Mazda Xedos 6 (CA) – Opinie i Informacje

Mazda Xedos 6 1992–1999

Postprzez nor » 17 mar 2004, 08:53

Planuje kupic mazde xedos 6. Gdy ja zobaczylem, pomyslalem ,ze musi byc moja i zaden inny samochod nie wchodzi w gre. Jest z 95 roku z silnikiem 1.6 + gaz. cena 24500. Mam prosbe, podpowiedzcie mi na co powinienem zwrocic uwage, i jakiego stanu technicznego moge sie spodziewac i ile jeszcze bym musial wlozyc w to cacko(teoretycznie), czy ta cena nie jest zbyt wygorowana jak na ten rocznik. Z gory dziekuje za podpowiedzi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2004, 13:49
Posty: 564 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3BM
Mazda 6GH

Postprzez xXx » 17 mar 2004, 09:45

Silink 1,6 mało popularny, mało egzemplarzy w zadowalającym stanie technicznym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 00:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez XsiX » 17 mar 2004, 11:28

super auto, chore ceny na większość części (eksploatacyjne ujdą w tłoku),
pozdrawiam
Ostatnio edytowano 17 mar 2004, 11:53 przez XsiX, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 08:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez HERCIK » 17 mar 2004, 14:29

Mysle ze porazka silnik 1,6 przeciez to sie nadaje do 323.
MAZDA MILENIA 2,5 V6 is de best
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 14:28
Posty: 214
Skąd: KOSZALIN
Auto: MILENIA 2.5 V6, JEEP , 323F BA

Postprzez Zombi » 17 mar 2004, 16:47

super auto, chore ceny na większość części (eksploatacyjne ujdą w tłoku)


Ja nie wiem czemu straszysz człowieka chorymi cenami skoro sam kupiłeś amory w cenie koło 300 za sztukę i to w ASO.
1.6 to pomyłka do tego auta ale to pewnie miała być wersja Xeda dla ubogich. Moim zdaniem cena jak za ten rocznik jest niska ale to pewnie ze względu na silnik 1.6. Czy bite czy nie to już sam musisz oblukać. Wiadomo że 90% Xedów 6, 9 i Milleni jest po przejściach i nic się na to nie poradzi.
Mazda 626 GD GT
Mazda 626 GE
Mazda Xedos 6
Mazda-Astra karawan
Mazda 626 GW td
Mazda RX-7 ????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 08:44
Posty: 504
Skąd: Wawka
Auto: Szybkie

Postprzez Globy » 17 mar 2004, 17:16

Poczytaj prosze artykuly na stronie klubowej (dzial Modele i Obsluga) oraz spojrzyj http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight= 1.6 jest silnikiem do spokojnej jazdy, co wcale nie przekresla go jako napedu do Xedosa.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 21:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez XsiX » 17 mar 2004, 18:40

Ja nie wiem czemu straszysz człowieka chorymi cenami skoro sam kupiłeś amory w cenie koło 300 za sztukę i to w ASO.

Jedna jaskółka wiosny nie czyni, 80% części do xedosa ma chore ceny

Silniki wcale nie padją jak muchy

tiaaaa tylko że w klubie jestem niespełna 3 rok i w tym czasie padło 5 czy 6 xedosowych V6-tek o których mi wiadomo osobiście,
pokaż mi jakieś bardziej awaryjne silniki w mazdach o których słyszałeś od ich właścicieli :|

Moim zdaniem cena jak za ten rocznik jest niska

niska to byłaby 20 tys

Czy bite czy nie to już sam musisz oblukać. Wiadomo że 90% Xedów 6, 9 i Milleni jest po przejściach

zgadzam się

i nic się na to nie poradzi.

zawsze można wybrać inne auto hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 08:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez Zombi » 17 mar 2004, 18:45

Jedna jaskółka wiosny nie czyni, 80% części do xedosa ma chore ceny


Wiesz poza blachą to nie znam ceny części bo to auto się nie psuje a to co wymieniałem ma takie same ceny jak częśco do 626 GE mniej więcej

tiaaaa tylko że w klubie jestem niespełna 3 rok i w tym czasie padło 5 czy 6 xedosowych V6-tek o których mi wiadomo osobiście,


eeee to były jakieś dziwne przypadki :))

niska to byłaby 20 tys


za 95 to niska cena zwłaszcza że na pewno da się coś stargować

zawsze można wybrać inne auto


no dokładnie 929 na przykład hihi
Mazda 626 GD GT
Mazda 626 GE
Mazda Xedos 6
Mazda-Astra karawan
Mazda 626 GW td
Mazda RX-7 ????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 08:44
Posty: 504
Skąd: Wawka
Auto: Szybkie

Postprzez XsiX » 17 mar 2004, 18:56

Wiesz poza blachą to nie znam ceny części bo to auto się nie psuje
a to co wymieniałem ma takie same ceny jak częśco do 626 GE mniej więcej

akurat ceny części typowo eksploatacyjnych (klocki, paski, filtry) są w normie, gorzej z blachami,
oświetleniem, uszczelkami elementami wnętrza itp. te są (nie czarujmy się) chore.
Dlatego też właśnie napisałem we wcześniejszym poście żeby szukać auta KOMPLETNEGO :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 08:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez nor » 17 mar 2004, 20:52

A wlasnie a jak jest z korozja takiego autka.
niska to byłaby 20 tys
Fakt ze cena jest z komisu no ale jest zamontowany gaz jak wspomnialem na poczatku
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2004, 13:49
Posty: 564 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3BM
Mazda 6GH

Postprzez Zombi » 17 mar 2004, 21:06

Auto niebite nie ma prawa korodowac.
Mazda 626 GD GT
Mazda 626 GE
Mazda Xedos 6
Mazda-Astra karawan
Mazda 626 GW td
Mazda RX-7 ????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 08:44
Posty: 504
Skąd: Wawka
Auto: Szybkie

Postprzez Paweł » 17 mar 2004, 21:19

Bez przesady. Nic nie jest wieczne. Jesli w GE sa miejsca, w ktorych na 100% pojawi(a) sie korozja, to na pewno to samo dotyczy Xedosa.

ma takie same ceny jak częśco do 626 GE mniej więcej


...A czesci do GE maja niebotyczne ceny – dla przykladu za poduszke silnika chca ode mnie 1500PLN, zamiennikow brak – i kolo sie zamyka. Mazda to strasznie drogi samochod w utrzymaniu.

Watek przenosze do "ogolnego".

Pozdrawiam
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 14:13
Posty: 11057 (564/887)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Zombi » 17 mar 2004, 21:39

W ASO na pewno.
Mazda 626 GD GT
Mazda 626 GE
Mazda Xedos 6
Mazda-Astra karawan
Mazda 626 GW td
Mazda RX-7 ????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 08:44
Posty: 504
Skąd: Wawka
Auto: Szybkie

Postprzez Paweł » 17 mar 2004, 21:43

A niestety _sporo_ czesci nie da sie dostac poza ASO. Chyba, ze masz jakies dojscia, ale w normalnej sytuacji Płać&Płacz.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 14:13
Posty: 11057 (564/887)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez XsiX » 17 mar 2004, 21:45

Auto niebite nie ma prawa korodowac.

Podszybie jest słabym punktem xedosa tak samo jak w GE .
A może moja była bita w podszybie ? ;) <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 08:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez XsiX » 22 mar 2004, 08:53

jaki jest koszt wymiany tlumika?

do 2.0 V6 tłumik środkowy + końcowy firmy BOSAL to ponad 1000 zł
zamienników praktycznie brak (poza środkowym który jest w ofercie dirmy ASMET).
Tłumiki oryginalne (a tym samym najtrwalsze) w ASO to wydatek około 2 tys.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 08:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez viento » 5 lis 2004, 10:14

Witam,
proszę właścicieli Xedosów (i nie tylko) o poradę: mianowicie zamierzam kupić w/w samochod, ale nie zdecydowalem się jeszcze co do pojemności. Czy możecie wyrazić swoje opinie na temat silników?

z góry dzięki:)
ps. może macie jakieś linki, gdzie mógłbym o tym poczytać?
viento
 

Postprzez XsiX » 5 lis 2004, 10:38

1.6 – nie słyszalem jeszcze żeby sie komuś wykończył ten silnik :D Nie zapominajmy jednak że xedosów z tymi silnikami jeździ bardzo mało.

2.0 V6 – przez 4 lata od kiedy jestem w klubie słyszałem o 6-8 awariach tego silnika. Awarie kończyły się w większości przypadków wymianą silnika na nowy. Faktem jest że silnik ten jest dużo bardziej popularny niż wspomniane 1.6 może to właśnie stąd ta różnica ;)

Sam jestem posiadaczem już drugiego xedosa z silnikiem 2.0 V6 i jestem z niego naprawdę zadowolony. Zapewnia on bardzo dobre osiągi przy umiarkowanym apetycie na paliwo. Przyspieszenie w wersji z przekładnią manualną jest bardziej niż zadawalające, a kultura pracy silnika – rewelacyjna.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 08:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez XsiX » 5 lis 2004, 11:12

GreG napisał(a):
XsiX napisał(a):przy umiarkowanym apetycie na paliwo


:D

moja pali od 6.5 wzwyż
czy to tak dużo jak na 2.0 V6 ? :|
na zbiorniku paliwa robię przeważnie 540-580 km,
po tym przebiegu zaczyna mi mrugać rezerwa
więc tankuje do pełna i wszystko zaczyna się od nowa <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 08:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez b2 » 5 lis 2004, 15:07

no u mnie przy 420 km na ogół zapala się żydek.

viento:

1. nie kupuj xedosa.
2. naprawdę nie kupuj tego samochodu.
3. jesli już się uparłeś i masz w zanadrzu 5-7 tys na remonty to proszę bardzo (chyba że wspomnianą kwotę dorzucisz do ceny auta z nadzieją, że droższe będzie w lepszym stanie).
4. jak chcesz bez kompleksów gonić się po ulicach i robić szał samochodem – kup 2.0
5. jak chcesz tylko robić szał – kup 1.6
6. jak bardzo chcesz robić szał i mieć frajdę z jazdy – MX5 NB + hardtop na zimę ;–)

To tak pół żartem – pół serio. Sam musisz wiedzieć, czego oczekujesz od auta. Pamiętaj, że V6 jest dość kosztowne w utrzymaniu, w porównaniu z rzędówka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2004, 16:33
Posty: 1100 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 08 GH 2.5 Dynamic Sport

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6