strzelaiący wydech
1, 2
Pierwsza mazda, a moze pierwszy samochod Nie martw sie, to norma. Slyszales kiedys o katalizatorze ?...
fuks 006 napisał(a):to moia pierwsza mazda ale nie pierwszy samochod a o co chodzi z tym katalizatorem?
jest po prostu mocno nagrzany i pstryka jak traci temperature,
wszystko w normie, bez obaw!
pozdr.Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
fuks 006 napisał(a):.... aż w koncu trafiłem 2,3benzynke 166 kucy ....
przy tym silniku czesto kontroluj stan oleju , szczegolnie przy szybkiej jezdzie, polecam!. pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
a ja nie mam katów i też mi strzela....
to musi być coś innego
to nie katy, jak sobie wyobrażacie strzelającą porcelanę – tak na zdrowy chłopski rozum?
strzela co prawda ale tylko 3.0 V6 i najczęściej przed liftem, ale tego strzelania akurat nie słychać
to musi być coś innego
to nie katy, jak sobie wyobrażacie strzelającą porcelanę – tak na zdrowy chłopski rozum?
strzela co prawda ale tylko 3.0 V6 i najczęściej przed liftem, ale tego strzelania akurat nie słychać
- Od: 13 cze 2007, 19:16
- Posty: 300
- Skąd: RT
- Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY
no ale masz kolektor wydechowy a no generalnie jest najbardziej nagrzewany.pozdr.EGILB napisał(a):a ja nie mam katów i też mi strzela....
to musi być coś innego
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
jest to silnik ktory to niestety z niewiadomych przeczyn potrafi nagle spalic olej i jesli w pore tego nie zauwazysz i nie dolejesz bedzie on do wymiany
dzieje sie tak szczegolnie na trasach przy duzych predkosciach.
dlatego polecam czesto kontrolowac jego stan, absolutnie!
znam auta z przebiegiem prawie 200tys. km i nie mialy nigdy tego problemu, ale sporo silnikow juz padlo z tego powodu.
pozdr.Enduro
dzieje sie tak szczegolnie na trasach przy duzych predkosciach.
dlatego polecam czesto kontrolowac jego stan, absolutnie!
znam auta z przebiegiem prawie 200tys. km i nie mialy nigdy tego problemu, ale sporo silnikow juz padlo z tego powodu.
pozdr.Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):jest to silnik ktory to niestety z niewiadomych przeczyn potrafi nagle spalic olej i jesli w pore tego nie zauwazysz i nie dolejesz bedzie on do wymiany
A te niewiadome przyczyny, to zwykle niekontrolowanie przez dwa lata pomiędzy wymianami jego poziomu ani razu...
To tak jakby jeździć 10 lat na jednych oponach i być zdziwionym, że nagle jedna wystrzeliła...
Jeśli kogoś nie stać na podniesienie maski i skontrolowanie płynów raz w miesiącu oraz przed
(i po) każdą/ej trasą, to nie polecam tego silnika. Ani żadnego innego, którym jeździłem, bo przy mojej jeździ każdy brał trochę oleju... Nie byłbym zdziwiony, gdyby większość silników brała olej przy jeździe z prędkością 80-90% maksymalnej przez kilka godzin albo przy częstym zaglądaniu w rejony 80-90% maksymalnych obrotów...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Hubix napisał(a):Czy w przypadku zbyt małego poziomu oleju nie zaświeci nam się kontrolka od ciśnienia oleju ?
Jak się zaświeci, to już może być za późno...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Maciej Loret napisał(a):A te niewiadome przyczyny, to zwykle niekontrolowanie przez dwa lata pomiędzy wymianami jego poziomu ani razu...
.... większość silników brała olej przy jeździe z prędkością 80-90% maksymalnej przez kilka godzin albo przy częstym zaglądaniu w rejony 80-90% maksymalnych obrotów...
kolega ma racje, ale tak nie calkiem.
znam przypadek, ze po przegledzie M6 z 2,3 Otto, no i wymianie oleju silnik w trasie padl z powodu jego braku , czym wlasciciel bym mocno zdziwiony. no, ale otrzymal gwarancyjnie nowy.
a teraz to co krzyzowka ze swiatlami, jak ma czerwone, to otwiera maske i kontroluje stan,
bo juz nie ma gwarancji!
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):znam przypadek, ze po przegledzie M6 z 2,3 Otto, no i wymianie oleju silnik w trasie padl z powodu jego braku , czym wlasciciel bym mocno zdziwiony. no, ale otrzymal gwarancyjnie nowy.
I na 100% nie było to spowodowane innymi przyczynami? Ostre ruszanie nie zimnym silniku, strzały ze sprzęgła i tak dalej? Albo brak uszczelki pod korkiem spustowym lub niedokręcony korek?
Oczywiście biorę pod uwagę możliwość konsumpcji oleju nawet ponad normę dla danego silnika albo wręcz wadę fabryczną... Ale nie demonizowałbym tego pod względem zużycia oleju... Po prostu raz na jaikś czas zaglądnąć pod maskę i to wszystko...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
nie ,raczej nie .Maciej Loret napisał(a):I na 100% nie było to spowodowane innymi przyczynami? Ostre ruszanie nie zimnym silniku, strzały ze sprzęgła i tak dalej? Albo brak uszczelki pod korkiem spustowym lub niedokręcony korek?.....
zadnej przyczyny ubytku oleju typu nieszczelnosci itp..nie stwierdzono
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6