Wykresy z hamowni naszych Mazd

Postprzez retsiwt » 13 cze 2008, 18:00

Auto :[/b] Mazda 6 GY MZR-CD 2,0; na papierze 136KM i 310Nm
[b]Modyfikacje:
Seria (!!)
Wynik pomiaru: 149,2 KM @ 4008 rpm; 342Nm @ 2330 Nm
Uwagi: KreatorMocy Warszawa, ul. Młodnicka. Okazało się że mam modyfikowalny komputer, czyli z łatwością można z tego zrobić ok. 180KM i 427Nm :D :D

wykreszhamownidu7.jpg


Grzyby, prawie jak Twoja seria :D chyba najlepsze jak na razie? <spoko>
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 12:15 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
z Focusa do Mazdy 6? WOOOW <wow>

To fajnie, że seryjnie dostałem 13KM i 32Nm gratis :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 maja 2008, 10:43
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 '03 2,0 CiTD(136)149KM

Postprzez slav » 9 sie 2008, 21:29

Auto :[/b] Mazda GE 2.5 KL rok 1995
[b]Modyfikacje:
seria
Wynik pomiaru:
PB – 147.9 KM @6047 , 181.4 Nm@3800
LPG- 146.5 KM @5981 , 177.6 Nm@5058
Uwagi: na kolach 16 (czy to ma jakies znaczenie, niewiem ) , przedemna hamowal sie jakis lancer , jemu ucieklo 19 KM, sam nie wem co o tym myslec . Lpg na wykresie to cienka linia.
d71f7e72818593b6.jpg
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 14:02 przez Rafał_, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2005, 22:38
Posty: 1137
Skąd: WLKP
Auto: rozne

Postprzez jackkpl » 30 sie 2008, 10:17

Auto: Mazda 323F BG 1.8 DOHC 1990
Modyfikacje: Mikser LPG 28mm ;)
Wynik pomiaru: 105 KM/144NM benzyna – 100KM/134NM LPG

mazdagazbenzynach1.jpg
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 14:07 przez Rafał_, łącznie edytowano 4 razy
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 20:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez marakus » 2 paź 2008, 08:22

Auto :[/b] Mazda 626 GE FS 2.0 1994r i
[b]Modyfikacje:
Niebieski, czerwony – seria, zielone wykresy LPG – sekwencyjny BRC sequent 24
Wynik pomiaru: Na wykresie
Uwagi: W zasadzie LPG nie mam wpływu na osiągi jak jest dobrze zrobiony.
mazda6261820obasm8.gif
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 14:07 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2006, 12:20
Posty: 818
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Toyota Camry 2002r. 2.4L

Postprzez Vasily » 29 sty 2009, 16:04

Auto: 323f BA, Silnik Z5, 1,5l.
Seryjne 88 KM/132Nm,
Przebieg w dniu badania ok. 160 tyś km.
Przeróbki: brak, w dniu badania pełna seria (a przynajmniej ja nic nie wiem o przeróbkach).

Wynik:
92KM, 130 Nm.

b7ca70ff20e927b3.jpg
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 14:11 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Wrzucenie fotki na serwer MS.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2008, 10:41
Posty: 31
Skąd: Wa-wa / Wołomin
Auto: Mazda 323F BA 98r, silnik 1,5l 16v (Z5)

Postprzez Adaś » 31 sty 2009, 17:27

Auto: Mazda 323F (BA) 2.0i V6
Seryjnie: 144KM i 180Nm
Tuning: Cold Air Intake, korek oleju Mazdaspeed ;)

Wynik 138,4@6067rpm 171,9Nm@5230rpm

dzisiejszy wykres
adahamownia31012009qt9.jpg


poprzedni wykres (pomiar na seryjnym dolocie i z częściowym CAI )
adahamowniastara800x600iu9.jpg


W sumie jestem zadowolony z wyniku, moc większa niż poprzednio. bardzo ładnie widać w porównaniu z poprzednim pomiarem ile mocy daje CAI – 5,1KM :)
Ostatnio edytowano 24 sie 2013, 14:19 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Wrzucenie fotek na serwer MS.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 15:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 1 lut 2009, 13:45

Porównanie krzywej mocy i momentu

KF (mój) vs KF (MazDarek – Xedos 6 `99)
Obrazek

KF (mój) vs K8 (beso)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 15:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez radekkm » 19 lut 2009, 17:31

Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 97r
Modyfikacje:swap silnika na 2.5 V6 KLZE
Wynik pomiaru: 196,6@6200rpm 246,1Nm@5050rpm
Uwagi:kolektory wydechowe klze,wydech przelot 2.5,regulator cisnienia paliwa,seryjny ECU

Obrazek
Ostatnio edytowano 20 lut 2009, 01:01 przez radekkm, łącznie edytowano 2 razy
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 22:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Bartg » 7 mar 2009, 18:27

Auto: Mazda 323C 1.5 98'
Modyfikacje: stożek
Wynik pomiaru: 86@5500rpm 125Nm@3800rpm
Uwagi:Koncowy tlumik niedlugo bedzie do wymiany, a i sama hamownia nie za nowoczesna, wiec podejrzewam ze jakby zrobic pare pomiarow moglaby wyjsc seria, bo jest pare mniejszych lub wiekszych dolkow. Reszta wykresow w watku o dynoday.
Obrazek
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 21:25
Posty: 7808 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez andree » 25 mar 2009, 22:21

Auto – Mazda 626 GE, 1.8
Modyfikacje – Wydech końcowy przelotowy, brak kata
Wynik – Czytelny na wykresie
Uwagi – Na gazie tylko konik mniej ;)


Obrazek
Ostatnio edytowano 25 cze 2009, 06:26 przez andree, łącznie edytowano 2 razy
Moja (była) Obrazek >>> K l i c k
Pozdrawiam. Obrazekndrzej.
Czasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie...Obrazek

Kupię stary motocykl; JAWA, CZ, SHL, WSK 175 !!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 15:09
Posty: 1609 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Suzuki Ignis 4x4 ;)
CZ 350, CZ 175 Sport

Postprzez pawelMX6 » 4 kwi 2009, 11:41

Auto: Mazda MX-6 2,0 FS rok 1992
Modyfikacje: CAI Bomz Racing, metalowy katalizator
Wynik pomiaru: 117,3 KM przy 5377 rpm i 171,1 Nm przy 4371 rpm

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 21:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Adamos » 4 kwi 2009, 11:54

Auto: 323c BA, Silnik Z5, 1,5l.
Seryjne 88 KM/132Nm,
Przebieg w dniu badania ok. 165 tyś km.
Przeróbki: brak
Uwagi: Seria jest, a skąd Nm przybyło to nie wiem
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 09:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez Devo_Y » 21 kwi 2009, 12:51

auto jak w podpisie
Obrazek
póki co, niczego nie szukam...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 maja 2007, 14:09
Posty: 500
Skąd: duchem wciąż we wRocku ciałem na usrynowie
Auto: 626 GF FS 136KM

Postprzez Fiveopac » 27 kwi 2009, 19:57

Auto :[/b] Mazda MX-5 NA 1800 '91
[b]Modyfikacje:
Turbo Kit Greddy (a wlasciwie sama turbina), IC, wtryski 440cc, Megasquirt, Konwersja MAF => MAP @ 0,7 bar
Wynik pomiaru: 217,1 KM@6096 271,4 Nm@5126 / 216,5 KM@6377 275,3 Nm@5126
Uwagi: Agma Chiptuning Toruń – Hamownia Świątka


Obrazek
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 19:07
Posty: 4293 (8/30)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez MariuS » 16 maja 2009, 16:23

to ja – czyżbym miał najwyższy moment w 323F BA 2.0 KF w serii na forum ??? :D
Bo po modach jak na razie tylko Adaś widzę ma wyższy :D

Auto – Mazda 323F BA 2.0 V6 1995r
Modyfikacje – Brak
Wynik – 135.6KM/ 5810Rpm, 170.4 Nm/ 5060 Rpm
Uwag – nie jest najgorzej, ale chciałoby się więcej, teraz w planach stożek z jakimś dolotem i obadamy znowu


Obrazek
Ostatnio edytowano 16 maja 2009, 18:43 przez MariuS, łącznie edytowano 4 razy
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 08:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez tomciokr » 17 maja 2009, 08:42

Auto – Mazda 323F BJ 2.0 16V FS 01"
Modyfikacje –
Wynik – 128km / 6165 rpm , 162 Nm / 4209 rpm
Uwagi – brak nawiewu, przebieg 155 tys, brak katalizatorów, E95 Neste

Obrazek
Ostatnio edytowano 3 cze 2009, 19:07 przez tomciokr, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 15:33
Posty: 361
Skąd: Kraków
Auto: Honda CR-V
Hyundai Getz 1.1
Była Mazda 323F BJ FS 2.0

Postprzez bazyl wspaniały » 22 maja 2009, 21:59

auto– 626GE KL 2.5l fał sześć
modyfikacje– normalny jest ;)
wynik – 146ps 6641rpm 184 Nm 4759rpm
uwagi – czerwona jest więc szybsza <lol>
Obrazek
EDIT: osiągi już "naprawione"
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 18:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez JarTom » 3 cze 2009, 16:21

Auto :[/b] /Mazda 323F BJ 1840cm FS 2000r/
[b]Modyfikacje:
/seria/
Wynik pomiaru: / 125,2 KM @ 6392 / 158NM @ 4085 / RL 6800 /
Uwagi: / nie do końca ogarnięty i ślizgające się zimówki,hamownia inercyjna /

Obrazek
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2009, 23:29
Posty: 173
Skąd: Ełk
Auto: Madzia 323F BJ 1840
Fiat Bravo

Postprzez jackkpl » 20 cze 2009, 14:26

Auto: 323f BG GT 1.8 DOHC (UK edition ;))
Modyfikacje: Obrobka glowicy, ecu master
Wynik pomiaru: / 134 KM @ 6541 / 162NM @ 4690
Uwagi: / Dolot cieplego powietrza (zamiast zimnego), strojenie nie bylo do konca optymalne, poniewaz nie dzialala zmiana czasu otwarcia wtryskiwaczy. Pomiar na benzynie (bez miksera LPG). Niedlugo kolejny wykres po regulacji rozrzadu i porzadniejszym CAI. Wykres zawiera pare pomiarow, wykres wynikowy sklada sie z 2 (ten z najwiekszym momentem – zamkniety na stale VICS, oraz ten z najwieksza moca – otwarty na stale VICS)

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 20:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Fiveopac » 20 cze 2009, 17:04

Auto :[/b] Mazda MX-5 NA 1800 '91
[b]Modyfikacje:
Turbo Kit Greddy (a wlasciwie sama turbina), IC, wtryski 440cc, Megasquirt, Konwersja MAF => MAP EBC@ 0,8 bar
Wynik pomiaru: 245.0 KM@6029 308.3 Nm@4862
Uwagi: Hamownia obciażeniowa.
Wynik "Run 2" to roznica miedzy MBC (217 KM) a EBC sterowanym przez MS tak by doladowanie bylo rowne w calym zakresie obrotow bez zadnych peaków.
Wynik "Run 1" to EBC + strojenie zaplonu w superchip.pl

Obrazek
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 19:07
Posty: 4293 (8/30)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje