Masz absolutną rację

Nie kupuje się świec tylko pod LPG – tym bardziej pod sekwencje.... Wszelkie propozycje na temat takich świec/przewodów (tylko pod lpg) jest zabiegiem czysto marketingowym. Takim samym wybiegiem na kasę są świece platynowe do standardowych silników. Nie będą one dużo bardziej żywotne niż dobre standardy z wyższej półki, a i zapłon będzie taki sam. Nie ma cudów – więcej prądu z zapłonu nie poleci

Opór prądu przy Ni-Cr+Cu czy Pt+Cu jest bardzo porównywalny. Dlatego poleciłem oryginalne denso. Fakt – trochę ciężko je kupić, ale jak ktoś chce to może wszystko

Stosunek ceny do jakości w tym przypadku uważam za bardzo akceptowalny. Przy świecach radził bym bardziej skupić się na "wartości cieplnej". Pytanie – czy będziesz tylko katował silnik w trasie, w ruchu miejskim czy mieszanym.
Jak pisałem wcześniej – Przetestowałem na sobie różne możliwe opcje: świece jakieś tam + Sentech, NGK+Sentech, NGK VLine+NGK, Denso+NGK i wyszło na to, że przy ostatniej opcji mam najlepsze spalanie i nic nie "podszarpuje" na całej szerokości obrotów zarówno na benzynie jak i LPG

Nie dam głowy, że akurat dexxbiker będzie z tej opcji w 100% zadowolony. Tu wchodzą jeszcze inne czynniki takie jak stopień zużycia silnika, zapłonu, jakości benzyny/lpg, czy szczęścia
Pozdrawiam