Biały/Siwy dym po odpaleniu.
Miałem to samo gesty dym i duzo. Zrobiłem całą głowice od A do Z docieranie wymian gumek itp. i wymieniłem pierścienie . Dymienie ustało branie oleju sie stabilizuje juz bo piersćcienie sie poukładały
Z tego co pytałem mechaników wymiana gumek bez ściągania głowicy moze byc nieskuteczna ale to opinia moich mechaników.
Z tego co pytałem mechaników wymiana gumek bez ściągania głowicy moze byc nieskuteczna ale to opinia moich mechaników.
- Od: 14 paź 2009, 20:00
- Posty: 13
Uszczelniacze wymienione. Trochę dziwna sprawa ponieważ jak się teraz przejadę i ostro ją pobutuje to puszcza dymki, na postoju też lekko dymi. Kiedy ją uruchomię po chwilowej przerwie niema żadnego dymu, nawet po dodaniu gazu nic się nie pojawia. Już sam zgłupiałem. Jutro jak uruchomię auto rano okaże się czy to były uszczelniacze czy nie.
„maniott” wymiana uszczelniaczy bez zdejmowania głowicy to straszna sprawa, w dodatku pracochłonna dlatego twój mechanik twierdzi ze taka wymiana może być nieskuteczna.
„maniott” wymiana uszczelniaczy bez zdejmowania głowicy to straszna sprawa, w dodatku pracochłonna dlatego twój mechanik twierdzi ze taka wymiana może być nieskuteczna.
- Od: 5 wrz 2010, 20:33
- Posty: 23
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: MX-3 B6
1.6 16v DOHC 107km
Wygląda na to że diagnoza była dobra. Rano po uruchomieniu silnik nie kopcił. Z początku podczas jazdy zostawiałem co prawda za sobą dym, jednak po dłuższej jeździe wszystko ustało.
Pozdrawiam wszystkich.
Pozdrawiam wszystkich.
- Od: 5 wrz 2010, 20:33
- Posty: 23
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: MX-3 B6
1.6 16v DOHC 107km
napisz jeszcze jaki jest koszt wymiany uszczelniaczy zaworów, bo też mam taki problem, tyle ze dym jest mały, ale oleju bierze sporo i kompresja to 8 na kazdym cylindrze ... mozliwe ze miernik jakis dziwny bo madzi nie brakuje mocy, innym miernikiem nie sprawdzałem.
keep on rockin' in the free world.
- Od: 13 wrz 2009, 12:24
- Posty: 94
- Skąd: Sułkowice
- Auto: piękna Madzia EC B6 91r.
Ciężko mi jest określić, jaki jest koszt wymiany uszczelniaczy, bo robił mi to kolega mechanik i w dodatku bez zdejmowania głowicy, czego w normalnym warsztacie mało, kto by się podejmował. Ja zapłaciłem 150zł, ale w normalnym przypadku pewnie zapłacisz dwa razy tyle. Skoro masz kompresje po 8 i bierze ci sporo oleju to daj sobie spokój z samymi uszczelniaczami, bo masz do roboty pierścienie. W moim przypadku oleju z moich dotychczasowych obserwacji nie ubywało i nie ubywa tylko zostawiałem przed wymianą do momentu rozgrzania silnika chmurę dymu, teraz też lekko kopci z początku, ale nie tak jak wcześniej z tym, że warto zaznaczyć że nie posiadam katalizatora.
- Od: 5 wrz 2010, 20:33
- Posty: 23
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: MX-3 B6
1.6 16v DOHC 107km
Siema
tez przechodziłem ten problem w zeszłym i na początku tego roku. Szkoda siana na wymianę samych uszczelniaczy. Zrób od razu pierścienie u mnie 2 razy rozkładali silnik bo nie miałem na pierścienie efektem tego było jakies 500 zł wyrzucone w błoto
Nie mówiąc już że podobno pierścienie od poloneza pasują
i podobno od jakiejś daci jest identyczna uszczelka pod głowice która występuję w wersji metalowej, zwykłe do mx-3 1.6 to same papierowe
ale co do szczegółów pytajcie djArias'a 
tez przechodziłem ten problem w zeszłym i na początku tego roku. Szkoda siana na wymianę samych uszczelniaczy. Zrób od razu pierścienie u mnie 2 razy rozkładali silnik bo nie miałem na pierścienie efektem tego było jakies 500 zł wyrzucone w błoto
- Od: 16 sty 2009, 20:02
- Posty: 201
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 1.3
Ja bym wolał zrobić silnik o podstaw i wiedzieć czym jeżdżę 
- Od: 5 wrz 2010, 20:33
- Posty: 23
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: MX-3 B6
1.6 16v DOHC 107km
tez bym raczej remontował
kupisz i bedzie to samo po pol roku 
- Od: 16 sty 2009, 20:02
- Posty: 201
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 1.3
zalezy co chcesz wymieniac
ale same pierscienie nie sa wcale az tak drogie a uszczelniacze to wogole bajka co prawda jest tez kilka innych rzeczy ktore mozna przy okazji wymienic 
ale 1900 to chyba juz byc wszystko zrobil
ale 1900 to chyba juz byc wszystko zrobil
- Od: 16 sty 2009, 20:02
- Posty: 201
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 1.3
przy zmianie pierścieni pasowałoby wymienić uszczelkę pod głowicą (ewentualnie planowanie), potem oczywiscie ustawic rozrzad itp, troche roboty jest, a jaka pewność ze bedzie dobrze ? no i jeszcze uszczelniacze zaworów, gdzie jeden kosztuje +/– 20 zł ? 16x20 juz daje pokaźną kwote 

keep on rockin' in the free world.
- Od: 13 wrz 2009, 12:24
- Posty: 94
- Skąd: Sułkowice
- Auto: piękna Madzia EC B6 91r.
Uszczelniacze zaworowe kosztują 7zł szt. x16, wychodzi 112zł. Tak więc niema żadnej tragedii.
- Od: 5 wrz 2010, 20:33
- Posty: 23
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: MX-3 B6
1.6 16v DOHC 107km
Dzisiaj rano jak odpaliłem auto przez 40 sekend kopcił a później przestał. CO jest grane?
- Od: 5 wrz 2010, 20:33
- Posty: 23
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: MX-3 B6
1.6 16v DOHC 107km
wiecznie nie kopci
ale daj sobie jakies wysokie obroty na 8 sekund i zobaczysz
- Od: 16 sty 2009, 20:02
- Posty: 201
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 1.3
I tak będą pierścienie do roboty. Ale to w przyszłym miesiącu.
- Od: 5 wrz 2010, 20:33
- Posty: 23
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: MX-3 B6
1.6 16v DOHC 107km
Czy wymieniał ktoś ostatnio pierścienie i pamięta ich cenę?
- Od: 5 wrz 2010, 20:33
- Posty: 23
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: MX-3 B6
1.6 16v DOHC 107km
269 zl za komplet
- Od: 16 sty 2009, 20:02
- Posty: 201
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 1.3
siera napisał(a):Nie mówiąc już że podobno pierścienie od poloneza pasująi podobno od jakiejś daci jest identyczna uszczelka pod głowice która występuję w wersji metalowej, zwykłe do mx-3 1.6 to same papierowe
w takim razie znalazłem złotego gralla (patrz prawa część foty
gadaj dalej takie głupoty
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

=x


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości