Mazda 323 (BG) – Opinie i Informacje
Mam prośbę do właścicieli BG wersia sedan , kumplowi poleciał lewy tylny amor i tu pytanie czy mozna załozyć od jakiejś innej mazdeczki amor czy tylko konkretnie do BG dedykowany musi być , chciał założyć uzywany oryginalny ale trudno znaleśc i czy może coś innego dopasować?
Ta madzia to 323 BG 1989 r , 1.3 Pb, sedan.
Ta madzia to 323 BG 1989 r , 1.3 Pb, sedan.
Kupuj na allegro nowe, kupowaliśmy zarówno do mojej dawnej F BG jak i brata BG. Na nowe zawsze masz gwarancję, poza tym wymienia się parami.
http://allegro.pl/item835656411_amortyz ... iemcy.html
http://allegro.pl/item835656411_amortyz ... iemcy.html
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
karmazyn33 jeśli nie ma kasy na KAYABA albo TOKICO (jak wyżej wymiana parami) to może kupić właśnie coś z takich tanich amorków – w końcu jest na nie gwarancja – a z używkami wiesz jak jest – ja na tanich amorkach GPD z tyłu jeździłem 3 lata i sprzedałem na nich autko, wiem też, że wiele osób je montowało i na pewno za tą cenę warto spróbować
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Tu się zgadzam Lepiej mieć nowe z gwarancją i niekoniecznie firmowe, niż firmowe i rozklekotane na wszystkie strony. Używki – skąd się biorą? Albo komuś padło i wymienił – teraz szuka jelenia, albo wyciągnięty z total rozbitka... Jednak kupił bym nowe ... a do BG to pełny wybór jest – tym bardziej, że amory pasują do wszystkich modeli BG, nie tylko sedana
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
dzieki panowie za info fakt nowe to nowe przekaże kol a zrobi co będzie chciał.
Mnie też nie było właśnie stać na amorki firmowe, typu KYB czy Sachs, więc takowe kupiłem tym bardziej że jest gwarancja bez limitu km. Koledzy ja na moich amorkach jak miałem jeszcze F BG zrobiłem ok.50 tyś.km przez trochę ponad rok i wytrzymały bez problemu. Jeździły połowę tego przebiegu sprzężone ze sprężynami obniżającymi Eibach, po czym zdjąłem sprężyny i założyłem seryjne i latała dalej. Na badaniu przed sprzedażą auta pomiar pokazał jak dobrze pamiętam ok.75%, ogólnie zero zmęczenia a nie jeździłem po autostradach tylko po drogach lokalnych i auto było ciągle w ruchu. Tej firmy amorki ma założone w 626 GE mój szwagier, miał sąsiad też w 626 GE, brat w BG no i ja w F BG. Za taką kasę mogę z czystym sumieniem polecić. Dla przykładu do mojej obecnej BF GTX 4wd za 4 sztuki takich GPD do BG kupię jedną sztukę. Ale co zrobić jak nie ma możliwości kupna innych jak tylko KYB lub Sachs.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Jak już oszczędzać to z głową Kiedy przyszedł planowany remont "małej" Madzi (323)to wziąłem sobie za punkt honoru kupić jej to co najlepsze Wybór padł na amory KYB gazowe + mocowania i inne, w skrócie – cały remont zawiasów... Od ok roku jestem szczęśliwym posiadaczem niezawodnej Madzi i wiem, że zawiezie mnie gdzie tylko będę chciał Niestety chwilę po remoncie "małej" padły mi amory (przednie) w "dużej" Madzi (626). Z racji tego, że pozbyłem się już funduszy przeznaczonych na remont, kupiłem amorki Kamoki.... Wiele osób (na tym forum również) wiesza psy i inne zwierzęta, a ja powiem, że od tamtej pory przejechałem ok 50k km i trzymają świetnie Gwarancja obejmuje jeszcze ok roku, więc jak coś padnie to zwrot i na nowo Tym się różni kiepskiej firmy nowy amor od super duper firmowej używki...
A tobie Cukierek szczerze współczuje. Ale do super auta montuje się super sprzęt Niestety firmom opłaca się produkować to co zejdzie, a nie to co będzie leżało i zawalało magazyn :/ Weź skarpetę i zbieraj tyle ile możesz – przy GTX chyba już nie warto pakować się w firmę krzak. Ryzykujesz poważniejszymi urazami madzi, jak tylko ewentualna wymiana amora...
Pozdrawiam
A tobie Cukierek szczerze współczuje. Ale do super auta montuje się super sprzęt Niestety firmom opłaca się produkować to co zejdzie, a nie to co będzie leżało i zawalało magazyn :/ Weź skarpetę i zbieraj tyle ile możesz – przy GTX chyba już nie warto pakować się w firmę krzak. Ryzykujesz poważniejszymi urazami madzi, jak tylko ewentualna wymiana amora...
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
Witam nie chciałem zaczynać nowego wątku więc zapytam tutaj.
Doszły mnie słuchy że we wszystkich mazdach są wszystkie kable od klimy doprowadzone tylko trzeba coś dokupić. Czy to jest prawda jak tak to proszę napiszcie co trzeba zrobić/kupić.
Doszły mnie słuchy że we wszystkich mazdach są wszystkie kable od klimy doprowadzone tylko trzeba coś dokupić. Czy to jest prawda jak tak to proszę napiszcie co trzeba zrobić/kupić.
Jedź albo giń
- Od: 6 paź 2009, 15:26
- Posty: 12
- Skąd: Tarnobrzeg
- Auto: Mazda 323F BG 1.6 16V 92r.
Mazda 323F BA 1.5 16v DOHC 96r
Kotul napisał(a): Czy to jest prawda jak tak to proszę napiszcie co trzeba zrobić/kupić.
Dokupić całą klimę To jest: sprężarkę, przewody, osuszacz, panel, chłodnicę, wiatrak, pasek, itd. Przewody – teoretycznie powinny być, ale tylko elektryczne – to jest ON/OFF. Niestety koszt założenia klimy prawdopodobnie przewyższy wartość Twojego samochodu :/ Do tego praktycznie nie da się kupić dobrego/używanego kompresora. 99% zatarte, a pozostały 1% brudny. Nowy kosztuje ok 700zł – kicha...
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
Witam wszystkich którzy jeżdżą najlepszymyi samochodami na świecie czyli JAPOŃCAMI ! Posiadam moją japońską mazdę już ponad pół roku i jestem zadowolony,pierwszy japoniec trochę leniwy ale bardzo oszczędny,miała być honda civic , wyszło na diesla i nie żałuję .Pomimo że diesel skacze z dnia na dzień.Proszę o poradę w sprawie [jakich?] amorków i sprężyn.Co kupić ? Napewno nie kichę. Do wyboru mam: Japońskie TOCICCO, Japońskie KAYABY,czy BILSTEIN ? Sprężyny to : KAYABY, lub SZWEDZKIE LESJOFORS ? Pytam czy ktoś może mi doradzić z własnego doświadczenia które są dobre? Mam z tyłu hak i czasami podpinam przyczepkę.W tej chwili są stare amory MONROE i chyba oryginalne stare sprężyny. Czyli poprzedni właściciel wymienił tylko amory na gazowe MONROE. Gdy podepnę przyczepkę choć dużo na niej nie wożę jak to inni oszołomy co maja haki to od razu auto siada. Nie mówiąc już o tym że przyczepkę podpinam rzadko ale komplet osób w aucie to standard.Czekam na opinie.I co myślicie o przegubach firmy HOLZER Włoskiej grupy GLO która robi jedne z lepszych przegubów na świecie?
crx1682
- Od: 13 lis 2009, 23:36
- Posty: 9
- Skąd: Kłodzko
- Auto: 323 BG 1.7 diesel
Polecam amortyzatory Tokico, które reprezentują jakość Kayaby w niższej cenie, a sprężyny – Lesjofors. Przeguby GLO też okej
Łączę Twój wątek z opiniami o 323 BG.
Łączę Twój wątek z opiniami o 323 BG.
Ja od roku jeżdżę na Kamokach (niby czeskich, niby chińskich). Dziurki się zdarzały na prawdę spore. Moje zdanie jest takie.
Lepiej kupić tańsze i w razie czego wymienić, bo nie ma takich amortyzatorów które wytrzymałyby nasze polskie dziury.
Jak kayabą wpadłem w dziurę to po miesiącu był out. Kwestia jazdy i drogi. Ja wymieniam samodzielnie, więc to pewnie też obniża mi koszty
pozdrawiam
PIANISTA
Lepiej kupić tańsze i w razie czego wymienić, bo nie ma takich amortyzatorów które wytrzymałyby nasze polskie dziury.
Jak kayabą wpadłem w dziurę to po miesiącu był out. Kwestia jazdy i drogi. Ja wymieniam samodzielnie, więc to pewnie też obniża mi koszty
pozdrawiam
PIANISTA
mieszany 5,3l /100km – i więcej nie chce :)
- Od: 25 mar 2007, 01:14
- Posty: 20
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki / Kraków
- Auto: Mazda 323 S 1.7d '93 BG
Mam jedno pytanko, nie wiedziałem gdzie je zamieścić a nie chce tworzyć nowego wątku, a pytanie brzmi: Czy zawieszenie w hb , F oraz sedanie jest takie samo zawieszenie?? Chodzi mi o to ze chciałbym zrobić gruntowny remont swojego sedanika a nie mogę sobie pozwolić na pozostawienia autka. Plan by był taki kupienie innej na części i przeprowadzić ich renowacje i do mego sedanika. I z tad bierze się moje pytanie czy mogę kupić hb albo eFke żeby służyła za bazę części. W tych sprawach jestem laikiem wiec proszę o wyrzumialosc.
hb i sedan maja te same zawieszenie tyle ze sedan diesel ma mniejsze bebny hamulcowe niz hb a co do efki to nie wiem ale podejzewam ze jest takie samo jak w sedanie
lakier jak dziewczyna zawsze musi wygladac mokro :)
lakierowanie to pasja nie praca
lakierowanie to pasja nie praca
- Od: 3 kwi 2010, 00:14
- Posty: 167
- Skąd: pomorskie
- Auto: 323 Usa 1,6 8v 1992 lpg 397 tys
323 1,7D pn sedan
renault clio.megane
opel vectra B
obecnie subaru impreza 98 r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości