Diagnostyka ECU
sebas0026 napisał(a):Nie radz innym jak nie jestes pewien swojej wiedzy (blad 25)
Sory teraz dostrzegłem, że jest błąd na stronie i zamiast 35 jest napisane 25. Moja wina. Sory
Zalacz ON i zmierz miernikiem napięcie na przewodzie od przepływomierza powinno być 1.3 V max 2.0 V
Do przepływki idą trzy przewody, pierwszy najgrubszy podaje +12V, a to 1,3/2V ma być na obojętnie którym z pozostałych??
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
B3H7. Mam ją właśnie w ręku. Blaszka w środku i druciki są na miejscu, nie mam gazu nic nie wybuchło.
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
Jutro go podłącze i zmierzę napięcie.
Błąd pokazuje mi tylko 08. Najpierw dioda się zapala po przekręceniu kluczyka a potem 8 krótkich mrugnięć w kółko dopóki nie rozłącze.
Problem – nie odpala. Filtr paliwa – nowy, świece i przewody – nowe, ciśnienie paliwa bdb, iskra bdb, akumulator sprawny, rozrusznik kręci.
sebas0026 napisał(a):Jakie masz bledy i problem
Błąd pokazuje mi tylko 08. Najpierw dioda się zapala po przekręceniu kluczyka a potem 8 krótkich mrugnięć w kółko dopóki nie rozłącze.
Problem – nie odpala. Filtr paliwa – nowy, świece i przewody – nowe, ciśnienie paliwa bdb, iskra bdb, akumulator sprawny, rozrusznik kręci.
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
sebas0026 napisał(a):nowka 2500 tys. zł
Na szczęście jutro zostanie do mnie wysłana używka za fajną cenę. Dzięki sebas0026 za pomoc. Jutro napisze jakie są wyniki po pomiarze.
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
Po naprawie dolotu skasowaniu bledow i podlaczeniu diody na nowo zapala sie ona tylko 1 raz a pozniej zero reakcji czyli brak bledow tak?
jesli to tak to dzieki za pomoc wszystkim bo jak sobie policzylem przeplywomierz lambde i kilka innych rzeczy to 600 zl by mi nie wystarczylo. pozdr

- Od: 2 gru 2009, 21:26
- Posty: 196
- Skąd: Leszno WLKP
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'
sebas0026 zmierzyłem napięcie na przepływce, napięcie na przewodzie, o którym pisałeś wynosi ok 1V.
Ale zastanowiła mnie inna kwestia. Odpiąłem na próbę lambde i nie pokazało mi żadnego kodu z nią związanego. Czemu?? Dlatego, że silnik jest zimny??
Ale zastanowiła mnie inna kwestia. Odpiąłem na próbę lambde i nie pokazało mi żadnego kodu z nią związanego. Czemu?? Dlatego, że silnik jest zimny??
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
Dlatego ze nie wysyła błędów cos czego nie ma.
- Od: 2 gru 2009, 21:26
- Posty: 196
- Skąd: Leszno WLKP
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'
michalxxxxx stales sie specjalista w doradzaniu. Jak czegos nie ma a komputer musi wychwycic sygnal z czujnika ktorego nie ma to myslisz ze nie wyskoczy blad???
nie umieszczaj takich stwierdzen jesli nie wiesz co piszesz.

- Od: 20 lut 2007, 23:59
- Posty: 183
- Skąd: WARSZAWA
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.
Ok przepraszam. Ja to tak a chlopski rozum chciałem ogarnac.Juz sie nie udzielam 
- Od: 2 gru 2009, 21:26
- Posty: 196
- Skąd: Leszno WLKP
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'
myślę że błąd lambdy dopiero wyjdzie Ci jak trochę pojeździsz, odepnij przepływkę i odpal silnik, błąd pokaże się od razu. Ja mam podobnie z EGR-em, jak skasuje błędy, odpalę silnik to nic nie ma, dopiero po pewnym czasie się pojawia.
- Od: 15 lut 2009, 18:00
- Posty: 1196
- Skąd: Katowice
- Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4
witam. jestem pierwszy raz na forum wiec prosze o wyrozumialosc. w mojej mazdzie 323f 1.8bp z 94r. pokazuje taki bład trzy krotkie-jeden dlugi-siedem krotkich. jak to interpretowc? po resecie nic. po zapaleniu i zgaszeniu tylko trzy krotkie caly czas. a w drugiej mazdzie kumpla dwa krotkie trzy krotkie tez w kolo. prosze o pomoc.
-
buru83
witam,
w ostatnią sobotę na spotkanku regionalnym pierwszy raz podlaczyłem czytnik diodowy do mojej madzi..ale nie uzyskałem żadnego błyśniecia. Na innych samochodach przed i po probie z moim działało, wiec dioda ok.
czy to oznacza, ze nie ma błedów, czy ze czujnik w ogóle nie działa?
w ostatnią sobotę na spotkanku regionalnym pierwszy raz podlaczyłem czytnik diodowy do mojej madzi..ale nie uzyskałem żadnego błyśniecia. Na innych samochodach przed i po probie z moim działało, wiec dioda ok.
czy to oznacza, ze nie ma błedów, czy ze czujnik w ogóle nie działa?
- Od: 9 kwi 2009, 21:44
- Posty: 150
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 323f BA Z5 98', LPG BRC sequent ( IV gen. )
Witam, wyskoczył mi błąd 25, mam ogólnie podwyższone spalanie paliwa, ten błąd odpowiada za elektrozawór regulacji ciśnienia, gdzie on się znajduje i czy może mieć to coś wspólnego z podwyższonym spalaniem?
- Od: 17 kwi 2009, 14:20
- Posty: 76
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda MX-3 1.8i V6 24V – EC K8
Znajduje sie obok filtra powietrza.
Czy przymuliło madzie i nie ma takiego kopa do 4 tys obrotów/
Ja zmostkowałem z EGR bo miałem brak 12V na PRC.Jak narazie nie doszedłem do tego co jest powodem zaniku 12V na PRC (brak wolnego garażu).Ale przestał wyskakiwać bład 25.Radze rozprawić się z tym jak najszybciej.Ja zrobiłem na tej usterce jakies 700km. i padła mi sąda lambda zasyfiło przepustnice.Czeka mnie czyszczenie.
Czy przymuliło madzie i nie ma takiego kopa do 4 tys obrotów/
Ja zmostkowałem z EGR bo miałem brak 12V na PRC.Jak narazie nie doszedłem do tego co jest powodem zaniku 12V na PRC (brak wolnego garażu).Ale przestał wyskakiwać bład 25.Radze rozprawić się z tym jak najszybciej.Ja zrobiłem na tej usterce jakies 700km. i padła mi sąda lambda zasyfiło przepustnice.Czeka mnie czyszczenie.
- Od: 17 sty 2010, 12:44
- Posty: 16
- Skąd: Wisła
- Auto: MAZDA MX-3 1,8 V6
zasyfiło przepustnice mówisz? Mi się pojawił olej w dolocie miedzy przepływomierzem a przepustnicą, myślicie ze to może być od tego?
Okazało się ze odłączył mi się ten elektrozawór, o którym mówiłeś.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/50770ae737af58b6.html
Czy te wolne przyłącze ma być do czegoś podłączone, zatkane czy jak to ma być ? ;–)
Okazało się ze odłączył mi się ten elektrozawór, o którym mówiłeś.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/50770ae737af58b6.html
Czy te wolne przyłącze ma być do czegoś podłączone, zatkane czy jak to ma być ? ;–)
- Od: 17 kwi 2009, 14:20
- Posty: 76
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda MX-3 1.8i V6 24V – EC K8
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki