wow cukierek
Subaru Impreza GT GC8 MY00
a nie wiem jak bez 2 biegu  ale mam nadzieję, że nie będę musiał sprawdzać
 ale mam nadzieję, że nie będę musiał sprawdzać  ale podobno jednak 3 leci tak samo
 ale podobno jednak 3 leci tak samo 
wow cukierek to ja to but to zawsze i non stop na asfalcie hehe i min raz jak jeżdżę strzał z 5-6 tys obrotów hehe
 to ja to but to zawsze i non stop na asfalcie hehe i min raz jak jeżdżę strzał z 5-6 tys obrotów hehe
			
			
		wow cukierek
Gościu u nas w mieście startujący w kjs'ach i pojeżdżawkach miał Imprezę WRX'a ale sprzedał ją i przesiadł się na STI w podobnym roczniku bo napędy są o wiele wytrzymalsze. Ravcio a Ty w ogóle to poza drogi utwardzone to wyjeżdżasz, czy only asfalt?  
 
Dziś planuję jechać do wujka na wieś gdzie młody robi auta i pojeździć po polnych drogach i równym polu które było bronowane na zimę pod siew. Auto i tak całe w błocie więc nic się nie stanie jak będzie jeszcze brudniejsze.
			
			Dziś planuję jechać do wujka na wieś gdzie młody robi auta i pojeździć po polnych drogach i równym polu które było bronowane na zimę pod siew. Auto i tak całe w błocie więc nic się nie stanie jak będzie jeszcze brudniejsze.

www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
		powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Dzięki, trochę się zmieniło ale mam nadzieję, że na letni będzie jeszcze dużo lepiej bo docelowe czasy jakie mi się marzą są trochę inne niż wysokie 13
Auto spisało się super, ani grama oleju no i nic się nie popsuło hehe
			
			
		Auto spisało się super, ani grama oleju no i nic się nie popsuło hehe
Brawo, autko urodziwe 
			
			"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
		www.zacharow.info – portfolio
 
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
mi chyba starczy już mocy, teraz mi się marzy urwanie min pół sekundy na wadze, czyli lekkie szesnastaki a nie te ciężkie toporne niemieckie siedemnastki i wywalenie paru zbędnych kilogramów. Sądzę że z tymi zmianami i jeszcze paroma drobnymi rzeczami w silniku mogę zrobić bardzo niskie 13 co by naprawdę mnie w pełni zadowoliło  
 
Wczoraj udało mi się objechać seryjne STI w takiej budzie jak mój co naprawdę mnie zaszokowało i zadowoliło
			
			
		Wczoraj udało mi się objechać seryjne STI w takiej budzie jak mój co naprawdę mnie zaszokowało i zadowoliło
Ravo pamietaj o silniczkach od wycieraczek 
			
			
		dziś pół dnia wymieniałem świece ehhh to chyba była moja najtrudniejsza naprawa auta w życiu 5h klękania, pocenia się i opószczania silnika, świece co dziwne ( platynowe ) mają przy-topione delikatnie elektrody – mam nadzieję że to wina eksploatacji, były już w tak złym stanie, że jestem w szoku że auto jeździło. Teraz wkręca się dużo szybciej na obroty i dużo lepiej jedzie.
			
			
		ravo napisał(a): mam nadzieję że to wina eksploatacji
miejmy nadzieje, z to nie wina wysokiego EGT
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości











