Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress
Marka i Model:
Eunos 30X 2.5 V6 KL-DE 1993
Silnik:
2.5 V6 KL-DE ( Mazda MX-6 )
– korbowody z Millera
– full remont silnika
Układ dolotowy:
– turbosprężarka Holset hybryd HX35w
– intercooler chinol 180x550x50
– filtr powietrza grzyb kopia HKS
Układ wydechowy:
– kolektor wydechowy seria
– orurowanie do turba nierdzewka 50mm
– wydech 2.5cala custom nierdzewka 2 tłumiki, końcowy UpGrade
– DP 3" v-band
– bandaże termoizolacyjne
Modyfikacje elektroniki:
– komputer sterujący Standalone EMU
– przeniesienie akumulatora do bagażnika (przewody 50mm2)
– zegar boost D1 Spec
– zegar temperatury oleju D1 Spec
– AFR Innovate MTX-L
– MBC properfekt
Modyfikacje układu paliwowego:
– pompa walbro 255l/h
– wtryski 370cc nissan 200sx
– filtr paliwa przeniesiony
– regulator ciśnienia paliwa 3bar
Układ napędowy:
– skrzynia biegów K8
– lżejsze koło zamachowe (K8),
– nowy docisk Exedy
– tarcza Spiek 6-łapek by Radzikowski & Wróbel
– short shifter
Zawieszenie:
– obniżone zawieszenie -45mm PI
– nowe amortyzatory TOKICO gaz
– rozpórka przód góra i dół
– rozpórka tył góra i dół
– poduszki pod silnik z poliuretanu
– poliuretan wahaczy przód i stabilizatora
Układ hamulcowy:
– seryjne tarcze,
– klocki FEROODO
– nowe przewody hamulcowe gumowe
Modyfikacje wnętrza:
– siedzenia kubełkowe Monza Racing
– kierownica Momo
Car Audio:
– jednostka sterująca JVC KD-G821
– położone kable prądowe 50mm2
– głośniki wysoko-tonowe PHD MF w zabudowie z żywicy malowane na czarno pasmo odcięte kondami 4uf
– subwoofer Orion HCCA 12''
– wzmacniacz pod Subwoofer STEG K2.04 (2400rms)
Body Kit i oświetlenie:
– oryginalny pakiet V6
– spojler tylny – Eunos 30X
– Reflektory Czarne
– ambery – kierunki przednie pomarańczowe JDM
– lampy tył A-spec
Fabryczna Moc i Moment:
133 KM 157 NM
Moc i Moment po Swapie:
Nie było pomiaru
Moc i moment po uturbieniu:
jeszcze brak
W trakcie oswajania odbyło się: Rozkręcanie, Malowanko, Składanie silnia, Malowanie pokryw, Motorownia w kolejce na montaż, Przy okazji skrzynia odświeżona, Sprzęgło spiekowe, Zawieszenie z tulejami z poliuretanu, Malowanie elementów zawieszenia, Generator emocji, ICek na miejscu, Spływ oleju, Vrisy usunięte luźniej pod maską, Siedzonka pół kubełkowe Monza Racing, Nowość zimowa Standalone EMU...
Eunos 30X 2.5 V6 KL-DE 1993
Silnik:
2.5 V6 KL-DE ( Mazda MX-6 )
– korbowody z Millera
– full remont silnika
Układ dolotowy:
– turbosprężarka Holset hybryd HX35w
– intercooler chinol 180x550x50
– filtr powietrza grzyb kopia HKS
Układ wydechowy:
– kolektor wydechowy seria
– orurowanie do turba nierdzewka 50mm
– wydech 2.5cala custom nierdzewka 2 tłumiki, końcowy UpGrade
– DP 3" v-band
– bandaże termoizolacyjne
Modyfikacje elektroniki:
– komputer sterujący Standalone EMU
– przeniesienie akumulatora do bagażnika (przewody 50mm2)
– zegar boost D1 Spec
– zegar temperatury oleju D1 Spec
– AFR Innovate MTX-L
– MBC properfekt
Modyfikacje układu paliwowego:
– pompa walbro 255l/h
– wtryski 370cc nissan 200sx
– filtr paliwa przeniesiony
– regulator ciśnienia paliwa 3bar
Układ napędowy:
– skrzynia biegów K8
– lżejsze koło zamachowe (K8),
– nowy docisk Exedy
– tarcza Spiek 6-łapek by Radzikowski & Wróbel
– short shifter
Zawieszenie:
– obniżone zawieszenie -45mm PI
– nowe amortyzatory TOKICO gaz
– rozpórka przód góra i dół
– rozpórka tył góra i dół
– poduszki pod silnik z poliuretanu
– poliuretan wahaczy przód i stabilizatora
Układ hamulcowy:
– seryjne tarcze,
– klocki FEROODO
– nowe przewody hamulcowe gumowe
Modyfikacje wnętrza:
– siedzenia kubełkowe Monza Racing
– kierownica Momo
Car Audio:
– jednostka sterująca JVC KD-G821
– położone kable prądowe 50mm2
– głośniki wysoko-tonowe PHD MF w zabudowie z żywicy malowane na czarno pasmo odcięte kondami 4uf
– subwoofer Orion HCCA 12''
– wzmacniacz pod Subwoofer STEG K2.04 (2400rms)
Body Kit i oświetlenie:
– oryginalny pakiet V6
– spojler tylny – Eunos 30X
– Reflektory Czarne
– ambery – kierunki przednie pomarańczowe JDM
– lampy tył A-spec
Fabryczna Moc i Moment:
133 KM 157 NM
Moc i Moment po Swapie:
Nie było pomiaru
Moc i moment po uturbieniu:
jeszcze brak
W trakcie oswajania odbyło się: Rozkręcanie, Malowanko, Składanie silnia, Malowanie pokryw, Motorownia w kolejce na montaż, Przy okazji skrzynia odświeżona, Sprzęgło spiekowe, Zawieszenie z tulejami z poliuretanu, Malowanie elementów zawieszenia, Generator emocji, ICek na miejscu, Spływ oleju, Vrisy usunięte luźniej pod maską, Siedzonka pół kubełkowe Monza Racing, Nowość zimowa Standalone EMU...
Ostatnio edytowano 7 sie 2015, 14:48 przez mlody1921, łącznie edytowano 27 razy
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
No no kawał niezłej roboty..Piękna madzia, gratuluje:P Też jestem bardzo ciekawy jak to śmiga..
-
Bodybuilding89
bardzo fajny swapik.... jestem ciekaw jak ten silnik sie sprawuje w budzie eimksa... jeśli chodzi o design, to ja bym poszedł w nieco większa felgę...
- Od: 8 paź 2009, 11:09
- Posty: 675
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: evo9
Konkurencja rośnie widzę, no no, będzie ciekawie
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Kurcze Mlody gratki zamontowanie tego zestawu bede sie musial kiedys z toba zgadac i odiwedzic twoje rejony aby oblukac projekt bo na taki sam zestaw ja sie czaje klde+nieco gratow z k8 masz moje uznanie a jeszcze jak planujesz to uTurbiac fiu fiu
Powodzenia w dalszej pracy moze w sezonie 2o10 sie zmiezymy jak moje juz bedzie dzialac (jezdzic)
Pozdrawiam
Powodzenia w dalszej pracy moze w sezonie 2o10 sie zmiezymy jak moje juz bedzie dzialac (jezdzic)
Pozdrawiam
Mazda 6 User :)
- Od: 18 wrz 2007, 21:32
- Posty: 308
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 6
E tam jakie to uznanie, troche zacięcia i da sie zrobić, ale nie powiem jak wydarłem motor to siadłem załamałem rece, wziąłem piwko w ręce i ''o ku... ja ja to teraz poskładam'' ale sie udało. Ważne że silnik sie udał dość ładny.
Fakt taktem zeby jeździła jak potrzeba to jeszcze brakuje wydechu.
A co do spotkania to serdecznie zapraszam można zawsze jakiegoś spocika zrobić w sandomierzu
Mały dodatek do softa... FMU 12:1
Fakt taktem zeby jeździła jak potrzeba to jeszcze brakuje wydechu.
A co do spotkania to serdecznie zapraszam można zawsze jakiegoś spocika zrobić w sandomierzu
Mały dodatek do softa... FMU 12:1
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Daj znac na pw jak mozesz zadalem ci pytanie odnosnie swapu KLDE
- Od: 3 lis 2009, 11:06
- Posty: 124
- Skąd: Kalisz
- Auto: Mx3 Powered By KL-ZE
Tak przednia i tylna, po założeniu KLDE zauważyłem że ori padają silnik sie buja przód tył, można ponoć zakleić ori poduchy ale powinno być GOOD
to co uda mi sie robić dalej będe opisywał na dniach czekam na tarcze (spiek) i tłumiki, kolanka i flansze, pod 2,5 ''
to co uda mi sie robić dalej będe opisywał na dniach czekam na tarcze (spiek) i tłumiki, kolanka i flansze, pod 2,5 ''
Ostatnio edytowano 24 gru 2009, 20:38 przez mlody1921, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
brawo mam co obserwować tzn niby bliźniaczy projekt
F1 SOUND –> Najszybszy MX w Krakowie i okolicach :P
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
- Od: 18 mar 2006, 21:19
- Posty: 1549
- Skąd: Nowa Huta /KRK
- Auto: ruski czerwony sapowóz ]:>
włoski gazowóz :P
i japońska hulajnoga :P
sprzedam alu ramki do mx3/323
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości