Założenie alarmu.
Mam wielka prosbe do osób znających się na żeczy. Chciałbym założyć alarm do mojej madzi MX-3,ale nie wiem jaki ? pomózcie, może ktoś ma propozycje jaki alarmik bedzie dobry, tak żeby miał czujnik wstrząsu, ultradźwięki i odcięcie. Acha jeszcze jedno, obsługa Centralnego zamka, jak sie dowiadywałem to w drzwiach kierowcy jest brak siłownika od centrala ( podobno część japończyków tak ma ). Był bym wdzięczny o jakieś dane jaki alarm i jaki siłownik zakupić, linki do allegro itp. mile widziane.
A jeszcze jedno ile elektryk powinien wziąść za instalacje alarmu??
Może ktoś zna tani i dobry zakład monuyjący alarmy w okolicy Koszalina??
A jeszcze jedno ile elektryk powinien wziąść za instalacje alarmu??
Może ktoś zna tani i dobry zakład monuyjący alarmy w okolicy Koszalina??
- Od: 25 maja 2006, 23:31
- Posty: 23
- Skąd: Słupsk
- Auto: Czarna MX-3 1.6
Do drzwi kierowcy musisz kupić siłownik "master" – najprościej poznać go po tym że wychodzi z niego pięć kabli – cena 15 do 30 zł zależna od "udźwigu".Co do alarmu to już zależy od Twojego wybru i zasobnosci kieszeni.Jest ogromny wybór.
- Od: 30 sty 2005, 12:07
- Posty: 1016
- Skąd: Kościerzyna
- Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)
DEVILku czy u Ciebie dorobie sobie 2gi pilot od alarmu? Mam tylko 1 a juz mialem "przygody" z otwieraniem samochodu:(
Witam
mam pytanko czy alarm sam się odblokuje jeśli zwarłem przewód awaryjny i załączyłem blokadę jeśli nie to proszę powiedz co muszę zrobić aby go odblokować alarm jest firmy SKRPION 2000A. z góry dzięki za odpowiedź
mam pytanko czy alarm sam się odblokuje jeśli zwarłem przewód awaryjny i załączyłem blokadę jeśli nie to proszę powiedz co muszę zrobić aby go odblokować alarm jest firmy SKRPION 2000A. z góry dzięki za odpowiedź
- Od: 30 gru 2003, 18:01
- Posty: 196
- Skąd: POZNAŃ
- Auto: mazda xedos 2,0 V6
Witam wszystkich forumowiczów !
Szwagjer kupił Mazde323F, 97r. 5-furtek ma załozony centralny ze sterowaniem z pilota "IRD" chcemy przeszczepić centrale alarmową ze sterowaniem radiowym! Poszukuje wiadomosci jak można to wmiare szybko i sprawnie podpiąć (kolorki przewodów krańcówek ,kierunków , polaryzacja sterowania oraz kolor przewodów siłownika master )? No i oczywiście gdzie jest schowany sterownik centralnego na IRD !?!?
Proszę o pomoc!
Pozdrawiam!
Szwagjer kupił Mazde323F, 97r. 5-furtek ma załozony centralny ze sterowaniem z pilota "IRD" chcemy przeszczepić centrale alarmową ze sterowaniem radiowym! Poszukuje wiadomosci jak można to wmiare szybko i sprawnie podpiąć (kolorki przewodów krańcówek ,kierunków , polaryzacja sterowania oraz kolor przewodów siłownika master )? No i oczywiście gdzie jest schowany sterownik centralnego na IRD !?!?
Proszę o pomoc!
Pozdrawiam!
-
Gość
DEVIL ratunku!
Kupiłem alarm, mam schemat, schemat instalacji, tylko gdzie podłączyć te cholerne 2 kabelki od centralnego zamka (Zamk., Otw). Jestem elektrykiem i ilość kabelków mnie nie przeraża. Metodą prób i błędów to mnie Boże Narodzenie zastanie a tu trzeba auto malować...i nie mam czasu na szukanie.
Kupiłem alarm, mam schemat, schemat instalacji, tylko gdzie podłączyć te cholerne 2 kabelki od centralnego zamka (Zamk., Otw). Jestem elektrykiem i ilość kabelków mnie nie przeraża. Metodą prób i błędów to mnie Boże Narodzenie zastanie a tu trzeba auto malować...i nie mam czasu na szukanie.
- Od: 10 gru 2005, 13:12
- Posty: 415
- Skąd: Świdnik
- Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`
misiek06 dzięki
znalazłem jesze na forum 2 opcję
teraz przynajmniej wiem gdzie szukać.... wczoraj tak zawzięcie szukałem, że mało mnie cho...ra nie wzięła....już miałem brać nożyczki i ciąć wszyskie kable...
. W nerwach jestem zdolny do wszystkiego ... 
znalazłem jesze na forum 2 opcję
- moduł znajduje sie za bezpiecznikami (szary moduł o nazwie NALDEC), tzn:
Z tyłu, za bezpiecznikami są 3 kostki, dwie z przodu (szeroka i wśska) i za nimi wśska 20pinowa kostka, o nia właśnie chodzi.
Przewody do niej:
(zamykanie) przewód zielono-pomaranczowy, pomaranczowe kropki
(otwieranie) przewód fioletowy, pomaranczowe kropki
teraz przynajmniej wiem gdzie szukać.... wczoraj tak zawzięcie szukałem, że mało mnie cho...ra nie wzięła....już miałem brać nożyczki i ciąć wszyskie kable...

- Od: 10 gru 2005, 13:12
- Posty: 415
- Skąd: Świdnik
- Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`
misiek06 napisał(a):tego tam nie znajdziesz
Opcja taka najprawdopodobnie jest, wczoraj znalazłem tą wtyczkę, po jej wyjęciu centralny nie działał....jutro powiem co mi z tego wyszło....może uda się jakąś fotę zrobić....
- Od: 10 gru 2005, 13:12
- Posty: 415
- Skąd: Świdnik
- Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`
witam wszystkich przepraszam za brak odpowiedzi na forum ale mam prosbe albo pw albo najlepiej tel lub sms wtedy jest najlepszy kontakt ze mna 696442463 czasami nie jestem w stanie przejrzec calego forum i dlatego prosze o lepsza forme kontaktu , w tej chwili mam spore zamieszanie w zwiazku z wprowadzaneiem na nasz rynek kilku nowych autek i stworzenie do nich dokumentacji pod alarmy -wybaczcie
DEVIL
META SYSTEM – AUTOALARMY – GPS -KENWOOD MAGNAT AUDISON HERTZ – MONTAŻ , SPRZEDAŻ
696 442 463
RX 7 SA2 -było , 323 F BG 1992– jest , 626 Cronos 2.0 – jest
Chrysler leBaron 2,2 Tintercooler – jestPontiac TS 3,8 – jest
META SYSTEM – AUTOALARMY – GPS -KENWOOD MAGNAT AUDISON HERTZ – MONTAŻ , SPRZEDAŻ
696 442 463
RX 7 SA2 -było , 323 F BG 1992– jest , 626 Cronos 2.0 – jest
Chrysler leBaron 2,2 Tintercooler – jestPontiac TS 3,8 – jest
- Od: 23 mar 2005, 16:42
- Posty: 384
- Skąd: Warszawa , Gocław
- Auto: Citroen C5 ,Mazda 626GW 2,0FS było Pontiac TS3.8 , Chrysler leBaron2,2T intercooler , Mazda RX7 SA2
Witam. Mam problem z alarmem typu "Meta". Po zamknięciu samochodu, po pewnym czasie (najczęsciej w nocy) auto zaczyna wyć.Doszedłem do wniosku że przyczyna moze byc zbyt wysoka czułość czujników wewnątrz auta, bo gdy je zdeaktywuję drugim przyciskiem na pilocie wszystko jest w porzadku ( oprócz tego ze czujniki sa nieaktywne). Fachowiec od alarmów powiedział że "te typy tak mają" i doradził odłączenie akumulatora, a następnie ponowne podłączenie żeby alarm powrócił do ustawień fabrycznych. Zrobiłem tak ale poprawy nie było. Czy ktoś wie jak można zmniejszyć czułość alarmu?
- Od: 13 lis 2006, 14:13
- Posty: 8
- Skąd: Krużewniki
- Auto: 323f BJ 1,6 r.2003
Witam!!!
Wejdz na stronke www.corado.com.pl tam są różne opcje alarmów proponowal bym ci np alarm SPID-6E do tego czujnik ultradzwiękowy,uderzeniowy + syrene z własnym zasilaniem można też rozbudowąć alarm z opcją powiadamiania na telefon kom o próbie kradzieży
Ps. Ja coś takiego będe montował w swoim xedosie
Pozdrawiam!!!
Wejdz na stronke www.corado.com.pl tam są różne opcje alarmów proponowal bym ci np alarm SPID-6E do tego czujnik ultradzwiękowy,uderzeniowy + syrene z własnym zasilaniem można też rozbudowąć alarm z opcją powiadamiania na telefon kom o próbie kradzieży
Ps. Ja coś takiego będe montował w swoim xedosie
Pozdrawiam!!!

- Od: 24 paź 2006, 20:28
- Posty: 8
- Skąd: Pionki
- Auto: Mazda Xedos V6 2.0 KF rok produkcji 1994
Witam!
Niecały rok temu założyłem samodzielnie alarm+centralny zamek Freeway 330, kupiony na allegro.
Działał bezproblemowo przez parę miesiecy.
W miedzyczasie zaczely sie problemy z akumulatorem, ktory zaczal slabnac (sprawdzalem go aerometrem, w 2 celach ma mniejsza gestosc elektrolitu niz ustawa przewiduje) prawdopodobnie przez to , ze ma za mala pojemnosc i alternator nie wyrabia z doladowaniem go po "wycienczajacym" riozruchu
No i ostatnio stało się, alarm zaczal schizowac. Obecnie jest tak, że gdy wlaczam alarm, syrena przez jakies 30 sek , po czym nic sie nie dzieje, alarm nie wyzwala silownikow od drzwi (drzwi sie nie zamykaja). Natomiast gdy alarm wyłączam, centralka również nie wyzwala silownikow (drzwi sie nie otwieraja), zas syrena i kierunki nie reaguja.
Zastanawiam sie gdzie lezy przyczyna, sprawdzalem wszystkie kable, podlaczenie mas itp nawet przelutowalem prawie wszystkie polaczenia od nowa. Wszystko na nic. Wydaje mi sie ze moglo dojsc podczas zabaw z aku do zwarcia w centralce i spalenia jakiegos elementu (a moze mikrokontroler sie rozprogramiowal?).
Prosiłbym o porade, co sprawdzic albo ewentualnie o podeslanie schematu tej centralki (alarm freeway 330).
pozdrawiam!
EDIT: Chciałbym też wiedzieć, czy można (i jak) ewentualnie w tym alarmie wrócić do ustawień fabrycznych?
Niecały rok temu założyłem samodzielnie alarm+centralny zamek Freeway 330, kupiony na allegro.
Działał bezproblemowo przez parę miesiecy.
W miedzyczasie zaczely sie problemy z akumulatorem, ktory zaczal slabnac (sprawdzalem go aerometrem, w 2 celach ma mniejsza gestosc elektrolitu niz ustawa przewiduje) prawdopodobnie przez to , ze ma za mala pojemnosc i alternator nie wyrabia z doladowaniem go po "wycienczajacym" riozruchu
No i ostatnio stało się, alarm zaczal schizowac. Obecnie jest tak, że gdy wlaczam alarm, syrena przez jakies 30 sek , po czym nic sie nie dzieje, alarm nie wyzwala silownikow od drzwi (drzwi sie nie zamykaja). Natomiast gdy alarm wyłączam, centralka również nie wyzwala silownikow (drzwi sie nie otwieraja), zas syrena i kierunki nie reaguja.
Zastanawiam sie gdzie lezy przyczyna, sprawdzalem wszystkie kable, podlaczenie mas itp nawet przelutowalem prawie wszystkie polaczenia od nowa. Wszystko na nic. Wydaje mi sie ze moglo dojsc podczas zabaw z aku do zwarcia w centralce i spalenia jakiegos elementu (a moze mikrokontroler sie rozprogramiowal?).
Prosiłbym o porade, co sprawdzic albo ewentualnie o podeslanie schematu tej centralki (alarm freeway 330).
pozdrawiam!
EDIT: Chciałbym też wiedzieć, czy można (i jak) ewentualnie w tym alarmie wrócić do ustawień fabrycznych?
Mazda – pasja mego życia ;–)


- Od: 6 gru 2005, 17:58
- Posty: 25
- Skąd: Łódź
- Auto: Citroen Xsara 1.8 16V VTS :)
Gdzie jest w Mazdie 121 DB '91 sterownik centralnego zamka, gdzie tego szukac, i gdzie sa przekazniki do sterowników w dzwiach. Prubowłem słuchac gdzie je słychac, ale nie słychac nic poza dzwiekiem zamka.
- Od: 20 kwi 2006, 21:02
- Posty: 103
- Skąd: Warszawa - Mokotow
- Auto: 121 1.4i 16v & MX-5 1.6i
Dzień dobry,
jestem tu nowy i od razu kieruję pytanie do DEVIL, a może któryś z Panów poradzicie na mój problem, mianowicie w M626 mam założony alarm Naldec, ale niestety mam duże problemy z pilotem. Początkowo fiksował ze względu na to, iż gumki obudowy zabezpieczające przed zanieczyszczeniami źle się układały i przyciski miały słaby kontakt z płytką, aż tu nagle po przyjściu do auta wogóle przestał reagować. Wymieniłem profilaktycznie baterię, ale nadal nie działa, pozostaje jedynie otwieranie kluczykiem.
Możliwe, że był to zbieg okoliczności i był to chwilowy niekontakt a moja nieumiejętna (czytaj: zbyt długa w czasie) wymiana baterii spowodowała rozprogramowanie pilota?
Jak sprawdzić czy pilot jest sprawny, bo być może coś innego padło?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam i życzę wesołych świąt.
jestem tu nowy i od razu kieruję pytanie do DEVIL, a może któryś z Panów poradzicie na mój problem, mianowicie w M626 mam założony alarm Naldec, ale niestety mam duże problemy z pilotem. Początkowo fiksował ze względu na to, iż gumki obudowy zabezpieczające przed zanieczyszczeniami źle się układały i przyciski miały słaby kontakt z płytką, aż tu nagle po przyjściu do auta wogóle przestał reagować. Wymieniłem profilaktycznie baterię, ale nadal nie działa, pozostaje jedynie otwieranie kluczykiem.
Możliwe, że był to zbieg okoliczności i był to chwilowy niekontakt a moja nieumiejętna (czytaj: zbyt długa w czasie) wymiana baterii spowodowała rozprogramowanie pilota?
Jak sprawdzić czy pilot jest sprawny, bo być może coś innego padło?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam i życzę wesołych świąt.
-
Gość
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki