Diagnostyka ECU
witam,
Drodzy Panowie a jak sie podlaczyc do takiej wtyczki jak na zdjeciu z linka ponizej. W mazdzie 323f 1.6 r. 2001.
http://pikaczu2000.wrzuta.pl/obraz/0EFOiijg44b/aa
Drodzy Panowie a jak sie podlaczyc do takiej wtyczki jak na zdjeciu z linka ponizej. W mazdzie 323f 1.6 r. 2001.
http://pikaczu2000.wrzuta.pl/obraz/0EFOiijg44b/aa
- Od: 25 sty 2009, 17:41
- Posty: 21
- Skąd: Krakow
- Auto: 323F BJ, 1.6 sporty, 2001 r.
Po wielu staraniach zrobilem swoja diode do odczytywania bledow. Hmm mimo wszystko cos mii nie dziala ;/ Podlaczajac styki GDN i B+ dioda swieci (jak powinna) podlaczajac diode do FEN i B+ dioda rowniez swieci ;/ Co zrobilem nie tak?
Tutaj jest zdjecie mojej diody hmm

Tutaj jest zdjecie mojej diody hmm

^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
mostek? musze tez zmostkowac przy tym GND i FEN? i jeszcze do tego diode dolozyc?
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
2. W gnieździe diagnostycznym, opisanym słowem "DIAGNOSTIC" odnaleźć styki GND i TEN i połączyć je kawałkiem przewodu (zmostkować).
3. W przypadku samochodów nie posiadających kontrolki MIL, pomiędzy zaciski FEN i B+ należy podłączyć tester diodowy, przygotowany według wcześniej umieszczonego opisu.
3. W przypadku samochodów nie posiadających kontrolki MIL, pomiędzy zaciski FEN i B+ należy podłączyć tester diodowy, przygotowany według wcześniej umieszczonego opisu.
Witam mam problem z podlaczeniem sie do zlacza w mojej Mazdziance BJ 1.6 rocznik 2001. Niestety wczoraj wywalilo mi blad silnika. Samochod stracil moc, maxymalnie moglem jechac jakies 100km/h. Na wolnych odbrotach smochod dziwnie drgal tzn glownie silnik i jakis dziwny odglos z rury. Po chwili stania na swiatlach jakos mu to przeszlo. Ponizej zalaczylem fotke z widokiem zlacza. Numerkami zaznaczylem gdzie znajduja sie blaszki. Ulozone sa nieco inaczej niz na focie ze strony 4 tego watku. Bardzo prosze o pomoc jak podlaczyc diode aby odczytac bledy.
http://pikaczu2000.wrzuta.pl/obraz/0EFOiijg44b/aa
http://pikaczu2000.wrzuta.pl/obraz/0EFOiijg44b/aa
http://pikaczu2000.wrzuta.pl/obraz/0EFOiijg44b/aa
http://pikaczu2000.wrzuta.pl/obraz/0EFOiijg44b/aa
- Od: 25 sty 2009, 17:41
- Posty: 21
- Skąd: Krakow
- Auto: 323F BJ, 1.6 sporty, 2001 r.
Hmm nie mam kontrolki MIL... wiec pozostaje tylko tester diodowy? Czy mam zrobic 2pk jednoczesnie?
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
tak 2 pkt jednocześnie i kontrolka zapali się na chwile i zgaśnie po chwili jak masz błędy to zostaną one wyświetlane. oczywiście na zapłonie:P
aaaaa okej rozumie ;d Dzieki Chlopaki! ;d jutro sprawdze co z tego wyjdzie ;p
pozdr0^
pozdr0^
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
przenosze do eksploatacji gdzie prosilbym moda o polaczenie z istniejacym tematem nt diagnostyki
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Dzięki za poradę
Już skasowałem błędy. Teraz "wywala" mi tylko błędy:
11 –
??????
17 – Układ sprzężenia zwrotnego
I właśnie chciałem się dowiedzieć co oznacza ten błąd 17. Ale widzę, że kolega sebas0026 mi to fajnie wyjaśnił
dzięki wielkie.
I teraz objawy: trzepie mi silnikiem i całą budą na niskich obrotach i są niestabilne na "luzie". Jeśli chodzi o przewody WN i świece to wymieniiłem ok 2 tys km. temu na NGK.
I ze spalaniem też czasami dziwne rzeczy się dzieją, bo ostatnio przy jeździe w korku po górach w 4 osoby spalił mi 7.5l/100km
a czasami jak sam jeżdżę to pali mi 9l/100km
.
I teraz wnioskując z tego co powiedziałeś obstawiam przepływomierz (mam rozumieć pod tym pojęciem aparat zapłonowy P5 ?).
11 –
17 – Układ sprzężenia zwrotnego
I właśnie chciałem się dowiedzieć co oznacza ten błąd 17. Ale widzę, że kolega sebas0026 mi to fajnie wyjaśnił
I teraz objawy: trzepie mi silnikiem i całą budą na niskich obrotach i są niestabilne na "luzie". Jeśli chodzi o przewody WN i świece to wymieniiłem ok 2 tys km. temu na NGK.
I ze spalaniem też czasami dziwne rzeczy się dzieją, bo ostatnio przy jeździe w korku po górach w 4 osoby spalił mi 7.5l/100km
I teraz wnioskując z tego co powiedziałeś obstawiam przepływomierz (mam rozumieć pod tym pojęciem aparat zapłonowy P5 ?).
323F BA '97
Organizacja wesel i imprez okolicznościowych (komunie, chrzciny itp.) SOSNOWIEC i okolice, OLKUSZ i okolice
http://www.restauracja-sorrento.eu/
lub pw
Organizacja wesel i imprez okolicznościowych (komunie, chrzciny itp.) SOSNOWIEC i okolice, OLKUSZ i okolice
http://www.restauracja-sorrento.eu/
lub pw
- Od: 22 sty 2009, 22:59
- Posty: 34
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: 323F BA '97 1.5 16V
w niektorych mazdach kody bledow sa zapisywane 4 cyfrowo. U Ciebie napewno sie wyswielka 11 11 17 10 z tego szczytujesz jednosci P1170 czyli kod bledu 17 (oxygen sensor) sprzezenie zwrotne. Musisz posprawdzac wszystkie te rzeczy to ci napisalem. Opornosc czujnika plynu chlodz., zrob wykres sondy opornosc sondy okolo 6-8 Omow, wtryski 13.8 Omow, Przeplywomierz okolo 2.0V, no i sprawdz cisnienie paliwa okolo 2.200 za filtrem paliwa, oraz test wtryskow ma na kapac 39-54 ml przy zworce pinow F/L Niedlugo sie zbiore i zrobie fotorelacje z wszystkimi czesciami oryginalnymi jakie mnie kosztowaly w sumie 5789zł brutto
(przeplywomierz, sonda lambda, swiece, kopulka itp itd) wszystko mazdy Orginal Parts 
- Od: 20 lut 2007, 23:59
- Posty: 183
- Skąd: WARSZAWA
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.
Pany. małe pytanie.
Siostra kupiła Mazde 323f z roku 2002 z silniczkiem 1,6 16v podobno 110Km.
Probowalem odczyac kody swietlne ale nic z tego po przekrecenu stacyjki didia i lampka pala sie ciagle,po właczeniu silnika pracuje na bardzo niskich obrotach. A z innej manki czy to normanle zeby paliła w miescie sr.15l a poza 9l??
Dzieki
Siostra kupiła Mazde 323f z roku 2002 z silniczkiem 1,6 16v podobno 110Km.
Probowalem odczyac kody swietlne ale nic z tego po przekrecenu stacyjki didia i lampka pala sie ciagle,po właczeniu silnika pracuje na bardzo niskich obrotach. A z innej manki czy to normanle zeby paliła w miescie sr.15l a poza 9l??
Dzieki
-
kamyk198
Chlopie ciesz sie ze tylko tyle Ci pali. moja przy spokojnej jezdzie z takim samym silnikiem 11.5 l na 100 lyknela. ja jutro diode
podlacze ale nie wiem co z tego wyjdzie bo nie jestem mocny w takich sprawach
podlacze ale nie wiem co z tego wyjdzie bo nie jestem mocny w takich sprawach
- Od: 2 gru 2009, 21:26
- Posty: 196
- Skąd: Leszno WLKP
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'
Łączę z odpowiednim
- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki