Mazda nie kopci, pare pytań
hmm, 0.5 na 10000 jakos tak. im bardziej zuzyty olej tym czesciej trzeba kontrolowac stan.. tak przez pierwsze 6000 nie trzeba nawet zagladac
- Od: 25 wrz 2007, 10:07
- Posty: 593
- Skąd: Lublin
- Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6
Problem rozwiązany;] pisze teraz, bo wczesniej nie mialem czasu/stycznosci z komputerem. Wystarczylo troche nafty na cylindry przez 2 dni, zalałem mazde pełnym syntetykiem i wszystko w normie;]
Dodatkowo po pewnym czasie zastosowalem ceramizer i wydaje mi sie ze dziala. Ciśnienie to 12,4 do 12,9 na cylindrach;]
Dodatkowo po pewnym czasie zastosowalem ceramizer i wydaje mi sie ze dziala. Ciśnienie to 12,4 do 12,9 na cylindrach;]
- Od: 29 paź 2007, 00:45
- Posty: 152
- Skąd: Krk/Zawiercie/Dąbrowa G.
- Auto: 323F Z5 98r/6 2.0 RF7J 07/3 1.6 Y6 07
Nafty na Cylindry??
Możesz to wyjaśnić....
Możesz to wyjaśnić....
Jeżeli coś się zacina użyj siły,gdy się złamie to znaczy,że i tak wymagało wymiany :]
- Od: 19 maja 2008, 21:06
- Posty: 248
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 323f ''96 1.5 Z5 + LPG BRC
Sequent 24
chuchErro wiec masz jeszcze farta, pierscienie zaczynaly stawac od nagaru na nich ale nafta wlana przez otwory na swiece je przeczyscila i jeszcze daly rade sie rozruszac, masz szczescie 
- Od: 25 wrz 2007, 10:07
- Posty: 593
- Skąd: Lublin
- Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6
moze ktos powiedziec jak z cisniemniami w V6 2.0 powinna sprawa wygladac??
Moja pierwsza madzia:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 02#1007602
Moja druga madzia(pseudo potwor
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=79802
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 02#1007602
Moja druga madzia(pseudo potwor
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=79802
- Od: 17 gru 2007, 00:16
- Posty: 312
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: 323F BA 2.0 V6 '98
Lazir napisał(a):U mnie jest dokładnie taka sama sytuacja. Nie kopci nie ma wycieków a olej ubywa jak szalony. Najwięcej ubywa w trasie przy dużych szybkościach.
na jakim oleju jezdzisz ?
czy jak zalejesz swiezy olej to tez Ci tak szybko ubywa ?
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
flashmaniac napisał(a):Lazir napisał(a):U mnie jest dokładnie taka sama sytuacja. Nie kopci nie ma wycieków a olej ubywa jak szalony. Najwięcej ubywa w trasie przy dużych szybkościach.
na jakim oleju jezdzisz ?
czy jak zalejesz swiezy olej to tez Ci tak szybko ubywa ?
Mobil 10W40 chociarz jak zalałem Castrolem 10W40 nie było różnicy. Teraz przed wyjazdem do Wiednia spróbowałem nalać Shella 10W40 i zobaczymy jak to będzie ale coraz więcej tego ubywa. Castrol nie wytrzymał 1000km więc świerzy pali się równo szybko jak stary.
Lazir napisał(a):Mobil 10W40 chociarz jak zalałem Castrolem 10W40 nie było różnicy. Teraz przed wyjazdem do Wiednia spróbowałem nalać Shella 10W40 i zobaczymy jak to będzie ale coraz więcej tego ubywa. Castrol nie wytrzymał 1000km więc świerzy pali się równo szybko jak stary.
Spróbuj zrobic plukanke i zalac "VALVOLINE MAX LIFE".
Mi po takim zabiegu teraz wziela jakies 200 ml na 2 tys km. Ale dostala ostro po garach. Ale u mnie zawsze jest tak ze jak zaleje swiezy olej to bardzo malo go na poczatku ubywa. Ale jak jest juz stary olej to baaardzo szybko ubywa.
Pozdro
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
Witam
Wszyscy piszą że silnik bierze olej i nie wiadomo co się z nim dzieje ..ale w silnikach benzynowych wyposażonych w katalizator olej zbiera się w nim i wypływa w miejscu jego łączenia z resztą tłumika sprawdzone na 3 mazdach 323f bg w większości przypadków rura wydechowa sucha nie okopcona dymu też nie widać było za bardzo a olej ubywał skraplał się tam i kapał na asfalt .. ale tylko przy zapalonym silniku
Pozdrawiam
Wszyscy piszą że silnik bierze olej i nie wiadomo co się z nim dzieje ..ale w silnikach benzynowych wyposażonych w katalizator olej zbiera się w nim i wypływa w miejscu jego łączenia z resztą tłumika sprawdzone na 3 mazdach 323f bg w większości przypadków rura wydechowa sucha nie okopcona dymu też nie widać było za bardzo a olej ubywał skraplał się tam i kapał na asfalt .. ale tylko przy zapalonym silniku
Pozdrawiam

- Od: 26 lip 2009, 15:38
- Posty: 58
- Skąd: Skierniewice
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v Ziaba ;]
chuchErro apropo Twojej instalacji gazowej to masz ja zle ustawiona...
jesli dobrze mysle to masz ustawione zbyt niskie minimalne cisnienie gazu.... bo mialem podobnie... bo oczywiscie jak Ci obroty spadna ponizej 4tys to samo nie wraca na gaz... a poza tym to troche bez sensu takie przechodzenie na benzyne jesli chcesz to dalej tam miec... bo do scigania sie to po prostu wylanczasz gaz.. a tak to wywalasz tylko kase w bloto....
pozdro
pozdro
- Od: 11 maja 2008, 16:43
- Posty: 120
- Skąd: Stróża/k. Myślenic
- Auto: Mazda 323F BA 1.8 DOHC 16V '96
soul napisał(a):masz szczescie oczko
Wiem, dodam nawet ze mocy sporo przybylo:)
awruk
tzn jeśli obroty wrócą do normy, to spowrotem wrzuca przy 1800, tak samo jak gdyby obroty spadly za nisko. Dodam również ze nie jest to zrobione z myslą o ściganiu, tylko wyprzedzaniu w trudnych warunkach, które czasem wymaga ponad 4 tys obrotów, a wtedy gdy patrze na drogę nie chce grzebać jedną ręką pod kierownicą za przełącznikiem, ale przyznam ze uwaga cenna:)
Piotrek.84
lejesz nafte przez otwory do świec, tak po 20-40 ml i zostawiasz na noc. Mnie początkowo 20 ml ubylo po pół godziny, a już pod koniec drugiego dnia po 4 godzinach nie zauważyłem ubytku poziomu nafty w cylindrze. Dodatkowo dobrze jest gdy zmienia sie położenie tłoków(rusza wałem-np śruba na kole pasowym, klucz chyba 27:))
- Od: 29 paź 2007, 00:45
- Posty: 152
- Skąd: Krk/Zawiercie/Dąbrowa G.
- Auto: 323F Z5 98r/6 2.0 RF7J 07/3 1.6 Y6 07
chuchErro hmmm... no wiesz co nie wiem...
to juz chyba kwestia gustu ale mnie osobiscie to jakos nie przekonuje...
bo ponad 4tys to dosc czesto zdarza mi sie jezdzic i pewnie bym mial pol na pol jazde na benzynie i gazie...
wiec bym nie naoszczedzal za wiele...hehe a znow spadek mocy na benzynie i LPG nie jest widoczny u mnie jakos tak wyraznie...
- Od: 11 maja 2008, 16:43
- Posty: 120
- Skąd: Stróża/k. Myślenic
- Auto: Mazda 323F BA 1.8 DOHC 16V '96
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości