Dodatki uszlachetniające do oleju?

Postprzez Enduro » 14 wrz 2010, 11:40

skubiszek napisał(a):..... silnik zdechł- po zdjęciu pokrywy zaworowej wszystko oblepione było jakby czarną smołą... taki efekt dają specyfiki pokroju motodoktor- ale ponoć ceramizery i modyfikator + to inna półka

absolutnie !
to inne substancje, o innym zastosowaniu, no i o innym celu dzialania...
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Yans » 14 wrz 2010, 13:45

skubiszek napisał(a):a jaką płukankę stosujesz??

Forté Motor Flush http://forte-nwe.pl/?page=Preparat+Motor+Flush.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2009, 11:35
Posty: 96
Skąd: Poznań
Auto: 626 GF 2.0 DiTD '01r.

Postprzez Grzyby » 14 wrz 2010, 15:27

Ja stosowałem i stosuję płukankę STP.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez polo33 » 2 paź 2010, 12:18

co do modyfikatora plus czytałem na którymś forum o chiptuningu i o tym teście w tvn turbo i wypowiadał się sam właściciel zakładu który robił ten test i mówił że to nic nie dało a przyrost mocy był dlatego iż byly lepsze warunki do przeprowadzenia pomiaru niż wcześniej przed zalaniem modyfikatora i sam mówił że nie wierzy w takie specyfiki także wiadomo "telewizja kłamie" ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 00:56
Posty: 44
Skąd: Oleśnica
Auto: Nissan Primera SR20DE

Postprzez Hubix » 2 paź 2010, 21:46

Z tym motodoktorem Grzyby na jaja napisał :D

Do Mazdy nie ryzykowałbym ani z doktorem ani z samostartem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez boczek86 » 8 lis 2010, 13:59

panowie mam pytanie. mam silnik diesla i wydaje mi sie ze mam juz nazbierany nagar i czy moze takie srodki jak STP

Zabezpiecza przed spadkiem mocy silnika
Należy używać przy każdym tankowaniu

Formuła z dodatkiem specjalnego żelu, który zapobiega wytrącaniu się parafiny w układzie paliwowym, dzięki czemu zapobiega zamarzaniu oleju napędowego. Ponadto usuwa osady, nagary oraz wilgoć z układów paliwowych wszystkich rodzajów silników Diesla. Bez czyszczenia, te osady mogą zaszkodzić mocy, powodować korozję i nadmierne zużycie paliwa. Przywraca osiągi silnika, redukuje zużycie paliwa. Zawiera dodatki poprawiające zapłon mieszanki w niskiej temperaturze.
Formuła do Diesla:

* Oszczędza paliwo utrzymując układ paliwowy w czystości,
* Utrzymuje moc silnika zapobiegając przed narastaniem nagarów, korozji i rdzy,
* Zapobiega zamarzaniu przewodów paliwa.

Częstotliwość używania:

Należy używać regularnie przy tankowaniu.

ponoc tez czysci wtryski. niechce uszkodzic silnika dlatego wole was zapytac o porade
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Bandit » 8 lis 2010, 14:11

Boczek masz DiTD więc bardziej trafnie powinieneś zapytać tu: viewtopic.php?f=89&t=107763
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Vandit » 20 lis 2010, 16:13

to jak rozwiązać problem ze znikającym ojejem w silniku??
Vandit MAZDA 6
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 15:18
Posty: 47
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 2002

Postprzez Hubix » 20 lis 2010, 17:00

Vandit napisał(a):to jak rozwiązać problem ze znikającym ojejem w silniku??


Remont silnika, albo uszczelnij silnik jeśli to wycieki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez Enduro » 20 lis 2010, 18:46

Vandit napisał(a):to jak rozwiązać problem ze znikającym ojejem w silniku??

to bardzo nietypowe dla japonca, i to swiadczy ze raczej ktos cos grzebal i nie zrobil tego solidnie niestety,
i sprawdz, skad ten olej wycieka, bo moze okazac sie ze, aby uszczelnic to miejsce trzeba ponownie silnik wymontowac, <cisza> <glupek2> czego tobie absolutnie nie zycze
szerokosci i jak najmniej plam..pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Vandit » 21 lis 2010, 23:14

Wycieków silnika brak ,
Vandit MAZDA 6
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 15:18
Posty: 47
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 2002

Postprzez Vandit » 21 lis 2010, 23:17

Mój model mazdy ma silnik z forda duratec i to może być problem że olej znika .
Vandit MAZDA 6
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 15:18
Posty: 47
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 2002

Postprzez skubiszek » 22 lis 2010, 00:03

przeszczepiony z mondeo został? na Twoich oczach czy wcześniej....?
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2010, 23:30
Posty: 251
Skąd: Zach-Pom
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi

Postprzez rafusmaximus » 22 lis 2010, 14:40

Vandit napisał(a):Mój model mazdy ma silnik z forda duratec i to może być problem że olej znika .


a to nie jest czasem tak, że to Ford sobie wrzucił do Focusa i Mondeo ten silnik, który jest tak naprawdę Mazdy, a Mazda co najwyżej na rynku amerykańskim wsadziła 3.0 V6 z Mondeo ST 220?
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2009, 09:19
Posty: 415 (0/1)

Postprzez Grzyby » 22 lis 2010, 14:44

Czy to jest temat o silnikach czy o dodatkach do oleju/paliwa?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez rafusmaximus » 22 lis 2010, 16:19

oj przesadzasz, w końcu to co lejemy przechodzi przez ogólnie rozumiany motorek i ma na niego wpływ :) – próbujemy kolegę wyprowadzić z błędu... co by nie myślał, że ma Mondeo, raczej ;)
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2009, 09:19
Posty: 415 (0/1)

Postprzez Vandit » 22 lis 2010, 22:40

Prawda .Tyle kasy wydać i mieć silnik od forda śmieszne. No ale fakt jest taki , że jakiś ubytek oleju jest. Zastanawiam się nad ceramizerem. Sprawdzę na własnej skórze czy to co piszą o tym środku nie są tylko sposobem na naciągniecie na kase.
Vandit MAZDA 6
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 15:18
Posty: 47
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 2002

Postprzez Vandit » 22 lis 2010, 22:42

Czy smarowanie gnizad zaworów za pomocą lubryfikatora nie jest czymś podobnym do ceramizerów??
Vandit MAZDA 6
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 15:18
Posty: 47
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 2002

Postprzez Hubix » 4 gru 2010, 19:33

Zacząłem dodawać

Obrazek

Dałem 17zł. Robię to czysto profilaktycznie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez rafusmaximus » 5 gru 2010, 01:25

na mrozy deprasator:

Skydd – szwedzki, sprawdzony
Xeramic Diesel Protector – holenderski, sprawdzony
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2009, 09:19
Posty: 415 (0/1)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki