Obsługa akumulatora
Faktycznie... Cały świat ma jakieś założenia i standardy a Japończyków wzięło na swoje. Co najmniej dziwne. Dodatkowo u żadnego producenta statystyczny Kowalski nie ma szansy na znalezienie wykresów
Paranoja jakaś, bo co im szkodzi napisać jak dla białego człowieka. Szkoda słów na indywidualistów... Dobrze chociaż że w Faradach nie podają
Paranoja jakaś, bo co im szkodzi napisać jak dla białego człowieka. Szkoda słów na indywidualistów... Dobrze chociaż że w Faradach nie podają
- Od: 2 lip 2005, 14:16
- Posty: 519
- Skąd: Milanówek
- Auto: były:
Mazda 323 F BG GT '89
Mazda MX-3 1.8 V6 '97
jest: Skoda Fabia :|
wheelerfan napisał(a):Padł mi prostownik i korzystając z okazji chciałem się szarpnąć i kupić taki z wspomaganiem rozruchu.
I tu moje pytanie, jaki powinien być podany przez producenta ww. prąd?
Czy taki jak prąd rozruchu akumulatora, czy może być nieco niższy.
Jaki powinien być dla Mazdy 6 diesel 121 KM?
Czy na moje pytanie może ktoś odpowiedzieć, czy naprawdę nikt nie wie?
- Od: 29 maja 2008, 00:22
- Posty: 4
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 6 kombi 2.0 CiTD 12/2002
wheelerfan
Bezpośrednio odp. na twoje pytanie: Prąd powinien być większy od tego jaki pobiera rozrusznik. W zależności od auta są to różne wartości ale sporo mniej niż prąd maksymalny akumulatora.
Natomiast zastanów się czy na pewno potrzebujesz sprzęt, za który kupisz 1,5 lub nawet 2 nowe akumulatory...
Bezpośrednio odp. na twoje pytanie: Prąd powinien być większy od tego jaki pobiera rozrusznik. W zależności od auta są to różne wartości ale sporo mniej niż prąd maksymalny akumulatora.
Natomiast zastanów się czy na pewno potrzebujesz sprzęt, za który kupisz 1,5 lub nawet 2 nowe akumulatory...
- Od: 2 lip 2005, 14:16
- Posty: 519
- Skąd: Milanówek
- Auto: były:
Mazda 323 F BG GT '89
Mazda MX-3 1.8 V6 '97
jest: Skoda Fabia :|
tak jak grzybu gada, w instrukcji na koncu jest napisane jaki aku powinienes miec.MacManus napisał(a):Koledzy,
wspomóżcie wiedzą, jaki aku podmienić w BA KF? Obecnie jakiś no-name, ciężko coś z niego odczytać.
ewentualnie w sklepie powinni Ci powiedziec jak podasz rocznik i model pojazdu bo mają katalogi
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Nic się nie stanie.
Co najwyżej będzie krócej działać lub po prostu przy dużych mrozach nie da rady odpalić auta
Co najwyżej będzie krócej działać lub po prostu przy dużych mrozach nie da rady odpalić auta
marsel napisał(a):do diesla powinnien być coś około 74Ah a ja mam teraz 55Ah
kumpel kupował auto w komisie – Fabia 1.9 sdi, i chyba tam podmienili aku na mniejszy, efekt był taki że przy mrozie coś sie z aku stało że miał V ale A już nie
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Ja już zgłupiałem całkiem, co konfigurator akumulatorów to kompletnie inne wielkości podaje. I nie chodzi mi tu tutaj o Ah a wymiary. Centra podaje do mojego autka cb504 (50 Ah) wym. 200x173x221. Z kolei bosh podaje s40 (60 Ah) 232x173x225... Sprawdzałem Varte to u niej w sumie wymiary jak u bosha: BLUE dynamic 60Ah 232x173x225, ale z tego co gdzieś znalazłem to ktoś w taką mazda jak ja mam wsadził Centre 60Ah wym. 242x175x175 i było ok. Aktualny który mam jest jakiś no-name i jest w tym samochodzie chyba od początku...
- Od: 4 paź 2010, 09:50
- Posty: 14
- Skąd: Giżycko/Warszawa
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 1995r.
witam koledzy wlasnie padl mi akumulator w mojej madzi i mam problem z dobraniem odpowiednika tak zeby pasowaly mniej wiecej wymiary dzwonilem do sklepu motoryzacyjnego i powiedzieli mi ze powinienem wlozyc aku 95ah ale to chyba przesada powinien chyba byc od 60ah do 70ah tak?
- Od: 18 paź 2009, 17:26
- Posty: 14
- Skąd: starachowice-zielona gora
- Auto: mazda 323f 2002r 2.0 DITD
Ja znalazłem informację, że wystarczy Ci 60Ah 540A wymiary 232/173/225.
sony213 napisał(a):powiedzieli mi ze powinienem wlozyc aku 95ah
Nie pomylili się. Minimum 80Ah
Michel napisał(a):Ja znalazłem informację, że wystarczy Ci 60Ah
A gdzież to takie informacje się znajduje?
Ręce czasami opadają.
w mojej Madzi od co najmniej 4 lat jest aku "FranceBaterie 575.201 75Ah 700A" jest czarny ma normalne korki, auto mam od 3/2008, przed każdą zimą uzupełniam "płyn" i nawet najgorszego mrozu sie nie boje, po tygodniu stania w mrozie poniżej -20 st. i silnik odpalił od strzała choć przygasło wszystko a licznik dzienny sie zresetował.
ale sony słuchaj Grzyby'ego bo wie co pisze
ale sony słuchaj Grzyby'ego bo wie co pisze
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Akumulator wymieniłem miesiąc temu. Wyszło, że miałem jeszcze oryginalny kupiłem Centre Future 60Ah 600a i nie szło go wsadzić. Po dłuższej chwili zrobiłem coś w stylu łyżki do butów i udało się nareszcie – ale plasitkowej osłonki z oryginalnego aku nie zdołałem już wrzucić. W każdym razie jak ktoś dobrze pokombinuje żeby go wsadzić (z 1,2 mm za dlugi i trochę za wysoki) to może kupić. Fajnie teraz odpalac na raz dwa a nie licząc kilka sekund
- Od: 4 paź 2010, 09:50
- Posty: 14
- Skąd: Giżycko/Warszawa
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 1995r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki