
Wczoraj odebrane

www.mazdaspeed.pl
Dzięki za obszerny opiswidmo82
widmo82 napisał(a):Nie wierzcie, że można wykonać konserwację w dwa dni. Minimum 3!
aby zabazpieczyc auto musisz kupic dwie rzeczy
1.jakis podklad reaktywny – zobacz produkty firmy novol (dwuskladnikowy)
2. na to wszystko jakis baranek (np nowola) lub np. autosmar albo bitex – to sluzy do zakezpieczenie przed
odpryskami, kamieniami itd..
1. Dokładnie umyć.
2. Wyczyścić rdzę do zera.
3. Wydmuchać sprężonym powietrzem pył i kurz.
4. Miejsca gdzie znajdowała się rdza popsikać środkiem zjadającym resztki rdzy: Noxudol RustEater.
5. Powyższe miejsca wytrzeć wilgotną gąbką i poczekać, aż wyschną.
6. Odtłuszczenie,
7. Nałożyć podkład gruntujący Akemi Rostgrund.
8. Użyć farby Carsystem smolowej stosowanej w przemyśle.
9. Nałożyć baranek z środka Noxudol 1600.
10. W klapę bagażnika oraz progi Noxudol 700 – środek bezwonny o bardzo rzadkiej konsystencji, zbliżonej do oleju.
11. W drzwi i maskę środek CSV Carsystem KS-250.
UWAGA!
Nie zabezpieczać:
– układu wydechu, tam gdzie będzie duża temepratura,
– elementy hamulców,
– wtyczek, załączek, czujnikow,
– przewodów,
– gumowych elementów,
– Kluczowa sprawa to czas. Pomiędzy nakładaniem środków, auto musi mieć czas na wyschnięcie.
– Kupując środki do konserwacji profili zamkniętych, aplikowanych za pomoca kompresora, zwróćcie uwagę czy posiadacie odpowiednio cienką końcówkę rozpylającą. Niestety większość oferowanych na rynku jest o grubości ok 10mm i sztywnej rurce. Niestety wiele otworów jest zdecydowania węższych a jeśli już uda nam się przez nie przecisnąć to sztywna rurka blokuje się nie zginając
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderatorzy Opinie i Poradniki