Piski w przednim zawieszeniu-potrzebuje porady

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez tremba » 9 sie 2005, 14:32

Moze ktos ma pomysl co to moze byc lub spotkal sie juz z tego typu problemem: straszliwie piszczy mi cos z przodu, szczegolnie na wybojach (w rytmie tychze). Na szarpaku nie udalo mi sie niczego wynalezc ze 100% pewnoscia. Znalazlem dosc mocno sfatygowane tuleje w wachaczach (jedna nawet bardzo), ale wszystko trzyma sie kupy. Czy to moze byc przyczyna tych piskow? Nic nie lupie, woz prowadzi sie dobrze (tylko nieco piskliwie :| ). Ratujcie ludzie bo inaczej w Toruniu bedzie mnie slychac z daleka, i to nie z powodu wydechu <jelen> .
Ostatnio edytowano 10 sie 2005, 14:16 przez tremba, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2005, 11:08
Posty: 46
Skąd: gdynia
Auto: MSS

Postprzez tremba » 10 sie 2005, 14:12

Czy to z powodu wakacji taka cisza? Liczylem na nieco wiekszy odzew, jest przeciez na forum troche ludzi obeznanych w temacie w stopniu co najmniej zadowalajacym.
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2005, 11:08
Posty: 46
Skąd: gdynia
Auto: MSS

Postprzez tomekrvf » 10 sie 2005, 14:20

Odkrec laczniki stabilizatora z przodu i przejedz sie
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez tremba » 10 sie 2005, 14:34

Sorki ale jestem laik w temacie. Czy moglbys wyjasnic co to da? Grzebalem tylko przy tylnym – laczniki i gumy, nie wiem jak to wyglada z przodu. Czy mam rozumiec ze piszczy jakis odpowiednik tylnych gum?
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2005, 11:08
Posty: 46
Skąd: gdynia
Auto: MSS

Postprzez tomekrvf » 10 sie 2005, 15:26

http://moto.mili.pl/J6/J63001A.JPG oto jest lacznik stabilizatora
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez mayer » 10 sie 2005, 18:05

daj spokój z odkręcaniem łączników... Pojecia nie mam co to za metoda ale w zyciu czegoś podobnego nie słyszałem bo po pierwsze:
1. w 90 % stary łącznik ulega zniszczeniu przy próbie demontazu.
2. Jest to cholernie niebezpieczne
3. Jest to głupie.
wymień gumy na wahaczach i zapomnij o temacie
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6