Wysokie zużycie paliwa
Jak nie mialem LPG to po miescie nie moglem ponizej 12 litrow zejsc, tak przewaznie 13.
Po trasie do 130 km/h owszem 10-11,
Bocznymi drogami max do 90km/h 8-9 l
A na LPG to tak max do 14 w miescie a na trasie max do 13,
Znajomy w GE 1.8 po trasie na LPG wycisnal 7,5 tyle ze na jego blacie 95km/h to byl max .....
Po trasie do 130 km/h owszem 10-11,
Bocznymi drogami max do 90km/h 8-9 l
A na LPG to tak max do 14 w miescie a na trasie max do 13,
Znajomy w GE 1.8 po trasie na LPG wycisnal 7,5 tyle ze na jego blacie 95km/h to byl max .....
kurde slabo mi sie robi, za kilkanascie dni bede w PL to kupie kable, swiece, olej i tak musze wymienic, skocze gdzies ustawic spalanie czy co tam sie ustawia i zobacze wtedy jeszcze raz ile to moje pali.
Czy moze byc ze za duzy opor czy zuzyte lozyska po ktorych chodza paski klinowe powoduje zwiekszone spalanie? (dwa z nich wymienilem niedawno bo halasowaly, te od napinaczy paskow klinowych) a reszte jak wymienic nie mam pojecia, chodzi mi o widoczne lozyskowane kolka w okolicy paskow klionowych, kila ich tam jest.
W sumie to mi tez kiedys wyszlo idealnie 10,5 L na 100km, kiedy przejechalem 500km na tempomacie przez cala Anglie w nocy autostrada na zablokowanym przy 120km/h.
Czy moze byc ze za duzy opor czy zuzyte lozyska po ktorych chodza paski klinowe powoduje zwiekszone spalanie? (dwa z nich wymienilem niedawno bo halasowaly, te od napinaczy paskow klinowych) a reszte jak wymienic nie mam pojecia, chodzi mi o widoczne lozyskowane kolka w okolicy paskow klionowych, kila ich tam jest.
W sumie to mi tez kiedys wyszlo idealnie 10,5 L na 100km, kiedy przejechalem 500km na tempomacie przez cala Anglie w nocy autostrada na zablokowanym przy 120km/h.
- Od: 3 mar 2008, 00:07
- Posty: 97
- Skąd: Cork / Ireland
- Auto: Xedos9 2.5 V6 A/T 2002 r
Nie no raczej rolki czy lozyska na nich nie beda mialy az takiego wplywu na twoje spalanie no chyba ze w tysiecznych litra.
Moze cisnienie w kolach ich rozmiar wiekrzy niz fabryczny np. 18" , jakosc paliwa, filtry w tym powietrza, no i bledy w silniku.
Moze cisnienie w kolach ich rozmiar wiekrzy niz fabryczny np. 18" , jakosc paliwa, filtry w tym powietrza, no i bledy w silniku.
kola orginalne, cisnienie sprawdzam regularnie 2,2 z przody 2,0 z tylu. Powymieniam jak pisalem wyzej za niecaly miesiac bede mogl sprawdzic ile pali, dam znac.
No wlasnie jakosc paliwa, tu moze byc pies pogrzebany, u mnie w miesice a liczy kilkaset tys. ludzi,a przepraszam nie ludzi tylko irlandczykow, nie ma normalnej ( Arall, Shell, Orlen i podobne) stacjii paliw, jak wlewam to jest bezolowiowa i deisel i siema, wlewam wlasciwie nie wiem co, ile oktan, szlak by ich trafil a moja Madzia cierpi
No wlasnie jakosc paliwa, tu moze byc pies pogrzebany, u mnie w miesice a liczy kilkaset tys. ludzi,a przepraszam nie ludzi tylko irlandczykow, nie ma normalnej ( Arall, Shell, Orlen i podobne) stacjii paliw, jak wlewam to jest bezolowiowa i deisel i siema, wlewam wlasciwie nie wiem co, ile oktan, szlak by ich trafil a moja Madzia cierpi
- Od: 3 mar 2008, 00:07
- Posty: 97
- Skąd: Cork / Ireland
- Auto: Xedos9 2.5 V6 A/T 2002 r
Wszystko zależy od stylu jazdy. Ja osobiście zrobię na pełnym baku w trasie 600km. Udało mi się to 2,5 i 2,3
mckoper napisał(a):Ja osobiście zrobię na pełnym baku w trasie 600km
tez mi sie udalo, ale wtedy bylo swieto emerytow... tak sie nie da jezdzic z 2.3 no chyba ze droga nie pozwala na szalenstwa powyzej 80km/h
ja teraz nie moge szybciej :) ale problem w brew pozorom mam bo na trójce przy wiekszych obrotach spalanie tak mi wzrosło że hej... bo czasem trzeba docisnąć i do 120 a na trójce to wiecie- 3500-4000 obr, brzmi okropnie, ale co poradze ;( ale nie liczylem sobie spalania, wiem , czuje ze pali duzo wiecej bo co dwa dni na stacje zaglądam
- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
ale ja mam skrzynie kaput (nie mam czwórki) to te konie jakos nie wychodza ze stajni
- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
smiena napisał(a):czy 2.3 nie ma okolo 210 konikow? jezdzic takim autem 90km/h to zbrodnia
Klubowy portal podaje(błędnie),że ma 220KM,ale silnik ten ma moc 149kW czyli ~ 202,58KM przy 5,500rpm, max moment obrotowy wynosi 282Nm @ 4,000rpm
Aby rozkoszować się jazdą w Milleni najlepsza prędkość to przedział 70-80km/h
nooo, czwóreczka na niskich obrotach i czujesz że masz moc pod nogą chociaz jak bym dorzucil ze do 90
- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
U mnie ze spalaniem to różnie Przy spokojnej jeździe no to 12-13 po mieście, po trasie testowałem mniej niż 9 mi nie wyszło No a tak jak dzisiaj no to mi poszło sporo benzyny z 16 L. Zauważyłem też że jak nie przekroczę 4000 obrotów to mieszczę się w spalaniu 12-13 w mieście, po trasie mieszczę się przy prędkości max 160km w 9L ale powyżej to już inna para kaloszy
Pozdrawiam
radar88
Pozdrawiam
radar88
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Witam wszystkich! Mam maly problem z moim milerkiem,wydaje mi sie ze moja madzia pobila wszystkich na glowe ze spalaniem 45 l gazu zrobilem 140 km o benzynie to nie chce pisac.[jazda po miescie]bylem w serwisie mazdy podlanczali mnie pod skaner i nie wykazuje mi bledow,ale lampka czek mi swieci.ogladalem ja pod spodem i mam dziure w rurze wydechowej,ale to chyba nie wplywa na spalanie.w serwisie podlanczali mnie pod maska,a nie pod kierownica tak jak piszecie .swiece mam wymienione i wszystkie cewki ,filtr powietrza i ostatnio wymienilem 2 sondy.nie wiem co jeszcze mam zrobic ,zeby wszystko wrocilo do normy? jak wy piszecie o spalaniu 15 18 w miescie to wam zazdroszcze.ktos mi ostatnio mowil ze przez gaz moze byc zatkany katalizator i to tez moze byc tego przyczyna?nie wiem co o tym mam myslec i co zrobic?POMOZCIE
- Od: 9 maja 2009, 20:08
- Posty: 14
- Skąd: RZESZÓW/ATENY
- Auto: NISSAN 100 NX-HONDA ACCORD 2.0lsi-MILLENIA 2.3 LPG/prins
jezeli uwazasz ze to katalizator to go wymontuj i o problemie
- Od: 17 cze 2009, 01:34
- Posty: 230
- Skąd: Warszawa
- Auto: TA KJ 95' z seksownym paskiem :)
Karnas napisał(a):bylem w serwisie mazdy podlanczali auto pod skaner i nie wykazuje bledow,ale lampka czek swieci
no tos nie halo... albo sa bledy i mruga albo nie mruga i nie ma bledow
Karnas napisał(a):ostatnio wymienilem 2 sondy
obys zakupil odpowiednie bo to roznie bywa i nie zawsze pomaga
Karnas napisał(a):ktos mi ostatnio mowil ze przez gaz moze byc zatkany katalizator i to tez moze byc tego przyczyna
tez tak moze byc, na PB trez zapchasz katalizatory-emeryt style itp
Karnas napisał(a):nie wiem co o tym mam myslec i co zrobic?POMOZCIE
nie wiem skad jestes ale skontaktuj sie z Wieskiem5 (kolega z forum) z Dębicy cos poradzi
Ogolnie to dosc dziwne u ciebie, tyle pije to az szok, napisz cos wiecej np czy czuc z wydechu nie przepalone paliwo, jak odpala rano, dymi czy nie jak z olejem w silniku ubywa ? jaki masz przebieg auta. Mozesz sobie zciagnac manuala do Millera i sam zaczac grzebac tzn sprawdzac czujniki (spalania stukowego) zaworki (salenoidy) przewody cisnieniowe itd ostrzegam ze jest tego troche...
Ostatnio moja w trasie wypila 10.5l LPG na 100km, ...wiec masz wieksza motywacje cos z tym zrobic bo szkoda silnika i $
janusz a jak jechałes? Spokojnie? Jaka predkoscia? Moja trasa Czestochowa-Krakow 11.5l LPG /100km. Tylko mam założona srube zamiast krokowego a krokowy sobie wisi. . . – Gazownik ehh :/
Pozdrawiam MlodyMatt
mlodymatt napisał(a):janusz a jak jechałes? Spokojnie? Jaka predkoscia?
fakt, jechalem w miare spokojnie tylko trasa, komplet osob w jedna strone (do Pyrzowic), max 130km/h ale tylko chwilami, srednio 110-120 no i w cholerny mroz -22 st.C w nocy z 18 na 19 i to w twoich okolicach za Czestochowa najzimniej komp pokazal srednie 9.5 l/100km
Taki chyba maly rekord spalania i raczej przypadkowy-tak mi sie wydaje.
Zreszta sie zobaczy jeszcze (wyjazd na swieta) ale pare dni wczesniej zmienilem u montera LPG kalibracje wtryskow czy czasy wtryskow czy cos tam (auto-kalibracja nie zdala egzaminu) na obrotach do 3500rpm i jest o wiele lepiej niz wczesniej
Janusz626 napisał(a):max 130km/h ale tylko chwilami, srednio 110-120 no i w cholerny mroz -22 st.C
max 180km/h ale tylko chwilami, srednio 120-160 i w temp 0-2st.C WCZORAJ
Janusz626 napisał(a):w twoich okolicach za Czestochowa najzimniej usmiech
bo u nas jest najzimniej
Janusz626 napisał(a):komp pokazal srednie 9.5 l/100km
hmmm.... ja tez mam takie średnie na kompie.,.ale w rzeczywsistości wychodzi o 3 l wiecej ) nie wiem jak u Ciebie
Pozdrawiam MlodyMatt
mlodymatt napisał(a):ja tez mam takie średnie na kompie.,.ale w rzeczywsistości wychodzi o 3 l wiecej oczko) nie wiem jak u Ciebie
ja dodaje okolo 2 litrow do tego co mi pokaze na wyswietlaczu choc kilka razy mialem mila niespodzianke jak ostatnio bylo 9.5 a wyszlo 10.5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości