Marek 161BD081 napisał(a):Ale sterowany jest on bezpośrednio z ECU silnika.
Tak więc ... schemat i miernik w rękę i obadaj to.
A wiec co to dokladniej oznacza i co mam zbadać, bo nie bardzo rozumiem, a jakies tam pojecie w tych sprawach mam więc myślę że sam bym dał radę Oznacza to, że ciągła praca pompy może być przyczyną ciągłego świecenia diody?
Marek 161BD081 napisał(a):Tak swoją drogą to ot tak samo z siebie się zrobiło?
Zaczeło się pojawiać od czasu do czasu przy przekreceniu na zapłon – obecnie za każdym przekręceniem na zapłon pompa załącza się i chodzi non stop Pomóżcie, bo poza tym mam mega spalanie (podejrzewam że to wina któregoś z czujników) ale nie chciałbym w ciemno wydawac kasy i zmienać wszystkie czujniki jak leci- wolałbym sprawdzić błędy, ale "coś" skutecznie mi to uniemożliwia Wie ktoś coś jeszcze na ten temat? W poprzednich postach widziałem że niektórzy mieli ten sam problem ale nikt nie napisał jak go rozwiązał.
P.S Mógłby ktoś sprawdzić czy wyjęcie przekaźnika od pompy paliwa podczas testu błedów powoduje zgaśnięcie diody?