CB Radio
sq2jul – nie jest to złe radio. Ma wszystko co jest potrzebne (no może poza tym niebieskim podświetleniem) więc jeśli wystarcza Ci standardowa łączność na CB napewno powinno wystarczyć.
Ale że jestes trochę w temacie jednak obeznany to myślę, że rozsądniej kupić byłoby jakąś paruletnią używkę ze "stajni" presidenta.
Ale to tylko moje zdanie na ten temat.
Pozdrawiam!
Marek
P.S. ... a czy używałeś kiedykolwiek jakiegoś ASC na KF?? Z samochodu też można ładne łączności na SSB porobić.
Ale że jestes trochę w temacie jednak obeznany to myślę, że rozsądniej kupić byłoby jakąś paruletnią używkę ze "stajni" presidenta.
Ale to tylko moje zdanie na ten temat.
Pozdrawiam!
Marek
P.S. ... a czy używałeś kiedykolwiek jakiegoś ASC na KF?? Z samochodu też można ładne łączności na SSB porobić.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Marku nie uzywalem nigdy zadnego KF'owego radyjka z ASC a tym bardziej w mobilu (w mobilu zdarzylo mi sie wozic sprzet na VHF 144-146MHz). Myslac o CB nie szukam radia do DX'ow, takze SSB jest mi zbedne – chodzi tu raczej o miśkoostrzegacz ale nie szumofon
A ktore wg. Ciebie starsze presidenty bylyby godne polecenia? Mi bardziej, zalezy na tym, aby radio bylo prawie, że bezobslugowe, zasieg lacznosci tez nie ma byc zbyt duzy bo moim zdanie na drodze jest to nawet nie porzadane. Za tym TTI w moim przekonaniu przemawia to, ze posiada wiekszosc potrzebnych funkcji (w szczegolnosci SQ i RF GAIN), jednak jego duzym minusem sa gabaraty – no ale cos za cos... Stosunek jakosci do ceny w tym przypadku chyba nie jest zly.
sq2jul napisał(a):jednak jego duzym minusem sa gabaraty – no ale cos za cos... Stosunek jakosci do ceny w tym przypadku chyba nie jest zly.
Jak jest za duże gabarytowo to weź COBRA 75 ST ale cudów nie oczekuj

Poszukaj jakiegoś np. Harrego albo Valerego ze starszej serii.
Chociaż niektórzy chwalą też sobie radia Kenjii czy Lafayette.
Najlepiej potestuj różne sprzety u jakiegoś lokalnego sprzedawcy i wówczas będziesz wiedział lepiej co Ci "pasuje".
No i chyba "obowiązkowo" daj głośnik zewnętrzny.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Marek 161BD081 napisał(a):sq2jul napisał(a):jednak jego duzym minusem sa gabaraty – no ale cos za cos... Stosunek jakosci do ceny w tym przypadku chyba nie jest zly.
Jak jest za duże gabarytowo to weź COBRA 75 ST ale cudów nie oczekuj![]()
Dziekuje – postoje

Piszac, ze TTI jest duze gabarytowo porownywalem je do Presidenta Johnnego
Marek 161BD081 napisał(a):No i chyba "obowiązkowo" daj głośnik zewnętrzny.
tu zamierzam zaadaptowac piaty glosnik, ktory jest w moim samochodzie a nie jest do niczego uzywany
Dzieki za porade Marku
Vy 73 i do uslyszenia w eterze,
Juliusz
Miał ktoś doświadczenie z antenką President HAWAII?
Kupiłem taką i w niedługim czasie zamierzam sobie założyć. Całość ma współpracować z Unidenem 520 XL
Drugie pytanie: Wybieram się w dłuższą podróż z całą rodzinką, a ponieważ będę podróżował również nocą potrzebuje jakiś słuchawek do CB, żeby maluchów nie pobudzić. Zastawiałem się nad zwykłymi słuchawkami wpiętymi w miejsce głośnika zewnętrznego
Jak myślicie ?
Kupiłem taką i w niedługim czasie zamierzam sobie założyć. Całość ma współpracować z Unidenem 520 XL
Drugie pytanie: Wybieram się w dłuższą podróż z całą rodzinką, a ponieważ będę podróżował również nocą potrzebuje jakiś słuchawek do CB, żeby maluchów nie pobudzić. Zastawiałem się nad zwykłymi słuchawkami wpiętymi w miejsce głośnika zewnętrznego
- Od: 20 paź 2003, 09:53
- Posty: 670
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS
jesli chodzi o drugie pytanie to wlasnie tak mam u siebie tylko potrzebna jest przejsciowka z wyjscia mono na stereo bo inaczej bedziesz wszystko slyszal tylko w jednym uchu. no i najwazniejsze (tak jest przynajmniej u mnie) uwaga na pokretlo glosnosci zeby bębenków nie porozsadzalo!! w moim przypadku przekrecenie o doslownie kilka stopni po wlaczeniu daje wystarczajaca glosnosc na sluchawkach gdy bez sluchawek na wbudowanym glosniku pokretlo mam ustawione mniej wiecej na 80-90% skali.
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
Hmmm – wydaje mi się, ze słuchawka w jednym uchu lepiej sprawdzałaby się – jedziesz przecież autem i warto słyszeć co się dzieje.
"Przejściówkę" taka jak już musisz to najprościej jest ..... zrobić – trzeba kupić gniazdo i wtyk minijack oraz całość polutować sobie
Swoją droga jednak uważam, że używanie słuchawek nie jest najlepszym pomysłem w autku. Lepiej byłoby uzyć głośnika zewnętrznego, który mógłbyś zamocować gdzieś koło głowy.
Nie będziesz wówczas skrępowany słuchawkami, ich kablami i nie bedziesz miał potrzeby trzymania słuchawek na uszach długi okres czasu.
"Przejściówkę" taka jak już musisz to najprościej jest ..... zrobić – trzeba kupić gniazdo i wtyk minijack oraz całość polutować sobie
Swoją droga jednak uważam, że używanie słuchawek nie jest najlepszym pomysłem w autku. Lepiej byłoby uzyć głośnika zewnętrznego, który mógłbyś zamocować gdzieś koło głowy.
Nie będziesz wówczas skrępowany słuchawkami, ich kablami i nie bedziesz miał potrzeby trzymania słuchawek na uszach długi okres czasu.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Prosze bardzo:) oto gniazdo z wyjściem stereo a wejście jest mono;)
http://www.allegro.pl/item673194633_prz ... _0075.html

- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
bez przesady, ja musze jezdzic w sluchawkach bo mojej kobiecie radio przeszkadza, a jak mam sluchawki douszne to slysze co sie dzieje na drodze i jestem w stanie prowadzic normalna rozmowe z posazerami, wiec jak bedzie jachalo cos na sygnale lub ktos zatrabi to tez bez problemu to uslysze, a tak poza tym tez uwazam ze zdecydowanie wygodniej jest sluchac radia w standartowy sposob, ale jak juz zauwazylismy nie zawsze jest to mozliwe i trzeba szukac jakichs srodkow zaradczych 
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
Don Gregorio dzięki za linka.
Mógłbyś obrazowo przedstawić jak to zrobić – pytam z czystej ciekawości
Co do słuchawek, to chyba jest to jedyne wyjście żeby nie obudzić małych dzieci podczas jazdy. Głośnik zewnetrzny jest ok, ale w tym przypadku nie zda egzaminu
Skąd ja to znam
Marek 161BD081 napisał(a):"Przejściówkę" taka jak już musisz to najprościej jest ..... zrobić – trzeba kupić gniazdo i wtyk minijack oraz całość polutować sobie
Swoją droga jednak uważam, że używanie słuchawek nie jest najlepszym pomysłem w autku. Lepiej byłoby uzyć głośnika zewnętrznego, który mógłbyś zamocować gdzieś koło głowy.
Mógłbyś obrazowo przedstawić jak to zrobić – pytam z czystej ciekawości
Co do słuchawek, to chyba jest to jedyne wyjście żeby nie obudzić małych dzieci podczas jazdy. Głośnik zewnetrzny jest ok, ale w tym przypadku nie zda egzaminu
TALREP napisał(a):ja musze jezdzic w sluchawkach bo mojej kobiecie radio przeszkadza
Skąd ja to znam
- Od: 20 paź 2003, 09:53
- Posty: 670
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS
Markiz napisał(a):Mógłbyś obrazowo przedstawić jak to zrobić – pytam z czystej ciekawości
kupujesz taki wtyk:

i taki:

i łączysz je kablem.
ja zamiast szukac gniazda meskiego mono rozwalilem stary mikrofon od dyktafonu i posłączyłem do niego obciety koniec przedłużacza słuchawkowego z żeńską końcówką i gotowe, ale jak nie masz części do skladania to lepiej kup za 2 zlote gotowa przejsciowke ktora kolega kilka postow wyzej zamiescil
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
Chłopaki,
Poszukuję zestawu radio+antena. Będę go używał tylko w trasach (raz na 2 tygodnie).
Byłem posiadaczem Alana (nie pamiętam numeru, chyba 159) i jakiejś podstawowej anteny(zestaw kosztował mnie 300pln).
Niestety zestaw nie spełniał za bardzo moich oczekiwań, mianowicie strasznie szumiało, słabo było słychać, po przekręceniu prawie na maxa gałki squelcha było lepiej, ale zasieg był tak żałosny, że po mogłem dosłownie zamienić kilka słów z mijanym w tej samej chwili samochodem.
Czy możecie mi polecić jakiś zestawik, może być w podobnej cenie, może być trochę droższy, który nie będzie miał powyższych objawów?
Zestaw najprawdopodobniej zakupię w jakimś hiperśmieciu (jowisz, mediamarketing) bo mam je blisko.
Drugie pytanko, czy obecne radia są na zasadzie plug'n'play z anteną, czyli wystarczy podłączyć antenę i wszystko hula, czy trzeba odprawiać jakieś magiczne rytuały?
Antenę będę zakładał tylko na trasy więc w grę wchodzi tylko taka na magnes.
Oczywiście nie trudno sie domyśleć, że jestem w te klocki amatorem, radia potrzebuję w trasie by "jeździć z przepisami" , omijać blokady rolników i nie trafić na jakieś przewlekłe roboty drogowe.
Z góry i z dołu dziękuję za pomoc.
Poszukuję zestawu radio+antena. Będę go używał tylko w trasach (raz na 2 tygodnie).
Byłem posiadaczem Alana (nie pamiętam numeru, chyba 159) i jakiejś podstawowej anteny(zestaw kosztował mnie 300pln).
Niestety zestaw nie spełniał za bardzo moich oczekiwań, mianowicie strasznie szumiało, słabo było słychać, po przekręceniu prawie na maxa gałki squelcha było lepiej, ale zasieg był tak żałosny, że po mogłem dosłownie zamienić kilka słów z mijanym w tej samej chwili samochodem.
Czy możecie mi polecić jakiś zestawik, może być w podobnej cenie, może być trochę droższy, który nie będzie miał powyższych objawów?
Zestaw najprawdopodobniej zakupię w jakimś hiperśmieciu (jowisz, mediamarketing) bo mam je blisko.
Drugie pytanko, czy obecne radia są na zasadzie plug'n'play z anteną, czyli wystarczy podłączyć antenę i wszystko hula, czy trzeba odprawiać jakieś magiczne rytuały?
Antenę będę zakładał tylko na trasy więc w grę wchodzi tylko taka na magnes.
Oczywiście nie trudno sie domyśleć, że jestem w te klocki amatorem, radia potrzebuję w trasie by "jeździć z przepisami" , omijać blokady rolników i nie trafić na jakieś przewlekłe roboty drogowe.
Z góry i z dołu dziękuję za pomoc.
- Od: 26 lut 2009, 18:36
- Posty: 20
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD '04
Ja mam tani zestaw tj radio OMEGA antena SIRO ML145 całość mnie kosztowała 350zl Radio nie jest najgorsze wiadomo szumy są ale spuelch i rf gain dobrze ustawiony poprawia sytuację Na forum o CB tez przeczytasz dobre opinie o nim a jesli chcesz coś lepszego to podobno UNIDEN PRO 520XL jest na podzespołach presidenta ale nie ma homologacji czyli w teorii nie można go w Polsce używać ale tylko w teorii poniewaz spotkać można wielu użytkowników tego radia Radia za 400 czy 600zl to juz dobrej klasy PRESIDENTY jeżeli kupisz napewno nie bedziesz żałować A co do kupienia i zakładania PAMIETAJ zawsze trzeba zestroić antenę z radiem Założysz bedziesz słyszał normalnie ale jesli nie zestroisz ant to nadawanie bedzie kiepskie bardzo kiepskie
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
Don Gregorio napisał(a):Ja mam tani zestaw tj radio OMEGA antena SIRO ML145 całość mnie kosztowała 350zl Radio nie jest najgorsze wiadomo szumy są ale spuelch i rf gain dobrze ustawiony poprawia sytuację Na forum o CB tez przeczytasz dobre opinie o nim a jesli chcesz coś lepszego to podobno UNIDEN PRO 520XL jest na podzespołach presidenta ale nie ma homologacji czyli w teorii nie można go w Polsce używać ale tylko w teorii poniewaz spotkać można wielu użytkowników tego radia Radia za 400 czy 600zl to juz dobrej klasy PRESIDENTY jeżeli kupisz napewno nie bedziesz żałować A co do kupienia i zakładania PAMIETAJ zawsze trzeba zestroić antenę z radiem Założysz bedziesz słyszał normalnie ale jesli nie zestroisz ant to nadawanie bedzie kiepskie bardzo kiepskie
Dzięki wielkie za wskazówki. Czy dopisałbyś jeszcze jak się zestraja antenę z radiem?
- Od: 26 lut 2009, 18:36
- Posty: 20
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD '04
Potrzebny Ci bedzie miernik SWR a szczegółowo to w google znajdziesz napewno mnostwo stron jak to robic Ja sam tego nie robiłem tylko u elektronika
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
MariuszK napisał(a):czy obecne radia są na zasadzie plug'n'play z anteną, czyli wystarczy podłączyć antenę i wszystko hula, czy trzeba odprawiać jakieś magiczne rytuały?
W zasadzie wszystkie radia CB mają standardową impedancję wyjściową 50ohm więc jeśli antenę zestroisz korzystając z jednego radia to nie musisz korygować jej zestrojenia przy innym sprzęcie.
Pamiętaj, że to antenę stroimy a nie radio.
Często serwisanci nawet nie podłączają anteny przy jej strojeniu pod radio CB bo korzystają z analizatorów antenowych (np. popularne MFJ-y).
Don Gregorio napisał(a):podobno UNIDEN PRO 520XL jest na podzespołach president
Z tym to nie jest tak do końca – Uniden to po prostu klon Presidenta z przeznaczeniem na rynek USA.
U nas niestety przez jakichś marnych macherów (albo brak kasy) stracił on homologację na radia i teoretycznie zabroniona jest jego sprzedaż u nas.
Praktyka jednak swoje bo radia jak najbardziej są dostępne i uważam, że wcale nie są aż takie złe.
Osobiście nie znam nikogo komu policja sprawdzałaby deklarację zgodności na jakiekolwiek radio.
Sam jeździłem z niehomologowanym Presidentem Grantem (nigdy on nie miał u nas homologacji!) i ... też nie było żadnych kłopotów.
Tak więc MariuszK wnioski wysuń sobie już sam
Pozdrawiam!
Marek
P.S. ... uzupełniłbyś nieco swój profil.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Marku – nie miej mi za złe bo naprawdę nie moim celem jest ujmowanie komuś ale myślę że jeśli ktoś pisze że TTI TCB-880 jest ok i ma wszystko co potrzeba to chyba wielu radyjek nie słuchał (choć niebardzo chce mi się w to wierzyć jeśli posiadasz taki znak jak w podpisie
)
Wszelkiej maści Uboty 510/520, Presidenty johny/harry (choć zarówno uboty jak i presidenty produkowane na filipinach trzymały jaki taki fason) , TTi, stosunkowo nowe onwy czy cobry z niższej półki to chłam jaki powinien być wycofywany z obiegu.
W pierwszych latach tego boomu na CB woziłem w osobówce RCI 2950 DX, 27,180 MHz szłyszę szum, kręcę gałką i dobrze słyszałem gościa na 27.170. Z ciekawości pytam z czego nadaje – z PR harrego, pytam na jakim kanale nadaje – odpowiada że ma ustawiony 19
. Co więc można myśleć o sprzęcie który schodzi z częstotliwości 10 KHz ? Z Unidenami i TTI miałem podobne akcje jak stawiałem je na miernik.
W kwestii Unidena i jego powiązań z Presidentem też dołożyłbym swoje 5 groszy. Otóż Tak jak mówisz Uniden to prężna firma na rynku amerykańskim kiedyś produkująca świetne radia (Filipińskie uniden Grant itp), współczesne radia robi też niezłe (ubot 68 xl, 78 xl – 78ltw jestem nawet w posiadaniu
), Uniden produkował podzespoły do radii presidenta (każdy kto rozbierze swojego haarego czy johnego produkowanego na filipinach zobaczy loga unidena ) ale została mu cofnięta homologacja – czy to brak kasy, wątpię, raczej byłbym w stanie przyjąć wersję że unidena nie obchodzi europa dlatego nie wypuszcza na nasz rynek swoich nowych radii a każdy kto chce je mieć musi je zamawiac zza wielkiej wody (tak było z moim 78 ltw). Unidenowi cofnięto homologację w którymśtam roku i wprowadzono zakaz handlu tym towarem (dlatego na allegro roi się teraz od ofert mikrofonu do unidena za 240 zł a w gratisie dostaje się radio
). Oczywiście prawo nie działa wstecz więc nie wolno handlować ani używać radyjek po cofnięciu homologacji, te przed cofnięciem (wszystkie made in philippines i starsze) są "legalne" – oczywiście jest to furtka dla tych nowo produkowanych dlatego jest jak jest.
Całą prawdę o tych radiach opisał w żartobliwy sposób ten sprzedawca:
http://paa.pl/uniden_pro_510xl_made_in_ ... 42269.html
kto czasem siedzi na cb-radio.pl ten pewnie kojarzy sprzedawcę

Wszelkiej maści Uboty 510/520, Presidenty johny/harry (choć zarówno uboty jak i presidenty produkowane na filipinach trzymały jaki taki fason) , TTi, stosunkowo nowe onwy czy cobry z niższej półki to chłam jaki powinien być wycofywany z obiegu.
W pierwszych latach tego boomu na CB woziłem w osobówce RCI 2950 DX, 27,180 MHz szłyszę szum, kręcę gałką i dobrze słyszałem gościa na 27.170. Z ciekawości pytam z czego nadaje – z PR harrego, pytam na jakim kanale nadaje – odpowiada że ma ustawiony 19

W kwestii Unidena i jego powiązań z Presidentem też dołożyłbym swoje 5 groszy. Otóż Tak jak mówisz Uniden to prężna firma na rynku amerykańskim kiedyś produkująca świetne radia (Filipińskie uniden Grant itp), współczesne radia robi też niezłe (ubot 68 xl, 78 xl – 78ltw jestem nawet w posiadaniu

Całą prawdę o tych radiach opisał w żartobliwy sposób ten sprzedawca:
http://paa.pl/uniden_pro_510xl_made_in_ ... 42269.html
kto czasem siedzi na cb-radio.pl ten pewnie kojarzy sprzedawcę
Było: 121, 626, dwie 323, mazda 6, kilka Golfów II III i IV, Passat B5 i B5 FL, Audi 80 B4, A4 B5 i B6, A6 C5, Fiat Bravo, Alfa Romeo 156 i 166, pug 306 i 406, citroen Xsara, C5, Seat Leon, Mondeo mk3 ...
Jest: VW Pasiak B6 TDI 170 PS, Foczka TDCI i VW T5 TDI ...
Jest: VW Pasiak B6 TDI 170 PS, Foczka TDCI i VW T5 TDI ...
- Od: 28 cze 2009, 22:34
- Posty: 30
- Auto: VW Passat B6 TDI 170 KM
b8r napisał(a):pierwszych latach tego boomu na CB woziłem w osobówce RCI 2950 DX, 27,180 MHz szłyszę szum, kręcę gałką i dobrze słyszałem gościa na 27.170. Z ciekawości pytam z czego nadaje – z PR harrego, pytam na jakim kanale
RCI i tak jest stosunkowo "szerokim" radiem jak i inne klony A87, ja jeźdżę z Jacksonem i dosyć dobrze wiem jaką "kondycję" mają radia rozmówców
Ten przykład z radiami TTI o których wspomniałeś to jest taki sobie bo .... są jeszcze gorsze "padalce".
Na chwile obecną naprawdę trudno jest powiedzieć jakie radio (z nowych oczywiście!) można zaproponować bo ... niestety wiekszość reprezentuje podobny poziom pracy
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Marek 161BD081 napisał(a):Ten przykład z radiami TTI o których wspomniałeś to jest taki sobie bo .... są jeszcze gorsze "padalce".
...w sumie racja
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Marek 161BD081 napisał(a):Na chwile obecną naprawdę trudno jest powiedzieć jakie radio (z nowych oczywiście!) można zaproponować bo ... niestety wiekszość reprezentuje podobny poziom pracy
Europejskie – owszem. Mnie już znudziło przebieranie alledrogo w starych dobrych ale zawsze mniej lub więcej zjechanych radiach.. Poszedłem w USA, RCI leży w szafie, ubot 78 w aucie – wg mnie to dobre radia choć stosunkowo młode, w motocyklu mam Cobrę 29ltd bt i słuchawkę na bluetooth – mimo tego że wyszła niedawno, jest ok. Amerykańce nie idą na ilość zamiast jakości jak Chińczycy.
73!
Było: 121, 626, dwie 323, mazda 6, kilka Golfów II III i IV, Passat B5 i B5 FL, Audi 80 B4, A4 B5 i B6, A6 C5, Fiat Bravo, Alfa Romeo 156 i 166, pug 306 i 406, citroen Xsara, C5, Seat Leon, Mondeo mk3 ...
Jest: VW Pasiak B6 TDI 170 PS, Foczka TDCI i VW T5 TDI ...
Jest: VW Pasiak B6 TDI 170 PS, Foczka TDCI i VW T5 TDI ...
- Od: 28 cze 2009, 22:34
- Posty: 30
- Auto: VW Passat B6 TDI 170 KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki