Zależność spalania od prędkości (2.0 CiTD)

Postprzez gstr » 21 cze 2010, 13:35

timmy666 napisał(a):hmm moje spalanie z komputera i z dystrybutora pokrywa się praktycznie idealnie więc nie wiem po co przestawiać


Stawiam, że ktoś to już zrobił za Ciebie... Praktycznie wszyscy przy +10 mają zbieżność, u mnie wtedy pokazuje minimalnie wyżej niż jest faktycznie. Z ciekawości – sprawdź ile masz.

timmy666 napisał(a):nie jeżdżę jak emeryt raczej to ja mijam większość osób przede mną już taki nawyk ,że wole mieć trasę przed sobą czystą


:) Ja staram się z tym nawykiem walczyć ile mogę, choć wychodzi mi różnie. Za 100 PLN/mies. można sobie po 20 latach basen podbudować i tak sobie myślę, że radość z wyprzedzania krótka... Ale to już luźna dygresja, sam zazwyczaj jestem cieniasem który nogi nie może powstrzymać...

timmy666 napisał(a):Wg mojego odczucia teren był płaski trasa


Problem w tym, że pochylenia które już ma znaczenie ~0,5l – po prostu nie widać...
Grzegorz Strzałkowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2004, 11:22
Posty: 206 (0/1)
Skąd: Puławy, rzadziej W-wa
Auto: M6 2.5 GJ / 192
M6 2.0D GG / 136
MX-5 NBFL / 115
...i był M626/Comprex / 75

Postprzez timmy666 » 21 cze 2010, 14:56

gstr napisał(a): timmy666 napisał(a):hmm moje spalanie z komputera i z dystrybutora pokrywa się praktycznie idealnie więc nie wiem po co przestawiać

Stawiam, że ktoś to już zrobił za Ciebie... Praktycznie wszyscy przy +10 mają zbieżność, u mnie wtedy pokazuje minimalnie wyżej niż jest faktycznie. Z ciekawości – sprawdź ile masz.


Być może już ktoś przestawiał nie zaglądałem tam bo nie było potrzeby skoro spalanie pokrywa się z dystrybutorem ,ale w wolnej chwili sprawdzę i napiszę.

gstr napisał(a):
timmy666 napisał(a):nie jeżdżę jak emeryt raczej to ja mijam większość osób przede mną już taki nawyk ,że wole mieć trasę przed sobą czystą


:) Ja staram się z tym nawykiem walczyć ile mogę, choć wychodzi mi różnie. Za 100 PLN/mies. można sobie po 20 latach basen podbudować i tak sobie myślę, że radość z wyprzedzania krótka... Ale to już luźna dygresja, sam zazwyczaj jestem cieniasem który nogi nie może powstrzymać...


Nie nie źle mnie zrozumiałeś ja po prostu nie ufam innym kierowcom :) ( nie mówię ,że jestem super najlepszy kierowca bo pewnie nigdy nie będę ,nie jeżdżę zawodowo i nie przechodziłem żadnych kursów ,ale po prostu innym nie ufam ) nie jestem typem aka "mistrz prostych" :) bardziej lubię trasy z zakrętami bo na prostej drodze to każdy głupi umie pojechać chociaż to też nie zawsze kiedyś kolega widział jak na prostej drodze ładny dzień kobieta dachowała <glupek2>.

gstr napisał(a):
timmy666 napisał(a):Wg mojego odczucia teren był płaski trasa


gstr napisał(a): Problem w tym, że pochylenia które już ma znaczenie ~0,5l – po prostu nie widać...


No tak ,ale w temacie chodzi o to ,żeby podawać jakie się wyniki otrzymuje nie ja go założyłem po prostu kolega poprosił to jak ktoś jedzie i ma wg niego płaski teren to zapamiętuje/spisuje wynik i tyle ,a przecież nie będę zamawiał geodety ,żeby mi powiedział czy teren na którym jechałem jest idealnie prosty czy ma jakieś delikatne pochylenie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2010, 12:12
Posty: 63
Skąd: Ostrołęka/Okolice
Auto: M6 GY 2.0 MZR-CD 2003 r.

Postprzez ezis » 28 cze 2010, 08:50

Mam fajny kawałek prostej ok 15 km, bez górek i ruch jest płynny. Jeżdżę ten kawałek zazwyczaj z tempomatem ustawionym na 120. Przy tej prędkości komputer pokazuje od 4,3 do 4,9. Przy 130 jest już od 5,2 do 5,9. Przy dużo szybszej jeździe (okolice maksymalnej) to już 11,0-15,0. Przy prędkościach do 90 spalanie poniżej 4,0.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 sty 2010, 19:55
Posty: 11
Skąd: Szczecinek/Bydgoszcz/Żnin
Auto: 6 Kombi'03 (2,0 diesel 136 KM)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6