Witam
Problem jak w temcie. Kilkanaście km po tym jak wymieniłem bezpiecznik od przednich wycieraczek padły mi spryskiwacze szyby przendiej i tylnej. Wycieraczka tylna jaki i przednie pracują.
Silnik spryskiwacza szyby przedniej jest sprawny. Na kostce dochodzącej do silnika nie pojawia się zasilanie. Czy bezpiecznikiem od spryskiwazy jest bezpiecznik w komorze silnika oznaczony "head cleaner"?
W jaki sposób mogę wygenerować zaświecenie się kontrolki niskiego poziomu płynu w zbiorniku spryskiwacza?
Awaria spryskiwacza przód/tył
Strona 1 z 1
yasko napisał(a):W jaki sposób mogę wygenerować zaświecenie się kontrolki niskiego poziomu płynu w zbiorniku spryskiwacza?
albo spuść cały płyn albo wyciągnij kable z pływaka i je zewrzyj....
co do tego bezpiecznika to jest on sprawny? jeśli nie to wymnień...
sprzedam przedni prawy amore-mijo do mx3 (80%-sprawny).
7x przekaźnik 24V(przemysłowe na szynę DIN) oraz zasilacz 12 V cena: dogadamy się;)
7x przekaźnik 24V(przemysłowe na szynę DIN) oraz zasilacz 12 V cena: dogadamy się;)
- Od: 13 cze 2008, 21:49
- Posty: 112
yasko popraw temat na zgodny z regulaminem.
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
co do tego bezpiecznika to jest on sprawny? jeśli nie to wymnień...
Po wymianie bezpiecznika spryskiwacze nadal nie działają.
Pozdrawiam
yasko
yasko
KyRy napisał(a):yasko popraw temat na zgodny z regulaminem.
Witam
Poprawiłem tytuł.
Przed założeniem nowego wątku przejrzałem forum. Nie zanalazłem rozwiązania mojego problemu. Kolegom najczęściej padał przedni lub tylny silniczek do spryskiwaczy. W moim przypadku silnik przynajmniej z przodu jest sprawny.
Pozdrawiam
yasko
yasko
nie dochodzi napięcie do pompki....
czy przed przekaźnikiem jest napięcie?
a przekaźnik jest ok? jeśli w ogóle nie działa to zobacz czy dostaje sygnał na cewkę z przełącznika.
czy przed przekaźnikiem jest napięcie?
a przekaźnik jest ok? jeśli w ogóle nie działa to zobacz czy dostaje sygnał na cewkę z przełącznika.
sprzedam przedni prawy amore-mijo do mx3 (80%-sprawny).
7x przekaźnik 24V(przemysłowe na szynę DIN) oraz zasilacz 12 V cena: dogadamy się;)
7x przekaźnik 24V(przemysłowe na szynę DIN) oraz zasilacz 12 V cena: dogadamy się;)
- Od: 13 cze 2008, 21:49
- Posty: 112
W przypadku mx-3 często odłączają się tylne przewody, tuż za spryskiwaczem. Odchodzi od niego ok. 10cm wężyk z zaworkiem, który powinien siedzieć w przewodzie z pompki. Po kilku akcjach z otwieraniem dachu, przewód może być wszędzie
i o ile tak jest – lepiej nie używać tylnego spryskiwacza pod groźbą zalania podsufitki
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 29 mar 2008, 17:17
- Posty: 985
- Skąd: Suwałki
- Auto: EC K8 | BA B3 | Civic MB3 D15Z8 vtec | CRX ED9 D16Z5 | E30 316i coupe
Pomka spryskiwacza z tyłu nie pracuje, więc zalanie raczej mi nie grozi.
Gdzie znajdę przekaźnik sterowania pompkami spryskiwaczy?
Czy są 2 przekaźniki (przód/tył)?
Gdzie znajdę przekaźnik sterowania pompkami spryskiwaczy?
Czy są 2 przekaźniki (przód/tył)?
Pozdrawiam
yasko
yasko
Problem rozwiązany.
Zmierzyłem jeszcze raz napięcie na kostce do spryskiwacza z przodu i było ok.
Tylny zbiornik pływał w płynie do spryskiwacza. Po osuszeniu i przeczyszczeniu styków tylny spryskiwacz działa.
W przednim muszę wymienić pompkęi będzie dobrze.
Dziękuję za pomoc.
Zmierzyłem jeszcze raz napięcie na kostce do spryskiwacza z przodu i było ok.
Tylny zbiornik pływał w płynie do spryskiwacza. Po osuszeniu i przeczyszczeniu styków tylny spryskiwacz działa.
W przednim muszę wymienić pompkęi będzie dobrze.
Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
yasko
yasko
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości