gstr napisał(a): timmy666 napisał(a):hmm moje spalanie z komputera i z dystrybutora pokrywa się praktycznie idealnie więc nie wiem po co przestawiać
Stawiam, że ktoś to już zrobił za Ciebie... Praktycznie wszyscy przy +10 mają zbieżność, u mnie wtedy pokazuje minimalnie wyżej niż jest faktycznie. Z ciekawości – sprawdź ile masz.
Być może już ktoś przestawiał nie zaglądałem tam bo nie było potrzeby skoro spalanie pokrywa się z dystrybutorem ,ale w wolnej chwili sprawdzę i napiszę.
gstr napisał(a): timmy666 napisał(a):nie jeżdżę jak emeryt raczej to ja mijam większość osób przede mną już taki nawyk ,że wole mieć trasę przed sobą czystą

Ja staram się z tym nawykiem walczyć ile mogę, choć wychodzi mi różnie. Za 100 PLN/mies. można sobie po 20 latach basen podbudować i tak sobie myślę, że radość z wyprzedzania krótka... Ale to już luźna dygresja, sam zazwyczaj jestem cieniasem który nogi nie może powstrzymać...
Nie nie źle mnie zrozumiałeś ja po prostu nie ufam innym kierowcom

( nie mówię ,że jestem super najlepszy kierowca bo pewnie nigdy nie będę ,nie jeżdżę zawodowo i nie przechodziłem żadnych kursów ,ale po prostu innym nie ufam ) nie jestem typem aka "mistrz prostych"

bardziej lubię trasy z zakrętami bo na prostej drodze to każdy głupi umie pojechać chociaż to też nie zawsze kiedyś kolega widział jak na prostej drodze ładny dzień kobieta dachowała

.
gstr napisał(a): timmy666 napisał(a):Wg mojego odczucia teren był płaski trasa
gstr napisał(a): Problem w tym, że pochylenia które już ma znaczenie ~0,5l – po prostu nie widać...
No tak ,ale w temacie chodzi o to ,żeby podawać jakie się wyniki otrzymuje nie ja go założyłem po prostu kolega poprosił to jak ktoś jedzie i ma wg niego płaski teren to zapamiętuje/spisuje wynik i tyle ,a przecież nie będę zamawiał geodety ,żeby mi powiedział czy teren na którym jechałem jest idealnie prosty czy ma jakieś delikatne pochylenie.