Konserwacja antykorozyjna podwozia

Postprzez wtsz » 26 sie 2014, 23:18

akupiel m prepearat do podwozia durabit k2 (puszka) pokryłem powieszchnie w sobote i do tej pory jeszcze nie wyschło.Jak dotkam palcami to jeszcze sie kelij;/

jak długo to schnie?:/


Położyłem Dinitrol- RC800 na ogniska rdzy. Po 48h ML-2,5L (cały spód i profile), 24h przerwy i 4941 4kg.
Nadkola tył z allegro.
Auto nie śmierdzi, a 4941 jest lekko lepkie.
Zdecydowanie ciszej w środku.
Wydaje mi się, że trudno jest położyć pędzlem środki do koserwcji.
Koszt materiałów- ok300zł.
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2013, 14:52
Posty: 135 (0/1)
Auto: M6

Postprzez atl123 » 27 sie 2014, 15:13

arafal21 napisał(a):Długo, pewnie w dodatku smiedzi jak nieszczescie.


nie no wlasnie nie smierdzi aż tak,bynajmiej tragedii nie ma

wyschlo
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2014, 22:02
Posty: 110 (3/0)
Skąd: skarzysko
Auto: Mazda 323F 15 16v rok 1998

Postprzez agus1602@onet.eu » 12 wrz 2014, 22:21

mam problem.zabezpieczyłem swoją mazdę u znajomego lakiernika ,zabezpieczył ją od spodu po całym wydechu jak leciało,teraz inny jak zobaczył co tamten zrobił to powiedział ,że to wszystko może się zapali.ratujcie co mam robić
agus1602@onet.eu
 

Postprzez jachu36 » 13 wrz 2014, 12:04

Witam.Po pierwsze kopnij"znajomego" w <dupa> a po drugie niech naprawia to co spartolił!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2013, 14:59
Posty: 599 (1/12)
Skąd: ZBI/ HALLE De.
Auto: FORD MONDEO MKV 2015 2.0 TITANIUM jest
MAZDA 6 GH 2008 2,5 ben SPORT DYNAMIC była
Mazda 6 GG 2004r 2,0 była

Postprzez agus1602@onet.eu » 13 wrz 2014, 15:05

dzięki ,a da się to jakoś zdrapać,czy wytrzeć
agus1602@onet.eu
 

Postprzez jacobs » 13 wrz 2014, 15:12

Czym była robiona ta konserwacja?
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez agus1602@onet.eu » 13 wrz 2014, 15:44

robiona była ' cyklokor' od antykorozji i czynników machanicznych
agus1602@onet.eu
 

Postprzez jacobs » 13 wrz 2014, 16:27

To chyba jakaś masa bitumiczna?

Mocno to masz pochlapane? Jeżeli niewiele, to bym się nie martwił, każdemu się zdarza. Jeżeli więcej to można byłoby się bawić w zmywanie (dobry rozpuszczalnik powinien to załatwić), teoretycznie masy bitumiczne są łatwopalne, ale nie mam doświadczenia czy na tłumiku stanowią jakiekolwiek zagrożenie.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez dobrzyn22 » 14 wrz 2014, 09:40

Ja mogę z czystym sumieniem polecić to:
FARBA OKRĘTOWA NA RDZĘ ANTYKOROZYJNA corr-activ
Obrazek

Pomalowałem nią progi od spodu, ok. 1,5 roku temu – były one zeszlifowane praktycznie do gołej blachy. Do dzisiaj, jako chyba jedyna farba, po takim czasie – ruda się nie przebiła i nie ma jej oznak pod spodem (purchli etc.).

Myślę, że najlepiej się sprawdza jako podkład pod następną warstwę (czy to lakieru, czy też czegoś w stylu bitex,itp.)

Dodatkowo zaletą jest, że można ją znaleźć w 3 kolorach : czarny, czerwony i szary
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5247 (22/72)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez robertlublin » 21 wrz 2014, 14:27

Witam,
Zabezpieczyłem wczoraj auto a raczej podwozie. Fakt, że w busie ale trzeba. Premacy zabezpieczona inaczej. Busa zabezpieczyłem towotem+olej napędowy. Mieszanka i pędzel i jazda po podwoziu. Gruba warstwa towotu i zobaczymy. Co myślicie o takim zabezpieczeniu? Kiedyś tylko tak robiono, mam na dzieję że wytrzyma rok. Blacharz co robił w busie blacharkę stwierdził, że gdyby nie smar/towot w drzwiach to padły by :) ale co do podłogi to nie wiedział jak się ustosunkować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2011, 20:44
Posty: 34
Skąd: Lublin
Auto: Premacy 2,0 Diesel 2000r.

