10 sposobów na oszczędną jazdę

Postprzez MatikeS » 21 kwi 2013, 11:50

a co do tej glosniej muzyki?
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2013, 20:00
Posty: 79
Skąd: Żory
Auto: Mazda 6
1,8 120km
170tys
Bosse Sound :)

Postprzez Szyna » 21 kwi 2013, 15:48

Każdy pobór prądu powoduje obciążenie alternatora, a co za tym idzie też silnika.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez ewemarkam » 21 kwi 2013, 21:11

Jak testowałem generator HHO pobierał on prądu ok 30A, Spalanie wzrosło mi o litr na 100km więcej, niż w przypadku jazdy bez tego badziewia.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez mirfex69 » 6 lip 2013, 22:28

Bolek napisał(a):W Belgii np. da się mieć średnią 110 jadąc płynnie. Jednak chcąc jechać szybciej można stracić nerwy. Blokowanie lewego pasa jest tu nagminne. W efekcie byłoby to hamowanie i przyspieszanie, no albo slalom... – nie stosuję. To już Francuzi jeżdżą o niebo lepiej (generalizując).

W Belziku nie bardzo szarzowac bo nauwieszali sporo radarow i roznych innych wynalazkow -wiem od klubowego kolegi Marianka :)I gdy tylko tam sie przemieszczam staram sie o tym pamietac i zachowac rozsadek <glupek2>Albo taka Holandia, nikt Ci 120 nie przekroczy wierzyc sie nie chce,jazda jest tak monotonna jak widoki za oknem za to ekonomika jazdy moze ucieszyc :D Wogole jazda po drogach Beneluxu (w wiekszosci) moze byc frajda wynikajaca ze sporej kultury ludzi na drodze i tego ze mandaty sa dosc pokazne i nikomu sie za bardzo nie kwapi poganiac choc pod maska miewaja sporo konikow <diabełek> A daze do tego ,ze jak wiadomo-rownomierna plynna jazda oprocz przyjemnosci -daje oszczednosci :)Co innego w Niemczech..brak limitu,przyczepi Ci sie taki miejscowy na klape.. i z oszczednosci nici aaale trzeba gdzies kiedys wydech z sadzy wyczyscic :) <diabełek>
Pozdrawiam z Eschu,bezawaryjnosci i przyczepnosci :)

Dopisano 6 lip 2013, 22:37:

Szyna napisał(a):Każdy pobór prądu powoduje obciążenie alternatora, a co za tym idzie też silnika.

Zgadzam sie jak najbardziej :)Nie ma nic za darmo,kazdy mV potrzebny w aucie musi w nim samym zostac wyprodukowany..
Wiem,ze to nie w temacie-ale pisze tez dlatego ,bo dopatrzylem Krotoszyn w Twoim profilu a ja swoje korzenie mam w Borku Wlkp. a czlowiek na obczyznie cieszy sie na dzwiek albo widok miejsc z kraju <ok>
Pozdrawiam i bezawaryjnosci papa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2012, 22:41
Posty: 552 (85/16)
Skąd: Luxembourg
Auto: Jest:
M3 BP Sky Cruise ,19'
Byla:
M3 BM Sky Passion 14'
M3 BL Navigator 12'
M3 BL Active 09'

Postprzez widmo82 » 26 lip 2013, 11:04

wg. mnie aby mniej przepalac paliwa:
1. myśleć, przewidywać sytuacje, hamowac najmniej jak się da.
2. jezdzic z taka predkoscia obrotowa jaka lubi silnik, nie meczyc auta zbyt niskimi obrotam ani oczywiscie za wysokimi. wsłuchwiac się w silnik.
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3600 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki

cron