Strona 1 z 1

czy po wymianie amortyzatorów trzeba ustawiać zbieżność?

PostNapisane: 3 cze 2007, 13:19
przez sini
Przymierzam się do wymiany amorow, na razie z tyłu a potem pewnie też z przodu.
Czy po wymianie amorków z TYŁU trzeba ustawiać geometrię?
A po wymianie amorków z PRZODU?
pozdrawiam

PostNapisane: 3 cze 2007, 14:52
przez nemi
sini napisał(a):po wymianie amorków z PRZODU?

tak

PostNapisane: 3 cze 2007, 18:34
przez sini
nemi napisał(a):
sini napisał(a):po wymianie amorków z PRZODU?

tak


to z przodu, czyli że po wymianie amorów z tyłu geometrii nie robi się?

PostNapisane: 3 cze 2007, 20:44
przez nemi
Tego się boję pisać WYDAJE mi się, że z tyłu nie ma żadnej regulacji.

PostNapisane: 3 cze 2007, 21:46
przez Waluś
Powolutku pany :P
Po wymianie amorów nie robimy zbierznożci a sprawdzamy kąt pochylenia koła i kąt wyprzedzania sworznia zwrotnicy czyli chodzi o to że zbieżność może acz nie musi być inna, ale jeśli w BA jest regulowany kąt pochylenia koła to po rozebraniu kolumny w celu wymiany amora na pewno się zmieni kąt pochylenia.
Zbieżność zwykle zmienia sie demontażu wahacza, zwrotnicy i drążków/końcówek kierowniczych. Przy wymianie amora owych elementów nie rozkręcamy. Ale ZAWSZE warto sprawdzić po każdej ingerencji w zawieszenie zbieżność i pochylenie koła(jeśli jest regulowane) Koszt nie wielki a może zaoszczędzić sporo kasy na wymianie potem opon :]