrócie:
– wspomaganie hydrauliczne kierownicy
– elektrycznie sterowane przednie szyby
– scalona regulacja podświetlenia przycisków, kokpitu, panelu sterowania i w drzwiach po stronie kierowcy
– SRS (4 poduszki powietrzne)
– ABS
– hamulce tarczowe na przednią i tylną oś
– elektrycznie sterowane lusterka
– seryjnie montowany tylny spojler z 3-cim światłem stop
– immobilizer
– oświetlenie przód żarówka Philips H4 Night Breaker
– elektryczna regulacja wysokości świateł
– oryginalne kołpaki mazdy
– nie przesuwna i dzielona tylna kanapa w stosunku 1/3
– zestaw seryjny 4 głośników w bokach drzwi
– antena dachowa
– tylna podgrzewana szyba
– centralny zamek zamykany z kluczyka
– mocowanie fotelika z przodu i z tyłu na izofix
– blokada anty-napad
– standardowe opony i felgi 185/65 T86 R14 x 6J, 4x100, ET45
Zrealizowane:
Modyfikacje:
= spryskiwacze mżankowe do C3
= mieszek zmiany biegów w kolorze czarno-pomarańczowym (obecnie w jednolitym czarnym kolorze)
= wymiana części żarówek na diodowe
= Audio: JVC KD-R501+ pliot sterowania
= Lampy przednie: żarówki: tym razem Philips Vision Plus +60 (09.10.)
(były: Philips Night Guide (> rok); Philips H4 BlueVision z postojowymi włącznie (ok 10 m-cy); Philips Premium Plus +30% (czas 2 lata) )
= migacze boczne TYC białe nie dymione
= nowy zagłówek środkowy OE Mazda
= nakładki progowe od wersji sportive
= Alufelgi Alloy Wheel UM2 ET40 16" x 6.5" kolor srebrny
= detaling nadwozia
= dokładki progów od wersji sportive po fl
= rozpórka górna przednich kielichów od wersji sportive
= listwa ozdobna chromowana na tylną klapę
= nowy grill powleczony PlastiDipem
= new OEM znaczek na grill
= wymienione blotniki przednie na nowe
= zregenerowane hamulce tylne plus wymiana klockow, tarcz
= odswiezone kielichy przednie
Eksploatacja:
= dywaniki rynienkowe – ze względów praktycznych – teraz już na zimę się ostają
= dywaniki welurowe mazda na lato
= nowy rozrząd
= płyny eksploatacyjne + filtry
= opony zimowe Nokian WR i letnie Uniroyal RaniExpert
= łączniki i gumki stabilizatora przód + tył
= wszystkie tarcze i klocki
= podkładki pod wtryski i przelewowe
= wyregulowane luzy zaworowe
= uszczelka pokrywy zaworów
= amortyzatory KYB Excel-G
= odboje i osłony Sachs do amorków
= reperaturki błotnika tylnego L i P
= naprawy blacharsko-lakiernicze wokół szyby przedniej
= lakierowanie-cieniowanie drzwi tylnych po wstawieniu reperaturek
= osłony wewnętrzne z PCV do błotników na tylną oś
= wymieniona uszczelka korka wlewu oleju – już nic się nie sączy spod niego
= założone nowe piasty NTN na tylną oś przy 171 kkm
= zregenerowany rozrusznik i alternator przy 182 kkm
Prezentacja Madzianny
Tutaj przed zakupem
Tutaj m-c po zakupie
Po małej modernizacji
Madzianna w on foto seszyn
Zapraszam do dyskusji.
Kraj pochodzenia: Belgia
Wersja: BJ, limited edition: Adagio – katalogowo prawdopodobnie Comfort +
Silnik: TDVI RF4F RF2A
Moc silnika: 101 KM
Pojemność silnika: 1998 cm3
Emisja CO2: 163g/km
Data produkcji: 30.10.2002 r.
Kolor: 18J (perła) green grace mica
Charakterystyka felgi: 4x100, ET 45, 6,5J, otwór centrujący 54 mm
Wyposażenie w telegraficznym skrócie:
– wspomaganie hydrauliczne kierownicy
– elektrycznie sterowane przednie szyby
– scalona regulacja podświetlenia przycisków, kokpitu, panelu sterowania i w drzwiach po stronie kierowcy
– SRS (4 poduszki powietrzne)
– ABS
– hamulce tarczowe na przednią i tylną oś
– elektrycznie sterowane lusterka
– seryjnie montowany tylny spojler z 3-cim światłem stop
– immobilizer
– oświetlenie przód żarówka Philips H4 Night Breaker
– elektryczna regulacja wysokości świateł
– oryginalne kołpaki mazdy
– nie przesuwna i dzielona tylna kanapa w stosunku 1/3
– zestaw seryjny 4 głośników w bokach drzwi
– antena dachowa
– tylna podgrzewana szyba
– centralny zamek zamykany z kluczyka
– mocowanie fotelika z przodu i z tyłu na izofix
– blokada anty-napad
– standardowe opony i felgi 185/65 T86 R14 x 6J, 4x100, ET45
Zrealizowane:
Modyfikacje:
= spryskiwacze mżankowe do C3
= mieszek zmiany biegów w kolorze czarno-pomarańczowym (obecnie w jednolitym czarnym kolorze)
= wymiana części żarówek na diodowe
= Audio: JVC KD-R501+ pliot sterowania
= Lampy przednie: żarówki: tym razem Philips Vision Plus +60 (09.10.)
(były: Philips Night Guide (> rok); Philips H4 BlueVision z postojowymi włącznie (ok 10 m-cy); Philips Premium Plus +30% (czas 2 lata) )
= migacze boczne TYC białe nie dymione
= nowy zagłówek środkowy OE Mazda
= nakładki progowe od wersji sportive
= Alufelgi Alloy Wheel UM2 ET40 16" x 6.5" kolor srebrny
= detaling nadwozia
= dokładki progów od wersji sportive po fl
= rozpórka górna przednich kielichów od wersji sportive
= listwa ozdobna chromowana na tylną klapę
= nowy grill powleczony PlastiDipem
= new OEM znaczek na grill
= wymienione blotniki przednie na nowe
= zregenerowane hamulce tylne plus wymiana klockow, tarcz
= odswiezone kielichy przednie
Eksploatacja:
= dywaniki rynienkowe – ze względów praktycznych – teraz już na zimę się ostają
= dywaniki welurowe mazda na lato
= nowy rozrząd
= płyny eksploatacyjne + filtry
= opony zimowe Nokian WR i letnie Uniroyal RaniExpert
= łączniki i gumki stabilizatora przód + tył
= wszystkie tarcze i klocki
= podkładki pod wtryski i przelewowe
= wyregulowane luzy zaworowe
= uszczelka pokrywy zaworów
= amortyzatory KYB Excel-G
= odboje i osłony Sachs do amorków
= reperaturki błotnika tylnego L i P
= naprawy blacharsko-lakiernicze wokół szyby przedniej
= lakierowanie-cieniowanie drzwi tylnych po wstawieniu reperaturek
= osłony wewnętrzne z PCV do błotników na tylną oś
= wymieniona uszczelka korka wlewu oleju – już nic się nie sączy spod niego
= założone nowe piasty NTN na tylną oś przy 171 kkm
= zregenerowany rozrusznik i alternator przy 182 kkm
Prezentacja Madzianny
Tutaj przed zakupem
Tutaj m-c po zakupie
Po małej modernizacji
Madzianna w on foto seszyn
Zapraszam do dyskusji.
Ostatnio edytowano 26 maja 2015, 16:53 przez Erastotenes, łącznie edytowano 91 razy
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
No to czekamy na fotki
Xedos B6 http://www.youtube.com/watch?v=LqXNk-psA3s
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
Xedos KF http://www.youtube.com/watch?v=o7klHd-1HWQ
Moje autko: viewtopic.php?f=137&t=95874
O, właśnie dodałem
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Aktualizacja 21.09.10 przy 155kkm
– Wymienione tarcze hamulcowe na TRW na wszystkie koła
– wymienione klocki hamulcowe – z przodu na Ferodo Primer
na tył założone Textar OEM Mazda
zobaczymy, które wytrzymają dłużej i jaki będzie efekt sprawności
– Płyn hamulcowy
– filtr paliwa OEM Mazdy
– Wymienione tarcze hamulcowe na TRW na wszystkie koła
– wymienione klocki hamulcowe – z przodu na Ferodo Primer
na tył założone Textar OEM Mazda
zobaczymy, które wytrzymają dłużej i jaki będzie efekt sprawności
– Płyn hamulcowy
– filtr paliwa OEM Mazdy
Ostatnio edytowano 25 sty 2011, 15:28 przez Erastotenes, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
moze halogeny z przodu miejsce masz, oklabowanie masz pod zderzakiem. tylko przelacznik kupic 2 lampy troszke pracy i gotowe
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Właśnie zastanawiam się nad wersją oferowaną w Anglii, czyli coś na wzór soczewkowych halogenów. Standardowe również fajnie wyglądają.
Mały up date: Madzianna po zastosowaniu Meguiar's Gold Class
Mały up date: Madzianna po zastosowaniu Meguiar's Gold Class
Ostatnio edytowano 15 gru 2010, 14:41 przez Erastotenes, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Też tak myślę. Najprawdopodobniej po zimie chciałbym to zrobić wiec jak coś to się jeszcze zgadamy.
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Ostatnio wymieniłem podkładki pod wtryski i przelewy oraz uszczelkę pod pokrywę zaworów. Przy wykonywanych czynnościach zostały oczyszczone wtryski i wyregulowane zawory. Powiem jedno, Madzia nabrała większego wigoru Stan aktualny ok. 156500 km.
Zakupiłem również pióra na przednią szybę OEM a także płyn zimowy w koncentracie. Przedstawione poniżej rzeczy bardziej podyktowane były ciekawością z mojej strony i atrakcyjną ceną
Zakupiłem również pióra na przednią szybę OEM a także płyn zimowy w koncentracie. Przedstawione poniżej rzeczy bardziej podyktowane były ciekawością z mojej strony i atrakcyjną ceną
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Wszystko pięknie, tylko trochę nie pasuje mi ten pomarańczowo-czarny mieszek na biegi. Trochę odbiega kolorystycznie od całego wnętrza i koloru zewnętrznego.
Jak możesz to napisz ile dałeś za te wycieraczki i jak się spisują. Też będę musiał w swojej BJ wymienić.
Jak możesz to napisz ile dałeś za te wycieraczki i jak się spisują. Też będę musiał w swojej BJ wymienić.
- Od: 23 sie 2010, 23:30
- Posty: 411
- Skąd: Luboń
- Auto: szkoda tej Mazdy.. wyżej
MAZDA 323F 1.5-16V (99r)
Wycieraczki kupiłem z rabatem 25% w Impeksie tj, za 66 zl. Ponoc dobre są z Motogum, także w atrakcyjnej cenie niż OEM. Ori mają fajne oznaczenie, kt jest widoczne na zdjęciu. Jeśli jest zupełnie żółte koliste pole, to oznacza wymianę. Od wczoraj założone, ale nie miałem jeszcze okazji ich na trasie przetestować. W praktyce zobaczę czy zdają egzamin.
Co do mieszka, to kolorystyka mi się podoba, bo mam zamiar zmienić obszycie siedzeń w tych dwu kolorach welurem + skóra po bokach łącznie z boczkami. Co prawda do tego jeszcze trochę. Najpierw muszę doprowadzić do porządku zawieszenie i łożyska – elementy doczekują się emerytury.
W następnej kolejności zamierzam zakup alufelg. Tu mocno się zastanawiam w jakim kierunku pójść – czy bardziej sportowo czy też ekstrawagancko. Uogólniając, chodzi mi po głowie projekcik bardziej optyczny niż mechaniczny, bo pod względem 2-go, jestem bardzo zadowolony
Sporo wydatków mnie czeka, ale małymi krokami da się wszystko osiągnąć z czasem.
Co do mieszka, to kolorystyka mi się podoba, bo mam zamiar zmienić obszycie siedzeń w tych dwu kolorach welurem + skóra po bokach łącznie z boczkami. Co prawda do tego jeszcze trochę. Najpierw muszę doprowadzić do porządku zawieszenie i łożyska – elementy doczekują się emerytury.
W następnej kolejności zamierzam zakup alufelg. Tu mocno się zastanawiam w jakim kierunku pójść – czy bardziej sportowo czy też ekstrawagancko. Uogólniając, chodzi mi po głowie projekcik bardziej optyczny niż mechaniczny, bo pod względem 2-go, jestem bardzo zadowolony
Sporo wydatków mnie czeka, ale małymi krokami da się wszystko osiągnąć z czasem.
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Dla mnie ponure jest to wnętrze wiec taki akcent jak kwiatek który wyrósł spod śniegu Pytanie z innej beczki Co byście mi poradzili w kwestii mieszka? Jakie kolory wg Was byłby optymalne?
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Erastotenes napisał(a):Co do mieszka, to kolorystyka mi się podoba, bo mam zamiar zmienić obszycie siedzeń w tych dwu kolorach welurem + skóra po bokach łącznie z boczkami. Co prawda do tego jeszcze trochę.
Jak masz takie plany na przyszłość to wybór wydaje się uzasadniony, bo będzie to zgrywać kolorystycznie.
Ciekawe i przydatne to oznaczenie na Twoich wycieraczkach, cena też nie najgorsza.
Jak masz jakieś wzory fajnych felg to pokaż, ja też się zastanawiam nad nowymi dla mojej BJ, tylko teraz podobnie jak ty muszę podreperować trochę zawieszenie. Wymieniłem już poduszkę pod jednym tylnym amortyzatorem, została mi jeszcze druga i końcówki drążków na przodzie.
- Od: 23 sie 2010, 23:30
- Posty: 411
- Skąd: Luboń
- Auto: szkoda tej Mazdy.. wyżej
MAZDA 323F 1.5-16V (99r)
a co do wyposazenia wynieniles chyba wszystko oprocz podgrzewanych lusterek a napewno je masz po wlaczeniu ogrzewania tylnej szyba tez powinny sie grzac zima jest wiec masz okazje sprawdzic piekna madzia pozdrawiam
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Moje typy alusek wybrane tak na poczekaniu.
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
liczac od prawej i tak po koleji to 10, 11, 14 i 15 15 najladniejsze najczescie takie widze vw scirocco. pieknie sie prezentuja
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Także mi się podoba, ale nie wiem jak to będzie wyglądało w rzeczywistości, bo fotka to fotka. Trochę choruje na lakierowane pod kolor.
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
numer 15 to naprawde kosmos. przepieknie sie prezentuja masz okazje to bierz je i nie kombinuj pozdrawiam sprwdziles juz te lusterka
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości