10 sposobów na oszczędną jazdę
Jak testowałem generator HHO pobierał on prądu ok 30A, Spalanie wzrosło mi o litr na 100km więcej, niż w przypadku jazdy bez tego badziewia.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Bolek napisał(a):W Belgii np. da się mieć średnią 110 jadąc płynnie. Jednak chcąc jechać szybciej można stracić nerwy. Blokowanie lewego pasa jest tu nagminne. W efekcie byłoby to hamowanie i przyspieszanie, no albo slalom... – nie stosuję. To już Francuzi jeżdżą o niebo lepiej (generalizując).
W Belziku nie bardzo szarzowac bo nauwieszali sporo radarow i roznych innych wynalazkow -wiem od klubowego kolegi Marianka I gdy tylko tam sie przemieszczam staram sie o tym pamietac i zachowac rozsadek Albo taka Holandia, nikt Ci 120 nie przekroczy wierzyc sie nie chce,jazda jest tak monotonna jak widoki za oknem za to ekonomika jazdy moze ucieszyc Wogole jazda po drogach Beneluxu (w wiekszosci) moze byc frajda wynikajaca ze sporej kultury ludzi na drodze i tego ze mandaty sa dosc pokazne i nikomu sie za bardzo nie kwapi poganiac choc pod maska miewaja sporo konikow A daze do tego ,ze jak wiadomo-rownomierna plynna jazda oprocz przyjemnosci -daje oszczednosci Co innego w Niemczech..brak limitu,przyczepi Ci sie taki miejscowy na klape.. i z oszczednosci nici aaale trzeba gdzies kiedys wydech z sadzy wyczyscic
Pozdrawiam z Eschu,bezawaryjnosci i przyczepnosci
Dopisano 6 lip 2013, 22:37:
Szyna napisał(a):Każdy pobór prądu powoduje obciążenie alternatora, a co za tym idzie też silnika.
Zgadzam sie jak najbardziej Nie ma nic za darmo,kazdy mV potrzebny w aucie musi w nim samym zostac wyprodukowany..
Wiem,ze to nie w temacie-ale pisze tez dlatego ,bo dopatrzylem Krotoszyn w Twoim profilu a ja swoje korzenie mam w Borku Wlkp. a czlowiek na obczyznie cieszy sie na dzwiek albo widok miejsc z kraju
Pozdrawiam i bezawaryjnosci
- Od: 31 sie 2012, 22:41
- Posty: 552 (85/16)
- Skąd: Luxembourg
- Auto: Jest:
M3 BP Sky Cruise ,19'
Byla:
M3 BM Sky Passion 14'
M3 BL Navigator 12'
M3 BL Active 09'
wg. mnie aby mniej przepalac paliwa:
1. myśleć, przewidywać sytuacje, hamowac najmniej jak się da.
2. jezdzic z taka predkoscia obrotowa jaka lubi silnik, nie meczyc auta zbyt niskimi obrotam ani oczywiscie za wysokimi. wsłuchwiac się w silnik.
1. myśleć, przewidywać sytuacje, hamowac najmniej jak się da.
2. jezdzic z taka predkoscia obrotowa jaka lubi silnik, nie meczyc auta zbyt niskimi obrotam ani oczywiscie za wysokimi. wsłuchwiac się w silnik.
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki