Kills on Road & Street

Postprzez Marek2Mazda323f » 30 wrz 2008, 12:06

każdy ma swoje doświadczenie i wie kogo objechał!ale tak na marginesie jakbym miał mazdę mx6 v6 to wstyd by mi było to porównywać do silnika 1.6!może warto mierzyć się w swojej klasie np z Type-R 2l 200-225KM. ja że mam 1.6 i mogę się równać z 2.5l v6 to tylko się cieszyć ale nie odwrotnie hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 22:54
Posty: 79
Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX

Postprzez Pyton162 » 30 wrz 2008, 12:11

dokladnie, a zeby byc bardziej wiaroygodnym wystarczy postawic mx6 2.5l i np honde prelud 2.2 v-teca , chyba nie trzeba pisac co sie stanie z mx6
Pyton162
 

Postprzez pawlak32 » 30 wrz 2008, 12:19

To postawcie H22A i KL-ZE i zobaczycie co sie z hondą stanie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Marek2Mazda323f » 30 wrz 2008, 12:23

nic się nie stanie mx6 będzie stać w miejscu :D najlepiej mieć auto z małym silnikiem np 1.6l i killować większe i mocniejsze jednostki-to jest frajda na maxa i zdziwienia kierowników bezcenne :D , a nie odwrotnie cieszyć się że objechałem moim potworem 1.6 hahaha
KL-ZE hmm na to wystarczy Integra Type-R 1.8!

http://pl.youtube.com/watch?v=N-bT_5fR3 ... re=related 1.8 litra hehe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 22:54
Posty: 79
Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX

Postprzez Pyton162 » 30 wrz 2008, 12:35

albo crx zespwapowanego na b18 a lepiej na k20 i klze nie istnieje , niestety ale honda bije na glowe mazde
Pyton162
 

Postprzez brii » 30 wrz 2008, 12:47

pawlak32 napisał(a):To postawcie H22A i KL-ZE i zobaczycie co sie z hondą stanie


mx3 KLZE(180whp) vs H22a prelude:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/vH7ufF576gI&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/vH7ufF576gI&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Wszystko na temat :P
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez pawlak32 » 30 wrz 2008, 12:51

W mojej okolicy jest jajko zeswapowane na B18C4 i idzie równo z BMW E36 328 cabrio po lekkich modach (kolektor ssący od 325). A jeszcze wcze wcześniej ta sama BM-ka raz wygrywała a raz dostawała od zdrowego Golfa III VR6. Więc nie takie B18 hondy straszne jak sie niektórym wydaje... Może C6 ile lepiej bo C4 szału nie robi..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Marek2Mazda323f » 30 wrz 2008, 13:05

pawlak32 – B18C4 szału nie robi bo to silnik z auta RODZINNEGO!! ale B18C6 to już całkiem inna bajka!! poza tym jak sam napisałeś że te 1.8L jest porównywalne do BMW 2.8L jak i do VW 2.8L! chłopie co Ty porównujesz 1litr mniejsza pojemność i silnik rodzinny hahaha !!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 22:54
Posty: 79
Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX

Postprzez pawlak32 » 30 wrz 2008, 13:11

Jeżeli dla Ciebie VTi to gama silników rodzinnych to nie mamy o czym rozmawiać. Poza tym napisałem że silnik był po Swapie wiec albo ma on moc albo jej nie ma. A jak trafia do lżejszej budy to jedzie lepiej. Koniec OT
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Marek2Mazda323f » 30 wrz 2008, 13:19

PS to nie jest preluda f22 2.2vtec tylko 2.0 133KM!a to duża różnica!!B18c4 był wsadzany do hondy VI gen rodzinnej np http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6149179 aby jakoś w tej budzie to jechało!ten silnik wsadzali tylko tam bo jakby to był taki sportowiec to by znalazł miejsce w integrze a tam wsadzili B18C6! poza tym te B18c4 stoi ok 6-7k a B18c6 12-14k więc już po cenie widać o co biega jeśli chodzi o osiągi!
Ostatnio edytowano 30 wrz 2008, 13:33 przez Marek2Mazda323f, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 22:54
Posty: 79
Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX

Postprzez Mako » 30 wrz 2008, 13:21

ale pitoliliscie o tych hondach, zboczyliscie troszke z tematu bo tu chyba piszemy o killach jakie wykonywalismy a nie to czy trabant skilluje honde s2000 :|
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez Marek2Mazda323f » 30 wrz 2008, 13:25

Mako – racja koniec tematu! honda i tak ma lepsze silniki pod względem osiągów i choćby co niektórzy na głowie stanęli to i tak tego nie zmienią <glupek2> !
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 22:54
Posty: 79
Auto: MAZDA 323F,HONDA CRX

Postprzez Pyton162 » 30 wrz 2008, 13:35

w kakolewie byl koles na zlocie mazdy i swifta , mierzony byl tym samym sprzętem Simoneusa , czyli taki jak w borsku gdzie Luki trochę grzebnietym klze kręcił niskie 15s , a koles w preludzie 2.2 podkręconej kręcił niskie 14 , auta tak samo doinwestowane
Oba auta seryjnie maja po 200km a to ze mazdy v6 ich zazwyczaj nie ma to juz inna sprawa :P
Ostatnio edytowano 30 wrz 2008, 13:36 przez Pyton162, łącznie edytowano 1 raz
Pyton162
 

Postprzez Lukano » 30 wrz 2008, 13:36

brii napisał(a):mx3 KLZE(180whp) vs H22a prelude:

mx-3 fajnie idzie. Ale tu wchodzi sprawa wagi tym razem. Rozmowa była o mx-6 ;) A miedzy 3, a 6 mysle jest roznica.
Wczoraj passek B6, ten najnowszy2.0 TDI 140 koni dostał o dobre 2 długości samochodu od świateł do świateł. jechałem volvo 2,4 D.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez brii » 30 wrz 2008, 14:07

Lukano napisał(a):A miedzy 3, a 6 mysle jest roznica.

Sprawdź – zdziwisz się ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Grzyby » 30 wrz 2008, 14:36

Lukano napisał(a):Wczoraj passek B6, ten najnowszy2.0 TDI 140 koni dostał

phi – takie to nawet ja swoimi 1540kg (+ 110 ja) w kombi objeżdżam :D
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Gib » 30 wrz 2008, 14:48

trabant z ABF po modach skilluje seryjne S2000 :)

może już koniec tej kontestacji.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez lukster » 30 wrz 2008, 14:52

Pyton162 napisał(a):Luki trochę grzebnietym klze kręcił niskie 15s , a koles w preludzie 2.2 podkręconej kręcił niskie 14 , auta tak samo doinwestowane


:) Grzebnięte klze kręci średnie 14. Moje ma dodrutowany dolot i wyklepany wydech ze starej mx3, który z przyzwoitym przelotowym wydechem nic wspólnego nie ma. Kolejna sprawa to seryjny kolektor wydechowy od k8, który jaki jest wiadomo. Doinwestuję auto jak wpadnie parę groszy i 14,XX nie będzie żadnym problemem. Jednak w pralkę z H22, "lekko" dłubniętą, stukającą niskie 14 ciężko mi uwierzyć, chyba że inaczej postrzegamy lekkie dłubnięcie.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pyton162 » 30 wrz 2008, 15:13

wtedy miala 240km, caly wydech, dolot , i jeszcze jakies pierdy, a ze hondy podatne na mody to i moc poszla do gory mocno
Pyton162
 

Postprzez lukster » 30 wrz 2008, 15:19

Pyton162 napisał(a):wtedy miala 240km

klze w serii ma 195, moje w porywach 180 :/
Seryjna pralka 2,2 ma też coś koło tego, wciągam takie jedną dziurą ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje