Alternator i piszczący pasek (626 GE FP)
1, 2
odradzam psikanie na paski wd40 do tego są specjalne środki dedykowane do tego aczkolwiek lepiej i tak wymienić pasek na nowy poszukaj kółeczka do alternatora jak twierdzisz że masz wyrobione powinieneś dokupić bez problemu i może wtedy przestanie miałem tak z comprexem piszczało i okazało się że kółko alternatora jest wyrobione nowe kólko nowy pasek i nie ma problemu :–)
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
no też miałem problem z piszczącym paskiem, wymieniłem na nowy naciągnąłem ile się dało (tak mi sie wydawało) ale nic to nie dało wyciągnąłem alternator okazało się że koło pasowe jest już zjechane ale niestety musiałem założyć bez wymiany bo potrzebowałem samochód a był problem z dostarczeniem takiego koła no i dociągnąłem pasek z nie dokręconą tą dolną śrubą efekt natychmiastowy 3 tygodnie bez najmniejszego piśnięcia.
- Od: 14 kwi 2010, 14:43
- Posty: 45
- Skąd: Jasło
- Auto: mazda 626 GE 1.8 1995r.
Temat już stary ale przez przypadek walczyłem z tym problemem starej 323F. Rozwiązaniem okazało się kupno innego paska. Nowy drogi pasek Bosh poszedł w kąt a jeździłem na czymś "tańszym" i działało. Niby wymiary nominalne te same "tani pasek" miał szerszy grzbiet. Problem znikł na 4 lata – aż mi auto rozbili.
Naczynia na kuchnie indukcyjne http://www.averkom.pl ;
SPAWANIE PLASTIKU – PW
SPAWANIE PLASTIKU – PW
- Od: 13 lut 2006, 21:49
- Posty: 208
- Skąd: Poznań / Owińska
- Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v
problem rozwiazany kółko było wyslizgane kupiłem nowy alternator za 70 zeta ładowanie 14,7 i wkoncu słychac tylko głos silnika 
- Od: 6 wrz 2009, 13:58
- Posty: 68
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 626 1.8 GE 16v DOHC 96r + LPG
cały czas piszczal na ciepłym a ładowanie bylo dobre
- Od: 6 wrz 2009, 13:58
- Posty: 68
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 626 1.8 GE 16v DOHC 96r + LPG
pasek jest za waski miałem to samo i piszczy przy małych obrotach jak sie wkreci na obroty to przestaje trzeba zmienić pasek najlepiej innej firmy
-
jarek12525
jarek12525 napisał(a):trzeba zmienić pasek najlepiej innej firmy
dokładnie – i tą firmą niech będzie Mitsuboshi (do kupienia np. w Intercars) – gwarantuję, że piszczenie zniknie!
gg 2204545
- Od: 24 lip 2008, 21:31
- Posty: 101
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 626 GE 95r. FP + LPG
Mazda 6 GY 2005r. 1,8+LPG
Mi pasek piszczal caly czas a najglosniej przy odpalaniu wymienilem pasek problem ustal ale na krotko zaczal znow piszczec tym razem tylko przy odpalaniu , dwa razy go podciagalem co na krotki czas dawalo efekt lecz pozniej znow przy odpalaniu piszczal . nieraz slychac rozwniez dziwny zgrzyt(moze lozysko?) Mechanik powiedzial ze bardziej paska juz naciagac nie nalezy i ze moze te kolo na ktorym chodzi pasej jest juz podrobione ale wtedy pisczal by chyba caly czas??
- Od: 28 lut 2010, 14:50
- Posty: 15
- Skąd: Sierpc
- Auto: Mazda 626 GE Special 96r
2.0 115 KM
Pb/LPG
Jakiej firmy paski sa założone?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Temat już był.
jakby ktoś jeszcze tu zaglądał i szukał. W koreańskich i japońskich autach są inne koła pasowe a co za tym idzie inne paski. Mitsuboshi albo jakaś inna firma chyba Bando – i czy to rozrząd czy pasek wielorowkowy te dwie firmy się nadają. Obie firmy japan. Możliwe ze są jeszcze jakieś paski japońskie ale nie chce mi się eksperymentować i szukać. Firmy contitech gates nie są złe te paski po prostu mają inny przekrój i nie pasują do kół pasowych w naszych mazdach. Znaleźć sklep z częściami do aut japońskich -tam często wiedzą już o co chodzi. W lbn na przykład speedcar .. chociaż są i inni. W ic czy innych sieciówkach zależy czy trafi się na wiedzącego o tych różnicach sprzedawcę.
jakby ktoś jeszcze tu zaglądał i szukał. W koreańskich i japońskich autach są inne koła pasowe a co za tym idzie inne paski. Mitsuboshi albo jakaś inna firma chyba Bando – i czy to rozrząd czy pasek wielorowkowy te dwie firmy się nadają. Obie firmy japan. Możliwe ze są jeszcze jakieś paski japońskie ale nie chce mi się eksperymentować i szukać. Firmy contitech gates nie są złe te paski po prostu mają inny przekrój i nie pasują do kół pasowych w naszych mazdach. Znaleźć sklep z częściami do aut japońskich -tam często wiedzą już o co chodzi. W lbn na przykład speedcar .. chociaż są i inni. W ic czy innych sieciówkach zależy czy trafi się na wiedzącego o tych różnicach sprzedawcę.
- Od: 25 maja 2010, 15:33
- Posty: 48
- Auto: MAZDA 626 GLX 1993r 2,0l FS
Cześć. U mnie na biegu jałowym długie + krótkie +dmuchawa = 14,4V. Ale zauważałem, iż im większe obiciążenie alternatra, tym głośniejsze takie bzyczenie z niego się wydobywa. Czy są w necie dostępne łożyska i szczotkotrzymacze do 626 GE? Chciałbym go zregenerować żeby mi gdzieś w trasie nie padł. Ma już 236 000 km. Prosiłym o linki. Co do paska, to polecam BANDO.
---
Już 243000:) Nadal sobie bzyczy: http://youtu.be/DEi-psdC_xU
Co do ładowania, kupiłem sobie termometr z cyfrowym pomiarem napięcia. Mierzy bardzo dokładnie. Niezależnie od obrotów i obciążenia mruga 14,3; 14,4. Po jakiś 20 km w trasie schodzi na 13,9; 14,1. W innym aucie na nowym szczotkotrzymaczu i regulatorze jest identycznie.
---
Już 243000:) Nadal sobie bzyczy: http://youtu.be/DEi-psdC_xU
Co do ładowania, kupiłem sobie termometr z cyfrowym pomiarem napięcia. Mierzy bardzo dokładnie. Niezależnie od obrotów i obciążenia mruga 14,3; 14,4. Po jakiś 20 km w trasie schodzi na 13,9; 14,1. W innym aucie na nowym szczotkotrzymaczu i regulatorze jest identycznie.
- Od: 5 cze 2009, 20:25
- Posty: 221
- Skąd: Łodzkie
- Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6