Mazda2 (DE) – Opinie i Informacje
Witam
Ja jutro odbieram to cudo z salonu w wersji ex. i z tego z udało sie wyżebrać od dilera to koła zimowe z kołpaczkami , aluski , dywaniki i alarm.
Jak macie jakieś uwagi to pisać smiało chętnie poczytam, jak sie uda to wkleje foto .
Pozdrowaśki
Ja jutro odbieram to cudo z salonu w wersji ex. i z tego z udało sie wyżebrać od dilera to koła zimowe z kołpaczkami , aluski , dywaniki i alarm.
Jak macie jakieś uwagi to pisać smiało chętnie poczytam, jak sie uda to wkleje foto .
Pozdrowaśki
- Od: 19 lis 2007, 12:57
- Posty: 159
- Skąd: B-B
- Auto: 323 GTX with GT4
Gratulacje Podmuch :–) czekamy na zdjecia nowego cuda
Oto i foty niestety na szybciocha robione jabłkofonem;)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/20246d225ebaa91d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/81feb7aec807c2e7.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e28905c378d92f0.html
Jedyny mankamet który dziś znalazłem to parujące przednie lampy, nie wiem czy też tak ktoś ma ale dziś po myciu zaparowały, ale zostaną wymienione w całości w środe.
Pozdrowaśki
Zapominiałem dodać że zajebiaszcza bryka a lakierek miodzio.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/20246d225ebaa91d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/81feb7aec807c2e7.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e28905c378d92f0.html
Jedyny mankamet który dziś znalazłem to parujące przednie lampy, nie wiem czy też tak ktoś ma ale dziś po myciu zaparowały, ale zostaną wymienione w całości w środe.
Pozdrowaśki
Zapominiałem dodać że zajebiaszcza bryka a lakierek miodzio.
- Od: 19 lis 2007, 12:57
- Posty: 159
- Skąd: B-B
- Auto: 323 GTX with GT4
nie no piękna jest oby dobrze sie jeździło
AdiPL napisał(a):No to fajnie. Jak uda mi się ustrzelić, to kupię wersję z silnikiem 1.5, ale to trzeba mieć chyba szczęście trafić na ten silnik w rynku wtórnym.
I to nie lada szczęście Szukałem takiej jakiś czas, ale poddałem się. O 1.5 w Polsce lepiej zapomnieć. Bardzo rzadko się pojawia w ogłoszeniach. Jak już się pojawi to zwykle powypadkowy którego na zachodzi już nikt nie chciał naprawiać. W Niemczech, Belgii, Holandii można 1.5 znaleźć, ale tanie nie są
AdiPL napisał(a):Ok. Dzięki. Szkoda tylko, że auto nie jest tak popularne jak np. Fiesta,
To chyba dobrze, że nie jest popularna 1. mniejsza szansa że na parkingu spotkasz 10 takich samych 2. czasem się ktoś obejrzy za nią 3. nie będzie masowo kradziona na części tak jak np. Fiaty i VW.
AdiPL napisał(a):Żałuję też, że w Polsce nie idzie kupić Mazdy z silnikiem 1.6 CD (90KM), który występuje właśnie w Fieście. Za granicą niestety drogie Mazdy z dieslem. A 1.4 CD odpada wg mnie za słaba dynamika.
Moim zdaniem nie ma czego żałować. Miałem możliwość wnikliwie zapoznać się ze sprowadzoną z Holandii 1.6 diesel 90 KM i przyznam że nie spodobał mi się w niej właśnie ten silnik. Może i jest trochę bardziej dynamiczny od benzynowej 1.3 86 KM, ale jest głośny i wyraźnie go słychać w środku samochodu – to mi się w nim najbardziej nie podobało. Poza tym to jest 1.6 HDI/1.6 TdCi – jak poczytałem w necie to czasem bywają kapryśne.
podmuch napisał(a):Jedyny mankamet który dziś znalazłem to parujące przednie lampy, nie wiem czy też tak ktoś ma ale dziś po myciu zaparowały, ale zostaną wymienione w całości w środe.
Też takie coś miałem – parowały po myciu i po dłuższej jeździe w deszczu – w ASO stwierdzili że to normalne zjawisko i nie wpływa na jakość świecenia reflektorów.
-
Manx
Czy mógł bym prosić osobę posiadającą Mazdę 2 z silnikiem 1,5 (2009) o wstawienie zdjęcia spod maski?
Szczególnie zależy mi na prawej części.
Sprowadzam Mazdę z "lekko" uszkodzonym prawym przodem i chciałbym widzieć jak to wygląda i co się tam znajduję w sprawnym autku.
Ewentualnie na PW podam maila.
Dzięki
Szczególnie zależy mi na prawej części.
Sprowadzam Mazdę z "lekko" uszkodzonym prawym przodem i chciałbym widzieć jak to wygląda i co się tam znajduję w sprawnym autku.
Ewentualnie na PW podam maila.
Dzięki
Dziękuję za kolejne zakopanie ważnego tematu.
Proszę o podanie wad i zalet tych samochodów, oraz na co należy zwracać uwagę przy kupnie takiej używanej mazdeczki. Zależy mi na opiniach użytkowników.
Witam mam Mazde 2 1,4 CD sprowadzona z Belgi jeśli chodzi o silnik i układ jezdny to to samo co Ford Fiesta Mk7 czyli ta najnowsza. Silnik to jednostka Forda 1,4 tdci więc pisząc krótko wszystkie bolączki tego silnika co w Fordzie. Autko fajnie się prezentuje wadliwy przycisk otwierania klapy bagażnika temat znany mazdzie. To tyle
- Od: 11 paź 2010, 15:29
- Posty: 23
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 2 1,4 68 KM Diesel
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Witam użytkowników zgrabnych autek, do tego stopnia że chcę kupić żonie. Na co dzień jeżdżę MPV-ką która jest za duża jak twierdzi połówka i nie chce prowadzić. Moje pytanie dotyczy komfortu, wyciszenia, spalania ogólnego wrażenia. Zapatruję się na silnik diesla z automatyczną skrzynią rok 2010 w wyż ale jak będzie manual w nienagannym stanie to jakoś przekonam żonę. Sugestie, spostrzeżenia, uwagi mile widziane. Jeszcze co do wyposażenia czy wyświetla zużycie paliwa jakiś komp czy coś w tym stylu, jakieś schowki stojaki na kubki...
Pozdrawiam Norby
Pozdrawiam Norby
Była MPV
- Od: 31 lip 2009, 06:16
- Posty: 272
- Skąd: Lubin
- Auto: MPV
Właśnie zakupiłem dla żony M2 DE 2008 1.4 CD. Sprowadzona z Belgii...
Na razie autem jeżdżę ja, więc podzielę się kilkoma spostrzeżeniami:
– silnik dość głośny, ale to jest mój pierwszy diesel i nie mam porównania z innymi
– autko małe, zgrabne, zwinne i jak na 68 KM dość dynamiczne
– kilka małych półeczek na desce rozdzielczej, możliwość postawienia butelek od napojów w boczkach drzwi, stojak na kubek (lub wyjmowana popielniczka) w środkowym tunelu + lusterko w osłonie przeciwsłonecznej kierowcy
– bardzo przyjemnie umiejscowiona skrzynia biegów – dość wysoko
– dodatkowe wyposażenie (w zależności od wersji) – komputer pokładowy, DSC, grzane stołki, pół-automatyczna klima
– w standardzie chyba jest AUX in, mp3, składane lustra
– spalanie 4,4l trasa, 6,5l miasto
Na razie autem jeżdżę ja, więc podzielę się kilkoma spostrzeżeniami:
– silnik dość głośny, ale to jest mój pierwszy diesel i nie mam porównania z innymi
– autko małe, zgrabne, zwinne i jak na 68 KM dość dynamiczne
– kilka małych półeczek na desce rozdzielczej, możliwość postawienia butelek od napojów w boczkach drzwi, stojak na kubek (lub wyjmowana popielniczka) w środkowym tunelu + lusterko w osłonie przeciwsłonecznej kierowcy
– bardzo przyjemnie umiejscowiona skrzynia biegów – dość wysoko
– dodatkowe wyposażenie (w zależności od wersji) – komputer pokładowy, DSC, grzane stołki, pół-automatyczna klima
– w standardzie chyba jest AUX in, mp3, składane lustra
– spalanie 4,4l trasa, 6,5l miasto
- Od: 24 sie 2011, 08:25
- Posty: 26
- Skąd: W-wa
- Auto: M2 DE 1.4 CD 2008r.
mam 1,3 86 KM od 2008 roku (kupiona jako nowa). Silnik bardzo fajny, mało pali, zaskakująco dynamiczny jak tą pojemność, na miasto i małe trasy ok. Wada to – przynajmniej w moim przypadku – niezbyt trwałe zawieszenie. Mam 50 tkm a już trzeba było wymieniać łączniki stabilizatorów, końcówki drążka kierowniczego i teraz wahacz (dobrze, że znalazłem zamiennik samego sworznia bo cały wahacz w oryginale 800 zł, zamiennik nie cale 300 zł). Nie wiem czy wszyscy tak macie? Z góry dziękuję za wiadomości.
-
menago72
jakby ktos chcial montowac oswietlenie powitalne w swojej M2, to zapraszam na fotorelacje...
viewtopic.php?f=311&t=115388&p=2177839#p2177839
viewtopic.php?f=311&t=115388&p=2177839#p2177839
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
W Holandii sprzedawana juz jest nowa Madzia 2 COOL BIFUEL z fabrycznie zamontowanym LPG (maly zbiornik w miejscu na kolo zapasowe). W tym kraju jest ona promowana jako auto przyjazne srodowisku i dzieki temu m.in. zwolniona z tzw. podatku drogowego ( przy normalnym benzyniaku koszt.ok. 100 eu na kwartal, zalezy to od rodzaju paliwa (diesel najdrozszy, benzyna najtansza)oraz wagi auta).
Sprzedawany wylacznie w wer. 5 drzwiowej z wer. silnika 1,3 55kW/75pk wersja COOL oraz wersja sportowa GT-M z silnikiem 1,3 62kW/84pk
Dla zainteresowanych podaje link do folderka reklamowego http://www.mazda.nl/upload/country/nl-nl/pdf_downloads/specs_brochures/mazda2/Mazda2_BiFuel_Leaflet.pdf
Sprzedawany wylacznie w wer. 5 drzwiowej z wer. silnika 1,3 55kW/75pk wersja COOL oraz wersja sportowa GT-M z silnikiem 1,3 62kW/84pk
Dla zainteresowanych podaje link do folderka reklamowego http://www.mazda.nl/upload/country/nl-nl/pdf_downloads/specs_brochures/mazda2/Mazda2_BiFuel_Leaflet.pdf
- Od: 4 sty 2012, 21:30
- Posty: 4
- Skąd: Barendrecht NL
- Auto: Najpierw : Mazda 3 BK 2006, benz. 1,6
Pozniej : Mazda 2 Bifuel 2012 (fabr.LPG)
Obecnie : Mazda 6 GG 2007 benz. 2,0 S-VT
Jeśli m2 ma zalety to i pewnie znajdą się wady.
W mojej Maździe brakuje mi bardzo zegarka, takze termometru/ oba mam w podstawowej wersji Corsy C/. także jakość audio jest raczej na niskim poziomie.Mam już 6 głośników i muzę oceniam na najwyżej tróję/ w skali 1 do 5/.W tylnej część listwy progowej tej sport jest fatalne wyprofilowanbie gdzie gromadzi się brud.
I oczywiście za duże spalanie w mieście.
W mojej Maździe brakuje mi bardzo zegarka, takze termometru/ oba mam w podstawowej wersji Corsy C/. także jakość audio jest raczej na niskim poziomie.Mam już 6 głośników i muzę oceniam na najwyżej tróję/ w skali 1 do 5/.W tylnej część listwy progowej tej sport jest fatalne wyprofilowanbie gdzie gromadzi się brud.
I oczywiście za duże spalanie w mieście.
- Od: 21 sty 2012, 00:37
- Posty: 41
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 2 1,5MZR kolor red true , 5 drzwi rocznik 2008 pakiet Sport 2008
Termometr mam akurat , zegarek jest z tego co pamiętam w radiu.
A na szybko to:
– marna regulacja wycieraczek automatycznych, niby jest pokrętło, ale wpływu istotnego przy jego użyciu nie stwierdziliśmy.
– mały bak
– nisko zawieszone lusterko wewnętrzne i muszę się czasem schylać
– wolałbym z tyłu tarcze zamiast bębnów
A na szybko to:
– marna regulacja wycieraczek automatycznych, niby jest pokrętło, ale wpływu istotnego przy jego użyciu nie stwierdziliśmy.
– mały bak
– nisko zawieszone lusterko wewnętrzne i muszę się czasem schylać
– wolałbym z tyłu tarcze zamiast bębnów
Dziękuję za kolejne zakopanie ważnego tematu.
bebny sa widocznie wystarczajace, przecież M2 mało waży.Aha jeszcze tylny spryskiwacz ten w spojlerze dziwnie sika na jedna stronę a wg mnie powinien zraszać cała szybę.Lusterko wewnętrzne przy moim wzroście 182 cm jest akuratne.
- Od: 21 sty 2012, 00:37
- Posty: 41
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 2 1,5MZR kolor red true , 5 drzwi rocznik 2008 pakiet Sport 2008
Póki co niezbyt długo się cieszę dwójką ale jak na razie:
-brak obiegu zamkniętego powietrza od "wentylacji" – pomyłka, jest
-bębny z tyłu, nawet jeśli są wystarczające to uważam, że są bardziej awaryjne, przestarzałe no i psują wygląd
reszta pewnie wyjdzie z czasem:) też zwróciłem uwagę na ukształtowanie nakładek na progi w wersji sport ale jeszcze się nie zdążyły ubrudzić.
Zegarek jest w radiu, termometr to jedna z funkcji komputera pokładowego, może później go dorzucili.
-brak obiegu zamkniętego powietrza od "wentylacji" – pomyłka, jest
-bębny z tyłu, nawet jeśli są wystarczające to uważam, że są bardziej awaryjne, przestarzałe no i psują wygląd
reszta pewnie wyjdzie z czasem:) też zwróciłem uwagę na ukształtowanie nakładek na progi w wersji sport ale jeszcze się nie zdążyły ubrudzić.
Zegarek jest w radiu, termometr to jedna z funkcji komputera pokładowego, może później go dorzucili.
Ostatnio edytowano 12 lut 2012, 14:50 przez Corr, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 9 lut 2012, 19:25
- Posty: 50
- Skąd: Zabrze
- Auto: Mazda 2 1.5 sport 11'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość