Obniżenie ...
Panowie,
Ja mam dokladnie to samo pytanie, lecz dotyczace millenii
Ja na tej stronce znalazlem takie:
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... l?id=33068
W przypadku tych HR jest napisane, ze wymagaja krotszych amortyzatorow, jesli chcemy obnizyc o wiecej niz 40mm. I nie wiem czy nie lepsze sa jakies sprezyny eibach albo bg.
Pozdrawiam,
voytecku.
Ja mam dokladnie to samo pytanie, lecz dotyczace millenii
Ja na tej stronce znalazlem takie:
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... l?id=33068
W przypadku tych HR jest napisane, ze wymagaja krotszych amortyzatorow, jesli chcemy obnizyc o wiecej niz 40mm. I nie wiem czy nie lepsze sa jakies sprezyny eibach albo bg.
Pozdrawiam,
voytecku.
voytecku napisał(a):Modele 2.5 idealnie mozna obnizyc. Nie powinno byc potem problemow.
A jakiej firmy i jaki koszt takiego obnizenia orientujesz sie Wojtek?
Pozdrawiam
Zbieram na MM (jak długo nie wie nikt)
exkita napisał(a):A jakiej firmy i jaki koszt takiego obnizenia orientujesz sie Wojtek?
W przypadku 2.5L to tylko koszt sprezyn. Najlepsze sa chyba sprezyny BG, HR i eibach. Koszt to chyba do 1000zl.
Pozdrawiam,
voytecku.
Jezeli załozysz sprezyny to dosc szybko poleca amortyzatory,jesli chcesz zmienic sprezyny to trzeba równiez zainwestowac w amorki,ja swego czasu kupowałem do swojego auta (nie do mazdy),sprezyny eibacha i amory koni sport z regulacja,wiecej tego nie zrobie chyba ze do drugiego auta jak kiedys kupie,taki na wypady.Zalety!– to troche lepszy wygląd bo auto juz fabrycznie było dosc niskie i zdecydowanie lepsze prowadzenie na szybkich zakretach i przy wyzszych predkosciach powiedzmy od 150 wzwyż,mozliwosc regulacji charekterystyki amortyzatora i swiadomosc ze masz zawieszenie z górnej półki.Minusy- wchodzisz w zakret dosc szybko i zaskakuje cie kilka dziór,skutek? twoje auto przezywa koszmar a tobie wypadaja plomby z zebów, jazda powyzej 100 kilosów staje sie meczaca i boli kregosłup,auto zaczyna klekotac wybiją sie koncówki i inne zeczy w zawieszeniu,moim zdaniem nie na nasze drogi, i nie do starego auta bo go dobijecie.Co do nawigacji to nie bedzie chodzic a muzyka z tego sprzetu nadaje sie do posłuchania pogody,za 1000-1500 mozna kupic nawigacje z duzym monitorem niezle wypasiona,albo clariona,alpine lub inny firmowy sprzet 2din. który wchodzi w duzy otwór do mazdy i prezentuje sie znakomicie.Kolega zuca tekst ze nie musi dziaac nawigacja i muza moze kiepsko grac wiec po co to kupowac?? szpan??
Mam Jeepa Grand Cherokee sprowadzony z USA wyposazenie max nawet odpalam go na pilota i wiesz jak głupio jak ktos go oglada i mówi o nawigacja!! a ja,no tak ale nie działa tylko razi w nocy duzy wyswietlacz nic pozatym, ooo ma odtwarzacz DVD w suficie!! a ja no niestety nie odtwarza w pal tylko NTSC!!.A tak na marginesie to prywatnie dla siebie kupiłem nawigacje za 500 zł z mapa szczegółowa polski,menu po polsku,fajnie prowadzi lektor w jezyku polskim,informuje o radarach cpn-ach i wiele innych ciekawych zeczach typu hotele parkingi itd. czy cos wiecej potrzeba??
Mam Jeepa Grand Cherokee sprowadzony z USA wyposazenie max nawet odpalam go na pilota i wiesz jak głupio jak ktos go oglada i mówi o nawigacja!! a ja,no tak ale nie działa tylko razi w nocy duzy wyswietlacz nic pozatym, ooo ma odtwarzacz DVD w suficie!! a ja no niestety nie odtwarza w pal tylko NTSC!!.A tak na marginesie to prywatnie dla siebie kupiłem nawigacje za 500 zł z mapa szczegółowa polski,menu po polsku,fajnie prowadzi lektor w jezyku polskim,informuje o radarach cpn-ach i wiele innych ciekawych zeczach typu hotele parkingi itd. czy cos wiecej potrzeba??
MILLENIA.zebys ty jeszcze gotowac umiała.
ALPINE 9812
PHONOCAR HT-1601
AUDISON LRX 1400
AUDISON VR 209
2X ROCKFORD FOSGATE
ALPINE 9812
PHONOCAR HT-1601
AUDISON LRX 1400
AUDISON VR 209
2X ROCKFORD FOSGATE
- Od: 14 sie 2006, 07:14
- Posty: 47
- Skąd: rzeszow
- Auto: MILLENIA 2.5
voytecku napisał(a):W przypadku 2.5L to tylko koszt sprezyn.
Do 2.3 nie podejda sprezyny z KL'a, Wojtku?
raptus napisał(a):ezeli załozysz sprezyny to dosc szybko poleca amortyzatory,jesli chcesz zmienic sprezyny to trzeba równiez zainwestowac w amorki,ja swego czasu kupowałem do swojego auta (nie do mazdy),sprezyny eibacha i amory koni sport z regulacja,wiecej tego nie zrobie chyba ze do drugiego auta jak kiedys kupie,taki na wypady.Zalety!– to troche lepszy wygląd bo auto juz fabrycznie było dosc niskie i zdecydowanie lepsze prowadzenie na szybkich zakretach i przy wyzszych predkosciach powiedzmy od 150 wzwyż,mozliwosc regulacji charekterystyki amortyzatora i swiadomosc ze masz zawieszenie z górnej półki.Minusy- wchodzisz w zakret dosc szybko i zaskakuje cie kilka dziór,skutek? twoje auto przezywa koszmar a tobie wypadaja plomby z zebów, jazda powyzej 100 kilosów staje sie meczaca i boli kregosłup,auto zaczyna klekotac wybiją sie koncówki i inne zeczy w zawieszeniu,moim zdaniem nie na nasze drogi, i nie do starego auta bo go dobijecie.
Wcale nie jest tak zle. Mam obnizone autko i nie narzekam tak bardzo. Oczywiscie komfort jazdy obnizyl sie razem z zawieszeniem, tego nie neguje, teraz po prostu trzeba omijac wielkie dziury, ale do tego jestem przyzwyczajony
Plomby nadal cale, na kregoslup nie narzekam.
Amortyzatory trzeba wymienic jesli obnizenie jest bardzo duze, np 2-3" lub wiecej. Wtedy drastycznie skraca sie skok standardowych amortyzatorow i moga sobie one nie radzic w takich warunkach, trzeba je wtedy zmienic na jakies odpowiadajace obnizeniu.
Dodalbym rowniez, ze samochod jest stabilniejszy nie tylko przy wiekszych predkosciach, ale rowniez w miescie, gdy jezdzimy wolniej. Po prostu znika efekt bujania, zanim autko sie zbierze do wykonania manewru po ruchu kierownica, innymi slowy nie ma opoznienia.
Globy napisał(a):Do 2.3 nie podejda sprezyny z KL'a, Wojtku?
Podejda. Nie ma zadnych problemow. Jest tylko jeden Silnik 2.3L jest duzo ciezszy i po obnizeniu przod mocno nurkuje do dolu. Konieczne jest potem podwyzszenie samego przodu.
Ja mialem wlasnie taki problem (widoczne na jednym ze zdjec z sierpnia, ktore zamiescilem w NM), po obnizeniu nie dalo sie nigdzie wjechac. Podkladki rozwiazaly problem i teraz nie ma klopotow z wjechaniem do zadnego centrum handlowego.
DonKiton napisał(a):Mamy nowego kolege z millenia milo dziekie za ostrzezenie przed gleba... pozdrawiam
Kupiles juz czy dopiero zamierzasz?
Pozdrawiam,
voytecku.
voytecku napisał(a):Podkladki rozwiazaly problem i teraz nie ma klopotow z wjechaniem do zadnego centrum handlowego.
Dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz Jakie podkladki?
Globy napisał(a):Dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz usmiech 2 Jakie podkladki?
Coil Spring Isolators. Pod tym linkiem mozesz je obejrzec:
http://www.energysuspension.com/pages/sboots.html
Modele:
– 96120
– 96118
Pozdrawiam,
voytecku.
Nie chodzi o to jak duzo obnizasz poprostu,inna jest praca sportowych sprezyn.Poczytaj uwaznie!!
http://tuningforum.pl/viewtopic.php?f=4 ... y#p1572270
http://tuningforum.pl/viewtopic.php?f=4 ... y#p1572270
MILLENIA.zebys ty jeszcze gotowac umiała.
ALPINE 9812
PHONOCAR HT-1601
AUDISON LRX 1400
AUDISON VR 209
2X ROCKFORD FOSGATE
ALPINE 9812
PHONOCAR HT-1601
AUDISON LRX 1400
AUDISON VR 209
2X ROCKFORD FOSGATE
- Od: 14 sie 2006, 07:14
- Posty: 47
- Skąd: rzeszow
- Auto: MILLENIA 2.5
raptus napisał(a):Nie chodzi o to jak duzo obnizasz poprostu,inna jest praca sportowych sprezyn.Poczytaj uwaznie!!
Czytalem uwaznie, ale goscie obnizaja samochod o co najmniej 35mm. Przy takim obnizeniu trzeba zamontowac odpowiednie amortyzatory.
Przy delikatnym obnizeniu (do millenii nie znalazlem wiecej niz 1.4"/1.2") fabryczne amortyzatory wystarcza, chociaz i tak zmienia sie ich charakterystyka pracy. Niestety w Polsce mamy takie drogi i trzeba miec nawyk omijania dziur i studzienek.
Pozdrawiam,
voytecku.
Witam.Odświerze temat.Może ktos potrzebuje takie sprężynki obnizajace do xedosa 9 bo mam H&R prawie nowe na zbyciu?
-
EXIM
Więc tak. Kiedyś jak będę miał Xeda 9 to pójdzie delikatnie na glebę bo wygląda wtedy super. W dziale sprzedam są do wzięcia
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=71195
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=71195
Przejzalem te oferte podkladek podwyzszajacych
Te stare podkladki trzeba wyjac i wlozyc te 96120 czyli 1.6cm, bo stare maja okolo 1cm to trzeba obie wlozyc i wychodzi 2.6cm lacznie
voytecku napisał(a):Coil Spring Isolators. Pod tym linkiem mozesz je obejrzec:
http://www.energysuspension.com/pages/sboots.html
Modele:
– 96120
– 96118
Te stare podkladki trzeba wyjac i wlozyc te 96120 czyli 1.6cm, bo stare maja okolo 1cm to trzeba obie wlozyc i wychodzi 2.6cm lacznie
voytecku napisał(a):Silnik 2.3L jest duzo ciezszy i po obnizeniu przod mocno nurkuje do dolu. Konieczne jest potem podwyzszenie samego przodu
to mozna powiedziec ze wtedy sprezyna jest mocniej zcisnieta jesli tak to zakres pracy sprezyn tez jest mniejszy
Janusz626 napisał(a):jesli tak to zakres pracy sprezyn tez jest mniejszy
Teoretycznie tak.
Pierwsze zdjecie w watku, w NM bardzo dobrze pokazuje roznice pomiedzy fabrycznym, a obnizonym zawieszeniem.
Pozdrawiam,
voytecku.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości