Kabel ze stałym napięciem 12V – brak org. kostki

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez olej7777 » 11 lip 2009, 22:51

Witam. Chce podlaczyc radio w mazdie 323 f bg 94r. I tak podlaczylem sie pod niebiesko czarny kabelek ktory zalacza sie po przekreceniu kluczyka (zarowno sterujacy jak battery) a chcialbym miec na stale podlaczony battery pod 12v – zeby dizallo radio nawet bez kluczyka w stayjce, a sterujacy pod stacyjke zeby sie radio uruchamialo jak zapale samochod. Ale kabelka 12v na stale nie widze- jaki ma on oryginalne kolor, ewentualnie skad moge wziasc napiecie? gdzies z puszki bezpieczzikow? Nie chce ciagnac kabla bezposrednio z akumulatora.
Początkujący
 
Od: 21 mar 2009, 22:48
Posty: 9
Skąd: Bełchatów

Postprzez airbob » 12 lip 2009, 00:29

Musisz się jednoznacznie zdecydować czy radio ma być po kluczyku czy na stałe.
Kabel ze stałym plusem powinien być w oryginalnej kostce (nie znam koloru i tak z w zależności od rocznika może być inny).
Jeśli nie masz tam takowego ze stałym 12V to przeglądnij bezpieczniki bo coś jest nie tak.
Naprawa WZMACNIACZY BOSE, Wyświetlaczy m6, Toyota Avensis
Naprawa ZMIENIAREK (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9 i inne
Wyjścia RCA do zewnętrznego wzmacniacza. Płyta startowa do nawigacji GH
kontakt 503304123
http://www.mazdaspeed.pl/forum/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=podz*+airbob*
Sprzedam oryginalny moduł zmieniarki na 6CD do mazdy 3 i 6, montaż
Żarówki podświetlenia klimatronika
kontakt 503304123
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2007, 10:55
Posty: 1548 (0/34)
Skąd: Wrocław gg8161056 tel.503304123

Postprzez olej7777 » 12 lip 2009, 09:24

Koastki nie ma :/ sa po prostu gole kable :/ porpzedni wlasciciel musial wypruc kostke i podlaczyl inna pioneerowska (idiotyczne ale sa gole kable). Bezpieczniki sprawdzilem i wszystkie sa w porzadku.

Mam radio blaupunkt. Sa dwa przewody 12v – battery i pernament czy jakos tak. Battery chce podlaczyc pod stale 12v, a pernament pod stacyjke. Dzieki temu po przekreceniu kluczyka wlaczy sie radio, a na postoju bede mogl wlaczyc je przyciskiem. Zrobilem juz test podlaczajac jeden pod stacyjke drugi pod swiatla i tak to wlasnie dzialalo.
Początkujący
 
Od: 21 mar 2009, 22:48
Posty: 9
Skąd: Bełchatów

Postprzez palik » 12 lip 2009, 10:53

olej7777 za bardzo ci nie pomogę, ale miałem podobnie, kostka była ucięta. Chwyciłem zatem w dłoń czujnik i odnalazłem właściwy. W moim wypadku stały był czerwony i miał na sobie bezpiecznik prawie przy bloku kierowniczym, niewidoczny na pierwszy rzut oka. Ten od stacyjki równiez koloru czerwonego, jednak bez bezpiecznika.

P.S. Poprawiłem za Ciebie temat. Na przyszłość zapoznaj się z regulaminem forum i działu. ;)
Jeżeli ludzie szepczą za twoimi plecami to tylko znaczy że ich wyprzedziłeś. | www.burnwater.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2007, 13:06
Posty: 865
Skąd: Białystok
Auto: EA5A SE

Postprzez airbob » 12 lip 2009, 11:43

No tak Blaupunkt ma "logikę zapłonu".
Ja bym miernikiem poszukał tego właściwego kabla.
Jeśli chcesz iść na łatwiznę to sprawdź jak się zachowuje zapalniczka, jeśli ma tam stały plus to możesz się do niej podłączyć.
Naprawa WZMACNIACZY BOSE, Wyświetlaczy m6, Toyota Avensis
Naprawa ZMIENIAREK (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9 i inne
Wyjścia RCA do zewnętrznego wzmacniacza. Płyta startowa do nawigacji GH
kontakt 503304123
http://www.mazdaspeed.pl/forum/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=podz*+airbob*
Sprzedam oryginalny moduł zmieniarki na 6CD do mazdy 3 i 6, montaż
Żarówki podświetlenia klimatronika
kontakt 503304123
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2007, 10:55
Posty: 1548 (0/34)
Skąd: Wrocław gg8161056 tel.503304123

Postprzez olej7777 » 12 lip 2009, 13:24

No nie stety zapalniczka jest takze pod stacyjke :/ co do przeodu czerwonego jest takowy ale brak an nim napiecia. Dzieki ze poinformowales mnie o jakims bezpieczniku moze jest spalony. A przy stacyjnce jest tez czerowny bez bezpiecznikia i pod niego moge sie takze podpiac?

Dzisiaj myslalem zeby jak cos podpiac sie pod centralny- w koncu jest tam przewod o stalym napieciu. Ale przede wszystkim poszukam tego bezpiecznika.
Początkujący
 
Od: 21 mar 2009, 22:48
Posty: 9
Skąd: Bełchatów

Postprzez Ache » 12 lip 2009, 15:50

A nie lepiej pociagnac tego + z aku ?? U mnie w MX 3 zajelo to DOSLOWNIE 3 minuty.. A mase bierzesz od obojetnie jakiej sruby, ktora jest w blache wkrecona i po klopocie.. A jak Ci sie nie chce, to wez miernik, minus do blachy i szukaj gdzies plusa w skrzynce z bezpiecznikami, lub jak masz alarm, to tam tez jest..
Ajajajajajajaj.. Co ludzie co za kraj..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 01:38
Posty: 1306
Skąd: Chorzów
Auto: Mitsubishi Galant EA Kombi 2.5 V6 manual Daimos Ltd :D

Postprzez olej7777 » 12 lip 2009, 21:26

Zrobilem wiec tak: jako ze nie posiadam miernika przylutowalem do zarowki dwa kabelki i poszukalem gdzie jest stale napiecie w puszce bezzpiecnzikow. Nie wiem czy to normalne ale w mojej mazdzie nie ma wszysttkich bezpiecznikow (sa wolne miejsca) i znalazlem tam poszukiwane 12v. Pociagnolem kabelek i radio gra :) mam jescze pytanie czy moze to miec wplyw na prace radia? Jakies zaklucenia? Bo mam wrazenie jakby radio gorzej dzialalo- zciszalo i podglasialo sie... ale moze sie mi tylko wydaje.
Początkujący
 
Od: 21 mar 2009, 22:48
Posty: 9
Skąd: Bełchatów

Postprzez Ache » 12 lip 2009, 21:50

Jak masz stale 12 V, to nie powinno byc takich anomalii.. Jak radio straci napiecie, to powinno sie wylaczyc..
Ajajajajajajaj.. Co ludzie co za kraj..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 01:38
Posty: 1306
Skąd: Chorzów
Auto: Mitsubishi Galant EA Kombi 2.5 V6 manual Daimos Ltd :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323