Mazda Premacy CP RF4F 2003
Witam ponownie, to już moja 4 Mazda. Po serii silników 1,5 –> 2,0 –> 2,5 –> wypadałoby co prawda 3 litrowa 6-tka lub Tribute, no ale górę wzięły kwestie finansowe. Chwilowo juniora, małżowinę oraz dobytek wozić będziemy ekonomicznym i ładownym klekotem. Auto jest megapakowne, komfortowe, nawet atrakcyjne i sprawia, że więcej się modlę (zwłaszcza wyprzedzając (edit: z redboxem trochę mniej)). Jest to wersja poliftowa. Wyprodukowana w 2003.
– 4x elektrycznie opuszczane szyby
– podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka
– przyciemniane piecowo tylna i boczne szyby (w tym bolesna dla portfela wymiana tylnej szyby)
– owiewki Heko z przodu
– cyfrowa zmieniarka sDMC –> zmieniona na aftermarketowe 2din JVC z twardym dyskiem 640GB
– tweetery Clarion SRE211H
– wzmacniacz JBL cs60.4 (moc 320W, 4/3/2 kanałowy)
– skrzynia Compression Cabinet JBL CS 1204 250RMS, szczytowa 1000W )
– głośniki nisko i średniotonowe Hertz HSK 165 ze zwrotnicami
– zestaw kabli HW Energetic 20mm2/80A/600W –>
– składane/wyjmowane/z regulowanym kątem oparcia 3 fotele z tyłu
– system isofix
– założona kratka
– ABS
– 4xAirbag
– welurowa tapicerka czarny/niebieski
– halogeny z żarówkami rally gold 110W oklejone żółtą folią
– autoalarm z modułem domykania szyb
– climatronic – zmiana podświetlenia panelu na LED czerwone
– aluringi zegarów Dido
– alufelgi Enkei 16" z 323f BA GT, po renowacji, przetoczeniu rantów, pomalowane na czarny chrom w półmacie (Profil) + niebieskie długie nakrętki imbusowe na oponach Avon Z3 205/50; na zimę alufelgi 16" OZ Racing z parą Kumho/Bridgestone 205/50 (UWAGA – 205/55 nie wejdą na Premacy!) i mała zmiana – 15" Rota Slipstream 7,5" ET 40 – Continental Winter Contact TS770 205/50/15
– boczne białe kierunki MTuning
– chromowana końcówka wydechu Ulter
– dołożony kompletny pakiet ospojlerowania z wersji Sportive
– zegary Indiglo by Moman – seledyn
– pomalowane plastiki wnętrza na czarny ze srebrną perłą (panel środkowy, osłona zegarów, plastiki w drzwiach)
– podgrzewacz paliwa Stanadyne
– oryginalne nakładki progów z kwasiaka
– osłona silnika oklejona w stylu StickerBomb
– zmiana gałki biegów na skórzaną z Accorda
– przeszczepienie manetki wycieraczek z 6-tki, na taką z płynną regulacją tempa pracy wycieraczek
– gumowy dywanik bagażnika tzw. korytko
– wymiana żarówek wstecznego na mocne diody SMD (takie same diody w podsufitce)
– przebieg przy zakupie 128 tys. km (i dlatego auto kosztowało spoooro więcej niż reszta na rynku)
– zrobiony kompletny rozrząd z pompą wody
– nowy akumulator Panasonic 105D31L
– regularnie na oleju Dexelia 5w30 i Knechtowskim filtrze
– swap na przednie zaciski i tarcze z Mazdy 6 na przewodach TRW, pomalowane VHT Real Orange, wymiana tylnych tarcz na Zauber'y, płyn hamulcowy Ferodo Racing Dot 5.1 + nowe ori zaciski na tył
– Turbo Timer Apexi
– RedBox by V-tech – 128KM i 271Nm
– 4x elektrycznie opuszczane szyby
– podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka
– przyciemniane piecowo tylna i boczne szyby (w tym bolesna dla portfela wymiana tylnej szyby)
– owiewki Heko z przodu
– cyfrowa zmieniarka sDMC –> zmieniona na aftermarketowe 2din JVC z twardym dyskiem 640GB
– tweetery Clarion SRE211H
– wzmacniacz JBL cs60.4 (moc 320W, 4/3/2 kanałowy)
– skrzynia Compression Cabinet JBL CS 1204 250RMS, szczytowa 1000W )
– głośniki nisko i średniotonowe Hertz HSK 165 ze zwrotnicami
– zestaw kabli HW Energetic 20mm2/80A/600W –>
– składane/wyjmowane/z regulowanym kątem oparcia 3 fotele z tyłu
– system isofix
– założona kratka
– ABS
– 4xAirbag
– welurowa tapicerka czarny/niebieski
– halogeny z żarówkami rally gold 110W oklejone żółtą folią
– autoalarm z modułem domykania szyb
– climatronic – zmiana podświetlenia panelu na LED czerwone
– aluringi zegarów Dido
– alufelgi Enkei 16" z 323f BA GT, po renowacji, przetoczeniu rantów, pomalowane na czarny chrom w półmacie (Profil) + niebieskie długie nakrętki imbusowe na oponach Avon Z3 205/50; na zimę alufelgi 16" OZ Racing z parą Kumho/Bridgestone 205/50 (UWAGA – 205/55 nie wejdą na Premacy!) i mała zmiana – 15" Rota Slipstream 7,5" ET 40 – Continental Winter Contact TS770 205/50/15
– boczne białe kierunki MTuning
– chromowana końcówka wydechu Ulter
– dołożony kompletny pakiet ospojlerowania z wersji Sportive
– zegary Indiglo by Moman – seledyn
– pomalowane plastiki wnętrza na czarny ze srebrną perłą (panel środkowy, osłona zegarów, plastiki w drzwiach)
– podgrzewacz paliwa Stanadyne
– oryginalne nakładki progów z kwasiaka
– osłona silnika oklejona w stylu StickerBomb
– zmiana gałki biegów na skórzaną z Accorda
– przeszczepienie manetki wycieraczek z 6-tki, na taką z płynną regulacją tempa pracy wycieraczek
– gumowy dywanik bagażnika tzw. korytko
– wymiana żarówek wstecznego na mocne diody SMD (takie same diody w podsufitce)
– przebieg przy zakupie 128 tys. km (i dlatego auto kosztowało spoooro więcej niż reszta na rynku)
– zrobiony kompletny rozrząd z pompą wody
– nowy akumulator Panasonic 105D31L
– regularnie na oleju Dexelia 5w30 i Knechtowskim filtrze
– swap na przednie zaciski i tarcze z Mazdy 6 na przewodach TRW, pomalowane VHT Real Orange, wymiana tylnych tarcz na Zauber'y, płyn hamulcowy Ferodo Racing Dot 5.1 + nowe ori zaciski na tył
– Turbo Timer Apexi
– RedBox by V-tech – 128KM i 271Nm
Ostatnio edytowano 25 lip 2013, 07:51 przez Badyl, łącznie edytowano 49 razy
- Od: 11 cze 2007, 15:28
- Posty: 1650
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003
Ładnie sie prezentuje na tych OZ
Bardzo ładna. Sam mam podobną.
Felgi fajnie wyglądają na Twojej Premacy, jednak z glebą to by była masakra
Felgi fajnie wyglądają na Twojej Premacy, jednak z glebą to by była masakra
- Od: 23 wrz 2010, 19:30
- Posty: 4
- Skąd: Lublin
- Auto: Magdalena Premarella
W międzyczasie na pokładzie wylądowały HIDy 8000k, które po 4 dniach zostały wymontowane. Bez soczewek jednak ani rusz, szkoda budzić ptaki śpiące na czubkach drzew.
Odkryłem też, że tylne fotele mają regulacje kąta pochylenia, tylna roleta regulację głębokości osadzenia, a po wyjęciu fotela zmieszczę rower bez składania
Po powrocie z urlopu na zamontowanie czeka kratka oddzielająca bagażnik (ze względów bezpieczeństwa), dokładka przedniego zderzaka, cyfrowa zmieniarka pod seryjne radio (wielkie dzięki dla kolegi Myjk!) oraz megażółte, mocniejsze żarówki w halogeny. Dodatkowo profilaktycznie zaleję Forte Diesel Fuel Conditioner od kolegi Ogien82.
Upierdliwy – To byłaby masakra – dla zawieszenia
TR4PSTAR nie zazdrość felg, lepiej na tym wyszedłeś z tymi Advanami
People_Hate_Me dzięki, przekażę moim Momo, że są tak ładne jak OZ
Oby śniegu nie było, bo do Piotrkowa chciałem pojechać jeszcze na 17"...
Odkryłem też, że tylne fotele mają regulacje kąta pochylenia, tylna roleta regulację głębokości osadzenia, a po wyjęciu fotela zmieszczę rower bez składania
Po powrocie z urlopu na zamontowanie czeka kratka oddzielająca bagażnik (ze względów bezpieczeństwa), dokładka przedniego zderzaka, cyfrowa zmieniarka pod seryjne radio (wielkie dzięki dla kolegi Myjk!) oraz megażółte, mocniejsze żarówki w halogeny. Dodatkowo profilaktycznie zaleję Forte Diesel Fuel Conditioner od kolegi Ogien82.
Upierdliwy – To byłaby masakra – dla zawieszenia
TR4PSTAR nie zazdrość felg, lepiej na tym wyszedłeś z tymi Advanami
People_Hate_Me dzięki, przekażę moim Momo, że są tak ładne jak OZ
Oby śniegu nie było, bo do Piotrkowa chciałem pojechać jeszcze na 17"...
- Od: 11 cze 2007, 15:28
- Posty: 1650
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003
popatrz chodziło mi o MOMO xD
czas 19,1 – miejsce III i w końcu przywiozłem jakiś dyplom ze zlotu
oraz kupę nagród pocieszenia – jeszcze raz wielkie dzięki!
oraz kupę nagród pocieszenia – jeszcze raz wielkie dzięki!
- Od: 11 cze 2007, 15:28
- Posty: 1650
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003
Wybacz neoficie być może naiwne pytanie, po co są te imbusowe śruby w kołach?
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
AmRoZ – dzięki, z tym leceniem to chyba jednak przesadzasz
Riki – dzięki, może i do serii brakuje (nie wiem, bo ani nie byłem na hamowni, ani nie mam porównania z podobnym egzemplarzem) ale 8 calowe walce też nie pomogły w sprawnym ruszeniu. Powiedziałbym, że za rok będzie lepiej ale start tą kobyłą na 1/4 był raczej tylko jednorazowym wygłupem Więcej katowana nie będzie, tym bardziej, że z jednej opony po tej zabawie wylazły mi już druty!
enkai – w tym wypadku pełnią taką samą rolę jak chusteczki w biustonoszu
Obecnie bujam się znowu na 15" licząc na spadek średniego spalania o 1l/100km. W tym tygodniu robię profilaktyczne zaprawki na tylnych błotnikach oraz zabezpieczenie podwozia przed zimą.
Z auta jestem bardzo zadowolony. Przez pół roku posiadania, w aucie nie było robione nic z potrzeby. Absolutnie żadnej usterki. Robię w niej jedynie to, na co sam mam ochotę a nic, do czego zmuszałaby sytuacja czy stan techniczny.
Riki – dzięki, może i do serii brakuje (nie wiem, bo ani nie byłem na hamowni, ani nie mam porównania z podobnym egzemplarzem) ale 8 calowe walce też nie pomogły w sprawnym ruszeniu. Powiedziałbym, że za rok będzie lepiej ale start tą kobyłą na 1/4 był raczej tylko jednorazowym wygłupem Więcej katowana nie będzie, tym bardziej, że z jednej opony po tej zabawie wylazły mi już druty!
enkai – w tym wypadku pełnią taką samą rolę jak chusteczki w biustonoszu
Obecnie bujam się znowu na 15" licząc na spadek średniego spalania o 1l/100km. W tym tygodniu robię profilaktyczne zaprawki na tylnych błotnikach oraz zabezpieczenie podwozia przed zimą.
Z auta jestem bardzo zadowolony. Przez pół roku posiadania, w aucie nie było robione nic z potrzeby. Absolutnie żadnej usterki. Robię w niej jedynie to, na co sam mam ochotę a nic, do czego zmuszałaby sytuacja czy stan techniczny.
- Od: 11 cze 2007, 15:28
- Posty: 1650
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003
Do tej pory przechodziłem obojętnie obok premasek.
Ta stojąca pośród wielu zacnych aut na zlocie dała się zauważyć.
Jest naprawdę fajna.
Uważam, że wyróżnienie jest w pełni uzasadnione.
Pozdrawiam
Ta stojąca pośród wielu zacnych aut na zlocie dała się zauważyć.
Jest naprawdę fajna.
Uważam, że wyróżnienie jest w pełni uzasadnione.
Pozdrawiam
mackie76 napisał(a):Na pierwszy ogień pójdą białe kierunki...
To jest oczywista oczywistość że te pomarańczowe to zło
Auto rewelka, jak na premackę na prawdę powala wyglądem. Szkoda tylko, że na ćwiartkę nie poszliśmy (dosłownie, bo to by spacer był) razem. Musiałem odpuścić 1/4 przez drobną usterkę dolotu (pękło kolanko w drodze na zlot) i przez to spory spadek mocy
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości