OBDII – jakie piny są "wyprowadzone"? Podłączenie interfejsu.
melass nie gada...
Miszcz_Yogurt do sprawdzienia kodow wszystkie ogolne..
scmscan, scantool, scanxl i inne
Miszcz_Yogurt do sprawdzienia kodow wszystkie ogolne..
scmscan, scantool, scanxl i inne
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
to kiepsko ale mam jeszcze jedno wyjscie. ScanXl pełna wersja ale dla Forda więc jest nadzieja a jak nie to
Do sprzedania fajne graty do M6 :)
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
- Od: 14 lis 2008, 18:30
- Posty: 518
- Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
- Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(
No nic jutro rano przetestuje moze zadziała moze nie.A potrzebuje sprawdzic czemu mazda nie jezdzi .
-
Miszcz_Yogurt
Mi ogólnie wywala bład silnika, ostatnio jak sprawdzałem na spocie do wywali mi bład egr wiec trzeba go usunąć. pamitam tez raz ze podczas jazdy zapaliła mi sie kontolka airbagu ale po odpieciu aku bład zniknał ale pewnie jest dalej w kompie dlatego próbuje ogarnac ten temat lub zakup idsa ale to juz bardziej na kalibracje i pomoc innym mazdowiczom w uk.
Do sprzedania fajne graty do M6 :)
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
- Od: 14 lis 2008, 18:30
- Posty: 518
- Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
- Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(
Chlopaki, nie bijcie piany. IDS nie bedzie dzialal z niczym innym niz interfejs rotundy. Crack do IDS usuwajacy kody sprawdzajace obecnosc interfejsu moze nie byc wystarczajacy nawet, bo byc moze protokol transmisji nie jest identyczny. Gdyby to bylo takie proste, chinczycy nie robiliby klonow rotundy tylko zlecili cracka i sprzedawali ELMy. Jak juz pisalem, byc moze znajdzie sie kiedys wariat ktory skraczy jedna z wersji, ale wypuszczenie kolejnej moze bardzo latwo zniweczyc jego robote, a juz na pewno nie bedzie pochodzil z tego forum
ScanXL + Mazda lub AutoEnginuity lub jesli skoncze swoj soft to moj. Poki co innego wyjscia nie ma. (moze jeszcze jakies inne pcmscany maja dodatkowe dedykowane moduly, ale ja znam tylko te dwa)
ScanXL + Mazda lub AutoEnginuity lub jesli skoncze swoj soft to moj. Poki co innego wyjscia nie ma. (moze jeszcze jakies inne pcmscany maja dodatkowe dedykowane moduly, ale ja znam tylko te dwa)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Czy może ktoś testował taki wynalazek do diagnostyki i ewentualnego kasowania błędów ?
http://motoryzacyjna.pl/p25587-auto-komputer-diag
http://motoryzacyjna.pl/p25587-auto-komputer-diag
M6 GG L3 2.3 16V '08
- Od: 16 lis 2009, 06:53
- Posty: 16
- Auto: M6 GG L3 2.3 16V '08
ELM 327 ver 1.3a
NIE DZIAŁA Z Mazda 6 2.0 Diesel 136KM 2002r.
Na fastbox-ie (GED BOX firmy EKOLAB) wszystko OK. Na elm327 niestety nie ma połączenia, z innymi samochodami łączy się.
NIE DZIAŁA Z Mazda 6 2.0 Diesel 136KM 2002r.
Na fastbox-ie (GED BOX firmy EKOLAB) wszystko OK. Na elm327 niestety nie ma połączenia, z innymi samochodami łączy się.
- Od: 27 lut 2008, 22:01
- Posty: 182
- Skąd: okolice Radomia
- Auto: Mazda6 2.0 ON 136KM [SPRZEDANA]
Skoda Octavia '03 2.0 PB+LPG 115KM
Tu zamieszczam link do manuala IDS
http://www.motorcraftservice.com/vdirs/ ... anuals.asp
I pytanko jak działa fly200 i jego możliwości
http://www.motorcraftservice.com/vdirs/ ... anuals.asp
I pytanko jak działa fly200 i jego możliwości
- Od: 3 cze 2009, 21:10
- Posty: 107
- Skąd: Wawa
powiem ze troche na ids sie zawiodłem – chciałem sprawdzić jeden jak dla mnie podstawowy parametr – ciśnienie doładowania, najlepiej dynamicznie
no i niestety kichaaaa
dziwne
w wolnossącym nissanie za pomocą consulta moglem sprawdzić co się dzieje w kolektorze dolotowym a tu nie ;(
no i niestety kichaaaa
dziwne
w wolnossącym nissanie za pomocą consulta moglem sprawdzić co się dzieje w kolektorze dolotowym a tu nie ;(
tylko pytanie dlaczego to takie drogie
12000 do 15000
ale mozna kupic clona za 2500
co do diagnozowania miałem możliwość bawić sie przez 5 minut wiec zbyt wiele nie narobiłem po za regulacją wtrysków sprawdzeniem będów itd.
12000 do 15000
ale mozna kupic clona za 2500
co do diagnozowania miałem możliwość bawić sie przez 5 minut wiec zbyt wiele nie narobiłem po za regulacją wtrysków sprawdzeniem będów itd.
Mazda 60000 3500 litra wodoru + LPG + ON
- Od: 3 cze 2009, 21:10
- Posty: 107
- Skąd: Wawa
dopadlem serwisowke forda
i jest tam wzmianka o tym co chciałem zmierzyć / sprawdzić
C3 CHECK THE TURBOCHARGER BOOST PRESSURE
1 Remove special tool 416-D001.
2 Connect the vacuum line to the vane adjustment diaphragm unit.
3 Lower the vehicle.
4 Connect WDS to the vehicle data link connector (DLC).
5 Select the dataloger function.
6 Configure dataloger to read the intake manifold pressure via the manifold absolute pressure (MAP) sensor.
7 Start and run the engine.
8 With the aid of another Technician, raise the engine speed to 2000 rpm.
9 Observe the readings of special tool 310-053 and the WDS manifold pressure display.
l Is a vacuum of 0.325 bar on the special tool and boost pressure of 1.5 bar on the WDS manifold pressure display indicated?
č Yes
Continue the diagnostic of the engine management system using WDS.
č No
INSTALL a new turbocharger. TEST the system for normal operation.
ciekawe czemu w IDS tego nie ma ;(
i jest tam wzmianka o tym co chciałem zmierzyć / sprawdzić
C3 CHECK THE TURBOCHARGER BOOST PRESSURE
1 Remove special tool 416-D001.
2 Connect the vacuum line to the vane adjustment diaphragm unit.
3 Lower the vehicle.
4 Connect WDS to the vehicle data link connector (DLC).
5 Select the dataloger function.
6 Configure dataloger to read the intake manifold pressure via the manifold absolute pressure (MAP) sensor.
7 Start and run the engine.
8 With the aid of another Technician, raise the engine speed to 2000 rpm.
9 Observe the readings of special tool 310-053 and the WDS manifold pressure display.
l Is a vacuum of 0.325 bar on the special tool and boost pressure of 1.5 bar on the WDS manifold pressure display indicated?
č Yes
Continue the diagnostic of the engine management system using WDS.
č No
INSTALL a new turbocharger. TEST the system for normal operation.
ciekawe czemu w IDS tego nie ma ;(
paweledi napisał(a):działa fly200
http://www.motorcraftservice.com/vdirs/ ... fly200.asp Z tego co widac fly200 to jest wyrob chinski a jak dziala? Musza wypowiedziec sie Ci co go uzytkuja
Bo to jest oryginal, poza tym jest dwa lata aktualizacji oprogramowaniapaweledi napisał(a):tylko pytanie dlaczego to takie drogie
12000 do 15000
Mozna ale sam interfejs to malo trzeba jeszcze oprogramowanie i tu zaczynaja sie schody. Najnowsza wersja IDS to jest v.64 natomiast chinski clon obsluzy v.62 nie mowiac o aktualizacjach czy wsparciu producenta interfejsu. Jak sie trafi na dobry egzemplarz to chodzi dobrze a jak na slaby to sa problemy. Co do tego czy cos jest drogie czy tanie? Polecam zapoznac sie z cenami innych oryginalnych interfejsow w stylu KTS,VAS,Gutmann itd. o kwesti legalnosci i licencji nie ma sie co rozpisywac.paweledi napisał(a):ale mozna kupic clona za 2500
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
paweledi napisał(a):IDS to obdII z tą mała różnicą że można zrobić wszystko
ELM to obdII i nie zawiele może
Czyli łączę tematy i czyszczę tutejszy syf wygenerowany przez Ciebie.
paweledi napisał(a):test
Dostajesz jeszcze chwilę na poprawę stylu swojego bycia tutaj,
później może być już za późno.
Pozdor Myjk
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6