Postprzez mirmur » 21 wrz 2014, 16:41

też mnie to ciekawi <co?>
skoro używają tego do konserwacji statków i te dalej pływają ileś tam lat, to może jest coś na rzeczy <co?>

dalej, to też jest ciekawe...mosty i konstrukcje metalowe... (przykład Wieża Eiffla) nie zdzierają rdzy do gołej blachy

http://www.noxan.pl/antykorozja/farba-n ... wwodPaUAWA

przecież mosty przenoszą ogromne ciężary, a pomalują i spokój na kilkanaście lat :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2011, 07:14
Posty: 114 (8/1)
Skąd: Kudowa Zdrój
Auto: MPV 2.3 benz. (141KM) 2003 r. LW

Moja Mazda

Postprzez rafał88 » 21 wrz 2014, 22:35

Tylko z jak grubego zelaza to jest zrobione chlopie, co Ty porownujesz centymetrowa żelaziwo czy nawet grubsze do 0.9mm czy 1mm . Sam u siebie wycinalem dziury i wstawialem w podlodze to jest to cienkie jak "sik pająka" . Ale jak sie oczysci jak trzeba, wypiaskuje to pewnie ten srodek pomoze, a jak przywalisz na ruda to za rok powiesz papa progi itd
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Marek 161BD081 » 21 wrz 2014, 23:06

Fakt – karoserię aut robione są.z "ciut cieńszej" blachy niż typowe konstrukcja stalowe.
Taka konstrukcja jak nie jest pomalowana to i tak znacząco dłużej wytrzyma niż nasze auta : D
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez mrraven » 11 paź 2014, 11:04

w 3 słowach potrzebne dobre środki antykorozyjne chodzi mi o podkład antykorozyjny, cos zeby zabezpieczyc podwozie typ boll , cos do profili zamknietych w srpay i cos jak epoxy brunox co zwalcza rdze w miescach gdzie nasze mazdy sa najbardiej narazone prosze o pomoc bo musze kupic srodki bo auto idzie z moimi srodkami do konserwacji
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2014, 13:25
Posty: 125 (1/0)
Skąd: Stalowa Wola
Auto: Mazda 3 2.0L
150KM Top Sport
2004r.

Postprzez rafał88 » 11 paź 2014, 19:07

Ja polecam mase do podwozia wurth, sam uzylem i jest zajebiosty :) Do profili zamknietych sa srdoki z app, tez uzywalem, smiedzi jak cholera ale tak musi byc. Hmmm na rdze najlepsze piaskowanie , bo zapsikanie nic nie daje... a na oczyszczona blachew najlepiej reaktywny z novol, chodz ten ze snieżki (w budowlanym kupisz) niczym sie nie rozni, choc moze szybciej wiąże :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez mrraven » 12 paź 2014, 00:23

mozesz podac nazwy tych srodkow ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2014, 13:25
Posty: 125 (1/0)
Skąd: Stalowa Wola
Auto: Mazda 3 2.0L
150KM Top Sport
2004r.

Postprzez lucxxx » 13 paź 2014, 12:40

tylko nie Brunox! to coś zwyczajnie nie działa!
Fertan na rdzę, tectyl na spód i profile!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2012, 12:20
Posty: 190 (14/14)
Skąd: Krosno
Auto: Reno Laguna 2010, 2.0 dCi, 150 KM/
była Mazda Premacy Sportive 2002, 2.0 131 KM, LPG

Postprzez makovic » 13 paź 2014, 20:04

Witam, nie wiem czy w dobrym miejscu ale zapytam. Czy ktoś może polecić zakład wykonujący konserwację podwozia i profili zamkniętych w Opolu, ewentualnie w pobliżu? Pacjent Mazda 6. Będę wdzięczny za nazwę, adres i ceny. Z góry dzięki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2013, 12:49
Posty: 161 (1/6)
Skąd: Opole
Auto: Mazda 6 147km s-vt benzynka

Postprzez mrraven » 13 paź 2014, 22:25

to wkoncu jakie te sroodki kto jakich uzywał i polecacie no powiedzcie cos bo musze kupic srodki jak najszybciej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2014, 13:25
Posty: 125 (1/0)
Skąd: Stalowa Wola
Auto: Mazda 3 2.0L
150KM Top Sport
2004r.

Postprzez rafał88 » 14 paź 2014, 19:09

Baranek kup z Wurth, podklad na rdze z Novol rekaywny albo epoksydowy z Novol. A do profiliu zamknietych z APP.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki