Założenie alarmu.

Postprzez LOKU » 20 wrz 2006, 18:32

Mam wielka prosbe do osób znających się na żeczy. Chciałbym założyć alarm do mojej madzi MX-3,ale nie wiem jaki ? pomózcie, może ktoś ma propozycje jaki alarmik bedzie dobry, tak żeby miał czujnik wstrząsu, ultradźwięki i odcięcie. Acha jeszcze jedno, obsługa Centralnego zamka, jak sie dowiadywałem to w drzwiach kierowcy jest brak siłownika od centrala ( podobno część japończyków tak ma ). Był bym wdzięczny o jakieś dane jaki alarm i jaki siłownik zakupić, linki do allegro itp. mile widziane.

A jeszcze jedno ile elektryk powinien wziąść za instalacje alarmu??
Może ktoś zna tani i dobry zakład monuyjący alarmy w okolicy Koszalina??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 maja 2006, 23:31
Posty: 23
Skąd: Słupsk
Auto: Czarna MX-3 1.6

Postprzez chudy » 20 wrz 2006, 19:14

Do drzwi kierowcy musisz kupić siłownik "master" – najprościej poznać go po tym że wychodzi z niego pięć kabli – cena 15 do 30 zł zależna od "udźwigu".Co do alarmu to już zależy od Twojego wybru i zasobnosci kieszeni.Jest ogromny wybór.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2005, 12:07
Posty: 1016
Skąd: Kościerzyna
Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)

Postprzez Adaś » 21 wrz 2006, 21:31

DEVILku czy u Ciebie dorobie sobie 2gi pilot od alarmu? Mam tylko 1 a juz mialem "przygody" z otwieraniem samochodu:(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez hubal » 22 wrz 2006, 10:19

Witam
mam pytanko czy alarm sam się odblokuje jeśli zwarłem przewód awaryjny i załączyłem blokadę jeśli nie to proszę powiedz co muszę zrobić aby go odblokować alarm jest firmy SKRPION 2000A. z góry dzięki za odpowiedź
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2003, 18:01
Posty: 196
Skąd: POZNAŃ
Auto: mazda xedos 2,0 V6

Postprzez navroth » 5 paź 2006, 00:25

DEVIL

Jak dla mnie człowiek niby jest a nie ma ... interes pewnie splajtował :|
2 tyg czekam na odpowiedz PW i <dupa>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2004, 19:47
Posty: 529
Skąd: Łorsoł, Och o Ta
Auto: Merida Cross 5300

Postprzez Xionc » 5 paź 2006, 09:04

DEVIL napisał(a):696 442 463
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez Gość » 5 paź 2006, 21:00

Witam wszystkich forumowiczów !
Szwagjer kupił Mazde323F, 97r. 5-furtek ma załozony centralny ze sterowaniem z pilota "IRD" chcemy przeszczepić centrale alarmową ze sterowaniem radiowym! Poszukuje wiadomosci jak można to wmiare szybko i sprawnie podpiąć (kolorki przewodów krańcówek ,kierunków , polaryzacja sterowania oraz kolor przewodów siłownika master )? No i oczywiście gdzie jest schowany sterownik centralnego na IRD !?!?

Proszę o pomoc! :)

Pozdrawiam!
Gość
 

Postprzez buba74 » 19 paź 2006, 11:34

DEVIL ratunku!
Kupiłem alarm, mam schemat, schemat instalacji, tylko gdzie podłączyć te cholerne 2 kabelki od centralnego zamka (Zamk., Otw). Jestem elektrykiem i ilość kabelków mnie nie przeraża. Metodą prób i błędów to mnie Boże Narodzenie zastanie a tu trzeba auto malować...i nie mam czasu na szukanie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2005, 13:12
Posty: 415
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`

Postprzez misiek06 » 19 paź 2006, 11:37

buba74 wepnij się w sterownik zamka. Jest on po prawej stronie obok nóg pasażera pod taką "trójkątną" zaślepką ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2005, 15:39
Posty: 295
Skąd: Głogów
Auto: była 626GE 323BG Eclipse 323F BA a teraz Scion Tc

Postprzez buba74 » 19 paź 2006, 11:48

misiek06 dzięki
znalazłem jesze na forum 2 opcję
    moduł znajduje sie za bezpiecznikami (szary moduł o nazwie NALDEC), tzn:
    Z tyłu, za bezpiecznikami są 3 kostki, dwie z przodu (szeroka i wśska) i za nimi wśska 20pinowa kostka, o nia właśnie chodzi.
    Przewody do niej:
    (zamykanie) przewód zielono-pomaranczowy, pomaranczowe kropki
    (otwieranie) przewód fioletowy, pomaranczowe kropki

teraz przynajmniej wiem gdzie szukać.... wczoraj tak zawzięcie szukałem, że mało mnie cho...ra nie wzięła....już miałem brać nożyczki i ciąć wszyskie kable... <diabełek>. W nerwach jestem zdolny do wszystkiego ... ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2005, 13:12
Posty: 415
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`

Postprzez misiek06 » 19 paź 2006, 11:54

buba74 napisał(a):znalazłem jesze na forum 2 opcję

No niby taka opcja też jest ale sądząc po roczniku Twojego auta tego tam nie znajdziesz (też szukałem) :D Ale próbuj.... ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2005, 15:39
Posty: 295
Skąd: Głogów
Auto: była 626GE 323BG Eclipse 323F BA a teraz Scion Tc

Postprzez buba74 » 19 paź 2006, 15:47

misiek06 napisał(a):tego tam nie znajdziesz

Opcja taka najprawdopodobnie jest, wczoraj znalazłem tą wtyczkę, po jej wyjęciu centralny nie działał....jutro powiem co mi z tego wyszło....może uda się jakąś fotę zrobić.... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2005, 13:12
Posty: 415
Skąd: Świdnik
Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`

Postprzez DEVIL » 20 paź 2006, 07:36

witam wszystkich przepraszam za brak odpowiedzi na forum ale mam prosbe albo pw albo najlepiej tel lub sms wtedy jest najlepszy kontakt ze mna 696442463 czasami nie jestem w stanie przejrzec calego forum i dlatego prosze o lepsza forme kontaktu , w tej chwili mam spore zamieszanie w zwiazku z wprowadzaneiem na nasz rynek kilku nowych autek i stworzenie do nich dokumentacji pod alarmy -wybaczcie
DEVIL
META SYSTEM – AUTOALARMY – GPS -KENWOOD MAGNAT AUDISON HERTZ – MONTAŻ , SPRZEDAŻ
696 442 463
RX 7 SA2 -było , 323 F BG 1992– jest , 626 Cronos 2.0 – jest
Chrysler leBaron 2,2 Tintercooler – jestPontiac TS 3,8 – jest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2005, 16:42
Posty: 384
Skąd: Warszawa , Gocław
Auto: Citroen C5 ,Mazda 626GW 2,0FS było Pontiac TS3.8 , Chrysler leBaron2,2T intercooler , Mazda RX7 SA2

Postprzez w241 » 18 lis 2006, 23:13

Witam. Mam problem z alarmem typu "Meta". Po zamknięciu samochodu, po pewnym czasie (najczęsciej w nocy) auto zaczyna wyć.Doszedłem do wniosku że przyczyna moze byc zbyt wysoka czułość czujników wewnątrz auta, bo gdy je zdeaktywuję drugim przyciskiem na pilocie wszystko jest w porzadku ( oprócz tego ze czujniki sa nieaktywne). Fachowiec od alarmów powiedział że "te typy tak mają" i doradził odłączenie akumulatora, a następnie ponowne podłączenie żeby alarm powrócił do ustawień fabrycznych. Zrobiłem tak ale poprawy nie było. Czy ktoś wie jak można zmniejszyć czułość alarmu?
Początkujący
 
Od: 13 lis 2006, 14:13
Posty: 8
Skąd: Krużewniki
Auto: 323f BJ 1,6 r.2003

Postprzez megus » 22 lis 2006, 14:05

Witam!!!
Wejdz na stronke www.corado.com.pl tam są różne opcje alarmów proponowal bym ci np alarm SPID-6E do tego czujnik ultradzwiękowy,uderzeniowy + syrene z własnym zasilaniem można też rozbudowąć alarm z opcją powiadamiania na telefon kom o próbie kradzieży
Ps. Ja coś takiego będe montował w swoim xedosie
Pozdrawiam!!! <jupi>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 paź 2006, 20:28
Posty: 8
Skąd: Pionki
Auto: Mazda Xedos V6 2.0 KF rok produkcji 1994

Postprzez w241 » 22 lis 2006, 17:44

Devil dzięki za radę, przelożyłem czujniki wewnetrzne alarmu z dołu (przy desce rozdzielczej ) do góry, przy osłonach słonecznych. Kłopoty się skończyły. PZDR
Początkujący
 
Od: 13 lis 2006, 14:13
Posty: 8
Skąd: Krużewniki
Auto: 323f BJ 1,6 r.2003

Postprzez Rogas » 22 lis 2006, 23:56

Devil ile wziąłbyś za podłączenie średnio rozbudowanego alarmu do MX-3?
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2006, 21:30
Posty: 40
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MX-3 1,6 16V

Postprzez william1985 » 2 gru 2006, 20:57

Witam!
Niecały rok temu założyłem samodzielnie alarm+centralny zamek Freeway 330, kupiony na allegro.
Działał bezproblemowo przez parę miesiecy.
W miedzyczasie zaczely sie problemy z akumulatorem, ktory zaczal slabnac (sprawdzalem go aerometrem, w 2 celach ma mniejsza gestosc elektrolitu niz ustawa przewiduje) prawdopodobnie przez to , ze ma za mala pojemnosc i alternator nie wyrabia z doladowaniem go po "wycienczajacym" riozruchu :)
No i ostatnio stało się, alarm zaczal schizowac. Obecnie jest tak, że gdy wlaczam alarm, syrena przez jakies 30 sek , po czym nic sie nie dzieje, alarm nie wyzwala silownikow od drzwi (drzwi sie nie zamykaja). Natomiast gdy alarm wyłączam, centralka również nie wyzwala silownikow (drzwi sie nie otwieraja), zas syrena i kierunki nie reaguja.
Zastanawiam sie gdzie lezy przyczyna, sprawdzalem wszystkie kable, podlaczenie mas itp nawet przelutowalem prawie wszystkie polaczenia od nowa. Wszystko na nic. Wydaje mi sie ze moglo dojsc podczas zabaw z aku do zwarcia w centralce i spalenia jakiegos elementu (a moze mikrokontroler sie rozprogramiowal?).
Prosiłbym o porade, co sprawdzic albo ewentualnie o podeslanie schematu tej centralki (alarm freeway 330).
pozdrawiam!

EDIT: Chciałbym też wiedzieć, czy można (i jak) ewentualnie w tym alarmie wrócić do ustawień fabrycznych?
Mazda – pasja mego życia ;–)

Obrazek
Początkujący
 
Od: 6 gru 2005, 17:58
Posty: 25
Skąd: Łódź
Auto: Citroen Xsara 1.8 16V VTS :)

Postprzez Miclosch » 9 gru 2006, 19:05

Gdzie jest w Mazdie 121 DB '91 sterownik centralnego zamka, gdzie tego szukac, i gdzie sa przekazniki do sterowników w dzwiach. Prubowłem słuchac gdzie je słychac, ale nie słychac nic poza dzwiekiem zamka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2006, 21:02
Posty: 103
Skąd: Warszawa - Mokotow
Auto: 121 1.4i 16v & MX-5 1.6i

Postprzez Gość » 21 gru 2006, 15:41

Dzień dobry,
jestem tu nowy i od razu kieruję pytanie do DEVIL, a może któryś z Panów poradzicie na mój problem, mianowicie w M626 mam założony alarm Naldec, ale niestety mam duże problemy z pilotem. Początkowo fiksował ze względu na to, iż gumki obudowy zabezpieczające przed zanieczyszczeniami źle się układały i przyciski miały słaby kontakt z płytką, aż tu nagle po przyjściu do auta wogóle przestał reagować. Wymieniłem profilaktycznie baterię, ale nadal nie działa, pozostaje jedynie otwieranie kluczykiem.
Możliwe, że był to zbieg okoliczności i był to chwilowy niekontakt a moja nieumiejętna (czytaj: zbyt długa w czasie) wymiana baterii spowodowała rozprogramowanie pilota?
Jak sprawdzić czy pilot jest sprawny, bo być może coś innego padło?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam i życzę wesołych świąt.
Gość
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki