Polerowanie lakieru, jakich padów użyć?

Postprzez sheerydrain » 20 mar 2012, 00:10

Witam. Jestem posiadaczem takiej maszynki polerskiej Obrazek . Teraz rodzi się pytanie, po nałożeniu pasty polerskiej na lakier, których nakładek mam użyć ?
czy polerować gąbką Obrazek , szorstką nakładką Obrazek czy może tą miękką choć wydaje mi się że jej używa się na koniec Obrazek . Za wszelkie porady będę wdzięczny. Pozdrawiam.
http://engine-artistry.wix.com/home
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 14:44
Posty: 235
Skąd: Gryfino :)
Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.

Postprzez Bartoliniusz » 20 mar 2012, 00:23

z tego co pamietam poleruje sie rysy gąbka albo nasadką materiałową
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2012, 23:21
Posty: 744 (0/6)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 3 BK
1.6 Y6

Postprzez Tomek6 » 20 mar 2012, 01:46

sheerydrain napisał(a):wydaje mi się


To jest wystarczające uzasadnienie, żeby odłożyć to polerowanie na później a w tym czasie poczytać trochę http://forum.kosmetykaaut.pl/index.php, bo szkoda lakieru ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez sheerydrain » 20 mar 2012, 16:20

No ok to zapytam jeszcze raz, jeśli nałożę już pastę to lakier polerować miękką gąbką czy nakładką tzw. Barankiem ?:)
http://engine-artistry.wix.com/home
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 14:44
Posty: 235
Skąd: Gryfino :)
Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.

Postprzez loockas » 21 mar 2012, 18:33

Ja jestem totalnym laikiem, ale używam tylko padów. Mam 3 o różnej twardości i dobieram je do kazdego przypadku. Na swoim aucie wiem ile mam lakieru i wiem na co mogę sobie pozwolić. Trzeba bardzo uważać bo chwila nieuwagi i zjedziesz lakier do podkładu. Przy niektórych skazach na lakierze używam papieru 1000/2000 lub gwiazdek. Przy głębokich rysach często polerką nic nie zdziałasz.

Co chcesz polerować? Fragment, cały elementy czy cały samochód? Tak jak pisałem ja jestem laikiem. Spolerowałem fragment i było super. Spolerowałem cały element i wyszło średnio. Pojawiły się reflexy. Dopiero miękkim padem i inną pastą (mleczkiem) pozbyłem się ich.

Pogadaj z kolegą @tomek@ z forum. Dał mi wiele cennych rad, których jeszcze nie zdążyłem wykorzystać. Mazdę na której bawiłem się najwięcej już sprzedałem, a na obecnym aucie nie mam potrzeby polerować. Klapę tylko raz przejechałem, bo musiałem usunąć drobne ślady po naklejkach.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez Alkomaty.net.pl » 4 kwi 2012, 16:12

No właśnie wadą tego jest jedna rzecz: to że musisz być cały czas skupiony,bo jak polecisz za daleko,to lakier zejdzie do pokładu i zamiast ładnej polerki masz kłopot i wydatki na lakiernika,a można tego uniknąć. Z tymi padami to ostrożnie-natomiast gąbka sprawdzi się w każdej sytuacji.
Początkujący
 
Od: 30 mar 2012, 21:32
Posty: 22
Auto: Mazda 3 HB.

Postprzez sheerydrain » 4 kwi 2012, 17:47

Polerkę robiłem tydzień temu. Szczerze mówiąc nie efekt dobry ale spodziewałem się lepszego. Lakier się błyszczał można było się w nim przeglądać ale mikro rysy nie zniknęły tak jak tego chciałem.
http://engine-artistry.wix.com/home
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 14:44
Posty: 235
Skąd: Gryfino :)
Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki