
Mimo wszystko coraz bardziej zniechęcam się do montażu tych świateł
Bez krojenia zderzaka się nie obejdzie, chyba, że znajdę światła wysokie na 4cm i szerokie na 7cm.
www.mazdaspeed.pl
Czacha napisał(a):Mimo wszystko coraz bardziej zniechęcam się do montażu tych świateł
Czacha napisał(a): Najbardziej obiecującym miejscem do montażu tych świateł wydawały się miejsca na fabryczne halogeny, jednak przy okazji wyciągania reflektorów głównych zobaczyłem, że tam za tymi zaślepkami dokładnie nic nie ma! Nie ma o co przykręcić te lampy.
Czacha napisał(a): Najbardziej obiecującym miejscem do montażu tych świateł wydawały się miejsca na fabryczne halogeny, jednak przy okazji wyciągania reflektorów głównych zobaczyłem, że tam za tymi zaślepkami dokładnie nic nie ma! Nie ma o co przykręcić te lampy.
TALREP napisał(a):moje lampki siedza w fabrycznych otworach i sa przykrecone od gory do zderzaka, innej mozliwosci raczej nie ma.
TALREP napisał(a):Jesli chodzi o nasze efki to zrobilem ostatnio test na autostradzie A4. z opuszczonymi lampami efcia poleciala 190, natomiast z podniesionymi max 170a roznica w zuzyciu paliwa na trasie to okolo 0.3 L/100km
Piotr Wozniak napisał(a):kupilem ladne (najwezsze jakie znalazlem w necie) lampy halogenowe (p. mgielne)
slawek323 napisał(a):pociągnełem zasilanie do niego od gniazda zapalniczki i tym samym spsobem swiatła zapalają sie po przekreceniu kluczyka:–)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderatorzy Opinie i Poradniki