Strona 1 z 1

Urządzenie diagnostyczne do ODB-II

PostNapisane: 26 sty 2008, 00:23
przez Bolek
Szperając w sieci wpadłem na coś takiego: http://www.autoenginuity.com/. W sumie zestaw dla Mazd kosztowałby około 350 $ (no może pod 400 z przesyłą).

Jak myślicie, czy taki zakup miałby sens? Np. zrobić na takie coś zrzutę regionalną czy cóś...
Pełno na Forum problemów diagnostycznych i relacji z wydanej bezsensownie kasy – czy coś takiego odpowiednio użyte mogłoby pomóc?

(a może takie urządzenie to "to i owo" albo inna "elektronika"... bo chyba nie kosz <lol> )

PostNapisane: 26 sty 2008, 00:35
przez Jaksa
Jedynym sensownym zakupem jest raczej NGS – to jest oryginalny tester mazdowski , z testerami uniwersalnymi roznie jest....

PostNapisane: 26 sty 2008, 00:40
przez Bolek
A ten NGS ma pewnie cenę z innej bajki... :(

Mogę zadzwonić do tych z Autoenginuity i trochę ich wypytać – np. czy przyjmują zwroty :)

Właśnie zauważyłem, że oni są z Mesy w AZ – jeszcze 2 tygodnie temu byłem w okolicy... – szkoda, że nie wpadłem na to wcześniej. Ale jakby co, mogę poprosić znajomych żeby sprawdzili jakoś to cudo na miejscu...

PostNapisane: 26 sty 2008, 13:15
przez voytecku
Bolek napisał(a):A ten NGS ma pewnie cenę z innej bajki...

czy macie na mysli WDS?

Bolek napisał(a):Właśnie zauważyłem, że oni są z Mesy w AZ

Black Mesa? ;)

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 26 sty 2008, 13:34
przez Jaksa
voytecku napisał(a):czy macie na mysli WDS
WDS obsługuje modele po 2003 roku.

PostNapisane: 1 mar 2008, 21:00
przez staszek
Ja w styczniu zakupiłem poprzez Internet "ODB2 DOMINATOR SKANER W JĘZYKU POLSKIM ". kosztował mnie wraz z przesyłką 299 zł. Jest to uniwersalny skaner ODB II a po podłączeniu do gniazda diagnostycznego (zasilany jest z gniazda samochodowego) i po przekręceniu kluczyka w pozycje ON wybiera sie tryb pracy-ogólny, lub szczegółowy z wyborem marki, którą chce sie przetestować. Co prawda nie miałem wiele okazji by jego przetestować na mojej M6,ale ja miałem problem z kodem błędu 420 i odczyty z testera tutaj się przydały. Zaletą jest też to iż prawie wszystkie opisy są tłumaczone na język polski oraz można odczytać "ramki zamrożone". Osobiście jestem z niego zadowolony dodatkowo był używany do testowania Peugota 206 ( w trybie ogólnym) i tez sie sprawdził.
Jeżeli samochodem jadą dwie osoby to można odczytywać parametry bieżące takie jak spalanie , kąty wyprzedzenia zapłonu na poszczególnych cylindrach, obciążenie silnika i wiele innych ( jedynie co można mu zarzucić to to iż ma mały wyświetlacz i jak się jedzie samemu ta raczej nie ma możliwości korzystać z niego)