Mazda 323 GTX BF B6T '88
Od dawna planowałem kupno auta z turbo, miała to być 323 BG GTX bo GTR pozostaje jeszcze w marzeniach. Niestety nie wypaliła planowana zamiana eFki na GTX'a.
Wczoraj sprzedałem moją Mazdę 323F BG i w sumie bez zastanowienia podczas naprawy seicento van'a postanowiłem po namowach i gadaniu pewnych osób(wujek, brat, kuzyn, przemek323h no i nawet tata), zadzwonić i dograć kupno Mazdy 323 BF GTX 4wd z silnikiem 1.6 B6T o mocy 150km. BF'ka pochodzi z 1988 roku, ale pierwsza rejestracja była w 1989 roku.
Dotychczas Mazda 323 BF nie podobała mi się za żadne skarby, ale po przejażdżce z Wujkiem Kamilem jego BF GTX FWD doszedłem do wniosku że to całkiem niepozorne auto a zapi..dala aż miło, a że kanciak to mi nie przeszkadza bo lubię starsze auta.
Autko, które kupiłem ma padniętą skrzynię(dyferencjał) i dlatego mimo że cena była baaardzo atrakcyjna to trochę udało się zjechać, ale mam już jedną skrzynię kupioną a dodatkowo kupię jeszcze jedną na zapas.
Co do stanu blacharskiego to jest w stanie bardzo dobrym, biały lakier nie jest najmłodszy ale jest w stanie dobrym, będziemy musieli trochę go poprawić, ale to się zrobi. Podłoga nie jest skorodowana, mocowania amorków w stanie bardzo dobrym. Trochę czasu, pracy a zwłaszcza kasy trzeba będzie poświęcić, ale damy radę! Co do wnętrza to jest w stanie idealnym! Spojlery są w 100% oryginalne! Z tego co sprawdzałe jest to wersja na Szwajcarię. Brakuje tylko oryginalnych spryskiwaczy lamp w zderzaku, ale może coś się znajdzie.
Na bokach auta są nawet oryginalne naklejki:
FULL TIME 4WD DOHC 16-V TURBO
oraz duży napis MAZDA
Planujemy całe auto rozebrać i na spokojnie doprowadzić do perfekcji.
Plany co do auta na najbliższy czas:
– doprowadzenie do stanu jak najbardziej oryginalnego(napędy, karoseria, silnik)– zrobione
– konserwacja całego auta- zrobione
– BOV-zrobione
– MBC- zrobione
– dodatkowy zegar ciśnienia doładowania- zrobione
– tablica z boku i delikatna przeróbka zderzaka z przystosowaniem na większy IC- zrobione
– przelotowy wydech 2,25 cala- zrobione
– orurowanie do IC'ka na 2,5 cala
– większy Intercooler
– rozpórki nadwozia do przodu i tyłu
Parę fotek na szybko z trasy i po zładowaniu u wujka( fotek silnika nie pokazuję bo jest trochę rozebrany):
Dumny właściciel( z prawej), oraz kuzyncukierka i bratcukierka
oryginalne wnętrze
oryginalne naklejki
oryginalne spojlery no i znaczek GTX( do zerwania)
przód po przejściach.
Już w Brodnicy
Więcej fotek wrzucę w miarę postępu prac nad odbudową GTX'a!
Wielu osobom się nie spodoba auto, mi też się nie podobało, ale trzeba się przejechać takim aby zmienić zdanie.
Droga powrotna to ciągły uśmiech szczęścia na mojej twarzy!
W podróży po GTX'a do Białegostoku uczestniczyli obecni na zdjęciach(ja, brat i kuzyn) jak i wujek Janek-nasz super mechanik-czarodziej z Brodnickiego Monster Garage, oraz super szalony kierowca lawet- Zbyszek. Wielkie dzięki za pomoc!
Update: 2.01.2009
No i jestem po pierwszej przejażdżce
To auto to istny szatan, BOV sapie, turbinka się elegancko wkręca, lekkie dodanie gazu i jedziesz bokiem.
Jak dla mnie to ideał, zakochałem się, po przejażdżce mam banana na twarzy, ciągły uśmiech! Warto spełniać swoje marzenia!
Kolega skończy pranie wnętrza, aby nabrało blasku.
Obiecane fotki na szybko.
silnik B6T+ BOV typ I by properfect bydgoszcz, oraz nówka grill ori hella+halogeny hella
wnętrze doprowadzone do stanu oryginalnego
wydech zostaje na jakiś krótki czas seryjny, później ustąpi miejsca przelotowi na 2,25 cala z tłumikiem a'la Apexi, większy IC dopiero jak wszystko się dobrze rozrusza.Teraz czekam za wypłatą bo do odebrania czekają nowe amorki Sachs'a.
Wczoraj sprzedałem moją Mazdę 323F BG i w sumie bez zastanowienia podczas naprawy seicento van'a postanowiłem po namowach i gadaniu pewnych osób(wujek, brat, kuzyn, przemek323h no i nawet tata), zadzwonić i dograć kupno Mazdy 323 BF GTX 4wd z silnikiem 1.6 B6T o mocy 150km. BF'ka pochodzi z 1988 roku, ale pierwsza rejestracja była w 1989 roku.
Dotychczas Mazda 323 BF nie podobała mi się za żadne skarby, ale po przejażdżce z Wujkiem Kamilem jego BF GTX FWD doszedłem do wniosku że to całkiem niepozorne auto a zapi..dala aż miło, a że kanciak to mi nie przeszkadza bo lubię starsze auta.
Autko, które kupiłem ma padniętą skrzynię(dyferencjał) i dlatego mimo że cena była baaardzo atrakcyjna to trochę udało się zjechać, ale mam już jedną skrzynię kupioną a dodatkowo kupię jeszcze jedną na zapas.
Co do stanu blacharskiego to jest w stanie bardzo dobrym, biały lakier nie jest najmłodszy ale jest w stanie dobrym, będziemy musieli trochę go poprawić, ale to się zrobi. Podłoga nie jest skorodowana, mocowania amorków w stanie bardzo dobrym. Trochę czasu, pracy a zwłaszcza kasy trzeba będzie poświęcić, ale damy radę! Co do wnętrza to jest w stanie idealnym! Spojlery są w 100% oryginalne! Z tego co sprawdzałe jest to wersja na Szwajcarię. Brakuje tylko oryginalnych spryskiwaczy lamp w zderzaku, ale może coś się znajdzie.
Na bokach auta są nawet oryginalne naklejki:
FULL TIME 4WD DOHC 16-V TURBO
oraz duży napis MAZDA
Planujemy całe auto rozebrać i na spokojnie doprowadzić do perfekcji.
Plany co do auta na najbliższy czas:
– doprowadzenie do stanu jak najbardziej oryginalnego(napędy, karoseria, silnik)– zrobione
– konserwacja całego auta- zrobione
– BOV-zrobione
– MBC- zrobione
– dodatkowy zegar ciśnienia doładowania- zrobione
– tablica z boku i delikatna przeróbka zderzaka z przystosowaniem na większy IC- zrobione
– przelotowy wydech 2,25 cala- zrobione
– orurowanie do IC'ka na 2,5 cala
– większy Intercooler
– rozpórki nadwozia do przodu i tyłu
Parę fotek na szybko z trasy i po zładowaniu u wujka( fotek silnika nie pokazuję bo jest trochę rozebrany):
Dumny właściciel( z prawej), oraz kuzyncukierka i bratcukierka
oryginalne wnętrze
oryginalne naklejki
oryginalne spojlery no i znaczek GTX( do zerwania)
przód po przejściach.
Już w Brodnicy
Więcej fotek wrzucę w miarę postępu prac nad odbudową GTX'a!
Wielu osobom się nie spodoba auto, mi też się nie podobało, ale trzeba się przejechać takim aby zmienić zdanie.
Droga powrotna to ciągły uśmiech szczęścia na mojej twarzy!
W podróży po GTX'a do Białegostoku uczestniczyli obecni na zdjęciach(ja, brat i kuzyn) jak i wujek Janek-nasz super mechanik-czarodziej z Brodnickiego Monster Garage, oraz super szalony kierowca lawet- Zbyszek. Wielkie dzięki za pomoc!
Update: 2.01.2009
No i jestem po pierwszej przejażdżce
To auto to istny szatan, BOV sapie, turbinka się elegancko wkręca, lekkie dodanie gazu i jedziesz bokiem.
Jak dla mnie to ideał, zakochałem się, po przejażdżce mam banana na twarzy, ciągły uśmiech! Warto spełniać swoje marzenia!
Kolega skończy pranie wnętrza, aby nabrało blasku.
Obiecane fotki na szybko.
silnik B6T+ BOV typ I by properfect bydgoszcz, oraz nówka grill ori hella+halogeny hella
wnętrze doprowadzone do stanu oryginalnego
wydech zostaje na jakiś krótki czas seryjny, później ustąpi miejsca przelotowi na 2,25 cala z tłumikiem a'la Apexi, większy IC dopiero jak wszystko się dobrze rozrusza.Teraz czekam za wypłatą bo do odebrania czekają nowe amorki Sachs'a.
Ostatnio edytowano 20 lut 2010, 15:55 przez Cukierek, łącznie edytowano 9 razy
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Gratki Cukierek!!! Auto z charakterkiem
"Może, pomyślał, nie ma czegoś takiego jak dobrzy i źli przyjaciele. Może są po prostu tylko przyjaciele, ludzie, którzy będą przy tobie, kiedy ci coś dolega, i pomogą ci, byś nie czuł się zbyt samotny. Może to ludzie, dla których warto przeżywać strach, mieć nadzieję... i żyć. Być może są to ludzie, za których warto umrzeć, kiedy trzeba. Nie ma dobrych przyjaciół. Nie ma złych przyjaciół. Są jedynie ludzie, których pragniesz i z którymi chciałbyś być – ludzie, którzy mają swoje miejsca w twoim sercu. "
Stephen King, "To"
Stephen King, "To"
- Od: 25 sie 2008, 22:20
- Posty: 2940
Blade napisał(a):No lalka, ale moim zdaniem powinieneś zrobić coś z tym wlotem na masce w pierwszej kolejności
Idzie Out!
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
wlot to pierwsza rzecz razem ze znaczkami z tyłu do usunięcia
Olka dzięki, tak to jest jak się kupuje auto bez namysłu.
Blade nikt się nie zbroi, my będziemy wolno jeździć. Droga powrotna to ciągłe patrzenie ludzi na auto, mam nadzieję że będzie też tak jak sie ją zrobi.
Olka dzięki, tak to jest jak się kupuje auto bez namysłu.
Blade nikt się nie zbroi, my będziemy wolno jeździć. Droga powrotna to ciągłe patrzenie ludzi na auto, mam nadzieję że będzie też tak jak sie ją zrobi.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
noucamp ja się czaiłem jak czajka. Wczoraj sprzedałem eFkę i w parę minut miałem ugadane że jedziemy po auto, gościu powiadomiony że przyjeżdżamy, a laweta załatwiona. Szybka decyzja,
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Cukierek napisał(a):noucamp ja się czaiłem jak czajka. Wczoraj sprzedałem eFkę i w parę minut miałem ugadane że jedziemy po auto, gościu powiadomiony że przyjeżdżamy, a laweta załatwiona. Szybka decyzja,
wsumie to dobrze ze kupiles bo mnie kusilo a tak to dalej musze czegos szukac
GO BIG OR GO HOME
- Od: 12 wrz 2007, 14:27
- Posty: 1619
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Silvia power :*
może będziemy mieli jeszcze jedną, ale chyba będzie zarezerwowana
siewi jak coś to wpadnij jakoś w tygodniu to obejrzysz, bo ja w weekend mam wesele.
siewi jak coś to wpadnij jakoś w tygodniu to obejrzysz, bo ja w weekend mam wesele.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Cukierek napisał(a):siewi jak coś to wpadnij jakoś w tygodniu to obejrzysz, bo ja w weekend mam wesele.
w weekend to ja mu mogę ją pokazać
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
SUPER AUTO!
Doprowadzić do jak najbardziej stockowego wyglądu zewnętrznego a kase pakować w bebechy Naklejki też bardzo ładne. Co z tą maską jest że ona taka jakby za długa? Full time 4WD i turbo, w zimę będzie zabawa na 102.
Gratuluję.
Doprowadzić do jak najbardziej stockowego wyglądu zewnętrznego a kase pakować w bebechy Naklejki też bardzo ładne. Co z tą maską jest że ona taka jakby za długa? Full time 4WD i turbo, w zimę będzie zabawa na 102.
Gratuluję.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsong napisał(a):Full time 4WD i turbo
no i do tego blokada
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
no prosze Cukierek gratuluje zakupu i powodzenia życzę w doprowadzaniu auta do odpowiedniego stanu. Na pewną będę tutaj zaglądał i śledził jak Wam idzie.
Gratulacje. Niezłe cacko
Ford Sierra 2,9 24v 4x4 Cosworth BOA :) Ta ze śmiercionośnym napędem... ~200 koni, v6, rwd, spalanie 10l lpg, lans, czego chcieć więcej? :D
- Od: 12 kwi 2008, 21:16
- Posty: 211
- Skąd: Olsztyn
- Auto: -Sierra mk2 2.0 dohc –>2,9 24v6 4x4
-Sierra mk2 2.0 dohc
-Sierra mk1 85r. 2.0 ohc – Coupe GT :D
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości