Mazda RX-8 (FE) – Szybkie pytania
Sprzedam nowiutkie dokładki pod progi do RX-8.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1420818
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1420818
- Od: 9 mar 2009, 02:10
- Posty: 67
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda RX-8 2003 192bhp
Przepraszam Was.
Zdradzam to, w co wierzymy
Ale 350koni (bo to nismo) kusi mnie piekielnie
Jutro rano odbieram...
Przynajmniej Kojot rozszerzy działalność
Zdradzam to, w co wierzymy
Ale 350koni (bo to nismo) kusi mnie piekielnie
Jutro rano odbieram...
Przynajmniej Kojot rozszerzy działalność
Ostatnio edytowano 20 maja 2009, 00:48 przez PaniczAdam, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedam nowiutkie dokładki pod progi do RX-8.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1420818
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1420818
- Od: 9 mar 2009, 02:10
- Posty: 67
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda RX-8 2003 192bhp
Skoro odpowiada Tobie niepraktyczność tego auta to w zupełności Ciebie rozumiem. Sam nie raz rozważałem kupno 350Z.
Też liczę na jakąś recenzję właściciela RX-8, który przesiadł się na 350Z. To jest na pewno bardziej obiektywne niż jakieś gazetowe recki, czy dyskusji osób, które nigdy nie jeździły ani Rexem, ani 350Z. 
- Od: 10 lip 2008, 19:28
- Posty: 664
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]
Ja moge cos powiedziec na temat 350Z miałem takie auto 2006 po lifcie z USA bez kontrli trakcji i bez skóry wersja podstawowa sciagniety na handel. Moje wraznia...: srodek masakra jakościowa poporstu brak słów. Jazda bez kontroli trakcji w mokre dni była ciekawym doswiadczeniem
auto pali ponad 20 po miescie przy dynamicznej jezdzie bez sadyzmu. Ładnie brzmi ale sprawia wrazenie ciezkiego przytłacza mnie srodek tego auta. Moj był okazja kupiony za 11 tys$ troche go brakowało ale poskłądał sie za dobre pieniadze i sprzedał rowniez:) ale na dłuzej bym nie zostawił. Cyztałem na Street racingu ze lepsze sa wersje euro i sprzed liftu. Ale wyglad zdecydowanie bardziej przyciezki niz RXa.
- Od: 9 mar 2009, 10:50
- Posty: 182
- Skąd: Katowice
- Auto: RX-8
Trochę zaczynamy na off-topie jechać, ale:
1. Moc to nie wszystko. I co z tego, że Nismo, skoro i tak nie da się na co dzień wypróbowywać jego możliwości. A z tego co odczułem, w 350Z komfort jazdy jest o wiele gorszy niż w Rexie. Auto też jest o wiele twardsze od ósemki. Prowadzi się trochę jak ołowiany klocek, ale ma moc i to coś.
2. Nie wiem ile pali, ale spalanie jest porównywalne zapewne z Rexem, pomimo, że to tłokowiec.
3. Mając dużo pojemniejszy silnik > ubezpieczenie i opłaty o wiele wyżej w górę.
4. Mi brakowało mimo wszystko nawet skromnych dwóch miejsc z tyłu (stąd moja opinia o niepraktyczności).
4. Kiedyś robiłem rzekomy test, postawiłem swojego żółtego Rexa obok czarnego 350Z. Stanąłem obok, bo na kogoś czekałem i miałem czas, żeby zobaczyć na co ludzie bardziej zwracają uwagę. Rex przyciągał bardziej oczy, a ktoś podszedł zajrzeć do środka właśnie do mojego, a nie 350Z (może kwestia koloru, znajomi mówią cały czas o żółtym kolorze – tak świetnie przyciąga oczy, że od razu wiedzą gdzie byłem i kiedy).
5. A tak w ogóle to najlepiej mieć RX-8 i 350Z na raz. Chociaż jeśli chodzi o kolor zetki to moim faworytem był i jest pomarańcz (nie pamiętam jak się kolorek nazywał, chyba solar orange).
1. Moc to nie wszystko. I co z tego, że Nismo, skoro i tak nie da się na co dzień wypróbowywać jego możliwości. A z tego co odczułem, w 350Z komfort jazdy jest o wiele gorszy niż w Rexie. Auto też jest o wiele twardsze od ósemki. Prowadzi się trochę jak ołowiany klocek, ale ma moc i to coś.
2. Nie wiem ile pali, ale spalanie jest porównywalne zapewne z Rexem, pomimo, że to tłokowiec.
3. Mając dużo pojemniejszy silnik > ubezpieczenie i opłaty o wiele wyżej w górę.
4. Mi brakowało mimo wszystko nawet skromnych dwóch miejsc z tyłu (stąd moja opinia o niepraktyczności).
4. Kiedyś robiłem rzekomy test, postawiłem swojego żółtego Rexa obok czarnego 350Z. Stanąłem obok, bo na kogoś czekałem i miałem czas, żeby zobaczyć na co ludzie bardziej zwracają uwagę. Rex przyciągał bardziej oczy, a ktoś podszedł zajrzeć do środka właśnie do mojego, a nie 350Z (może kwestia koloru, znajomi mówią cały czas o żółtym kolorze – tak świetnie przyciąga oczy, że od razu wiedzą gdzie byłem i kiedy).
5. A tak w ogóle to najlepiej mieć RX-8 i 350Z na raz. Chociaż jeśli chodzi o kolor zetki to moim faworytem był i jest pomarańcz (nie pamiętam jak się kolorek nazywał, chyba solar orange).
- Od: 10 lip 2008, 19:28
- Posty: 664
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]
generalnie ten pali podobno 20-25 :/
jeśli chodzi o komfort jazdy, to mój rex był glebiony o 35mm, więc nie spodziewam się, żeby mogło być gorzej ;]
co do miejsc z tyłu – to prawda, to jest mankament, który od zawsze najbardziej mnie odrzucał.
ale jest coś w tym egzemplarzu krzyczącego: kup mnie. za godzinę wyjeżdżam do Sanoka, aby go obejrzeć.
trzymajcie kciuki
Pamiętajcie, że jeśli odczuję, że autko jest mniej fajne od Rexa to na pewno nie dam go sobie wcisnąć
Nissan złoooooo. fuj!
jeśli chodzi o komfort jazdy, to mój rex był glebiony o 35mm, więc nie spodziewam się, żeby mogło być gorzej ;]
co do miejsc z tyłu – to prawda, to jest mankament, który od zawsze najbardziej mnie odrzucał.
ale jest coś w tym egzemplarzu krzyczącego: kup mnie. za godzinę wyjeżdżam do Sanoka, aby go obejrzeć.
trzymajcie kciuki
Pamiętajcie, że jeśli odczuję, że autko jest mniej fajne od Rexa to na pewno nie dam go sobie wcisnąć
Nissan złoooooo. fuj!
Sprzedam nowiutkie dokładki pod progi do RX-8.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1420818
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=1420818
- Od: 9 mar 2009, 02:10
- Posty: 67
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda RX-8 2003 192bhp
Witam
By nie robić nowego tematu, podepnę tutaj moje pytanie: czy ta oferta nie jest aby podejrzana:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8310805 ?
Dość niska cena zważywszy , że inne w tej cenie sa uszkodzone. Myślałem o 350Z, ale drzwi freestyle będą dla mnie o tyle praktyczne, że będzie bardzo łatwo włożyć kolumnę 4x10 (jestem muzykiem) do tyłu. Poza tym,bez zbędnego śledzenia mnóstwa postów, gdzie każdy mówi co innego – jak jest z niezawodnością? Potrzebuję mieć pewność, że jak pojadę w trasę to mi nagle nie padnie i czy przyspieszenie, które dopiero chwyta mocniej od 2000 obrotów jest aż tak bardzo odczuwalne. Z góry dzięki za pomoc
By nie robić nowego tematu, podepnę tutaj moje pytanie: czy ta oferta nie jest aby podejrzana:

Dość niska cena zważywszy , że inne w tej cenie sa uszkodzone. Myślałem o 350Z, ale drzwi freestyle będą dla mnie o tyle praktyczne, że będzie bardzo łatwo włożyć kolumnę 4x10 (jestem muzykiem) do tyłu. Poza tym,bez zbędnego śledzenia mnóstwa postów, gdzie każdy mówi co innego – jak jest z niezawodnością? Potrzebuję mieć pewność, że jak pojadę w trasę to mi nagle nie padnie i czy przyspieszenie, które dopiero chwyta mocniej od 2000 obrotów jest aż tak bardzo odczuwalne. Z góry dzięki za pomoc
-
Jean
Kupione już czy nie? 

RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

PaniczAdam napisał(a):generalnie ten pali podobno 20-25 :/
jeśli chodzi o komfort jazdy, to mój rex był glebiony o 35mm, więc nie spodziewam się, żeby mogło być gorzej ;]
co do miejsc z tyłu – to prawda, to jest mankament, który od zawsze najbardziej mnie odrzucał.
ale jest coś w tym egzemplarzu krzyczącego: kup mnie. za godzinę wyjeżdżam do Sanoka, aby go obejrzeć.
trzymajcie kciuki
Pamiętajcie, że jeśli odczuję, że autko jest mniej fajne od Rexa to na pewno nie dam go sobie wcisnąć
Nissan złoooooo. fuj!
Ten ze zdjęć to na pewno nie jest Nismo

P.S.
Nie kupuj go:P
RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

Jean napisał(a):Witam
By nie robić nowego tematu, podepnę tutaj moje pytanie: czy ta oferta nie jest aby podejrzana:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8310805 ?
Dość niska cena zważywszy , że inne w tej cenie sa uszkodzone. Myślałem o 350Z, ale drzwi freestyle będą dla mnie o tyle praktyczne, że będzie bardzo łatwo włożyć kolumnę 4x10 (jestem muzykiem) do tyłu. Poza tym,bez zbędnego śledzenia mnóstwa postów, gdzie każdy mówi co innego – jak jest z niezawodnością? Potrzebuję mieć pewność, że jak pojadę w trasę to mi nagle nie padnie i czy przyspieszenie, które dopiero chwyta mocniej od 2000 obrotów jest aż tak bardzo odczuwalne. Z góry dzięki za pomoc
Cena na pewno przesadzona. Ale kto wie. Sprawdź, a nuż ktoś chce sprzedać auto za taką cenę. Tylko czemu tak tanio (cena co najmniej dwa razy większa musi być).
Z zawodnością nie przesadzajmy. Auto nie powinno ci się rozkraczyć w środku trasy. Chodzi jedynie oto, że przy większych przebiegach jest duże prawdopodobieństwo jakichś mniejszych lub większych awarii silnika, który jest bardziej podatny na uszkodzenia niż tłokowy. Ale kto szanuje, ten długo jeździ. Jest pełno egzemplarzy nawet z przebiegami 150 tysięcy km i więcej. Zależy więc co kupisz też.
Do 4 tysięcy obrotów to normalne auto, ale zawsze reaguje na gaz. Od 4 tysięcy zaczyna przyśpieszać zdecydowanie bardziej odważnie. Od 6 tysięcy gwałtowne puszczenie gazu lub jego naciśnięcie po puszczeniu skutkuje ostrym wyhamowaniem lub wbiciem w fotel.
- Od: 10 lip 2008, 19:28
- Posty: 664
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]
Witam,
Przymierzam się coraz bardziej do kupna rx-8 i surfuję sobie po internecie. Prawdopodobnie będę miał kapitał pomiędzy 60 – 70 tys. Za jakimi rocznikami mam się rozglądac? Lepiej szukac wersji z USA czy z europy?
Pzdr.
Przymierzam się coraz bardziej do kupna rx-8 i surfuję sobie po internecie. Prawdopodobnie będę miał kapitał pomiędzy 60 – 70 tys. Za jakimi rocznikami mam się rozglądac? Lepiej szukac wersji z USA czy z europy?
Pzdr.
-
forest
Czy z Europy, czy ze Stanów to sam oceń, bo różnie można trafić. Oczywiście z Europy to wygodniej, ale ze Stanów przy dzisiaj nie najniższym kursie nadal mimo wszystko opłaca się sprowadzać. 60-70 tysięcy to roczniki 2004-2007, a nawet jak znajdziesz kogoś, kto pozbywa się auta to i nowsze (nie rozumieć tego pozbywania się poprzez jakiś wypadek > po prostu czasami są naprawdę niezłe oferty, bo komuś znudziła się taka suszarka i chce szybko sprzedać). Także po prostu poszukaj jakichś ofert, które Ciebie najbardziej satysfakcjonują. Ew. możesz wrzucić nam linki i coś Ci podpowiemy jako posiadacze Rexów. Wszystko zależy od poszczególnych samochodów, które znajdziesz. Ceny na takie same roczniki są tak różne, że ciężko coś podpowiadać w ciemno.
- Od: 10 lip 2008, 19:28
- Posty: 664
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 231KM [Lighting Yellow]
Jean napisał(a):Witam
By nie robić nowego tematu, podepnę tutaj moje pytanie: czy ta oferta nie jest aby podejrzana:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8310805 ?
Dość niska cena zważywszy , że inne w tej cenie sa uszkodzone. Myślałem o 350Z, ale drzwi freestyle będą dla mnie o tyle praktyczne, że będzie bardzo łatwo włożyć kolumnę 4x10 (jestem muzykiem) do tyłu. Poza tym,bez zbędnego śledzenia mnóstwa postów, gdzie każdy mówi co innego – jak jest z niezawodnością? Potrzebuję mieć pewność, że jak pojadę w trasę to mi nagle nie padnie i czy przyspieszenie, które dopiero chwyta mocniej od 2000 obrotów jest aż tak bardzo odczuwalne. Z góry dzięki za pomoc
Oglądałam to autko jeżeli właścicielem jest starszy Pan.
Autko rzeczywiście w ładnym stanie, świeżaczek, tylko wersja najuboższa no i cena wtedy była około 69 000 pln, czemu teraz jest 25 000 pln?
- Od: 8 maja 2009, 18:15
- Posty: 14
- Skąd: Warszawa
Dziękuję wszystkim za gratulacje, przy okazji jeszcze raz dziękuję Kojotowi
Niestety procedury w bankach są tak pokręcone że Rexa odbiorę pewnie dopiero w połowie tego tygodnia..... mam nadzieję.
Umówiona jestem z Tomkiem, że jak tylko moje maleństwo zawita u mnie pod domkiem to jedziemy się pochwalić, więc mam nadzieję... do rychłego zobaczenia.
Pozdrawiam
Niestety procedury w bankach są tak pokręcone że Rexa odbiorę pewnie dopiero w połowie tego tygodnia..... mam nadzieję.
Umówiona jestem z Tomkiem, że jak tylko moje maleństwo zawita u mnie pod domkiem to jedziemy się pochwalić, więc mam nadzieję... do rychłego zobaczenia.
Pozdrawiam
- Od: 8 maja 2009, 18:15
- Posty: 14
- Skąd: Warszawa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości